Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hmm, nog geen nieuws van Babeth? Ze moest om 10.30 toch? Ik duim!

Hier beetje moe... Pas om half 2 naar bed (stom...) en fiene werd om 5.15 wakker met honger. Ze lijkt door haar sprongetje heen, ze eet als een bootwerker momenteel!

Geplaatst

Kreeg een app van babeth dat de echo goed was. Wel lastig te zien begreep ik.

Hier onderweg naar begraafplaats om oma te begraven.

Geplaatst

Kunnen het nog niet geloven maar er is een mooi kloppend hartje.echter door de ligging achterin de baarmoeder ver van de echokop moeilijk de exacte termijn te bepalen.arts heeft nu op 6.2 gezet maar zou net zo goed verder kunnen zijn.voor nu blij en vol goede hoop naar de volgende echo!!! Jeeetje zeg!! X

Dit is de app

Geplaatst

Ohhhh wat een goed nieuws!!!! een kloppend hartje.. ben zo blij voor jullie Babeth :-)

Es,heel veel sterkte meid.

Hoe dubbel weer allemaal die goede en slechte berichten...

Geplaatst

Yes yes yes precies zo'n wonder als ik hier eerder had gelezen... Door de ligging te klein gemeten.. oh meid wat een opluchting! Nu mag je maandag nog in je eigen ziekenhuis toch? Pffff ben er zelf opgelucht van! Ik gun t iedereen toch zo.

wat een mooi nieuws!!!

Geplaatst

Ho meiden,

Esther, jouw oma werd dus vandaag begraven, ik hoop dat het een mooie dienst is geweest!! en zo ontzettend lief dat je ondanks jullie verdriet nog zo aan ons dacht! Dank je wel!

en bedankt voor het plaatsen van de app, ja zeg, pfff wat een rollercoaster

al met al zag het kloppende hartje er mooi uit maar de meting was lastig, hij vermoed ook dat dat maandag ook het geval was en er wellicht op dat moment nog geen hartactiviteit was of heel lichtjes.

mbt hcg prikken daarin zag hij nu geen meerwaarde, hier gaat het om en je maakt je anders alleen maar ongerust ed.zijn advies was over 2 weken weer een echo, ik heb er lokaal maandag een staan, die laat ik maar doorgaan om geen geouwehoer te krijgen.

op de terugweg het jasje van I opgehaald en meteen een rompertje maatje 50 gekocht ;-)

Komt bezoek, tot straks! X

iedereen bedankt!!

Geplaatst

Es sterkte vandaag...

Babeth wat fijn dat alles goed is!!!!

Wat een tegenstelling deze 2 gebeurtenissen, ben er een beetje stil van.....

Hier alles goed, heb weer last van mijn ogen, hopelijk niet een bindvliesontsteking als het begin van dit jaar. Zo voelt het wel dus even in de gaten houden en anders maandag contact met ha. R is een heerlijk mannetje met karakter hihi. Mijn pa komt straks en die komt om morgen te klussen. De deur in het tuinhuis zetten, die heeft ie vorige keer al gemaakt nu dus afhangen. Ze voorspellen niet echt lekker weer voor morgen. We zien wel, anders gewoon gezellig de dag doorbrengen met kletsen.

Morgen mijn eigen champignonsaus uitproberen die ik met de kerst bij de kiprollade wil serveren. Hmmmmm....

Geplaatst

Inderdaad San, wat liggen vreugde en verdriet dan toch weer dicht bij elkaar he....

fijn dat het tuinhuis zo vordert en al bezig met de kerst, super!!

wij hebben weer voor makkelijk gekozen: eerste kerstdag nemen we mijn moeder en schoonouders mee uiteten en tweede kerstdag is weer traditiegetrouw met de gehele familie van mijn man zijn kant, altijd erg gezellig, alle ooms, tantes, neven en nichten ( en aanhang) bij elkaar.....

Geplaatst

San, kan het me nog herinneren van je ogen. Draag je toevallig ook contactlenzen? Ik heb ook veel last van mn ogen. Komt door de hormoonhuishouding zeggen ze.

Pfffff hier een beladen middag achter de rug. We reden weg om boodschappen te gaan doen en ja hoor, daar kwam pa alweer aanlopen. En zoals we al hadden voorspeld stond hij toen we amper 5 minuten weer thuis waren, alweer voor de deur. Afijn, heb echt al mn moed moeten verzamelen en ben de confrontatie aangegaan. Heb hem heel rustig gezegd dat ik even wilde praten en hem niet wilde kwetsen maar dat elke dag langs komen en de bemoeienissen teveel van het goede is. Dat wij ook onze vrijheid nodig hebben. Nou dat was allemaal onzin, hij kwam toch niet de hele dag enz enz. Het was allemaal niet waar en z'n commentaar was toch terecht blablabla naja een reaktie zoals verwacht dus. HIj had J in z'n armen, die gaf hij onmiddelijk over, trok zn jas aan en wilde weggaan. Toen zei ik laten we erover praten, kunnen we een afspraak maken als volwassen mensen maar dat wilde hij niet en hij is kwaad weggelopen. Ik vind het heel erg vervelend maar ik moest het zeggen... maar goed nu is hij dus boos/beledigd en de boodschap komt dus niet aan.

Geplaatst

Sen wat vervelend. Maar voor jezelf is het denk ik wel goed dat je het gezegd hebt. Misschien een idee om een week lang opschrijven wanneer hij geweest? Zodat hij kan zien dat het echt elke dag is? Heb je al kunnen zoeken naar iets van een forum of lotgenotencntact?

San, goed opletten met je ogen. Naar is dat. Je hebt een bril toch? Of ook lenzen? Ik heb nu met de zwangerschap veel meer eiwitafzetting op mijn lenzen. Doe ze nu elke maand met zo'n reinigingstabletje....

Oooh, belletje gaat, aardappels zijn gaar. Vast voor morgen aan het koken ivm visite en loge. Doe ik uiteindelijk vandaag eigenlijk teveel dus of ik er echt mee opschiet? ;-)

Geplaatst

Sen, wat rot dat het nu weer zo gelopen is zeg, maar kan me voorstellen dat je het niet langer op kon kroppen, misschien toch maar even de afstand en dat jij even bij kan tanken?wel rot, hoe dan ook!!

Geplaatst

Henne ik las dat je broer komt, wat ontzettend fijn!! Nu hopen dat hij inderdaad snel iets zal vinden hier, en probeer ook enkele rustmomentjes in te lassen he.

Geplaatst

Ja hij is nu een week hier om zich op de arbeidsmarkt te oriënteren en te netwerken, vanuit het buitenland gaat dat gewoon niet makkelijk. Hij is gisteren en vandaag naar de carierre.dagen en heeft vd week wat afspraken bij een wervings.bureau, een relevant contact van J, gaat wat vrienden en oud studiegenoten opzoeken etc. Hij is overigens maar een dag en nacht hier hoor, maandag gaat hij door naar onze ouders. Hoop echt dat dit iets op gaat leveren, want de situatie in Gr. wordt steeds hopelozer.

Geplaatst

Oh Babeth gelukkig! Log nu pas in en ben zo blij met je nieuws!

Esther hopelijk was het een mooie dienst.

Sen jeetje wat moeilijk zeg... P werkt met verstandelijk beperkten met gedragsproblemen, waarvan een aantal autistisch en dat is zo moeilijk, je dringt gewoon niet tot ze door. En dan is het je eigen vader en dus opa van je zoon, pfff... je hebt het niet makkelijk momenteel met dit en je lichamelijke klachten en een 'verse' baby die oh zo lief en leuk is maar toch je veel nachtrust kost. Meid blijf lekker tegen ons spuien al helpt het maar een beetje...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden