Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik dacht huh? Is Henne bijna 40? Nee toch? Haha omdat San vandaag jarig is hihi wat een verwarring!

Mik goed voornemen! Touwtjes laten vieren en soms uit handen geven je hebt niet alles onder controle! Fijn dat het iets beter gaat.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

wat een mooie bescheiden buik Henne! Prachtig!

Miki is het anders een idee om binkie bij te voeden dmv het leggen van een hele dunne sonde (evt die je ook gebruikte met fingerfeeding) naast je tepel zodat hij tegelijkertijd ook kv kan drinken terwijl hij bij jou aan de borst drinkt? Mijn schoonzusje deed dit ipv fingerfeeding. Dit omdat je aangeeft dat hij de fles weigert?

Hier vandaag een hele bijzondere en emotionele dag. Onze dochter mochten we vanmorgen laten dopen. Het was zo fijn om dit samen met alle familie te beleven! De afgelopen jaren waren doopdiensten moeilijk, wij zouden daar nooit komen te staan als ouders zijnde. En nu dan toch...

Het was ook echt een feestdienst en dag. Er waren nog drie baby's die gedoopt werden maar het voelde alsof het allemaal speciaal voor ons was (wat niet zo was hoor...niet meer als voor de andere ouders). J. kreeg een hele mooie tekst mee, maar ik ben hem vergeten! In elk geval kwam er in terug dat J. een wondertje is.

De afgelopen twee nachten slaapt ze heel goed! Ik heb haar gisteravond om half 11 nog onder de douche bij G gedaan en daarna een flinke fles. Ik moest zelf om half drie afkolven want ik stond op knappen maar J. kwam pas om zes uur! Goed hé!

En vandaag heeft ze nog helemaal niet gehuild! Ik geef haar nu standaard 100 ml per keer. Misschien dat ze toch gewoon nog trek had?

Geplaatst

Esther ik krijg gewoon kippenvel bij je bericht, zo bijzonder om nu dan toch júllie dochter te kunnen laten dopen. Ben wel benieuwd naar de tekst, als je die nog kunt plaatsen tzt...? En wat heerlijk dat het zo goed lijkt te gaan!

Geplaatst

Wat een fijne berichten Es'! Hoop dat de grotere fles de 'oplossing' is. Mooi ook hoe je de doop beschrijft!Vrienden van ons hebben vanmorgen een dochtertje gekregen i.sabella J.osephine. Zij hadden ins gevraagd of we het vervelend vonden als zij hun dochter dezelfde naam gaven als fiene, maar vind het eigenlijk wel heel speciaal!!Oh henne, dat lukt dan idd niet meer, tenzij je een turbo bevalling hebt ;-)

Geplaatst

Es, heerlijk dat het nu zo goed gaat met jullie wondertje! En een bijzondere dag vandaag!

Geplaatst

Mooooie (beschaafde) buik Henne! Note to cookie: come, come.. mommy and daddy (and the rest of us) are ready for ya!

Es, goeie tip. Zo'n zonde niet in huis, maar ga ik uitpluizen. Ook al verwacht man dat het gewoon gauw weer over is en dat hij dan ook de fles en hapjes weer wil.

En wat fijn dat het beter gaat bij jullie! Wat een betekenisvolle dag. Warme knuf voor jullie 3.

Geplaatst

Hoi meiden, hier een teken van leven. Geen puf om mee te schrijven. Er gebeurt teveel prive.

Morgen voor de 2de fm iui, besloten om toch door te gaan. We hebben al genoeg kostbare tijd verspild.

We zien wel wat er gebeurt!

X

Geplaatst

Lieve Syllie heeeeel veel succes! We weten nu in ieder geval dat we weer voor jullie gaan duimen. Sterkte privé. Je komt wel baby knuffelen binnenkort hè? Dikke kus!

Geplaatst

Syl, fijn om even wat van je te lezen! Succes morgen en wij gaan duimen. Sterkte prive!

Henne, mooi buikje!!!!

Es, wat een mooie berichten van jou! Fijn dat de doop zo bijzonder was! Eindelijk mochten jullie het dan zelf mee maken. Echt een bijzonder kippenvel moment! Ook heerlijk dat het de laatste 2 dagen zo goed gaat met J!

Geplaatst

Hoi meiden,

es, wat mooi om te lezn over de doopdienst, ik kreeg ook echt even prikkende ogen!maar ook super dat het beter gaat met J. Gewoon de boel aan het inhalen? Ik hoop dat dit een stijgende lijn is meis.

henne wat een mooie foto! Op naar de 40, pffff koekie moet toch weten dat wij het bijna niet meer houden van nieuwsgierigheid?

Testr, zo te horen gaat het met B. Ook beter en met jou ook al een beetje?

wen, al gemaild naar de bedrijfsarts ! ? ;-)

Caro, wacht niet te lang met het kopen van de 1jaar kaarsjes...die zijn vaak uitverkocht!!! En jij met er twee hebben ;-)

die tompoucejes met foto zijn echt leuk hoor! Ik had er nu voor mijn moeder laten maken, een foto met wat tekst, zij kende ze niet dus was erg verrast!! Met de eerste verjaardag van I had ik ze ook.daabij een mooi formaat, niet iedereen houdt van en groot stuk gebak.

Tool, beterschap!! Wie weet komt het eea ook wel voort uit spanning? Sterkte meisje

Syl, fijn om te horen dat jullie verder gaan al gebeurt er privé ook veel....wanneer komen jullie toch in en wat rustiger vaarwater ! Heel veel succes.

ik moet even denken aan de opmerking van Henne, je komt toch wel babyknuffelen....Henne is al bezig met het kraambezoek terwijl ze nog moet bevallen ;-)

San heb je en beetje een fijne dag gehad?

hier geen nieuws, vanmiddag zijn we bij mijn moeder geweest en was erg gezellig.

Geplaatst

Syl wat fijn wat van je te horen! Dikke knuffel voor jou. Heel veel sterkte en succes met de komende iui!!!

Meiden ik heb nog niet helder wanneer de volgende d&d date is? Is dat al bekend? Henne zie jij nog kans om me te mailen?

San ook hier...gefeliciteerd meid! En een heel fijn jaar gewenst voor jou!

Morgen een druk dagje...mijn oudste zus komt hier. Om tien uur bij de osteopaat zijn. Om 13.00 bij het cb en s'avonds verjaardag van mijn opa. Nou denk ik dat ik daar alleen heen ga, volgens mij is zo'n dagje al intensief genoeg voor haar.

Ik ga eens goed navragen hoe het precies zit met de flessen want ik kom vandaag maar op zes flessen uit! Vanavond bij de laatste voeding maar een dikke fles!

Geplaatst

Es, volgens mij was er nog geen datum bekend. (maar het kan ook zijn dat ik iets over het hoofd heb gezien). Lijkt mij weer helemaal leul om jullie snel te zien.

Geplaatst

Es het komt helemaal goed met jullie en de voeding! Het is steeds zoeken wat werkt en bijstellen, ik ben daar na bijna een jaar nog steeds mee bezig: wanneer vervalt de vierde fles, wanneer de derde, wanneer geef ik fruit en brood etc.

Babeth kaarsje is binnen maar ik heb er maar 1 voor op de grote taart want anders lijkt het of ze 11 zijn geworden haha! Gelukkig nog lang niet! En 10 ballonnen met een 1 er op en nog 2 nieuwe slingers met wat ik heb liggen moet het genoeg zijn... Ik ben klaar.

Zo, Bram is eindelijk stil, vanaf half 8 bezig geweest, net weer terug en stil pfff... de avond kan beginnen.

Geplaatst

Oh ohhhh moeten ze nog gaan vechten om het kaarsje Caro ;-) ben benieuwd hoe ze op de taart gaan reageren!

I. begon heel rustig met beleid aan haar vruchtenbol te peuzelen, weinig spectaculairs.

Es, dat s inderdaad een drukke dag, ben benieuwd wat ze zeggen over het aantal flessen, als de totale hoeveelheid hetzelfde is zal het dan een probleem zijn?

Geplaatst

he meiden, hier ben ik ook weer even. Heb wel bijgelezen maar heb veel moeite met concentreren/onthouden. Ik had gisteravond zo'n hoofdpijn dat ik er bijna van moest janken. Nou dat zegt wel wat want ik heb heel vaak hoofdpijn en ben het wel enigzins gewend. Maar gisteren was het echt niet normaal, geen pijnstiller die hielp en mn hele schedel deed pijn incl mn kaken. Vannacht weer om de 2,5 a 3 uur wakker maar wel lekker lang blijven liggen vandaag. Vanmiddag zijn we even op familiebezoek geweest en J is weer verwend, hij heeft een 3in1 loopstoel gekregen.

Es, wat fijn om te horen dat het weer wat beter gaat. zou ze dan toch weer honger hebben gehad?

Mik, gelukkig gaat het met jullie ook weer wat beter. Ik herken dat uitpluizen enzo wel, ik doe het ook en vaak werkt het averechts maar ik kan het niet laten. Misschien heeft het idd met het traject te maken wat wij hebben moeten doorlopen en dan icm karakter want ik wil gewoon alles weten. Dan denk ik dat ik controle heb, wat natuurlijk helemaal niet zo is.

San, nogmaals gefeliciteerd en hoop dat je een leuke en gezellige dag hebt gehad. Zal ook best wel moeilijk zijn geweest. Ik vond mijn eerste verjaardag zonder mijn moeder verschrikkelijk en sindsdien heb ik het niet meer gevierd. Zelfs niet onlangs toen ik 40 werd...

Henne, wat een mooi bescheiden buikje! nog even en jullie wondertje ligt in je armen :-)

Syl, goed om van je te horen meis en ik ga voor je duimen!

en toen was ik het alweer kwijt..... vergeef me... voor iedereen een dikke knuffel

Geplaatst

Zag het al op FB Sen, wat vervelend voor je... Die J van jou wordt maar verwend, leuk hoor! Toch niet toevallig de zebra van V tech? Die krijgen ze hier van oma en opa.

Babeth N vond er bijna 9 jaar geleden ook niks aan, die keek echt zo van: wat moet ik hiermee? Paar hapjes en toen had ze het wel weer gezien, wij een heel spektakel verwachten... Denk dat Bram wel los gaat maar Kaat gaat heel voorzichtig met haar wijsvingertje prikken denk ik, zoals ze dat bij alles doet...

Geplaatst

Caro, ja J wordt wel erg verwend he.. maar we kennen ook best veel mensen dus daar heeft hij profijt van ;-) de loopstoel is van B.aninni

over een maandje als J 6 maanden is gaan we ook beginnen met een fruithapje. wat en hoeveel raden jullie aan?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden