Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dacht dat 95 euro normaal tarief was maar is dus duur. Heb nog geen afspraak hoor dus zou nog even verder kunnen kijken.

Depri gevoel kwam door ruzie, moeheid, pijn...

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sen, mijn osteo kost 90 euro per behandeling. Behandeling duurt een uur. Misschien zit daar nog verschil in? En kijken of osteo aangesloten is bij beroepsvereniging?

Geplaatst

Mijn Osteo kost 85 euro voor uur

Hier vanaf drie uur weer drama. Snap gewoon niet waarom dat zo wisselt. Zal in ieder geval de rustige uren dan maar koesteren he.

Dalijk ook beginnen met abc Dophilus. Iemand nog tips daarvoor? Kan het niet oplossen in fles dus dacht per keer maar klein beetje met wat water op een lepeltje.

Geplaatst

Henne ik deed de abc in een spuitje

Op de website van de osteo hier in het dorp staat dat een behandeling een half uur tot 45min duurt en de kosten zijn 95 per behandeling. Bizar!

J wil weer niet slapen. Zodra je de kamer uitloopt gaat hij huilen en dan steeds hysterischer.

Geplaatst

Thanks Caro, twijfel soms zo aan mezelf. Mis m'n kraamweek ;-) toen was alles veel simpeler en elke ochtend kon ik even van me afpraten en kreeg ik bevestiging dat wee het goed deden. Nu moeten we op onszelf vertrouwen en de zorg voor een klein mannetje inpassen in alle gewone dagelijkse dingen. Vind het best een overgang

Geplaatst

Dat is het ook Henne en wat voor eentje! En aan jezelf twijfelen hoort er ook bij. Kan wel zeggen niet doen maar ik doe het zelf ook ;-) misschien willen wij alles te goed doen?

Geplaatst

Oh wat miste ik mijn kraamhulp, ik heb haar bijna 2 weken gehad, kregen extra dagen omdat het een tweeling was, is. En de eerste tijd is gewoon hartstikke moeilijk, het wordt beter maar het blijft steeds opnieuw zoeken en aanpassen de eerste maanden, zelfs jaren. Je leert je kind wel steeds beter kennen, dus je wordt ook zekerder van jezelf.

Maar dan nog... hier ook weer een huilende Bram, al 10 minuten, dat is de laatste tijd zijn gemiddelde dus ik hoop dat ie zo stil is. Maar waarom gaat ie niet net als zijn zus gewoon slapen? Geen idee!

Geplaatst

ja hij slaapt nu, had hem in zijn eigen bedje op zn kamer gelegd en de mobiel die erboven hangt aangezet. Is er eentje die ook figuurtjes op het plafond projecteert dus daar ging hij naar liggen kijken en toen issie in slaap gevallen. Maar straks rond een uur of elf na de voeding leg ik hem weer in het bedje naast mijn bed. Vind ik prettiger en dan hoef ik ook niet steeds naar zn kamertje voor de nachtvoedingen.

Ik draag hem niet in een draagdoek Es. In het begin heb ik hem wel in een draagdoek gehad maar dat was hij ook snel zat want hij wil bewegingsvrijheid. In de maxicosi begint hij ook vaak te mopperen, helemaal als de voetenzak dicht zit. Hij is heel erg bewegelijk. Hij gaat dan ook echt z'n rug strekken en z'n buik omhoog gooien en heel hard mopperen.

Slaapt J nu? en slaapt B inmiddels ook Caro?

Geplaatst

Oh Fijn! Mijn schoonzusje heeft ook zo'n mobile voor haar meisje. Die valt er heerlijk mee in slaap.

Ik weet dat, als wij ooit nog een kindje zouden krijgen, ik een co sleeper koop! Dat lijkt me fijn!

Hoe voel jij je nu? Iets beter dan vanmorgen?

Ik merk dat J de draagdoek ook wat minder fijn vind dan in het begin. Ze moppert veel voordat ze er rustig in word.

Vandaag heeft ze een bizar goeie dag! Heeft de hele dag in bed gelegen. Is er rond de voedingen ong een uur uit, langer echt niet.

Wel moeten we elk half uur naar haar toe want dan huilt ze even omdat ze haar speen kwijt is. Drama dat ding! Maar goed...zo'n dag als vandaag in echt ongekend. Nu hopen dat het vannacht ook goed gaat want we zijn allebei flink brak. echt bijslapen wil niet echt overdag omdat ze toch wel elk half uur kom. We zullen zien!

Ze is trouwens snipverkouden! echt sneu...heeft er wel last van. Ik lees dat een ui bij het bed goed is? Maar lees ook wel dat dit niet mag bij echt jonge baby's? Ik heb al wel neusspray en zo'n neuszuigertje.

Geplaatst

Fijn dat het vandaag beter gaat Es. Ik weet niet zo goed wat wel of niet mag igv verkoudheid.

J is inmiddels alweer beneden. Was wakker geworden, begon te huilen en ging over in krijsen

Geplaatst

Nou ik kan je de hand schudden Sen... Kaat ging ineens heel hard huilen, nadat ze al een half uur stil waren bijna... P stormt naar boven en ging weer ouderwets uit zijn dak... heeft echt een probleem die man. Want waar slaat dat op, het was pas 9 uur, niet midden in de nacht. Hij was pissig omdat ze huilde terwijl ze haar speen in had en Bram ook wakker maakte.

Dus weer op z'n P's uit bed gehaald, werkt alleen maar averechts... Ik eerst Kaat troosten en terug gelegd, toen Bram, P naar beneden gestuurd want die kan er geen reet van op dat soort momenten, zucht... Leek wel of we weer een paar maanden terug gegooid werden zeg, bah!

Dus ik heb ruim een half uur bij ze op de kamer gezeten, gezongen, lampjes en muziekjes aan gezet en net weg en ze zijn stil. Maar mijn avond is verpest en dat komt niet door de dreumesjes, grrr...

Geplaatst

Sen deed jij dan de hele dagdosis in een keer of bij elke voeding een beetje?

Es' monstertje is ook verkouden, rochelt soms aks een oude vent. Weet ook niet meer te doen dan neuspeertje of evt ui.

Oh en hij kijkt af en toe hartstikke scheel, is dat normaal??

Geplaatst

Caro wat balen is dat toch. Ben er inmiddels wel achter dat je een hele grote dosis geduld nodig hebt, maar zo uitvallen werkt natuurlijk alleen maar averechts

Geplaatst

Oh Caro, balen zeg!

Hier stond F vandaag voor t eerst een paar x los! Tot ze het zelf door had, haha. Ga zo m'n bed in, zal een zware week op t werk worden ben ik bang...

Geplaatst

Haha Henne ja dat is normaal!

Ach natuurlijk en dat weet ie zelf ook wel maar hij kan zich dan niet inhouden en de oudste was er weer verdrietig om en daar heeft ie wel excuses aan aangeboden maar ja, vind ik ook sneu...

Het ging de laatste tijd heel goed, dus dit was echt een terugval hopelijk voorlopig weer de laatste...

Geplaatst

Dachten we al wel maar ja.... ;-) Het is echt een grappig gezicht soms. Ga proberen hem weg te leggen, is bij mij inslaap gevallen maar ik kijk ondertussen ook scheel...van moeheid. Duim voor me dat hij doorslaapt.

Go Fiene!!

Geplaatst

Goedzo Fientje!

Haha Henne, is al gezegd, is inderdaad normaal. Dan proberen ze te focussen. Ik dacht ook oh nee heb een scheel kind! Wist ik veel. Ik deed trouwens de hele dagdosis abc in 1 X

Caro oh wat lullig weer van P. Kan me heel goed voorstellen dat je daar erg boos en verdrietig van wordt.

Geplaatst

Toen ik beneden kwam zei hij sorry... Geloof dat dat de eerste keer was. Hij had er dus wel over nagedacht, das iets. Maar het blijft erg vervelend.

Welterusten meiden die nog wakker zijn!

Geplaatst

Goedemorgen, pff wat is dit vroeg om op pad te moeten. Maar goed, het is voor een goed doel laten we maar zeggen.

Meiden hoop dat jullie geen last hebben vandaag van het winterweer, dan hebben wij het ook niet ;-)

Op voor de punctie! Nu graag mijn darmen weer wat rustiger..... please....

Geplaatst

Sterkte dublin!!!

Hier mannetje weeeeer SNIP verkouden. Op zich niet heel ziek van, behalve in de nacht. Vaaaak wakker, snurken, niezen, hoesten en huilen. Arme vent. :( Wil dan alleen maar drinken, maar komt met groooote golven er weer uit bij het hoesten.

Mijn moeder heeft kennelijk borstfibrilatie, hartritmestoornis. In combi met griep, lage bloeddruk maakte het dat ze kort op elkaar in elkaar zakte. Flauw vallen, met alles laten lopen en al. Heel sneu. Maar met bloedverdunners weer thuis nu en goed in de gaten houden.

Babeth, Es, Sen, Caro, Henne, Fren hoe was jullie nacht? En de anderen?

Xxx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden