Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

oh testr bah das schrikken! sterkte en hopelijk gaat t snel weer beter met je moeder! x

babeth balen dat t zo loopt.beterschap!

dublin toi toi toi. hopelijk gaat alles goed!

ivfsh weer lekker thuis.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Boek is af!!! Heb er lang tegenaan gehikt, maar ben blij en trots op het resultaat. 120 pagina's dik en ruim 85 euro!!! Verdrietig, maar ook blij met de tastbare herinneringen die we hebben. Heb hem ook in 2 besteld en zie wel wat ik met de 2e ga doen.

Fren balen zeg van de auto, zeker als je er afhankelijk van bent. Hopelijk vinden jullie snel een goede die aan al jullie eisen voldoet en waar jullie nog vele veilige kilometers kin kunnen rijden!!

Geplaatst

Miki hoe is het met je moeder?

San knuffel! Geen kater?

Dramanacht hier. J heeft gekrijst...ja echt gekrijst!!!!! Van elf tot half vier vannacht. Kreeg haar gewoon niet stil. Zo naar! Wist niet wat ik moest doen. Is dat wel normaal dat ern baby zolang ontroostbaar achter elkaar huilt? Werd er radeloos van

Geplaatst

Oh Es weer zo'n drama nacht. J huilde in het begin ook uuuuren maar dan meestal in de namiddag/avond. Hier ook een slechte nacht gehad. Hij was om de haverklap wakker en ging dan huilen. Heb hem maar weer bij ons in bed genomen anders gaat het over in krijsen. Nu heeft H hem mee naar beneden genomen en probeer ik nog een uurtje te slapen. Er staan nu alleen alweer 2 katten bij m'n oor te mauwen

Geplaatst

Sen krijste hij dan ook echt ontroostbaar? Als ik msar wist dat het normaal was dan maakte ik me er misschien minder druk om. Of als ze masr bij mij wilde slapen.

Geplaatst

Hier ook zo'n nacht..

Maar krijsen is bij bink wel vaak pijn. Ik gebruik weer zantac voor z'n reflux nu. Vast voer valt soms zwaar. Dat helpt iets.

Ik draai me ook nog ff om, zo weer ziekenhuis.

Geplaatst

Es ontroostbaar krijsen is niet normaal. Snap niet dat he ha je er met jullie geschiedenis mee afgewield heeft. Huilen oke maar krijsen???? Zo frustrerend zeg. Heeft ze nog steeds last van reflux? Of hebben jullie daar nog meds voor? Oren waren ook schoon toch?? He bah waarom zijn er nu geen duidelijke antwoorden voor jullie. Sterkte meis, meer kan ik jullie niet wensen.

Mik sterkte vandaag, hopelijk knapt je moesje snel op.... X

Sen ook al een rotnacht, hopelijk kan jij nog even tukkie doen.

Hier na een hele fles vieze wijn (zonde om weg te gooien, is drankmisbruik) en lekkere jankbui geen kater!!!!!Wel heel boos omdat ik mijn foto boek niet online kan verzenden. Echt alle verdere instellingen uitgezet zoals firewall en virusscanner. Als dit niet helpt grrrrrrr...... ga ik toch maar ergens anders een boek maken. Ook overzetten op stick en via andere laptop verzenden is geen optie, dan wordt er een gebruikersnaam en ww van de laptop gevraagt die wij nooit hebben ingesteld. Het mag geloof ik gewoon niet :(

Geplaatst

Moeder mag naar huis!!!! Pfff opluchting, maar nu hopen dat ze thuis geen rare wegzakkers meer krijgt.

Es, krijsen zie ik ook echt niet als normaal hoor. Dan is er iets en de vraag is wat. Jullie ha omzeilen en op de verpleging hun aanbod in gaan? Kun jij ff bijtanken en kunnen zij oorzaken uitsluiten. Ze is wel goed op gewicht inmiddels? Sterkte.

Geplaatst

Kalimera!

es, Ooh, wat rot! Heb geen idee of dit normaal is, lijkt mij van niet. Mss toch het voorstel van de verpleging aannemen? Sterkte meid!

testr, wat fijn dat je moeder weer naar huis mag! Ik weet nog dat mijn moeder in het zh werd opgenomen nadat ze onwel was geworden. Helaas moest zij een paar dagen blijven en dat vond ze helemaal niet leuk....

oh san, dat is gewoon zo ontzettend balen. Hoop dat het je toch nog gaat lukken. Maar echt jammer vN al het werk dat je erin hebt gestoken gisteren.

hier sneeuwt het de hele tijd. A vanaf gisteren, bij jullie ook? Hier echt wel bijna 10 cm mss nog wel meer. Weet niet of ik onze straat uit kom, Hahahaha.uit zal wel lukken, maar trug naar binnen zal iets moeilijker worden, omdat we een hellingkje op moeten. We zullen zien....

Geplaatst

Oh Mik wat fijn!!!! Idd hopelijk geen wegzakkers meer voor haar. Hebben ze een oorzaak kunnen vinden verder??

Tool hier ook sneeuw, niet zo veel als bij jullie maar het sneeuwt nog steeds. Dus misschien aan huis gekluisterd, kan ook gezellig zijn!!

Hier weer poging voor fotoboek verzenden. Programma gedownload op andere laptop, alle info op de externe harde schijf gezet en overgezet. Hij is nu bezig met het verzenden via internet. als dit niet werkt weten we het ook niet meer!!

Geplaatst

Fijn Mik, dat ze weer thuis is!! Altijd de best plek..

Wij rustig wakker worden. JW is aan het vechten mrt een openhaard. Oven is aan het voorverwarmen, straks lekker ontbijten.

Wel raar zonder Sanne, maar toch ook wel weer gek vertrouwd.

Straks de spulletjes inpakken, en de boel hier opruimen, katjes knuffelen, en door de sneeuw opweg naar onze meid..

Vuurtje is aan....

Geplaatst

Fijn mik, kan me de opluchting goed voorstellen!

hier een ok nacht, lag er vroeg in (mega bongi) en fiene werd om 6.15 uur wakker. Dat noemen we maar doorslapen, toch? Uur later weer wakker, maar vin had ochtenddienst, dus lekker tot half 10 geslapen. Boven had fiene de boel laten ontploffen, maar wel supergezellig, zo'n zondagmorgen keutelen met z'n drietjes! Nu ligt ze er weer in en als ze wakker wordt naar verjaardag schoonmams.

san, zag dat T gelukt is met je fotoboek? Gelukkig!

Geplaatst

Hi meiden. Es', we hebben hier de laatste dagen van ca zes uur af tot een uur of één een krijsend mannetje. Soms te troosten, maar hij begint telkens weer opnieuw, met z'n armpjes maaien, beentjes spartelen en krijsen. Het gekke is dat hij de rest van de dag echt een engeltje is. Vanaf de voeding van half drie vannacht komt hij om de vier uur en tussendoor gaat hij zonder morren slapen. Vanochtend even een kwartiertje ofzo gezellig wakker bij me om zich heen zitten kijken. Ik snap gewoon ook niet waarom het dan opeens weer zo mis kan zijn als je weet dat het ook heel anders kan. Overigens vind ik die rustige momenten ook eng hoor, vraag me dan ook weer af of dat wel 'goed' en 'normaal' is. Laatste twee dagen veel gehad aan alle wijze woorden van herkenning die aan jou geschreven zijn Esther.

Knuffel voor iedereen, we zijn hier druk met aan elkaar wennen, aan de verantwoordelijkheid en het feit dat het een continue iets is, maar dat het leven ook 'gewoon' doorgaat. De was, koken, eten, belasting, zelf rusten en alles met één oor en oog richting Th. Even dus wat minder oog en oor voor anderen en andere dingen, maar dat komt ook wel weer.

Geplaatst

Ik ga morgen naar het inloopspreekuur van het cb en ga nog eens met hen overleggen. Het zh belt me dinsdag ook nog hoe het gaat.

Wat ik zelf gewoon raar vind is dat het soms dagen goed gaat en dan ineens misse boel is. Misschien zie ik het allemaal te zwaar. Komt denk ik ook doordat ik moe ben.

Een van de meiden vh forum gaf aan dat ik ook nog eens goed moet kijken of het geen kma kan zijn. Zal ik dus ook gaan bespreken.

Zie wel een beetje op tegen de komende week. G. weer werken en elke dag kraamvisite.

We zullen zien!

Fijne zondag meiden!

Geplaatst

grappig he Simba dat toch ook weer vertrouwde gevoel als je samen bent. Lekker ontbeten??? Straks jullie meisje ophalen!!!

Fren een redelijk goede nacht, mooi zo!!!! Hopelijk blijft dat zo de komende tijd.

Hier idd eindelijk gelukt met fotoboek. Hele tour geweest maar nu 2 boeken voor 135 euro ipv 270!!!! wat kan ik nu nog meer wensen op het moment?? Moet er vandoor, verjaardag. Fijne dag verder allemaal!

Geplaatst

Es', vraag aan de kraamvisite of ze een uurtje met J naar buiten gaan, kun je ff bijtanken.

en als het niet gaat, AFBELLEN! Zij komen maar een uurtje, en als J niet goed in haar vel zit, zit jij met de gebakken peren erna! Voor jezelf en je meissie kiezen, is echt heel belangrijk!!

Geplaatst

Nou weet je eigenlijk gaat het overdag best redelijk. Ik leg haar na elke voeding weg en de helft van de tijd slaapt ze dan ook een poosje. Als ze alleen vervolgens wakker wordt dan moet ik er vaak een poos naast zitten om haar weer rustig te krijgen en dat gaat niet als er visite is! Ik haal haar er nooit uit hoor voor de visite! Daar begin ik niet aan.

We zien het wel, wil het niet dan wil het niet en bel ik af!

Geplaatst

Helemaal met Fren eens!

J krijste ook echt hoor Es en zwaaien en strekken. Wanhopig werd ik ervan. Meestal begon het rond 17 uur. Ik hoop dat je wat wijzer wordt bij het cb of dat ze je op z'n minst gerust kunnen stellen want ze kan mogelijk jouw onrust voelen. Niet schuldig voelen als ik dat zeg hoor Es. Het is heel normaal dat je nerveus en opgefokt raakt. Heb ik ook...

Hier weer bonje in de tent, al sinds vrijdag op en af. Kan zo weinig hebben en heb weer overal pijn, hoofd spieren gewrichten misselijk. Kan wel janken, heb ik ook gedaan. Lig in bed weg te kruipen. Niet goed ik weet het maar het is even teveel

Mik, gelukkig mag je moeder naar huis!

Geplaatst

Hoezo niet goed ik weet het? als je je zo voelt is er toch niks beter dan even een paar uurtjes in bed wegkruipen? Sterkte!

Es ik las het en dacht: niet doen, elke dag kraambezoek. Om de dag is zat! Ik zou er een paar afbellen, echt waar. En krijsen is niet goed volgens mij maar dat hebben er al meer gezegd... Succes, hoop dat het cb wat weet.

Geplaatst

Mss een rare vraag, maar wat is kma?

Ben alweer terug van de sportschool en nu gaan we lekker wandelen in het Wormgebied. En mooie foto's maken natuurlijk. Wegen zijn begaanbaar, maar bij ons in de straat is het hellup.

san, fijn dar het gelukt is.

fren, lekker doorgeslapen balen van je megabongi!

Geplaatst

Caro, ik bedoelde depri in bed gaan liggen wegkruipen. Maar ben inmiddels alweer gedoucht, heb mezelf ff een schop onder m'n kont gegeven. Morgen wil ik echt de osteo gaan bellen alleen zag ik bij deze op de site dat het 95,- per consult kost *slik*. Dat zijn nieteens 3 vergoede behandelingen. Krijg nl tot 250,- vergoed. Hoeveel behandelingen heb je minimaal nodig?

Tool KMA= koemelkallergie

Geplaatst

Thanx sen! Duidelijk. Hoop dat de osteo iets zal helpen. Idd jammer dat t zo duur is...maar wie weet hoef je niet vaak te gaan!

Geplaatst

Onze osteo was 65 euro per keer... dure heb jij! Geen idee, P is twee keer geweest voor zijn rug maar heeft niet echt geholpen, Bram 3x voor zijn nekje en dat was perfect.

Nee, depri is niet leuk...dacht dat je van de pijn enzo bedoelde...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden