Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Het verschil schijn te zijn met een tweede dat je het als eens hebt meegemaakt. Je weet wat er gaat komen en weten uit een boekje of bij je vriendin meemaken is toch anders dan onder je eigen moedervleugels. Bij een tweede ben je ook onzeker, maar je schijnt ook wat makkelijker te zijn, je hebter ook al 1 rondlopen dus soms heb je ook geen tijd om je druk te maken over bepaalde dingen. ( dit hoor ik altijd om me heen van moeders met meer kindjes ) maar idd elk kind is totaal anders en heeft zijn eigen dingetjes die je als ouders waarschijnlijk bij een 2e ook wat sneller herkent?

Hopelijk wordt R zo toch even wakker en kunnen we nog even de hort op. Even lekker naar buiten en misschien nog wat geld uitgeven voor R nattrlijk. Hebben we al even niet gedaan hihi.

Henne wat fijn dat J weer wat onder de mensen is, scheelt weer een hoop.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Mik, waarschijnlijk toch iets van bronchitis of longontsteking. Huisarts kon dat dinsdag nog niet horen, maar sloot het ook niet uit. Redenering was dat virus met aantal dagen minder zou moeten zijn, was het dus niet. Nu oppassen dat J niet gelijk weer teveel doet, is altijd risico met ab. Je voelt je gelijk een stuk beter, maar je bént nog niet meteen beter. Maar hier iig weer beetje gevoel dat we de boel min of meer onder controle hebben. Eea in huis kunnen doen en net zelf ook even uurtje kunnen tukken.

San, je zult idd van veel dingen vanzelfsprekend doen en vaker kunnen zeggen 'oh ja' met een tweede. Je schrikt misschien niet meer van groene poep ;-) ed.

Enne Babeth..het zal bij niemand vanzelf gaan, maar ik snap wat je bedoelt... :-/

Geplaatst

Fren al aan het inpakken??? Gaat F vandaag al naar oma of komen ze bij jullie in huis? Gelukkig is ze weer haar vrolijke zelf!! Hoest ze nog veel?

Henne fijn dat je weer wat in huis hebt kunnen doen. Lekker gevoel he, als je alles weer beetje op de rit hebt. J moet idd uitkijken dat ie niet gelijk teveel van zichzelf vraagt, anders wordt het een tijdje kwakkelen. Hopelijk kun je hem goed aan de lijn houden hihi.

Hier R na twee en half uur slapen wakker gemaakt en we zijn nog even naar Winkelcentrum even verderop geweest. Vestje en truitje voor R en ik eindelijk twee nieuwe werkshirtjes gekocht.

Geplaatst

Fiene haar spullen zijn ingepakt en opgehaald, voor ons moet ik nog beginnen, maar moet morgenochtend, want zomerkleding hangt bij fiene in de kast en zij ligt net in bed.

vandaag zat ze niet lekker in haar vel, alleen maar jammeren. Pfff wat vermoeiend. We moeten morgen om 12 uur weg, schoonmams pikt ons op en brengt ond naar Schiphol. Dan neemt ze F direct mee naar huis.

ben echt snip en snipverkóuden, hoop dat het nu wel snel beter gaat, oren gelukkig weer open, maar helemaal een schrale neus van het snuiten. Fiene hoest en snottert ook nog, maar het nare hoestje is gelukkig weg.

Geplaatst

Fren nog even stressen dus. Vind ik zelf altijd vreselijk die pre vakantie stress.

Vandaag een redelijke dag hier. Probeer idd ook iets soepeler om te gaan met voedingstijden. Ik minder stress is Th minder stress. Begin ook een klein beetje de huiltjes te herkennen denk ik. Zit nu te voeden en hij gaat zo lekker in de tummy tub in de hoop op een rustige avond/nacht.

Geplaatst

Meiden,

Ik wilde vandaag naar de kapper. Is niet gelukt.

We hebben veel geld uitgegeven vandaag.

Eindelijl een nieuwe bed. Wel levertijd va 8-10 weken. Zal morgen avond wat op facebook zetten.

Verder gaat het redelijk met mij buik.

Morgen heb ik overdag een workshop in heesch. Erg veel zin in.

Dikke knuffel voor iedereen.

Geplaatst

En weer heeft de drieling het afgesproken, man wat waren ze hier vervelend vandaag! Alleen maar ruzie maken, jammeren en huilen om niks, om de beurt of tegelijk, pfff!! Maar gelukkig maakten ze het goed door snel te gaan slapen vanavond...

Fren goeie reis alvast en veel plezier!

Ik krijg van meerdere mensen, waaronder P en mijn moeder, te horen dat ik relaxter ben nu met de tweeling dan met de oudste. Ik vond mezelf toen al redelijk relaxed, maar goed, kennelijk toch niet zo of nu superrelaxed! :-)

Dus het maakt echt wel uit dat je alles al een keer hebt meegemaakt, je raakt niet zo snel in de stress.

Geplaatst

Goed om te weten Caro, mocht het ooit zover komen hier ;-)

Net lekker samen natuurdocu zitten kijken (Africa), Th was gevoed en gebadderd en lijkt nu stil. Zulke avonden teken ik voor. Zo zelf ook naar bed.

Es' hoe was jullie dag? Ik herken nu heel erg dingen die jij de afgelopen weken schreef. Hoe je weer oplaat van een goede dag, maar ook zo moe en moedeloos kunt raken van slechtere dagen en momenten.

Ruby lekker, nieuw bed. Zou ik ook wel keer willen maar ach, heb zoveel wensen voor in huis. Voorlopig gaan we eerst weer even sparen na alle baby uitgaven.

Sen had je al een osteopaat gevonden? Ik ga volgende week met Th, kan evt voor je vragen of de mijne iemand bij jou in de buurt weet?

Wen hoe gaat het met de nesteldrang? De wasjes en het klussen ;-)

San, lekker nog even geshopt dus. Toch grappig dat jullie nu R na 2,5 uur wakker maken terwijl wij nog hopen dat ons mannetje lekker vier uur slaapt. Weet je trouwens dat pakje me die streepjes....Th is er al uit gegroeid!! Het zat laatst zo strak bij z'n nekje dat ik het maar apart heb gelegd. Bizar hoe snel dat gaat.

Dublin hoe is heg met je kaak? Erge pijn? En vallen de eerste wachtdagen nog een beetje mee?

ivfsh druk? Ik had gisteren kraamvisite van een ex collega die nu bij nu.tricia werkt. Allerlei knuffels ed gekregen, jij hebt ze vast ook ;-)

Eef hoe loopt het met je werk nu? En is het huis def verkocht? Zelf al aan het rondkijken? Ik moet zeggen: heb zelf zeven jaar in Driebergen gewoond, vond het er niet geweldig qua sfeer. De kant van Doorn op is relaxter, of idd meer de kant waar Kaartje en Ruby wonen. Maar dat is natuurlijk voor iedereen persoonlijk. Toen we daar weggingen hebben mijn ouders eerst in diverse plaatsen een weekendje weg gedaan om sfeer te proeven, wilden niet nog een keer ergens terecht komen waar ze zich niet thuis voelden. Maar wij hebben daar als gezin ook rotjaren gehad, dus ik ben misschien erg negatief :-)

Kaartje hoe gaat het met je nichtje? Heb je al veel kunnen knuffelen?

Tool lekker weekend. Vervelend zo'n aankomende reorganisatie en dan net als jij op vakantie bent. Lekker gegeten gisteren? Beetje in de sfeer gekomen?

Ik begin om te vallen en Th begint weer te pruttelen....denk dat ik in bed ga liggen en hem maar even bij me pak. Truste!

Geplaatst

Hai, ik laat ook weer wat van mij horen..

Henne, hier vandaag een rondje Driebergen gedaan, de huizen waren te duur, te klein en te oud. Maar ja het ligt wel ideaal in het midden ; -) we zijn ook ri Doorn, en Woudenberg gereden, maar als je dag al beetje gedaan is, het is koud, dan ziet niets er leuk meer uit...terug thuis wasmachine stuk....8 maart horen we of de bank voor de kopers van ons huis akkoord is, en dan als alles goed gaat moeten we er 19 april uit, dus dan tijdelijk huren, dat willen we misschien toch regio utrecht doen, om te kijken of het echt wat is. Maar het is nu allemaal echt aan het worden en onwerkelijk...het is allemaal zo anders..

Het werk valt een beetje boel tegen. De arbeidsvoorwaarden zijn niet zo gunstig, en daarnaast maken ze steeds maar duidelijk dat het een tijdelijk iets is tot juli, het personeelsmanagement is er niet heel erg goed. Heel goed om binnengehaald te worden, maar nu valt het even tegen. De collega's zijn aardig, en het werk is uitdagend, ik probeer mij maar zo weinig mogelijk aan te trekken van alle onzekerheid, maar valt niet mee.

Lees wel mee met al jullie beslommeringen, fijn om te lezen dat er zoveel steun aan elkaar is met alle perikelen van de kleintjes en onzekerheid moeders, mooi om te zien hoe het hier werkt!

Ik probeer het rustig aan te doen en niet teveel tegelijk te doen, en er op te vertrouwen dat alles op zijn pootjes terecht zal komen..oude werk is enige stabiele factor nu. Nu nog zien hoe we het gespaarde geld gaan verdelen tussen wasmachine en tweedehandsautootje ; -) er zijn ergere dingen om je druk over te maken! Dus ga het maar niet doen ; -)

Ik snap wel wat je bedoeld hoor Henne, maar kan mij voorstellen dat je indruk ook beinvloedt word door de herinneringen. Ik denk steeds maar: we moeten er een keer heen gaan als de zon schijnt ; -)

Geplaatst

@Fren, fijne vakantie!

@Henne, het gaat redelijk goed met mijn kaak. Heb nog behoorlijk last van mijn knie/heup, maar ja die is ook bont en blauw. En de wachtweken, tja ik sta er nu eigenlijk nog niet zo bij stil. Ben veel te veel afgeleid door onze grote meid en mijn herstel. Merk wel dat de bolletjes wat bijwerkingen geven, vanochtend gestart met sterretjes zien. Merk dat ik daar nu nog gevoelig voor ben. Dus maar heel kort de laptop gebruiken, is nu te fel voor mijn ogen.

Dus meiden ga weer afsluiten, tot morgen.

Geplaatst

Hmmm Eef, wij hebben daar zeven jaar lang gedacht 'als de zon schijnt' dat is precies het gevoel dat we daar hadden: somber en donker.

Balen van werk. Is zo vaak he, dat het allemaal anders blijkt als je eenmaal binnen bent.

Zit te voeden. Th bij me nemen was geen succes. Hij viel niet in slaap, terwijl ik lag te knokken om niet met hem op m'n buik in slaap te vallen.

Geplaatst

Hee meiden!

hier weer eens een teken van leven... :-)

Ik lees elke dag mee en lees dus ook mee met alle beslommeringen, onzekerheden, enz. Meiden: jullie doen het allemaal echt goed! Alle liefde die de kindjes krijgen en alle goede zorgen: precies wat ze nodig hebben! Wel heel lastig als ze lastige periodes hebben, dan moet je telkens zelf maar weer uitzoeken wat het beste is voor die ukkies. Ik moet zeggen dat ik soms echt nog zou willen dat ik nog bv gaf. Dat gaf E altijd zoveel troost. Als E nu echt een lastig momentje heeft, of ziekjes is, zou ik haar zo graag weer eens aanleggen. Grappig hoe je soort van heimwee kunt hebben daarnaar.

Eef: wat jammer dat het deels tegenvalt bij jou: wel super goed dat je doorzet!! Ben erg benieuwd waar jullie uitkomen in Utrecht. Heb je al wat op het oog om te huren? Wat een veranderingen bij jullie! Vast ten goede meis!

ruby: wat een goede uitgave: een nieuw bed!! Geniet je elke dag van! En weer een workshop: wat ga je doen?

henne: nutricia knuffels: geen een hier, haha. Die eikels die aan het roer staan in Ierland vonden het geloof ik alleen maar lastig dat ar vader werd toen die fabriek werd gebouwd: geen merchandise gezien. Maaaaar, eerlijk is eerlijk: HR had wel een super leuk pakket gestuurd, met allerlei spulletjes met haar naam erop. Badjasje enzo. Heb je nog eens een fotootje van th?

fren: fijne vakantie!!!!! Heerlijk dat jullie samen gaan. Ar en ik gaan dit jaar ook weer samen weg. Vond het (naast heel moeilijk) ook heel fijn om afgelopen jaar een aantal dagen met ar alleen te zijn. Natuurlijk wel met de wetenschap dat E het geweldig naar haar In had bij opa's en oma's.

Babeth: wat een leuke foto op fb!

wen: het gaat nu echt hard bij jou!!!! Bijna is ijsbeertje er: geweldig!!!!

dublin: bij jou ook spannend! Zo mooi dat die ene zo goed is doorgedeeld! Duimen draaien hier!

tooltje: hoe is het met m'n mede limbo? Gaat het met je? X voor jou!

hier alles goed, maar wel nog steeds wat gammel, was toch echt wel flink ziek geweest op vakantie en had afgelopen week nog steeds holtes helemaal vol zitten enzo. Gisteravond opeens heel misselijk, alles eruit gegooid, weet niet wat er is, maar ik ben niet helemaal fit. Het is tijd voor lente!!!! E kwakkelt ook, is wel vrolijk, maar ik merk gewoon dat ze vaak minder energie heeft. Ook die gup heeft zon nodig! Gaat verder wel heel goed, het is echt een schatje. Blijft echt een voorzichtig meisje, kat uit de boom kijken en vind het heerlijk om dicht bij mensen te zijn die ze goed kent. Als ze lekker ia aan het spelen komt ze regelmatig naar ons toe om gewoon even lekker bij ons te zitten of tegen ons aan te staan :-).

Verder merk ik nog steeds dat werk en gezin bijna al mijn tijd / energie vragen. Het gaat allemaal prima, maar ik heb niet super veel tijd voor vrienden, dat vind ik wel eens jammer, maar goed. Ben eigenlijk allang blij dat werk en gezin zo goed samen gaan.

Ar komt net thuis( was bij PSV ole ole), dus nu snel samen naar bedje. Slaap lekker!

Geplaatst

Fren genet van jullie tripje naar du.bai en veel plezier!

etentje was gezellig en lekker, zo gezellig dat ik vergeten ben om foto's te maken. Maar nogmaals bedankt! Xx

verder nog níet bijgelezen dat ga ik nu doen

Geplaatst

ha allemaal,

Wat een rust hier.

Ik heb de afgelope dagen wel geprobeerd jullie een beetje te volgen, maar door alle babykamerstress en het feit dat het momenteel behoorlijk slecht gaat met mijn schoonmoeder, is er erg weinig blijven hangen. Hierdoor ook niet heel veel tijd o uitgebreid om het forum te komen.

Ik wilde jullie laten weten dat ik wel dagelijks aan jullie denk, hoor!

Hopelijk ben ik komende week weer wat actiever hier.

Knuffels voor jullie!

Geplaatst

Hoi hoi,

wen wat naar van je schoonmoeder ! Wat moeiljk zeg,ook voor G. Uiteraard, sterkte!!

Eef een spannende week voor jullie mbt de bank van de potentiële kopers, ik vind het destijds met onze verkoop al spannend 2008, laat staan nu....en dan je werk, de ontwikkelingen, fijn dat je nig wat hebt bij je vaste werkgever maar je start uiteraard liever anders, ach wie weet hoe het gaat lopen.is er wel al duidelijkheid bij je man op het werk?

succes!

Fren en V een fijne vakantie, jullie zullen in ieder geval heerlijk uitslapen iedere dag ;-)

Dulin, ik moet zeggen dat ik de wachtweken ook anders ervaren heb vanwege de vele afleiding al was de tweede weekwel weer bekend ....

ivfsh jij bent dus ook nog aan het kwakkelen, bah , ik ben niet meer ziek maar alleen nog wat verkouden. En dan jullie E, sneu he gelukkig het ergste geweest maar het heeft er wel ingehakt zo te lezen.

I is wel hersteld van de longontsteking, ze weer vrolijk, nog wel snotterig hoor.vandaag lekker en wandeling in het bis gemaakt, hond mee en mijn schoonouders gingen ook nog mee. Zonder wandelwagen want daar wil I toch niet meer in, jeetje ze heeft echt 5 kwartier zelf gelopen, en alle hondjes vond ze even leuk, ze tijd wel gek te kijken toen we een andere Berner tegenkwamen je zag haar denken .

verder is ze helemaal blij met keukentje.

komende week gewoon weer drie dagen werken ik moet zeggen dat twee dan echt als een luxe voelde!

Geplaatst

Oh wen slecht met je schoonmoeder, bah. Sterkte ermee. En dan ook nog babykamerstress. X

Hier vandaag paar uurtje Scheveningen geweest. Heerlijk, jammergenoeg geen zon gezien, maar ook niet veel wind dus het was wel te doen. We hebben een bon bij vakan.tieveilingen voor weinig dus gaan er lekker nog 4 dagen opuit in een hotel naar keuze. Krijgen de gids van de week opgestuurd. Na het familieweekend op de "konijnenheuvel" gaan we daar gebruik van maken in die week. Heb er helemaal zin in.

Geplaatst

Wen veel sterkte, ook voor G.

San, klinkt lekker, ook die vier daagjes weg.

Ivfsh wat jammer dat jullie niet de leuke nu.tricia spulletjes hebben gekregen zeg. En vervelend dat je zo blijft kwakkelen.

Eef, spannend die verkoop. Duim voor je!

Hier een dipdag. Moest mezelf vannacht echt weer uit bed slepen om te gaan voeden, kan bijna niet wakker worden. Vanochtend last van m'n darmen en dat werkt helaas ook mentaal nogal door. PDS is voor 50% stress, maar andersom geeft een PDS 'aanval' net zo'n soort gevoel als heel erg de zenuwen/angst hebben, heel naar. Tel daarbij op dat m'n rug op knappen staat... Nou ja, ik was dus weer in tranen, bang dat ik het fysiek gewoon helemaal niet aankan allemaal. Uiteindelijk rustig aan opgestart en toch maar eindje gaan lopen samen, wat Th dus helemaal niks vond haha. Heeft de hele tijd liggen huilen, maar denk meer van de krampjes. Hij had me weer een aantal poepluiers waar je u tegen zegt... Morgen naar de kinderarts voor de nacontrole, benieuwd of ik daar wat vragen kan stellen.

Er huilt er hier eentje.....tot later meiden..

Geplaatst

hier ook al geen fijne dag. Erg moe, vreselijke hoofdpijn, veel gewrichtspijn, misselijk naja zo'n beetje van alles zeg maar... blerghhhh ik word zò niet goed van mezelf

Geplaatst

Bah Sen, het moet met jou toch ook eens wat beter gaan he!had je nu nog een ostheopaat gevonden?wie weet dat hij : zij wat voor je kan betekenen? Sterkte!

Geplaatst

thanks Babeth, ik zag dat in hetzelfde gebouw als bij de bekkefysiotherapeute ook een osteopaat zit. Heb hem een mailtje gestuurd en kort uitgelegd wat mijn klachten zijn en verzocht om een afspraak. Hij was afgelopen week afwezig ivm vakantie. Heb mn telefoonnummer gegeven, hopelijk belt hij snel

Wen, sterkte met je schoonmoeder.

Verder blijft er niet veel hangen in m'n bonkende hoofd.... hopelijk vannacht een beetje slapen en mezelf morgen maar weer naar het werk slepen

Geplaatst

Hè meiden, zitten een beetje te balen: appartement blijkt niet te zijn wat t leek op internet: de schimmel staat LETTERLIJK op de keukenkastjes en airco werkt nauwelijks 😒hebben al gebeld, misschien een oplossing maar gaan we niet vanuit. Zo maar lekker naar buiten (strakblauw, 30 graden) en vakantie niet laten verknallen...

Geplaatst

Getverderrie fren....goed idee om naar buiten te gaan. Hoop dat er een oplossing gevonden kan worden. Want dit is gewoon yakkie

Geplaatst

Balen Fren, lekker veel naar buiten dus en niet je vakantie erdoor laten vergallen.

Mik, nog bedankt voor de tips. Heb de lijst uitgeprint. H. Heeft Nijntje koekjes gehaald maar daar staat op vanaf 8 maanden.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden