Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goeiemorgen,

Nou het heeft weinig gescheeld of ik was komen spoken hoor: wat een weer! Ik schreef toen ik naar bed ging nog over beetje donder en flitsjes... om 1 uur vannacht ging het tekeer!! Dochter natuurlijk huilen, bij ons in bed, was al zo warm dus slapen ho maar. Zat te denken: ga ik op de computer, ga ik boven slapen? Ben maar even naar beneden gegaan om te kijken hoe het met mijn tomaatjes en plantjes ging in de storm... En na een uurtje kind eruit en kon ik weer slapen.

Ik had trouwens wel last van mijn buik gisteravond in bed: steekjes en krampen, ik hoop dat dat normaal is? Kan toch niet al oprekkende baarmoeder zijn? Was er niet echt gerust op...

Vanochtend uiteraard weer getest en gelukkig weer positief! Maar... hij kwam niet sneller dan gister hoor, langzaam komt de tweede streep. En dat ie echt donkerder is dan gister kan ik ook niet zeggen, hij is een beetje 'slordig', hoe schrijf ik dat: in de streepjes zelf is bij de controlestreep de onderkant donkerder en bij de teststreep de hele rechterkant... Ik moet ook altijd 5 druppels gebruiken, bij 4, wat er op staat, komt er niks... Dus misschien nu iets teveel gedaan? Nou ja, ik was ineens heel blij dat ik met stift de data op mijn testen mocht schrijven, zoals ik hier al zo vaak heb gezien...

Guusje nogmaals sterkte vandaag! Inderdaad, ivfsh en ik waren allebei teleurgesteld, ik heb nog nooit zo'n lage eicelopbrengst gehad en nu: zwanger! Komt goed!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hi dames,

Wat zijn jullie onwijs lieve meiden!! Dank je voor jullie lieve berichtjes, ik probeer straks even rustig terug te lezen. Na het bloedverlies van gisteren niets meer gezien dus ik heb vanochtend besloten om het maar gewoon allemaal z'n beloop te laten. Afspraak voor prikken staat nu op vrijdagochtend, misschien dat ik die ga verzetten naar morgenochtend (dat komt wat handiger uit met werk en afspraken). Zoals jullie al schreven, bloedverlies komt vaker voor in het begin van een zwangerschap. Manlief houdt me voor dat zo lang ik geen buikpijn heb en/of hevig bloedverlies het nog alle kanten op kan gaan; hij gaat uit van de goede (mijn lieve optimist!). Het maakt me alleen zooooo onzeker: echo nog geen hartje (maar dat kan komen omdat ik minder ver ben dan logischerwijze geteld), laag hcg (maar nog binnen de marges) etc. Genoeg over hier, nu even voor jullie!

Guusje, de punctie is voorbij en als het goed is lig je nu bij te komen van de narcose. Laat je lekker verwennen vandaag en ik duim voor een goed resultaat!

Caro, beetje kunnen slapen na het geweldige nieuws?! Of in je bedje liggen stuiteren?;-)

Eef, je bent een dappere dame. In een onwijs verdrietige en moeilijke periode heb je zo'n lieve berichten voor een ieder hier. Ik wilde je even laten weten dat ik daar bewondering voor heb!

Nico, een bijzondere droom?! Ik kan me voorstellen dat je niet heel erg uitgerust bent, wat een drukte!! Wakker blijven vandaag en werk ze!

Babeth, vandaag een nieuwe prik halen? Hoe lang gaan ze daar mee door? Vandaag in elk geval een stuk lekkerder weer om buiten te komen.

Henne, om 8.00 uur SPORTEN??!! Wauw, dat maakt echt indruk;-) Om 8.00 uur ben ik vaak al op kantoor maar om dan op de sportschool te staan... Dat is iets voor de toekomst (maar dan nog niet om 8.00 uur;-). Ik hoop dat je lekker gesport hebt en vooral even je hoofd een beetje leeg hebt kunnen maken!

En de rest ben ik helaas even kwijt. Moet nu ook echt wat gaan doen. Vandaag een lange dag met ook nog een avond programma. Leuk maar vermoeiend, zeker nu mijn hoofd niet zo staat naar socializen in grote groepen...

Lieve meiden, ik spiek straks vast nog even maar zal weinig tijd hebben om te reageren! Wens jullie een fijne dag, en voor degenen die vandaag werken ook een produktieve!!

Liefs,

Geplaatst

Ceeke...wat een opluchting dat het gestopt is!

Henne...wil je mij soms nadoen??? niet te fanatiek worden he??? hihihi....denk wel dat je je vandaag wat energieker zult voelen, juist omdat je al zo vroeg in de ochtend gesport hebt!! ben trots op je!!!

San...ja...dat streng toespreken was eigenlijk wel nodig, want ik ben hier en daar wat aan het bijsnoepen, koekjes op het werk, dropjes, de blikjes energy drink die er ook als zoete koek in gaan...het is gewoon zonde eigenlijk van het geld dat ik eraan uitgeef als ik me er niet aan hou...want ik gebruik de herbalife voornamelijk om mee af te vallen...heb mezelf weer een nieuwe datum gezet: 1 september en dan zou ik graag 80 kilo willen wegen...dus heb nog 5.4 kilo te gaan...9 weken...dat moet toch wel te doen zijn, toch??? daarna lekker op vakantie (en het weer bijkomen...hahahahahaha)...nee...grapje...vorig jaar ook al erop gelet min of meer en dat ga ik dit jaar ook doen...zeker met het oog op de komende 4e ivf en ook het feit dat Caro met minus 5 kilo nu wel gewoon zwanger is!!! En dat wil ik ook....

Guusje...aan het bijkomen van de punctie neem ik aan...doe het lekker rustig aan meid

ga brieven vouwen...

liefs,

Nico

Geplaatst

Nico dat was bij mij deze keer ook echt een stok achter de deur... Had eigenlijk nog meer willen afvallen maar ja... Mijn vriend zei gisteren: ben je eindelijk slank (haha slank, slanker dan ik de afgelopen 5 jaar ben geweest dus) en dan ga je weer dikker worden! Is natuurlijk de enige reden waarom ik dat absoluut niet erg vind...

Geplaatst

Zo, ben ik weer! Acht uur was alleen maar omdat ik straks nog osteopathie heb en vanmiddag nog acupunctuur. Fysiek dagje dus haha. Volgende week ga ik om elf uur, dat is normaler hè? Ben wel trots op mezelf dat ik dus al vier weken braaf ga en dat ik het volhou om langzaam op te bouwen. Begon met niks natuurlijk en nu begint het iets te worden. Tien minuten lopen, zes minuten fietsen, zes minuten crosstrainer... vele kleintjes maken zo een grote :-) Ook nog even overlegd over wat wel en niet doen na de tp. In principe doe ik niets dat mijn buik ech belast, maar ik moet in onze situatie vooral doen wat goed voelt, al kom ik niet. Ik ga dus in ieder geval wel voor de cardio, maar laat een deel van de oefeningen weg.

Guusje, de punctie is achter de rug. Hoop dat de napijn meevalt. En dat de opbrengst mooi is! Vermoed dat je eenzelfde soort narcose hebt als bij een curettage....heeeeel veel drinken na afloop en probeer veel frisse lucht te krijgen (bed of bank en ramen open?) dat helpt tegen evt hoofdpijn.

Caro ga je niet blind staren op streepjes. Over het algemeen zie je pas met twee dagen echt verschil. Kramp kan heel goed, de eerste zwangerschap hadnik meer kramp dan van een menstruatie. Hormoonoorlog in mijn buik, noemde de verpleegkundige dat :-)

Ceeke gelukkig is het bloeden gestopt. Hou vol meisie!

Sab, morgen naar Voorburg! Gezellig ;-) hoop meer duidelijkheid over je cyclus.

Nico morgen dd, ook spannend! Er staat hier weer veel te gebeure!

Laika hoe is het met de test gegaan? Kaartje hou jij het nog een beetje vol?

Ik zat gisteren trouwens te denken dat er sinds onze meeting dus wel mooi vier zwangeren zijn bij gekomen: ivfsh, fren, ceeke en caro! Dat is toch best bijzonder binnen nog geen drie maanden. Als we zo door gaan, dan wordt dat nog wel wat dit jaar met ons :-) Blijf het dan wel intens triest vinden om te bedenken dat we ook meiden hebben die hun droom definitief los moeten laten. Het zijn de statistieken, maar het is wel hard.

Lieverds, ik ga er weer vandoor. Ff snel douchen en dan richting osteo, alles weer even in model laten knijpen voor de tp ;-)

Geplaatst

hoi meiden

Hier is het ook enorm tekeer gegaan vannacht, ontzettend veel regen, wind, donder en bliksem maar wat is het lekker afgekoeld!!! vannacht ook met de balkondeur open geslapen, regende mooi niet binnen heerlijk!

Guusje als het goed is heb je het achter de rug en ben je wat aan het bijkomen....

Ceeke wat een geod bericht! met 13 weken stroomde het echt bij mij en na de paniek kreeg ik de gedachte...geen krampen of wat dan ook dus het is niet aan het afkomen..maar goed het is ellendig! kanp van je dat je het bloedprikken even uitgesteld hebt en je hcg waarde is gewoon goed en de echo was uiteraard zonder hartactivitiet, kan ook niet anders bij die termijn....houd moed!!!

Caro, die steekjes krampjes had ik ook, net of je moet gaan menstrueren, volgens mij hebben veel zwangeren er last van hoor.

Ik ga zo naar het ziekenhuis, Ceeke de spuiten krijg ik tm week 36 dus het schiet op.Daarna even bij het werk langs.

San, tuurlijk, iedereen wil ruilen met een zwangere en alle "kwaaltjes" voor lief nemen, is logisch maar dat neemt inderdaad niet weg dat je alleen op een roze wolk zit. Je kunt nu eenmaal te kampen krijgen met tal van zaken en die kunnen behalve zeer pijnlijk zijn ook zeer vermoeiend en emotioneel belastend zijn. Niet vergeten al die hormonen die ook door je lijf gieren.

Ieder ervaart de zwangerschap anders, ongeacht wat er aan moeite en problemen aan vooraf is gegaan, je hoeft je niet te verontschuldigen hoor en je verwoord het toch goed naar mensen die er naar vragen?

Henne, jij wordt nog eens super sportief en fanantiek!!! ;-)

liefs

Babeth

Geplaatst

Even snel. 12 stuks!!!! Kan het niet geloven. En het is enorm mee gevallen. Zo alweer naar huis.

Geplaatst

Guus fantastisch!!! daar zit een topper bij en dit gaat jullie kindje worden!

San, ik heb de meest vreselijke zwangerschap gehad en geen oog dichtgedaan, noem alles maar op,geen trap meer kunnen lopen, bleoddruk, aangekomen etc.. en ook ik heb weleens gejankt van ellende en geklaagd. Hoort erbij. En toch, het was 1 van de gelukkigste periodes uit mijn leven, waar ik prachtige herinneringen aan heb en ik zou het zo weer over willen doen!!! Dus klaag gerust en voel je er niet rot van om het aan ons te melden. Zwanger zijn valt gewoon niet mee :-))

Kus Sab en sterkte

Geplaatst

Wow Guusje! En wij je nog maar toespreken dat weinig niet erg is, mooie opbrengst!!

Ceeke fijn dat het gestopt is. Hopen dat het wegblijft nu, lijkt me heel eng ineens bloed!

Kaartje hou je het nog vol?

Henne ik ben ook trots op je hoor! Klinkt helemaal niet zo weinig wat je doet! Ik ga zo wandelen, is er gister niet meer van gekomen, was ook onmenselijk geweest in die hitte en in de ochtend was ik teveel met andere dingen bezig hihi... Wil eigenlijk wel weer gaan zwemmen maar weet niet of ik dat al durf... Misschien maandag.

Geplaatst

Caroline, wat een geweldig nieuws, gefeliciteerd!!!!! Ik heb de eerste twee weken erg veel last gehad van krampjes en steekjes, ik dacht ook echt dat het mis ging. Later hoorde ik dat dat er ook echt bij kan horen, je baarmoeder moet blijkbaar toch wennen aan zijn nieuwe bewoner ;-). Maar echt super zeg, ben heel blij voor je!

Guusje, hoe is het gegaan?

Sandra, echt belachelijk als mensen vinden dat je niet mag klagen nu je zwanger bent! Het kan soms best zwaar zijn en natuurlijk weten we allemaal wat voor een geluk we hebben maar dat betekent toch niet dat je daardoor constant op een roze wolk zit? Het lijkt me heel vervelend, die bekkeninstabiliteit, sterkte ermee hoor!

Henne, tja, uitgerekend op J's verjaardag, dat kan natuurlijk niet. Zou je niet een maandje wachten ;-)?

Mart en Miki, gezellig dat jullie er zijn!

Ik herken die gevoelens van jaloezie ook heel goed. Ook nu ik zwanger ben kan ik nog steeds niet zo goed tegen berichten waarbij zwangerschappen duidelijk ' gepland' zijn of waarbij vrouwen heel makkelijk zwanger zijn geworden van hun eerste, tweede, derde etc. Het blijft toch altijd een wond of zo. Eef, ik had net als jij wel veel begrip in mijn omgeving, helaas werd dat door sommige dan weer niet zo gezien...Voorbeeld: ik kreeg laatst van mijn schoonzusje te horen dat ze het heel stom van mijn schoonmoeder had gevonden dat ze het wel aan mij had verteld toen mijn schoonzusje zwanger was maar dat het, toen ik zwanger was, haar wel was gelukt om het niet door te vertellen aan mijn schonzusje. Op dat moment, we zaten in een discussie over het gedrag van mijn schoonmoeder, had ik niet de tegenwoordigheid van geest om een goed antwoord te geven maar mijn schoonmoeder heeft dat destijds natuurlijk gewoon heel goed aangepakt. Mijn schoonzusje denkt nl dat de wereld echt om haar draait en stond met 7 weken zwangerschap onverwacht met een fles kinderchampagne op de stoep om het grote nieuws te vertellen terwijl ze wisten dat wij al jaren een onvervulde kinderwens hadden. Ik was zo blij dat mijn schoonmoeder mij daar toen al voor had gewaarschuwd! Zo kon ik tenminste normaal reageren op het nieuws! En dat mijn schoonmoeder, toen ik zwanger was, wel haar mond heeft gehouden was alleen maar omdat wij het nieuws nog niet aan de grote klok wilde hangen omdat we bang waren voor weer een miskraam. Maar goed, het feit dat mijn schoonmoeder zo lief voor mij was, wordt haar nu dus door haar andere schoondochter verweten....Ik denk dat ik dit toch nog eens tegen mijn schoonzusje ga zeggen, het zit me echt niet lekker.

Vandaag weer naar de verloskundige en mijn holterkastje inleveren. Ik ben blij dat de plakkers er zo af mogen! De uitslag krijg ik pas eind juli dus dat is nog even afwachten. Wel heel fijn dat het niet meer zo warm is!

Geplaatst

Allereerst Guusje, wat fijn dat het zo goed is gegaan en is meegevalen, nu snel naar huis en daar lekker op de bank bij komen, geniet van het werkelijk waar prachtige resultaat, en we gaan vele positieve vibes naar het lab uitzenden voor mooie emmy's:clap2:

Ceeke, fijn om te lezen dat het gestopt is en je mannetje zo'n optimist is, dat heb je gewoon nodig!

Laika, wat een verhaal weer over onbegrip, fijn dat je zo'n goede schoonmoeder hebt! Neem straks lekker een koude :laughing4: douche, plakkers er af en gaan, zal niet meegevallen zijn met die hitte! Hoop dat de geruststellende berichten extra bevestigd zullen gaan worden,

Meiden weer een heerlijk dagje vrij ; -) veel gewerkt laatste tijd, collega's terug van vakantie, dus ik kan mn gewone vrije dag opnemen en maandag een extra, dus ik neem het er even van.

San, hoop zo dat je je niets aantrekt van mogelijke opmerkingen over je zwangerschap en pijnklachten en vervelende opmerkingen. Je bent een stoere juist, en met alles wat er op je pad komt, ga je gewoon stug door. Niet mobiel zijn drukt een zware stempel op deze periode, en ik ben blij te lezen dat je geniet van frummel en het probeert te nemen zoals het is, maar dat het niet zal mee vallen begrijp ik echt wel hoor. Pijnklachten zijn erg vermoeiend en uitputtend, lieve San, en dan met zo'n bijzondere zwangerschap, huizenperikelen, je moeder en je werk waar ze gelukkig er goed mee omgaan, extra knuffel voor jou xxx

Het huishouden is gedaan dus lekker relaxt dagje, klein klusje, en dan lekker schilderen en op zoek bij de vacature sites ; -) al even gekeken maar das nog niet zo makkelijk....

Fijn dagje iedereen (Henne, dat van de vroege afspraken herken ik zo, tandarts, etc, en dan denken waarom???? terwijl bij het maken van de afspraak ik altijd weer denk: fijn dan de hele dag nog voor me ; - )

Geplaatst

Dank jullie wel. Ik kan het nog niet geloven. Al ben ik er natuurlijk nog lang niet. Maar dit is na alle tegenslagen wel erg fijn. Er vanuit gaan max 4!!! Zaad van man was ook goed en morgen horen we of er bevruchting is. Zo ja, zaterdag Tp.

Geplaatst

Wow Guusje... wat een aantal!!!

Lekker bijkomen en duimen voor mooie bevruchtingen!!!

Ik ben vanochtend weer bij de acupunctuur geweest. Zaten een paar gemene puntjes tussen. Maar ach.. is maar effe...

Geplaatst

Puur om de grootte van het topic Sylvie. Er is niets gebeurd...

Oh ja, en om de nieuwe naam...

Ga jij nou maar weer lekker genieten van je vakantie... en het bourgondische leven...:happydance:

Geplaatst

Zo, ben lekker thuis, en ga zo mijn bedje in. 12 stuks, kan het nog steeds niet geloven. Morgen krijg ik een telefoontje of er bevruchting is. Zo ja, dan zaterdag de TP.

Gelukkig geen napijn of iets, alleen een beetje bloed verlies. Voel me eigenlijk erg goed!

Geplaatst

Guusje, mooi resultaat, op naar mooie bevruchtingen. Hopelijk valt het weer inmiddels mee in nld en kan je jezelf lekker laten verwennen de rest van de dag. Je hebt het kei-goed gedaan.

Hier wordt ook veel geschreven over geplande zwangerschappen, dit omdat in trondheim en omgeving je een gegarandeerde barnehage (kinderdagverblijfplaats) hebt als je kind 1 jaar is voor september. Dat betekend dat veel vrouwen hun zwangerschap plannen rond...eind juli. Orkanger en levanger ziekenhuis, geboorteafdeling, gaan dicht in de zomer en midden in de vakantieperiode, lekker handig en druk in het enige ziekenhuis in heel midden noorwegen wat open is in de zomer. Ze weten nu al dat dit problemen gaat opleveren. Ik voel me erg bevoorrecht om straks weer een kleine in mijn armen te mogen houden en kan een beetje nijdig worden op die meiden in de krant die gaan klagen over dat ze misschien wel met zijn tweeen op een kamertje moeten gaan liggen. Of dat manlief niet kan overnachten in het ziekenhuis. Maja, ze willen toch die gegarandeerde kdv-plek.....

Testr, heftig gesprek gehad zo te lezen. Maar toch ook raar bemoedigend dat je er nu een vinger op kan leggen en dat je er wat aan kan gaan proberen te doen.

Caroline, lees een onzekerheid in je woorden. Hou je taai deze weken tot de volgende mijlpaal!

Geplaatst

Guusje...je bent een toppertje...en weet zeker dat er ook een toppertje bij zal zitten!!! en nu lekker laten verwennen!!!

Ursula...grrr...onnozele meiden...als je A wilt, dan moet je B maar voor lief nemen...helaas...en niet zeuren/klagen dat je mss wel met zijn tweetjes op een kamer ligt...kun je tenminste nog gezellig kletsen...hihi...toch??? altijd er een voordeel proberen uit te halen, denk ik maar...

Morgen nog een maandje en dan ben je uitgeteld...spannend...wat denk je zelf...eerder of later?

Syl...stouterd...hihihi...reden was idd omdat het topic te groot werd en omdat er toch eigenlijk alleen maar gekletst werd over van alles en nog wat, is het verplaatst en hebben we het een nieuwe naam gegeven...gelukkig dat je het gevonden hebt...hihihi...en nu weer terug naar het bourgondische/fransoose leven...

liefs,

Nico

Geplaatst

Guusje dat is supernieuws! En we gaan dan idd exact gelijk op, ik ook vandaag ovulatie/punctie en zaterdag de tp. Laten we er samen een gezellig bankje van maken, eerst ook nog met Kaartje. Wel af en toe van het bankje af om een stukje te wandelen, volgens voorbeeld Caroline haha.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden