Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Breekt in

Esther heb je al eens spa blauw geprobeerd? Dat water is namelijk iets zachter dan gewoon kraanwater en kan helpen tegen de kramp.

Succes en ik hoop op een goede nacht voor jullie.

Breekt uit

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Fren, ik lig er al weer in ;-)

Dublin, wat goed dat het toch door kan gaan. Spannend weer voor jullie de komende dagen. Ga duimen voor goede opbrengst.

Henne, ben zo blij voor jullie dat het ondanks de krampjes verder zo goed gaat :-) . Weet G. ook al dat je bevallen bent? Had afgelopen vrijdag afspraak acu. Hij was er ook, maar druk aan de telefoon. Niet meer gesproken, anders had ik het even verteld.

Es, hoop dat jullie een beetje kunnen slapen vanavond.

Welterusten allemaal!

Geplaatst

kalimera!

Henne, ben jij eigenlijk nog aan de prednisolon of mag dat niet met bv? Ik was je handtekening aan het lezen en zag prednisolon staan en toen vroeg ik me dat af.

Es, hoop dat J. gauw niet meer tegen de slaap zal vechten en het toe zal laten. Jammer dat jullie eerder naar huis zijn moeten komen. Maar er komt zeker nog een keer om weg te gaan.

Ruby, hoe is het met jou? Heb je nog last van je val?

ivfsh, oh, das balen, ziek op vakantie...sterkte en beterschap. Hopelijk kunnen jullie toch genieten.

caro, wat zei N. ervan dat ze door was? Ze zal het ook wel geweldig hebben gevonden. echt gaaf! Ik had haar stukje gelezen en had eigenlijk zoiets van...hoe gaat het nu verder??? Ik zat zelf ook al te verzinnen hoe en wat, hihihi.

San, lekker genoten van jullie vrije dagje?

Babeth hoe is het met I? heeft de ab doorgezet?

hier gaat het zo-zo. voel me onrustig en weet niet waardoor precies.

Geplaatst

Hè tool, toch logisch dat je je onrustig voelt. Jullie hevben een heftige beslissing genomen. Aan de ene kant valt er (denk ik) iets van je af, aan de andere kant is hetgeen waar je 7 jaar mee bezig geweest bent afgesloten eb is er nog niks voor in de plaats. Het is echt rouwen. Knuffel meis!

Ik zit op Schiphol op de Thalys te wachten. Ga 'even' op en neer naar Parijs vandaag voor een beurs. Hoop overigens dat ik binnen kom, ben in alle hectiek vergeten m'n toegang te reserveren... Oeps!

Wel een supernacht gehad, Fientje was zo kaput vd crèche dat we haar niet meer gehoord hebben nadat ze om 8 uur in bed lag. Heerlijk door kunnen slapen dus!!

Fijne dag!

Geplaatst

Es geef je in overleg met ha paracetamol? Dat wordt toch afgeraden bij babys onder de drie maanden.

Ik heb zelf altijd het idee dat hoemeer er met druppeltjes geprobeerd wordt hoe meer de kindjes last hebben van krampjes. Bij vriendinnen leek dat ook zo. Krampjes horen er helaas nu eenmaal bij, hoe frustrerend ook en de darmpjes zijn nu eenmaal nog niet rijp en moeten wennen aan voeding door de darmpjes. Waarschijnlijk is niet iedereen het hiermee eens, maar dit zijn mijn bevindingen die ik om me heen zie.

Babeth is I weer een beetje bij de pinkjes??

Henne klinkt idd als een droom kraamtijd!!!!! Ben best beetje jaloers, o wat had ik het graag allemaal anders gedaan.

Fren hopelijk kom je binnen bij de beurs, zal je toch niet gebeuren dat je daar heengaat nu en je onverichte zaken weer naar huis moet?

Tool die onrust zal nog wel even zijn, jullie hebben een hele ommezwaai gemaakt en dat moet een plekje krijgen. XXX

Hier schijnt de zon, maar het is echt heel koud brr....... wat een smerig windje zeg.

R net naar de opvang gebracht, had eerst vroege dienst is veranderd in late dus even aan de slag hier in huis en daarna nog even op de krent op de bank. Morgen ook een extra ochtendje werken, er zijn veel zieken momenteel, dus maar even helpen waar het kan.

Geplaatst

Sterkte voor alle kleintjes met kraampjes ( en de mama's!)

De cinaebaby gaf ik niet stipt op tijd , I hield zich niet zo aan tijden.

Succes Fren! Zou lullig zijn als je niet binnenkomt.

Tool een knuffel voor jou!

Met I gaat het echt beter gelukkig maar lig nu zelf ziek op bed. M moet werken dus schoonmoeder is de reddende engel!

Geplaatst

Lieve Tool, die onrust is erg herkenbaar. Laat het toe, en probeer momentjes van ontspanning te zoeken, hoe lastig ook. Het is allemaal niet niks lieve Tool, je gaat een rouw proces in en dat geeft veel onrust. xxx

Fren, veel plezier en succes in Parijs! Goede reis.

Verder niet gelezen hier, dus voor iedereen een knuffel!

Geplaatst

oh Babeth mu jij plat. Het is echt hardnekkig dit jaar zeg. Beterschap en je hebt de schoonmoeder van de week!!! Hopelijk knap je snel weer op, fijn dat I al weer stukken beter is!!

Geplaatst

Hier een meisje dat vanochtend alleen maar huilde. Prikjes afgelopen maandag gehad dus weet het daar aan. Maar zojuist alle pap eruit gespuugd. Voor het eerst dat ze echt moest spugen, bond het dus echt niet fijn. Toch goed dat ik haar niet naar kdv heb gebracht. Hoop wel dat het een keer is, om nu buikgriep hier te hebben zo vlak voor de punctie.....

Geplaatst

dublin beterschap voor de kleine.

Kaartje, spannend!!!!

tool, ik weet wat je voelt en soms heb ik dat nog steeds. Probeer zoveel mogelijk te ontspannen en leuke dingen te doen. Makkelijk gezegd ik weet het.

Dikke knuffel voor jou.

Fren succes om binnen te komen bij de beurs in Parijs.

Babeth, beterschap voor jou. Gelukkig knapt I weer op.

Jongens wat is hetkoud buiten he. We hadden hier vanmorgen een paar verdwaalde sneeuwvlokken. ben nu toch wel echt weer aan lente toe.

Voor A is het leuk als hij moet strooien maar nu is het mooi geweest.

Verder hier moe, geen last meer van de val. Vanmorgen wilde ik de trap aflopen en madam lag weer keurig op een traptree te slapen. Gelukkig licht aan gedaan om nog een keer een val te voorkomen.

Wel constant buikpijn. Darmen denk ik. Ook al eet ik veel vezels ik snap er helemaal niets van. Zo weer ff 2 paracetamol innemen.

Dikke knuffel allemaal

Geplaatst

Oh Karin, wat spannend!!! Hoop dat het voorspoedig gaat voor je zusje. Zijn je ouders er nog? Weet even niet meer wanneer ze uitgerekend was nl.

dublin, wat naar voor het guppie. Hoop dat ze je niet aansteekt inderdaad! Is de punctie al gepland? Is me even ontschoten...

Geplaatst

San ik denk zeker dat je geen wonderen moet verwachten van druppeltjes e.d. het kan hooguit verzachten, maar krampjes zullen ze in meer of mindere mate houden. Misschien is het nog wel meer prettig voor de ouders als de scherpste kantjes er vanaf zijn en dat ontroostbaar huilen minder is ;-) Th. heeft vannacht, lijkt het, wel minder last gehad. Vanochtend wel weer, dus even lekker bij mij op m'n buik gelegen en hij slaapt nu braaf in z'n bedje nog verder. Het is echt zo'n voorbeeldig manneke!

Babeth beterschap! Wat blijf het toch een drama met die griep zeg. Van de kou krijg ik nu weinig mee, behalve snachts met voeden brrr...

Fren als je niet binnenkomt ga je gewoon even lekker shoppen joh ;-)

Tool, die onrust lijkt me logisch, jullie hebben een enorme knoop doorgehakt. Dat moet bezinken, zal op sommige momenten misschien ook toch weer twijfel oproepen, of juist opluchting geven. Het lijkt mij echt wel heel verwarrend ook, iets wat al zo lang speelt en dan opeens 'weg' is. Niet meer plannen, nadenken, geld voor opzij zetten, verder vooruit kunnen denken en plannen dan de eerstvolgende behandeling, niet meer bezig met medicijnen etc.

Pednisolon mag trouwens met de bv, is vooraf goed voor me uitgezocht (dat wel ;-))

Wen hoe is het met jou? Vordert het klussen nu en merk je dat niet werken je goed doet?

Dublin fijn dat je toch verder kunt. Geen mega opbrengst, maar we weten het allemaal: kwaliteit boven kwantiteit!

Ceeke wanneer vertrekken jullie richting zon?

Kaartje jouw zusje loopt nu toch ook over de veertig weken? Zijn er al plannen richting inleiden oid? Die kindjes willen deze maand gewoon de kou niet in geloof ik.

Caro wat super van N zeg, echt leuk. Het zal toch niet dat ze midden in een vakantie twee dagen 'beschikbaar' moet zijn. Er zullen toch veel mensen die week weg zijn.

Ik ga even snel douchen voor de volgende voeding en badje

Geplaatst

Kaartje, spannend!

henne, twijfel steekt idd af en toe de kop op.Ik probeer idd maar zoveel mogelijk ontspannende dingen te doen. Daarom heb k van,middag maar vrij genomen om thuis op te ruimen, hihi. Brengt ook rust in t kupke.

Babeth, beterschap! Fijn dat I. Beter is!

dublin, balen van jullie guppie. Beterschap!

san, nu late dienst ipv vroege.moetje in het weekend ook werken?

Geplaatst

Tool dat zeg ik ook altijd. opgeruimd huis is een opgeruimd hoofd.

Ik werk nu idd morgen extra. Hopelijk is iedereen weer snel beter, anders zijn degene die nu extra werken omdat ze niet ziek zijn uitgeput hihi. Als ik ziek bn komen anderen ook invallen, dus als iedereen een dienstje extra werkt dan komen we er wel.

Geplaatst

Dublin, succes! Beterschap ook.

Babeth, nu jij geveld! Aarch, sterkte.

Tool, knuffel.

Henne, klinkt goed hoor. Cinababy bevat alcohol meen ik mij te herinneren. Dus daar was ik zelf wat huiverig voor.

Fren, succes met jr tripje. En wow jullie week alleen komt eraan. Have fun! Ook wel heel gek zonder F lijkt me. Lekker dat jullie nacht goed was.

Edr, balen van jullie vakantie. :( Wij koken nu nog steeds al het water uit voor de kleine. Maar goed, ik ben wat overdreven neurotisch ook. Ik vind iedereen met vakanties en zo'n hummeltje heel dapper. Wij hebben alleen maar toen hij 3 maanden was iets ondernomen. Verder vooral de rust, ritme en herkenning van thuis. Daar gedij ik zelf ook het beste.

Hier heeeel druk met extra opdrachtgevers. Super leuk! En Binkie heeft echt een ritme te pakken (van 20-22u slapen, dan weer drinken en slapen tot 4u en dan weer tot 7u = prima!). De vraag is altijd voor hoelang. :)

Knuffel iedereen! xxxx

Geplaatst

Tante Kaartje! Gefeliciteerd wat leuk :-) Mooie lange dame hoor, mogen we weten hoe ze heet?

Miki (bijna) alle homeopatische middelen die vloeibaar zijn, zijn op basis van alcohol maar dat is in hoeveelheid echt verwaarloosbaar. Had zelf ook homeopatische druppels en heb dat specifiek nog gevraagd aan mijn homeopatisch arts voor tijdens de zwangerschap. Maar misschien worden ze idd wel gewoon lekker rustig van een slokkie op ipv de 'werkzame' bestanddelen ;-)

Allemaal trouwens bedankt voor de leuke en lieve kaartjes. De post is elke dag een feest. Ruby heel erg lief, die rompertjes, die stoere, felle kleurtjes staan hem super.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden