Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Heerlijk relaxed wen! Smorgens aan t zwembad, daarna de stad in om te shoppen eb rond te kijken. Heerlijk weer, dus prima! Iets later inbed dan ik wilde, dusnog niet helemaal bijgeslapen, maar fiene slaapt weer door, dus komt goed!

Geplaatst

Ik blijf hem ook gebruiken tot I naar een ander bed gaat, juist in het geval van ongelukjes.

fren fijn joh zo even de vakantie tussendoor,ik voel me dan echt een muts....I is zelfs nog nooit ergens anders S nachts gaan slapen....het ergste toen ik die nacht voor de curettage moest blijven vond ik dat ik s nachts niet thuis was....

Geplaatst

Fren, wat heerlijk dat jullie lekker genoten hebben! ik krijg ook alweer helemaal zin in een vakantie en de zon. Nu dus nog even lekker bijslapen!

M is ook nog nooit uit logeren geweest, hoor. En die is al ruim 4 jaar. Nou scheelt het ook wel dat wij volledig afhankelijk zijn van betaalde oppas. Wij hebben helaas geen ouders of broers/ zussen, die kunnen oppassen. En dat is toch echt wel een stuk vertrouwder, dan vrienden, buren of betaalde opvang.

Ik ga wel meerdere keren per jaar altijd flink stappen met vriendinnen. Lekker een weekendje weg, ouderwets stappen met teveel rose en rustig wakker worden in een hotelletje of een van mijn vriendinnen, die geen kinderen en partner heeft.

Dan blijft M thuis bij G. Dan heb ik er geen moeite mee, alhoewel ik altijd weer helemaal blij ben als ik hem weer zie. Maar een nachtje uit logeren voor M.....brrr...daar moet ik nog niet aan denken.

Wij zitten nu al te puzzelen hoe wij dat straks gaan doen met mijn bevalling. Mijn beste vriendin wil hem dan komen ophalen zodat hij daar kan blijven. Mijn vriendin woont echter toch zo'n 40 autominuten van ons vandaan. Het idee dat hij dan zover weg is........Daar ben ik dus ook een muts in, hoor.

Geplaatst
Fiene slaapt regelmatig bij m'n (schoon)moeder... Kennelijk zijn we erg makkelijk, haha!

Lijkt me fijn Fren als je daar juist "makkelijker" in bent!

Es en Henne succes vandaag bij de h.a./ cb/ en de tel. Contacten!

hier weer een zieke I, de,laatste 2 dagen ging ze weer akelig hoesten, ik zei gistermiddag al tegen M dat me dat niet zinde en ik ermee terug naar de h.a. Wilde gaan, gisteravond ineens weer 39,5 koorts! Pfff

M. Moet naar acupunctuur zo, ik blijf thuis tot hij terug is en intussen h.a. bellen voor een afspraak.....zo zielig!

Geplaatst
Thanks.. ik bedoelde eigenlijk de facebook groep (ivm filmpje edr) :)

Hoe heet die groep? Dan zoek ik um op.

oooh, hihi.... Geloof dat ruby deze pagina heeft asngemaakt. Door dik en dun heet ie. Ik heb het net geprobeerd, maar krijg een vreemde melding. Misschien dat ruby dit effe moet checken?

Geplaatst

Dank je Testr, inderdaad weer...pffff

gisteravond rond 23.30 een zetpil gegeven, ze heeft goed geslapen en vanochtend 36.8, prima! Zit zo in tweestrijd.

ze is vrolijk, eet goed en heel belangrijk: praatjes voor 10.

misschien toch naar de opvang, M werkt thuis dus in geval van nood kan hij haar zo ophalen en straks even tel. Contact huisarts.

echt in de situaties ben ik zoooooo slecht

Geplaatst

Ja herkenbaar, ik ook! Sterkte.

Henne, Es, succes vandaag.

Kan iemand mij de link van de fb pagina mailen of appen? Dan probeer ik iets zelf.

Net een wederzijds heimwee moment qua borstvoeding. Pfoeh, heftige emotie! Zag ik niet aankomen. De 1e ochtend borst inmiddels kunnen vervangen voor pap en flesje. Maar bink net duidelijk ongelukkig en ik eigenlijk ook. Terwijl ik hem toch aanleg, stopt ie en zegt voor het eerst heel bewust "mama". Nou dan kun je me opvegen hoor!

Geplaatst

Es en Henne veel succes met jullie afspraken overal en jeetje Es wat hebben jullie het zwaar pfffff moeilijk moeilijk..

Babeth gister weer een zieke I, zo raar hoe dat soms ineens er weer is en ineens weer weg. Overleg met ha kan geen kwaad. Wel fijn dat M in de buurt is en haar zo weer op kan halen.

Mik dat lijkt me idd heel moeilijk zo'n heimweemoment. En dan heel bewust mama zeggen!!! Ik was ook helemaal overdonderd op dat moment en heb me nog lange tijd week gevoeld als hij dat zei. Want ja hij heeft maar 1 mama!!

Hier niet lekker in mijn vel, komt ook wel weer goed. Dat R vanmorgen weer express een kop hete! koffie over me heengooide werkt daar ook niet aan mee. Op zulke momenten hoop ik niet dat ik een secreetje aan het opvoeden ben..... komt wel weer goed

Geplaatst

Hoi Testr,

Kan me voorstellen dat je dan breekt, wat ontzettend ontroerend, blijf je toch bij afbouwen van de bv? Lijkt me erg moeilijk als je merkt hoe B erop reageert en jij je er bij voelt....

wat de link betreft, mij lukt het niet! Zowel niet via de iPad als via mijn tel. En Rubster kan alleen mensen toevoegen volgens de melding die ik krijg.

vanmiddag afspraak bij h.a., expres later in de middag om te zien wat de temp. Doet, indien ze slechter wordt moeten we bellen en eerder komen.

nou beproeving voor mams....papa alleen met I naar de h.a.

Geplaatst

Ooooh Mik...veeg mij maar mee...slik...

Babeth ik zou ook niet weten wat te doen, op het moment zijn zoveel kindjes het ene moment ziek en dan weer helemaal prima in orde. Aan de ene kant zeg ik 'uitzieken' maar wat valt er dan uit te zieken?

Ik ben gaar, vannacht niet heel veel geslapen en nu op tijd op. Over uurtje huisarts. Daarna hoopmik even plat en dan vanmiddag osteo. Komende dagen sta ik er alleen voor, J heeft dat filmgedoe met die Nieuw-Zeelander. Zie er behoorlijk tegenop, vier dagen en drie avonden in m'n uppie en dan morgen en woensdag overdag wel een loge in huis....bleegh. On the bright side: vanochtend met weinig hoop een normaal rokje uit de kast getrokken en het past (oké, iets meer vetrol erboven dan vroeger), woehoe, daar word ik dan wel weer blij van, stomme muts hè :-)

Es, ik hoop dat je vandaag wat verder komt mbt hulp/advies.

Geplaatst

Dat zo moe zijn is zo slopend. Henne 4 dagen en 3 avonden alleen. Kun je geen vriendin op de koffie vragen om je te ondersteunen en voor de afleiding?? Zwaar, maar je red het wel. Jij en Th zijn een prima team!!!

Geplaatst

He testr,

ik heb geloof ik ook al eens iemand toegevoegd, maar krijg nu de melding dat ik geen oud lid kan toevoegen als deze persoon geen verzoek heeft verstuurd om uitgenodigd te worden. Vermoed dat ruby je of al een keer heeft uitgenodigd en dat deze nog openstaat?

heftig momentje net. Knuffel

san, autsj, hete koffie. Dit is zekerheden leuke fase waar R. Doorheen gaat.

Babeth, hoop dat I. geen terugval krijgt. Succes bij de ha.

henne en es, moeilijke tijden voor jullie. Hoop dat jullie wat hebben aan de aangeboden artikelen en hulp van Kaartjes moeder (superieur trouwens!). Sterkte meiden!

sen, las dat je reacties hebt gehad op de osteo. Hoop dat je je nu iets beter voelt hierdoor.

dublin, moeilijk, nog een paar dagen. Je bent nu dus gestopt met de bollen. Benieuwd hoe het verder gaat! Toi toi!

simba, hoe staat het bij jullie? Al bekend hoe en wat? Ben het even kwijt.

ceeke, nog lekker aan het genieten en duiken?

Gisteren lekker met twee van de drie chica's gewandeld. Wel frisjes, brrrrr. En om half 9 lag ik plat. Helemaal out of the picture en flink wat bomen aan het zagen. Ben erg moe en vermoed dat dit een uitwerking is van alles van de afgelopen tijd/maanden/jaren. En ook het vroege opstaan zal wel een handje meehelpen. Deze week ook weer errug vroeg eruit...ben geen ochtendmens helaas ;-(.

Geplaatst

Inderdaad uitzieken.....zelf ben ik er niet zo van, ik bedoel, zodra ik weer me wat beter voel kan ik mijn rust niet houden maar met kinderen is er niet echt en middenweg merk ik wel....of erg ziek en angel of lekker aan het spelen.

de afgelopen 2 weken haar niet echt vermoeid en alleen in lekker weer naar buiten/kinderboerderij.

Fijn dat je weer. Oude kleding past, en dan die getril, Hene sorry maar daar kan ik e bij jou echt niets maar dan ook niets bij voorstellen ;-)

pittig lijkt me dat nu J veel van huis, ik hoop dat Th. Heel braaf zal zijn!

ik doe haar niet naar het kdv, weet dat ze daar door blijft spelen en minder slaapt en ik denk dat ze juist nu har rust hard nodig heeft.

Zo grappig, ze geeft echt aan als iets vies is, verbaal :bahhh bleeehhh, iessss maar nog grappiger bij dat het gezichtje erbij!

San wat moeilijk zeg zo met R als hij dat zo bewust doet, natuurlijk denk hij net ik zal die hete koffie eens over mama heen gooien maar dat was natuurlijk hetgeen hij het makkelijkste weg kon maaien.

Ik merk dat I erg boos kan worden maar als ik dan rustig blijf en praat en haar iets uitleg waarom iets niet kan of mag dan is het snel goed.laatst een drama toen ze haar jas niet aankon omdat die nat was ( uitgewassen) . Echt moeten lullen als brugman en mijn man keek echt aan of ik gek was dat ik het zo uitgebreid besprak met haar...maar uiteindelijk deed ze zonder morren haar andere jas aan.

Geplaatst

Tool kan best dat je daar zo moe van bent. Is ook niet niks wat er allemaal gebeurt is de afgelopen jaren en nu jullie het besluit hebben genomen te stoppen valt er toch iets weg en het "oude" verdriet en de pijn komt dan omhoog. Sterkte meis, wees lief voor jezelf.

Babeth we zeggen altijd "hete koffie" dan doet hij de achterkant van handje tegen het kommetje en zegt "au" Vanmorgen hetzelfde, maar hij maait niet omdat hij boos is of zo hij duwde de kom zo over me heen. Was overduidelijk niet per ongeluk. Maar ja, gelukkig over mij heen (wel zeer velletje op mijn buik nu) en niet over hem heen. Hij schrok wel zo van mijn reactie dat hij achterover tegen de tafel aan viel met zijn achterhoofd.

Die woedeuitbarstingen van hem zijn ook erg fijn ahum. Zet hem dan gerust in de hoek en dan koelt ie eerst maar een poosje af en dan maken we het weer goed samen. Lijkt wel te werken met bijten en slaan momenteel gelukkig, maar is wel pittig.

Geplaatst

Oh jee zeg, dat dat besef er echt al zo is!? Super dat je je dan weet te beheersen maar je wordt er niet echt vrolijk van, goed dat e het zegt over in de hoek zetten, ik heb haar nog nooit hoeven " straffen" maar zou het denk ik ook zo doen.

Is toch al mooi dat het werkt ?

Geplaatst

Vind hem nog zo jong om te "straffen" is pas net anderhalf.... Met slaan en bijten doet hij dat ook. Kijkt naar je, slaat of bijt vervolgens en kijkt dan naar onze reactie. Doet hij ook bij andere kindjes op het kdv. Het is een fase zeggen ze overal en moeilijk af te leren op deze leeftijd zeggen ze. Maar vind dit echt een hele moeilijke. Ik verlies mijn zelfbeheersing ook wel eens hoor en dan schreeuw ik ook, met veel spijt tot gevolg. Heb hem ook wel eens in zijn bed gesmeten, omdat ik bang was hem anders wat aan te doen. Kon hij maar praten he? Dan kan hij zeggen wat hem dwars zit. Probeer zoveel mogelijk te kijken wat hij begrijpt en daarop te reageren. Helaas is zijn gebruiksaanwijzing nog steeds zoek ;))

Denk dat R een hele goede is voor judo of een andere vechtsport waarbij hij zich zal moeten leren beheersen. Ik schijn ook een heel pittig karaktertje te hebben gehad volgens mijn vader, dus hij heeft het van geen vreemde........

Dat karakter heb ik nu nog steeds natuurlijk dus dat botst wel eens :)

Geplaatst

Hoi dames,

Ben nog zo moe.

zaterdag heb ik niets nieuws gehoord over endometriose. Wel welke invloed voeding heeft. Maar geloof niet alles wat er wordt gezegd.

Erkenning was er echt zeker. Veel ervaringen over ziekenhuizen gehoord. Dus ook weer wat wijzer daarover.

Moet verder alles nog rustig doorlezen. Zaterdag avond uit eten geweest. Was ook erg gezellig, maar ook weer zo moe. Baal daar zo enorm van.

Zondag geknutseld bij vriendin en lekker gekletst met haar en haar moeder.

Vanmorgen diabetes controle gehad. De diabetes waarde was 5.3 dus erg mooi. slecht cholestrol was veel te hoog. Maar moet ook weer de symvastatine gaan slikken.

Verder ben ik gewoon gefrustreerd dat die endo me zo in de weg zit. Zal wel een fase zijn.

San, wat zal jij geschrokken zijn zeg. Maar wat betret in de hoek zetten, dat doe ik ook met jongetjes van 10 hoor. altijd effectief.

Testr, heb je toegevoegd op facebook.

Henne, hoop dat de huisarts en cb je kunnen helpen.

Kaartje, wat mooi dat je moeder edr wil helpen door middel van informatie geven. Trouwens een erg leuk kamertje.

Wen, jij de laatste loodjes.

Babeth, I weer ziek. Succe bij de ha.

Ik moet even de tandarts bellen voor een verwijzing naar de prothese meneer. Die moet opgevuld worden en heb aan de rechterkant denk ik een onwijse ontsteking aan het tandvlees zitten. Veel poetsen en schoonhouden.

dikke knuffel voor jullie allemaal.

Geplaatst

Mik we doen het ermee. Net zoals hier met de huilers en de spugers heb je geen keuze en dealen we er elke dag mee en "weten we niet beter" zeg maar.

Gelukkig heeft hij ook heel veel leuke momenten hoor, juist dan smelt ik weer helemaal en wordt dan warm van binnen.

Kaartje had nog niet gereageerd op je foto's, wat een ontzettend mooie en warme kamer voor je nichtje zeg!! En super dat je moeder meedenkt met de problemen met de kindjes met tips en trucs. Helemaal top!!

Ruby niks wijzer geworden, maar veel herkenning. Lekker uit eten geweest hmmmmm. Jammer dat je zo moe bent :( Hopelijk is je ontsteking in je mond snel weg en je prothese aangepast zodat het weer lekker zit. Balen dat je slechte cholesterol te hoog is. Wel slikken hoor die simvastatine 's avonds!! Wekkertje zetten op je telefoon zodat je hem niet vergeet? Je bent een slecht pillen slikker kan ik me herinneren qua dagelijks innemen toch???

Moet eerlijk toegeven dat ik de laatste tijd ook niet zo netjes met mijn bloeddruk meds ben, gelukkig is de bloeddruk wel netjes.

Geplaatst

San, ik ben wel wijzer geworden hoor zaterdag, maar niet over de endo zelf. Wel over ziekenhuis en voeding.

En ik ben echt geen pillen slikker. De diabetes verpleegkundige gaf aan dat ik het ook in de ochtend mag nemen de simvastatine. Dus wat is wijsheid. Zo ook over de endo behandeling.

Gaan we stoppen met lucrin en gewoon weer aan de pil. of toch de mirena (iemand ervaring mee). Helemaal niets is geen oplossing.

Chinese kruiden schijnen ook heel goed te zijn als hulpmiddel. Dus ja veel om over na te denken.

Ben op dit moment echt erg licht in mijn hoofd. Toch te veel gedaan dit weekend. ( ik wil gewoon lekker alles kunnen doen). Ben echt zo gefrustreerd op het moment over die k..ziekte.

positief is dat we wel lekker naar de efteling gaan met 5 kids de 23e. We houden geld over. Dus doen we goed. Collecte van Jantje beton heeft meer opgeleverd dan we nodig hebben. Dus mijn budget is weer wat groter geworden.

Verder nog een mooi creatief pakket ontvangen van Marianne design. Even kijken of ik daar een leuk kaartje mee kan maken en opsturen.

Voor 1 van de ouders van de kinderen die DE zegels hebben gegeven wil ik ook samen met de kinderen een kaartje maken. Dus weer 2 avonden goed gevuld zeg maar.

Even langs de action vanmiddag of morgen om nog wat 3d schaartjes te halen. En wil nog zoveel doen. Ook thuis. volgende maand echt een start maken met alles af te maken boven. Dan kan het logeerbed/slaapbank naar boven. Maar die energie is er gewoon niet...

sorry voor mijn geklaag meiden, maar voel me zo verrot de laatste tijd..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden