Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

O ja voor degene die het nog wilden weten.. knuffelsmurf heeft laten weten dat het kraambezoek aan simba zeer se moeite waard was, het was superleuk, en knuffelsmurf heeft misschien wel wat geklust voor n goed doel, jw en simba n beetje kraamtijd bezorgen maar het salaris was erg bijzonder, heb niet alleen meer dan n uur kunnen knuffelen met sanne en gekletst met simba, haar mooie katten kunnen bewonderwn, maar ook nog eens getrakteerd op n superlekker maaltje door jw, die echte kok is ;-) het was n kleine daad zegt knuffelsmurf, maar ze kan het iedereen aan raden ;-), het salaris wordt zeg maar vet betaald ;-) ;-)

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Babeth heb je wat kunnen eten? Zwaar die laatste loodjes. Je bent eigenlijk continue aan het afwachten. Hoe lang van tevoren kun je eigenlijk al oefen weeën hebben? Voor hetzelfde geld loop je nog een week zo...pffff...

Eten smaakte me ook niet. Zeurgevoel in buik en rug. Rug brengt vervelende herinneringen boven, bij de bbz heb je een typische rugpijn door vocht achter de baarmoeder. Die rugpijn is het niet geloof ik, maar de angst zit blijkbaar diep. Misschien dat ik daarom ook minder testerig ben dan de vorige keren...als ik zwanger ben begint de onzekerheid pas goed.

Sab begin jij ook al fijn van alles wel en niet te voelen? Hihi, jou een beetje opjutten om mezelf op te peppen.

Geplaatst

Henne nee ik heb nog niet gegeten, echt geen trek, teveel last.

Net belde mijn moeder, ohhhh moet zo mijn best doen om niet geïrriteerd over te komen.....

Ik vind het zo rot te lezen dat die angst zo bij je aanwezig is, maar is niet vreemd lijkt me. In ieder geval een goed teken dat het vlees stonk hihi.

Sjonge meid, dit lijken wel je langste wachtweken te worden, even tijd vrij maken voor Zita??

Sterkte en succes!!

Geplaatst

Lieve babeth, ben ook helemaal emo, effe lekker ontstress momentje zeg maar, alle berichtjes over san en ursela doen preciea hetzelfde, zakdoeken haha...

Geplaatst

Iedereen de groeten van Caroline.

Ze had net zwaardvis besteld en zit daar op te wachten.

Sandra namens Caroline gefeliciteerd en geniet ervan.

Geplaatst

Babeth lastig is dat, iedereen leeft mee, maar daar gaat het echt niet eerder door beginnen natuurlijk.

Ik luister elke avond braaf naar zita. Werkt ook best goed, maar het blijven wel wachtweken hè.

Heb dat trouwens ook, die tranen Bij de geboortes, de baby'tjes en mamma's van ons topic... Heb met Sandras sms gister echt zitten brullen, gewoon zo blij voor ze dat dit geluk er eindelijk is.

Geplaatst

Ahh Henne toch.....ik ken het, iedereen leeft zo met elkaar mee hier, ontzettend bijzonder!!

En ja de wachtweken blijven killing, zal niemand ooit aan wennen en in mijn beleving worden ze alleen maar zwaarder.

Geplaatst
Iedereen de groeten van Caroline.

Ze had net zwaardvis besteld en zit daar op te wachten.

Sandra namens Caroline gefeliciteerd en geniet ervan.

Caroline pas op met het eten van roofvissen en (verse) tonijn, deze kunnen verontreinigd zijn met zware metalen met name kwik.

Babeth

Geplaatst

Fren het kan iets heel kleins zijn. Heb ooit twee weken met een dikke vinge gelopen doordat ik (achteraf) een pan aan alleen die vinger had opgetild. Zou er wel morgen even naar laten kijken, zeker nu het erger is geworden.

Geplaatst

Henne, hier best goed, minder last van eierstokken, nog wel wat gevoelig hoor.

Nig niks raars ijn de baarmoeder, mijn buik overheerst de v rest nog denk ik, sorry.

sterkte meisje.

Truste allemaal

Xx sab

Geplaatst

Henne, ik heb geen flauw idee. Soms roep ik te snel wat. Daarom verwijderd. Snappie? Ik hoop dat de vinger/hand zich snel herstelt. Nou meiden, ga er vantussen ; - )

Geplaatst

he dames,

Fren, ik zou het toch even laten nakijken. mss heb je wel een ontsteking. sterkte en beterschap!

Eef, wil je op de valreep nog even een hele fijne, relaxe en mooie vakantie toewensen, geniet ervan en kom lekker relaxed weer terug! Knuffelsmurfje van ons, hihihi.

babeth, laatste loodjes wegen het zwaarst, heb je nog wat kunnen eten?

Henne, waren de burgers lekker??? hoop het zo voor je meid, ik zou niet eerder durven testen, maar dat heb ik al eens gezegd.

Sab, hoe gaat ie met jou?

San, alles goed met Ruben? hoe lang moet je nu in het zh blijven? Is toch meestal een paar dagen na een keizersnee of niet?

Hoop dat jullie snel jullie menneke mee naar huis kunnen nemen en hem in zijn mooie wiegje kunnen leggen!

vandaag plantjes voor achterom gekocht, waaronder drie zonnebloemen (van die mini's) heb ze nu nog gewoon buiten staan en zijn dus ook al flink bewaterd door de regenbui die hier een paar uur heeft gehangen en nog wat filmpjes gekeken:

4 Lions (lachfilm, een scene is werkelijk waar om je te bescheuren, het gaat om 4 aspirant-terroristen, die niet echt slim zijn, komen grappige scenes in voor, maar ook minder grappige), limitless (was wel aardig) en London Boulevard (mwoah, viel tegen).

Zit nu aan mijn tweede glaasje rosé (mjam mjam) even vieren dat onze lokale voetbalclub gewonnen heeft met 10 man, hihihi.

eten was heerlijk. Als iemand het receptje wil van de spinaz-champignonsalade, laat maar weten. Kan m misschien ook wel in het receptenhoekje zetten.

liefs,

Tool

Geplaatst

Hallo lieve tantes.

Hier ben ik dan [ATTACH=CONFIG]1934[/ATTACH] Mijn mama heeft het momenteel heel druk met mij, vandaar dat jullie de details nog tegoed hebben.

Groeten Ruben

Geplaatst

Ohhhhhh San, nu zit ik weer met tranen , wat een mooi ventje!! En wat een stoere outfit!

Hoe gaat het met je? En met P? Wat een prachtzoon!!

Liefs Babeth

Geplaatst

Aaaaaaaaaah, wat een plaatje !!!!!!! En van die heerlijke wangen ......

Hoe is het met je San? De dag goed doorgekomen?

Geef je Ruben een dikke knuffel van me?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden