Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hahaha, moet om jullie lachen. Hier rustig avondje voor de buis jn bed. En beloning; meisje trappelde, nu echt!

Dus ga lekker slapen nu.

Weer een dag voorbij mik!

Trusten!!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Spaatje jij dus bijna rechtsomkeer met de auto dus. Moet wel lachen hoe je het beschrijft, zie je al helemaal staan. Maar zou mooi zijn als ze jullie verder kunnen helpen.

Geplaatst

Het gaat weer goed met mijn slaapplannen... Toch nog even reageren.

Henne, weer aan het werk. Was het te doen?

Sab en ivfsh, welkom thuis.

Spaatje, fijn dat het gesprek zo goed was. Ben benieuwd wat het schema uiteindelijk gaat worden. Straks iedereen hier aan de prednison ;-)

Miki, nog even volhouden. Laat jezelf maar afleiden met een potje wordfeub. Zo ook nog even reageren. Zie je, heb gewoon geen tijd om te slapen hihi

Syl, hopelijk gaat je oude mutsje nog even mee. Kan me wel voorstellen dat je alvast gaat verdiepen in wat je hierna wil.

Als je er twee wil zou ik persoonlijk kiezen voor een reu en een teef. Je had dacht ik geschreven twee reuen? Gaat meestal wel goed, maar met reu/teef minder kans op onderlinge rangordestrijd. Ras is heel persoonlijk. Ben zelf van de grote honden, maar als ik term klein

Geplaatst

Ruzie met swype...

Maar goed als ik nu een klein hondje zou moeten uitzoeken dan zou ik denk ik kijken naar ruwharige tekkel. Handig om rassenboeken te bestuderen. Maak eerst een lijstje met wat je met de honden wilt gaan doen en welke karaktereigenschappen je aanspreken.

Geplaatst

Kaartje ik heb mij ingehouden om vannacht niet op het forum te zitten anders waren we elkaar tegengekomen.

Hier weer een klote nacht :-(

Nee 2 teefjes, ben helemaal niet van de reuen,en ik wil ze uit hetzelfde nest, weet niet of dat scheelt. Op hondenplaza heb je ook alle rassen staan dus vanuit daar ben ik aan het zoeken.

Wil iets met weinig onderhoud haren en hoe minder ze verharen hoe beter vooral met hooikoorts en de meeste zorg komt op mij neer. malthezer leeuwtje leuk hondje maar haar onderhoud verschrikkelijk natuuurlijk, elke dag borstelen.

Makkelijk mee kunnen nemen, lange wandelingen maar ook korte wandelingen en niet dat ze meteen bevriezen in de winter zoals een chiwahwa :-)

Maar ik heb hopelijk nog wel even, wil ook de juiste keuze maken want ze zijn lang bij je, oooh vindt het ook wel spannend.

Geplaatst

Hihihi, wat een vieze praat gister avond.

Syl, heel veel sterkte/succes bij de curator. Heb je nog een beetje kunnen slapen?

Miki, wat een elende dat wachten en die klote onzekerheid. Jij een beetje goed geslapen? Op welke WD zit je nu eigenlijk?

Spaatje, positief dus gister. Goed te lezen. En je krijgt nog een telefoontje toch?

Geplaatst

Goeiemorgen!

Syl, mijn moeder heeft jaren een (dwerg)poedel gehad, omdat die bijna niet verharen, mijn zus was vroeger allergisch. Af en toe lag er ergens een pluk dons in huis, van die 'onderharen' of hoe noem je dat maar verder bijna niks. Hield erg van wandelen, dol op sneeuw, maar dan smeerde ze haar pootjes in met vaseline omdat ze anders van die dotten sneeuw meesleepte, hihi...

Alleen: ze was niet dol op kleine kinderen. Maar geen idee of dat iets van het ras is of omdat ze dat niet gewend was want het was voordat wij onze dochter hadden, die heeft haar nooit gekend.

Geplaatst

Ik had trouwens een goed gesprek gister met de bedrijfsarts. Ik ga voorlopig 3 dagen werken, op ma woe en vrijdag. En dan rustig aan opbouwen. Iedere 2 weken 1 uur per dag erbij. Voelt goed! Uiteraard weer zitten janken daar, maar gelukkig is ze erg begripvol.

Straks naar de acu, kijk ik naar uit, ik heb er altijd veel aan.

Geplaatst

Syl, nog ietsie tot rust kunnen komen? Drink je koffie? Houd mij zolang hyper. Nu zondet bevalt goed.

Kaartje jij ook al wakker! Nog wel geslapen?

Hier goed, al blijf ik onzeker en kwetsbaar. Tranen gelaten, man heeft me gekalmeerd. Nu bloedprikken voor ontstekingswaarden. Niet voor hcg, te vroeg en zegt dan echt nog te weinig. En nu kan ik nog hoop hebben! Ook al vind ik dat bere eng.

Kussss

Geplaatst

Ben ook serieus naar een poedel aan het kijken maar j vindt dat niks. Best nog moeilijk hoor want op zich vindt ik elke hond wel leuk maar het moet ook klikken.

Vandaag 17 wk, gefeliciteerd.

Vieze praat gisteren, heb ik dat gemist, zo gek als een deur.

Nee Guusje bijna niet, gooi er vanavond ook een borrel in .

Geplaatst

Hoi Syl, vind een sharpei ook wel wat voor jou!!!

Nou, wij nemen geen hondje hoor. Werken we gewoon te veel voor. En is dan zielig voor het beestje.

De katten redden zich prima. Gooide vanmorgen 1tje de externe hardeschijf van de computer.

Die ligt bovenop de processor. En de kat dus nu ook. In de slaapkamer tijdelijk.

Vanmiddag naar de acupunctuur en donderdag een gesprek met de gyn.

Vrijdag heb ik vrij. Dan komen ze eindelijk de lekkage maken van de standleiding. Maar ze hebben nog niet veel informatie.

Ga die dag maar een boorhamer huren, dan sloop ik alles uit de badkamer. Hebben we dat ook gehad. En kunnen we beginnen met opbouwen.

Fren, wat bijzonder dat je de kleine meid voelde.

Miki, mijn duimen zijn blauw hoor. Hoop zo dat het goed gaat dit keer.

Ga nu weer aan de slag.

Fijne dag allemaal en dikke knuffel.

Geplaatst

Miki nu kun je nog dromen idd, de eerste wk lukt dat nog wel en daarna gaat het bergafwaarts met de dromen. Laat die tranen maar komen, volgens mij heb jij ook een hele lieve man.

Ben in 2008 gestopt met koffie tijdens de zw en eigenlijk nooit meer aan begonnen, misschien 4x per jaar.

Guusje gelukkig wat druk van de ketel, fijn dat je een vrouw hebt die begrijpt deze problematiek misschien iets beter als een man.

Wij zijn allemaal van die emodozen haha.

Geplaatst

Dank je, vanmiddag weer naar de gyn, ben benieuwd naar mijn bloeddruk, heb mijn best gedaan met bewegen en sinaasappelsap dus als het moet, dan maar medicijnen, ik ga me er niet meer tegen verzetten...

Je hoeft een poedel niet poedelachtig te trimmen natuurlijk he (weet niet wat J er precies op tegen heeft), die van mijn moeder was gewoon een bos haar. Ja, werd wel getrimd natuurlijk maar niet met een toef op haar hoofd en tuttige pootjes dus het was echt een leuk beest!

Geplaatst

De enige poedels die ik hier tegen kom daar zit een oud vrouwtje aan vast, haha. Maar voor mij blijft deze een optie.

Succes vanmiddag en balen als je aan de meds moet maar je weet waarvoor.

Ruby een sharpei, wat denk je een hond moet op zijn baas lijken?

Veels te groot, ben echt in het formaat van een poedel aan het denken, 2 sharpeis in de caravan gaat niet werken ondanks dat het een grote is.

Maar het karakter van de hond spreekt me wel erg aan, lief beest.

Geplaatst

Ze hebben inderdaad een tuttig of oude vrouwtjes imago maar dat hoeft dus helemaal niet. Ik weet nog dat ik dat bolletje mee ophaalde met 6 weken, paste zo op mijn hand, smelten!! Zelfs mijn vader, die dus eigenlijk een 'echte hond' had gewild, was dol op haar.

Geplaatst

Pfffffffffff, pagina 293!!!

Pauze:

Spaatje: Wacht op intake/advies gesprek in Gent op 26 september

Sen: Orienteren op volgende poging, weer wat onderzoeken afwachten....

Roestvlek: ?

Esther: Even afstand en rust

Ceeke: 26 juli miskraam, nu eerst vakantie en daarna cryo??

Sab: sept cryo ? Eerst vakantie

Henne: pauze om met vit D en omega3 immuunsysteem te reguleren

Sylvino: beginnen acupunctuur, afvallen, gezond leven.

Voortraject:

Guusje: 19 oktober controle gyn.

Tool: start begin oktober (bij bongi)

Zara: Voor nu genieten van wat wel is en oriënteren op mogelijkheden,29 augustus second opinion Dr Emanuel Hoofddorp.

Miki: cryo ronde in september? Weer aangemeld, nu maar hopen dat ik niet weer iets onder de leden krijg (man nu zwaar verkouden)

Behandeling:

Tool: 27 september uitgangsecho

Zwanger:

Laika: 13 september controle 35 weken (uitger. datum 18 okt.2011)

Dublin: 19 september controle 29,5 weken (uitger. datum 1 dec. 2011)

Ivfsh: 15 september controle bij 24 weken (uitger. datum 07-01-2012)

Fren: 14 sep controle gyn (17w5d), 17 sep pretecho! (18w1d) (uitger. datum 17-02-2012)

Caroline: 27 september controle bij 17 weken (uitger. datum 6-3-2012, mijn verjaardag)

Geboren:

Simba bevallen 18 juli 2011 van dochter Sanne Jasmijn

Ursela bevallen 2 augustus 2011 van zoon Storm

Sandra bevallen 5 augustus 2011 van zoon Ruben

Babeth bevallen 8 augustus 2011 van dochter Imke

Nieuw hoofdstuk na mmm:

Eef: Verder met ons leven.

Rubster: Verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven

Kaartje: We gaan verder met ons leven. We gaan ons verdiepen in pleegzorg.

Geplaatst

Tool, succes vandaag!

Caroline, ook jij veel succes vandaag, hoop dat de bloeddruk goed is. Krijg je ook een echo?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden