Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heeft ze niet door, ook al voelt ze wel veel! Extra knuffels maar...

Cairn terriers zijn zeker vlegels, maar met (evt) kids goed te doen. Was jarenlang mijn beste vriend thuis, als kleine meid!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@guusje, weet hoe je je voelt! Ik heb (of beter: had) er af en toe uitschieters tot 56 dagen tussen zitten. Om gek van te worden!

Syl, wel leuk, kleintjes erbij. Ook wel druk. Zijn terriers een optie? Aaibaar en toch af en toe wat eigenwijs...

Ivf, welkom thuis! Las dat je al weer 25 weken bent! Wat vliegt de tijd!

Had de kledingkast die uit de toekomstige babykamer komt aan een collega beloofd, laat hij net weten dat hij al een andere kast heeft gekocht. Pannekoek! Nu staat die kast er nog, terwijl ik zaterdag 2 sterke mannen in huis had lopen. Grrr!

Geplaatst

Pannekoek! Wat netjes Fren, je dacht vast iets heel anders...

Cairn terriers zijn zo leuk! Vind het altijd net speelgoedbeesten maar wel pittig, zoals alle terriers. Mijn ouders zijn nu bezig met kijken, hun hond is alweer bijna een jaar dood, ze gaan volgende week naar Kreta en gaan kijken in een asiel daar! Mijn moeder wil altijd hondjes redden en zeker Griekse honden die er soms bar slecht aan toe zijn. Ben benieuwd!

Geplaatst

Wat lief van je moeder Caroline, heb ik idd vaker gehoord dat mensen dit doen. Alleen wel moeilijk je te bedwingen om niet meer honden te redden.

Ik vind het van de ene kant ook egoïstisch niet het juiste woord maar dat ik 2 pups wil uit hetzelfde nest en niet 2 adielpups neem.

Terriër sla ik deze keer over, oooh moeilijk hoor.

Kaartje ben mij ook al aan het verdiepen in puppy boeken, ook veel info op internet te vinden maar tips van jou heb ik liever.

Ik gooi er ook wat knuffels tegenaan voor jullie allemaal!!!

Geplaatst

Oh Syl leuk hoor 2 pups. Moeilijk zo'n keuze en soms mag je best egoïstisch zijn hoor!!!

Wij zouden ook best een hond willen, maar dat bind je meer dan 2 katten die kunnen we thuis laten als we naar mijn ouders gaan, die hebben namelijk een hond die niet goed met andere honden samen gaat. En wij zouden graag een grote loebes willen en die neem je ook niet zomaar overal mee naar toe. Nu kan het zowiezo niet, onze huiskater heeft het niet zo op honden, blaast er vreselijk tegen en kan heel boos kijken toch Syl??

Geplaatst

Oh Caro lekker. Wij doen weer eens een gekookte aardappel, bloemkool met roomsausje (anders is bloemkool niet te eten hihi) en een lekkere gehaktbal!!!! Hmm krijg trek.

Geplaatst

Nogal Sandra, heel boos, ook nog eens groter dan Kayla. Ik dacht echt hij springt er dadelijk boven op en die schele muts hier die rook wel katten en zag ze niet, duhhh.

Geplaatst

haha caro, ik moet zeggen dat ik heel netjes ben, pannekoek is wel een van mijn 'krachttermen' :-)

Wij vanavond ook slavingen met botersla en aardappeltjes. MMmm

Voel me verder niet zo tof vandaag. Zwaar hoofd, af en toe heel warm. Niet ziekworden!! Geen tijd voor!

Oja, bij ons in de familie meer van de windhonden; mijn moeder heeft een whippet, mijn vader een greyhound (verschil; 1e is salontafelhoogte, 2e eettafel :laugh:) Erg lieve beesten, doe geen vlieg kwaad. Hebben wel een aangeboren haat tegen katten (die van mn moeder joeg vorige week een kat bij ons de hele wijk door, beest heeft nog een uur bibberend aan een boomtak gehangen...). Enige punt is wel dat je veel (3 keer per dag een 20-30 min) met ze moet lopen, maar das dan wel weer goed voor de lijn!

Geplaatst

fren, wat voor een kledingkast is het? Het is idd een pannenkoek. Lekker heb ik altijd wel zin in. Maar we mogen niet.

Wij eten een restje chinees. De rest van de week gezond. Maar bloemkool doen onder andere. Soms heb ik zo'n behoefte aan gewoon aardappels groente en vlees.

Syl, geniet lekker van kayla zolang ze er is.

allemaal een knuffel

Geplaatst
Eigenlijk is Aziatisch ook mijn favoriet, maar altijd veel meer werk en ik ben meestal een luie kok...
Vindt het altijd wel makkelijker,bik koop bij de toko op de Kruiskade in Ritterdam ook altijd de sauzen die Chinezen gebruiken of Surinamers, lukt altijd. Lekker hoor, honger hier.Is de Dominos al open?
Geplaatst

Rauw eitje erdoor en je hebt carbonara (wel met veel grove donkere peper erdoor!)! Eet ik altijd wel los tomaten naast, evt met mozzarella of parmezaan en verse kruiden van het balkon.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden