Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Syl, wat een vervelend voor Kayla en de fin. ook niet lekker. Ga lekker genieten van het zonnetje.

Miki, de eeuwige wachtweken. Wat ben ik blij dat ik daar vanaf ben. Dat bedenk ik me iedere keer weer.

Guusje, ik zit ook te wachten op de ongi hoor!! 27 juli heb ik de laatste lucrin geprikt en nu nog steeds niets. Maar dat overleg ik donderdag wel met de gyn.

A sloopt als het goed is deze week het muurtje eruit en dan kunnen we verder met opbouwen. Ik moet nog wel een aantal tegels van de muur halen en dan kunnen we echt niet meer douchen thuis. Eerst wachten op vrijdag voor de standleiding monteur. Dan kan de aansluiting voor de wasmachine gemaakt worden. We blijven lekker bezig.

Tegels zijn allemaal binnen. Staan bij mijn vader. Deel van de keuken is ook al binnen. Het demonteren ging wonderwel snel.

Nou bennu doodop en de week is nog maar net begonnen. Heb ook teveel gedaan. merk het aan mijn rechterarm. Dus rustig aan doen deze dagen.

Succes allemaal..

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nog steeds niet Sandra !!!! het is altijd druk op maandag ochtend ;-(

(4 wachtende voor me. Ik heb geen zin om te wachten, straks nog een keer proberen)

Rubster, ik ben niet bekend met Lucrin. Het zal wel van de operatie nog komen, maar omdat de gyn zei dat er niets zou veranderen vind ik het wel gek.

Grote verbouwing thuis, maar als het straks klaar is..........

Geplaatst

kalimera dames!

ik geloof dat een paar dames niet zo lekker in hun vel zitten, niet zo leuk om te lezen, en ik wou dat ik wat voor jullie kon doen!

dit kan ik wel al voor jullie doen!!:aaaflowersmiley::positive energie:

Kaartje, een after/vakantiedipje, nooit leuk om mee te maken. Hoop dat het goeie weer van deze komende week je weer een beetje het vakantiegevoel kan teruggeven.

Syl, Kayla nog steeds aan het hoesten, vervelend en rot! Hoop dat het zonnetje voor jullie ook binnenkort gaat schijnen!

Henne, voel jij je ook alweer iets fitter en beter in je vel? wanneer heb je de afspraak met de psych ook alweer?

San, de cryo´s gebruiken voor een brusje lijkt mij ook de beste optie. en die beslissing wanneer dat gaat gebeuren kan idd niet over een dag ijs genomen worden. Geniet nu lekker van Ruben en van jullie nieuwe bijna gereedzijnde woning en kijk dan verder.

Zara, hoe is het met jou?

Testr, weer een dagje voorbij! whoehoe!!! je doet het super!! en puk en flup ook!

Es, hoe gaat het bij jou? zijn de zonnestralen ook weer wat meer bij jou in jouw/jullie leventjes? Had jij nu ook al een gesprek met de psych gehad? wellicht toch ook nog n optie gevonden om vergoed te krijgen?

´t is dat we maar 1 euro met de lotto hadden gewonnen, anders had ik jullie allemaal wat gegeven zodat onze geldzorgen al iets minder zouden zijn.

guusje, van het toilet komen en meteen fotomodel moeten spelen, toe maar, hihihi!

Lijkt me idd goed om een en ander met de arbo-arts te bespreken.

Vandaag nog lekker een dagje vrij. en dan dinsdag t/m donderdag halve dagen werken en vrijdag pas weer een echte hele dag,tenminste, 8 uur. Donderdag begint ook het sporten weer.

vanochtend al bij de tandarts geweest, gelukkig alles in orde, heb wel een gaatje in mijn verstandskies, kon ik laten vullen of tzt laten eruithalen, denk dat ik daar maar voor kies. Was nog geen hoge nood.

vanavond om 6 uur weer acu en morgen de uitgangsecho om half 6 in DD. Ben benieuwd. Wellicht nog te vroeg, zit nu op dag 21. geen idee wanneer ik dus bongi ga worden en dus kan beginnen met de superfucked. het gaat weer beginnen voor ons...aaaaaaaahhhhhhhhh....spannend!!!

een collegaatje heeft vandaag de 3e fm en een ander kennisje heeft afgelopen maandag de tp gehad. we zien wel allemaal hoe het gaat lopen bij ons. nu heb ik in elk geval zoiets van, lukt het, dan is het mooi meegenomen en lukt het niet, dan zij het zo en moeten we verder gaan. wellicht met cryo´s of met ecd of met zijn tweetjes.

ik ga de was ophangen buiten om te laten drogen! en dan een uurtje strijken!

liefs,

Tool

Geplaatst

Witje, dat kan zeker hoor! Maar ik heb mezelf aangeleerd, om dan wel aan te geven dat ik het daar moeilijk mee heb. Te lang, teveel gedaan of zulke info mij niets deed. Zeker nu ik in mijn hypergevoelige fase zit, lukt me dat niet. En echt contact betekent, eerlijkheid voor mij. Vandaar. :)

Net wel ff potje gejankt. Zo dat lucht op!

Ik snap het Miki dat het voor jou een luxe is al die dilemma's die ik bv heb. Heel begrijpelijk. Zo hebben we allemaal onze spoken en tijgers en ik ben blij dat we hier tegen elkaar eerlijk kunnen zijn zonder te kwetsen (hopelijk). We slepen je idd door deze week heen. We zien ze allemaal vliegen tijdens de ww, je bent niet de enige, al voelt het wel zo in die 2 weken. Je bent dan gewoon hypergevoelig voor alles wat zich in je lijf afspeeld en wat je wel/of juis niet voelt.

Geplaatst

Hier ook aan het janken tijdens het stofzuigen en meebleren met de muziek, snotter muziek.

Sandra wacht P nou met chinees eten totdat wij komen, hihi, snel afspreken en leuk als jullie een keer willen binnenwippen, altijd welkom!!!

Heb je de broek niet aan?

Guusje iedereen wil natuurlijk zsm iemand spreken dus zo irritant als die mensen gaan bellen, je wilt meteen aan de beurt zijn toch!

Ruby let je wel op, ik word al net zo moe van jou als van Tool met al die drukke bezigheden. Wat een energie.

Tool het komt nu weer heel dichtbij, raar dat je er dan toch "zin" in kunt hebben om weer actief bezig te zijn. En zoals Guusje zegt soms kijk je de naderende ongi weg en soms zit je er op te wachten.

Geplaatst

He he, eindelijk gelukt. Alleen is de gyn er vandaag niet, en morgen staat ze op de OK. Woensdag heb ik een telefonisch consult.

Geplaatst

Mik! je doet het kei-goed, je hebt jezelf al een heel eind door de wachtweken heen gesleept zonder gek te worden. Snap helemaal dat je het 'luxe' vind, vind ik ook. Vind het zo onrechtvaardig dat ik nu al twee kleintjes in mijn armen mag sluiten terwijl anderen nog steeds op de eerste wachten of een heel andere weg (gedwongen) hebben moeten nemen in het leven. Ik ben soms zelf een beetje 'jaloers' op meiden die een natuurlijke bevalling (en geen keizersnede) hebben meegemaakt. Zou zo graag willen weten hoe dat is, hoe ik het zou doen maar weet dat ik nooit natuurlijk kan/mag bevallen (niet dat we gezinsuitbreiding willen). Ik voel me steeds zo slecht als ik dat denk, want weet dat ik mezelf in de hemel mag prijzen met twee gezonde kinderen en zelf ook gezond. Een dubbel gevoel, ik voel het steekje wel maar geef mezelf meteen een standje...

Tool, oi, morgen de uitgangsecho..spannend.

Rubster, verbouwen, LEUK! Lekker druk en rotzooi maar ook verandering en mogelijkheden.

Syl, tranen tijdens het stofzuigen..een nieuwe variant op de waterstofzuiger. Dikke knuffel voor jou!

Geplaatst

Heel goed Miki dat je dat gewoon zegt, is voor jezelf veel beter. Weer een dag... oh oh wat een ellende die ww. Ik lees wel over boeren en je maag? Dat opgeblazen gevoel dat ik had? Nee, moet je niet blij maken met... ach, zit niks anders op dan wachten.

Ruby lekker bezig jullie! Hier heeft manlief net een paar proefgaten in de muur geboord om te kijken hoe hard/zacht ie is en de boor ging er vrij gemakkelijk doorheen! Is wel mooi, maar nu heeft ie het een beetje in zijn hoofd gehaald om zelf te gaan slopen, het is echter een draagmuur volgens mij dus ik heb liever dat een professional het doet! In ieder geval deze week een aannemer bellen om te kijken hoe of wat.

Net weer gezwommen, goed begin van de dag! Nu wat rekeningen betalen (minder) en verder leegruimen. Had bedacht dat ik een papiervernietiger wil kopen, ik gooi zoveel papier weg, maar dat is mijn hele hebben en houwen, dat hoeft niet op straat!

Geplaatst

Tnx voor alle begrip en mooie woorden.

Tool, flup ook een leuke naam hoor. :)

Ursula, herkenbaar. Ik realiseer mij goed dat wat we ook hebben we altijd naar anderen zullen kijken die soms meer lijken te hebben. Dat zit in de mens zijn aard.

Syl, lekker samen de tranenmachine aan! Ook al hadden we die liever van blijdschap laten draaien.

Caroline, ja... het gaf mij ook al hoop. Maar ja, nu is het weer bijna weg hoor. Dus af en aan met al die klachten en bij gebrek aan streepjes gestaar, gaan we dan maar symptomen vinken en raden. Maf wijf, maffe periode!

Knuf!

Geplaatst

hee meiden!

Ik ben er weer, gister weer terug gekomen uit heerlijk andalusie..... was echt zalig!

Miki: zo spannend! Ben stiekem de dagen met je mee af aan het tellen, haha, hoop echt dat je positief zult testen! Ik had bij mij deze poging stiekem het gevoel dat het raak was, dat gevoel kreeg ik een paar dagen voordat ik teste. Kan niet heel goed duiden wat ik voelde, maar het was een wat trekkerig gevoel in mijn baarmoeder en borsten die gevoeliger werden. ook rook mijn urine anders (maar misschien kwam dat ook wel door wat ik had gegeten, haha). Rond de testdatum kwam de lage rugpijn opzetten, dat heb ik wel een tijdje gehad.

Syl: jij hebt een mindere dag: knuffel voor jou!

Tool nog lekker een beetje in de vakantiemood: vasthouden! Ik las dat het heerlijk weer is in NL: geniet er lekker van. Hier uiteraard weer een sneue 15 graden met kans op regen: tjaa..... ierland he.....

andere meiden: ik heb wel bijgelezen, maar t was teveel om allemaal op te reageren :-)

Liefs,

IVFSH

Geplaatst

Woensdag een beldate ja. Dit omdat ik nog steeds niet bongi ben. Ik zit inmiddels op CD 40. De gyn had aangegeven dat de operatie geen invloed zou hebben op mijn cyclus. Beetje vreemd allemaal.

Woensdag dus een beldate Guusje? Wat ga je precies overleggen? Sterkte meis.
Geplaatst

Syl lekker blerren op de muziek en Miki ook al huilbui gehad. Lucht vast op jammer dat het nodig is af en toe nietwaar.

Guusje woensdag dus een telefonisch consult. Hopelijk kunnen ze je wat wijzer maken.

Syl die broek heb ik niet aan. Het is een broek(je) van Ruben en die maat ben ik een klein beetje ontgroeid hihi.

Geplaatst

San, ik ken dat wel hoor. Bij ons heeft ook alles pootjes. Ben nu mijn werk tas weer kwijt. Zal wel ergens in huis liggen, maar ik kan hem niet vinden.

Ivfsh, welkom terug. Hoop dat je het kan vasthouden dat vakantiegevoel. aan het weer hier in nederland zal het niet liggen.

Caroline, een dragende muur zou ik zelf door profesionals laten doen. Bij ons is het geen dragende muur dus kan zo gedaan worden.

miki, op en af wel of niet. Geduld.

guusje, belafspraak woensdag. Dan zit je op cd 42.

Ik heb zelf wel last van mijn onderrug en buik, maar dat dacht ik vorige week ook. Heb alles in mijn tas zitten. We wachten wel af. Hoop zo dat de uroloog al gesproken heeft met de gyn donderdag. Anders zet ik daar de boel op stelten. Hij had zelf met me afgesproken dat hij bij het onderzoek aanwezig zou zijn.

Het lijkt drukker dan dat we zijn hoor!!! Vandaag mijn 4 toppers lesgeven. Ga het wat moeilijker maken. Kijken of ze hun huiswerk hebben gedaan!!! Morgenavond gewoon thuis en wil dus wel wat aan de badkamer gaan doen. Woensdagavond naar de waterpolo en donderdag en vrijdag weer thuis.. Moet nog even kijken of ik zaterdag een kango kan huren om snel de vloer eruit te krijgen en de overige wandtegels. Ga maar weer eens verder.

Fren jij al een beetje bijgekomen? Kan je vertellen dat we de afstandsbedieining hebben gevonden hoor. alles is bij ons zilvergrijs aan apperatuur en lag achter mijn computerbeeldscherm. En had het dus niet gezien.

Nu weer lekker tv kijken in bed.

Zara hoe is het met jou?

Ceeke en Eef hoe is het met jullie?

Nou dikke knuffel voor iedereen en hou je haaks.

Geplaatst

Gelukkig Sandra!

Ben mij alvast aan het verdiepen in nieuwe hondjes, 2 pups trekken heel erg maar er zitten natuurlijk ook genoeg honden in de asiels.

Maar de drang om iets op te voeden is heel sterk aanwezig vanaf kleins af aan. Het liefs zou ik heel veel geld hebben en dan ook honden opvangen, dromen!

We willen iig 2 teefjes, lees IK ;-0 en ik wil wel wat makkelijk qua onderhoud haren en wat niet zo verhaard. Kayla is een plaatstelijke sneeuwbui en dat wil ik niet meer, de opties zijn nu:

Dwergpoedel

Dwergpincher

Teckel

Wil ook mochten we nog ooit kinderen krijgen dat het daar ook goed mee gaat. Dus klein maar fijn.

Kaartje als je nog tips hebt verder, graag.

Ivfsh welkom terug, lekker vakantie geweest?

Caroline aan het opruimen, versnipperaar heel handig en aan te raden.

Geplaatst

Welkom terug Ivfsh!!! Heerlijk daar he?

Spaatje, dat is zeker lang en helemaal frustrerend. Ik heb het ook wel eens gehad, met name rond operaties en pogingen. Ik ben gewoon gevoelig voor teveel gedoe aan mijn lijf en dan nogal snel van de leg.

Hopelijk is het voor woensdag al begonnen en anders dat ze je iets voorschrijven kunnen dat hrt op gang helpt!

Geplaatst

Sil, toen mijn kat slecht ging was ik ook naar eentuele opvolging aan het kijken! Hoe verdrietig ook, heel logisch en goed. Klinken leuk, ik vond een Beagle gaaf. Maar meer omdat hij bij het interieur past. :) Zijn katakter beetje te pittig en bovendien wonen we boven met veel trappen, niet echt fijn voor welke hond dan ook!

Succes met jullie keuze, xxx

Geplaatst
Ik had vroeger trouwens een cairn terrier. Echt geweldig beest was dat! Pittig maar heel zorgzaam en aanhankelijk.

Hmmm wordt omschreven als een echte vlegel, die heb ik hier nu ook liggen....

Had het er net met een collega over en ze lag me echt aan te kijken alsof ik haar aan het inruilen ben, die kop erbij. Ze heeft natuurlijk geen flauw idee waar het over gaat, hoop ik!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden