Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ellie, ceeke en Babeth even uit mijn hoofd. Was niet van plan om niet plakkende stickers te maken.

Kan wel, wat willen jullie?

Toch jammer van je vriendin, hou ook niet van liegende mensen. Mijn "vriendin" heeft 2 ivf pogingen en mijn huwelijk (mijn getuige) volgehouden dat ze geen kinderen wilde om mij vervolgens op te bellen met het heugelijke nieuws dat ze 13 wk zw was.....klote wijf!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Kaartje wat zuur van je vriendin. Dat mensen niet weten hoe ze het soms moeten vertellen ok maar liegen als je er naar vraagt vind ik niet netjes. Heeft ze het je via de telefoon verteld?? Ook zo onpersoonlijk. Sterkte.

Syl fijn dat het met Kayla wat beter gaat, hopen natuurlijk dat het zo blijft.

Hier staat mijn komst morgen erg op de tocht. Mijn man is ziek en niet zo'n beetje ook. Komt er aan 2 kanten tegelijk uit. Als dit zo doorgaat laat ik hem niet alleen met Ruben natuurlijk. Maar goed we hebben nog een dag om het aan te kijken. Met Ruben lijkt het tot nu toe beter te gaan. Hij is behoorlijk druk, drinkt weer goed en spuugt niet meer gelukkig. Diaree ook verdwenen.

Verdomme wat een timing allemaal hier zeg......

Geplaatst

kalimera,

nou, mijn temp was weer omgestegen als een raket: 36.95 was ie nu, gisteren 36.53. google-fanaat als ik ben, hahahaha, zou dit mss kunnen wijzen op een innesteling. met die flinke steken in mijn achterhoofd van gisterochtend probeer ik daarop mijn hoop te vestigen.

Gisteren ook eindelijk het valkje kunnen fotograferen van redelijk dichtbij, maar helaas ben ik dus het kabeltje kwijt van mijn mobiel, dus kan m niet plaatsen, zucht. Had ik graag met jullie willen delen.

Dag 10 vandaag. we weten nog niet wanneer we gaan testen. Mss wel helemaal niet, hahahaha.

Kaartje, balen van je vriendin zeg, dat ze je dit nieuws zo brengt. Brengt idd een heel ander perspectief op jullie vriendschap. Liegen hou ik ook niet van.

San, gelukkig dat het weer beter gaat met Ruben.

Syl, met Kayla gaat het ook weer ietsje beter, mooi!!! hoop dat het zo doorgaat met betergaan!!!

Meiden, ik zal rond tien voor elf op het station in DB aankomen. Wie komt er nog meer met de trein? Ergens afspreken? Ik ben niet bekend daar, dus geen idee waar ik heen moet, hahahahaha, behalve dan naar de uitgang.

heb er zin in (mn in die bossche bol).

heb mijn baas zojuist gevraagd of ik maandag thuis mag werken. Dag voordat we mogen testen, echt geen zin in mensen die toch voorbij komen en vragen hoe het is en of ik wat voel. Heb een grote klus die ik ook vanuit thuis kan doen en mijn vriend heeft ook de auto nodig zodat hij bij he uw-v en zijn oude werkgever kan langsgaan om daar nog wat dingetjes te regelen.

liefs,

Tool

Geplaatst

Ah San, dat meen je niet, beterschap voor je man! Die van mij is ook al niet lekker. Volgens mij heerst er toch echt wel iets.

Kan wel begrijpen dat je Ruben dan liever niet achter laat bij een zieke papa.

Geplaatst

San, kun je niet een vriendin of familielid inschakelen als back-up voor als het nodig mocht zijn? Zou erg jammer zijn als je niet kunt komen.

Tool, vind het toch steeds positiever klinken bij jou, maar ja daar heb je niet zoveel aan. Haha.

Ik heb geen last hoor van dat verhaal van mijn vriendin. Vind het vooral jammer dat ze erover gelogen heeft.

Geplaatst

Het heerst ook momenteel.

Wel frapant. Ik zorg voor een spugend en poepend kindje en P wordt ziek. Pfff het zwakke geslacht????

Geplaatst

Als hij met een emmer onder zich op de wc zit ben ik liever thuis dan dat ik een oppas inschakel. Ik moet nogal vroeg de deur uit en ben niet vroeg thuis dus om nou van 8 tot 7 iemand bij P in huis te stallen terwijl hij ziek is? Nee dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen. Maar de dag is nog niet om.

Geplaatst

Kaartje, als ik aan het wandelen ben, voel ik me alsof ik de hele wereld aan kan (komt mss wel door mijn valkmaatje, hihihi) en voel ik me hendig positief (nu luister ik ook naar zita als ik aan het wandelen ben, wellicht heeft dat ook ermee te maken, hahahaha). maar eenmaal thuis bekruipt me een 'eery feeling' en heb ik geen rust in mijn kont. Heb me gisteren maar op de bank gelegd met het boek dat ik bijna uit heb. Probeer het vandaag uit te lezen, zodat ik aan een ander boek kan beginnen.

San, hoop dat het een eendagsgriepje is. Zou het leuk vinden om je eindelijk eens te ontmoeten!

Geplaatst

ik ga ook maar uit van het beste.

Tool ziet er goed uit allemaal. Kan me voorstellen dat je geen rust in je kont hebt. Goed van jezelf om je op de bank te planten met een boek. Je hebt ook je rust nodig. Zo spannend allemaal!!!!

Welke dag zit je nu dag 10?

Geplaatst

Sandra wat een gedoe zeg, ik hoop ook dat het wat beter gaat morgen, echt jammer als het niet kan. Vertroetel hem maar goed vandaag.

Tool heeeel mooi met die temp, houden zo.

Geplaatst

he tooltje! oplopende (of hoog blijvende) temp is goed!! Je temp zakt normaal gesproken in aanloop naar je menstruatie. Bij mij bleef ie ook hoger, scheelde zo'n 0.4 punten met normaal. Spannend hoor! Ik heb op dag 13 na tp getest.

Wat een ziekenboeg bij jou thuis san, snap wel dat je, als P zo ziek is liever thuis blijft bij de mannen, maar het cluppie dunt zo uit...

Kaartje, ik vind ook dat mensen wel gewoon moeten antwoorden als je recht op de man (vrouw) afvraagft of ze zwanger zijn... Niets zeggen kwetst meer dan eerlijk antwoord geven!

Oja, ik ga ook met de trein(als ik vanmiddag niet vergeet naar kruidvat te gaan), maar denk dat ik om 11.20 op het station ben. Wil nl dat vin me ff op schiphol afzet, en die kans is groter als ik om 10 uur daar moet zijn, dan om half 10 :-) Tool, ga anders even naar 9292ov.nl : daar kun je een kaart van de looproute downloaden. Of, - en dat doe ik tegenwoordig: lang leve de iphone!

Geplaatst

Fren je hebt nu een beetje een alientje in je buik hihi. Dat is wel anders als ze geboren is hoor, laat haar nog maar een week of 14 in je buik zitten.

Ja het clubje dunt wel uit zo, ga hem zo vertroetelen dat hij vanavond al weer beter is. Hij heeft zich ziekgemeld en dat doet hij niet snel dus hij is echt beroerd. Ruben mag vandaag om en om voeding en ORS, maar die ORS wil hij niet meer hebben. Pff hopelijk gaat dat goed komen, hij moet wel genoeg vocht binnen krijgen. Maar hij spuugt niet meer dus tot nu toe gaat het goed.

Geplaatst

Hey meiden,

Jeetje, ik kom er maar niet aan toe om te lezen hier, vanmiddag hoop ik wel.

Dus voor nu even snel ......

Ik moet zo (11.45) voor controle naar de gyn, ik vind het wel erg spannend! En inmiddels ook weer aangemeld voor de cryo TP, gister is de bongi weer eens gekomen :-) 8 november 1e echo!

Ik vind het dood eng, want de duidelijkheid komt steeds dichter bij.

Ik ga mijn best doen vanmiddag bij te lezen en op jullie te reageren.

Geplaatst

San, dat begrijp ik. Ik heb geloof ik niet opgeschreven wat ik eigenlijk bedoelde haha. Stel dat het met hem nou wel ok gaat, maar hij overdag nog even wil slapen, dan zou misschien iemand Ruben even een paar uurtjes op kunnen halen.

Geplaatst

Guusje, spannend meid!!! ik ga de ovu-testen gewoon naar je opsturen. heb je ze in elk geval voor 8 november!

Heel veel plezier trouwens morgen (als ik je niet meer zou spreken) met je mams bij FransB!! maar dat gaat zeker lukken!!!

San, vertroetelen die hap, hihihi.

Fren, hahahaha, ja, dat mag ik ook hopen van niet, hihihi, maar ik denk dat het wel zal meevallen als ze eruit komt, hihihi!

Ik kan ook een trein later nemen, dan ben ik om 21 over 11 daar.

ik stuur je mijn mobiel even via een pb. kunnen we elkaar treffen daar. Ga idd even via 9292ov checken! heb geen iphone, maar kan wel op internet met die van mij, hihihi

Geplaatst

Goedemorgen meiden!

Sandra: ik heb goede hoop dat hij morgen weer beter is! Tenminste als het dat virus is dat heerst. Heb het al van veel mensen gehoord en eigenlijk was iedereen er na 24 uur wel vanaf. Bij mij duurder het iets langer, misschien wel omdat ik zwanger ben? Anyway: hoop dat hij snel beter is!!!

Guusje: spannend vandaag! En weer opstarten! Tegen die tijd heeft tool een positieve test, dus kunnen we en masse onze positieve energie naar jou sturen!!!

Tool! Wd 10 alweer: hoe spannend!!!

Henne: goede berichten uit Voorburg. Erg fijn! Ik zie me bij het Azm al aankomen hiermee.... Haha. Lieve en goede doktoren en verpleegsters daar (behalve de €&@€ van tool), maar kom niet aan met iets dat ook maar in de verte lijkt op experimenteel. Lang leve Henne die het allemaal uitzoekt en lang leve Voorburg voor de support!

Kaartje: niet leuk van je vriendin, fijn dat jij er verder weinig last van hebt.

Ik ga hier lekker een dagje in huis rommelen, ben heel de week 'veel' weg geweest, dus vandaag lekker thuis. Ga een boxkleed maken :-).

Geplaatst

Dank jullie wel :-)

En morgen .... hahaha, zal vast wel leuk zijn, moeders kan niet wachten ;-)

En Tool, in het LUMC doen we het niet met ovu testen. Vanaf dag 11 moet ik 3x per dag urine in een potje opvangen, en dan met de echo meenemen. :happy:

Geplaatst

Kreeg net een berichtje van Zara:

"Morgen gaat me helaas waarschijnlijk niet lukken. Mocht het veranderen dan laat ik het weten. Voor jullie heel veel plezier en groetejes van mij!"

Ik heb haar namens ons allemaal een dikke knuffel gegeven. (per sms natuurlijk)

Geplaatst

Hoe gaat het eigenlijk met jou Tool? Kan je het nog een beetje volhouden?

En Kaartje, jij bent aan de beurt ;-) Ik zit helemaal vast, en jij staat vet voor grrrrrrrrr hahaha

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden