Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wat leuk Eef, en wat goed van je! Ik heb veel bewondering voor je. X

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Simba Ruben slaapt al op zijn eigen kamer sinds hij 3 weken oud was. Hij hield me echt wakker met zijn geluidjes 's nachts en hij sliep er ook goed.

Geplaatst

Eef, wat een goed nieuws zeg!! dat zou helemaal super zijn als je op woensdagmiddag kunt uithelpen!! Weet je al wanneer je iets te horen krijgt??? Ik zal voor je duimen!!! Goed zeg meid!!!

Heb net een lekkere lange douche genomen ipv kruik. Lig dadelijk toch onder de deken op de bank, dus rug is sowieso wel warm en bedekt. Bovendien kan ik de kruik niet vinden, hahahaha, ja,ik ben wel blond, hahahaha.

Ga me ook eens oriënteren op haarkleur. Wat mij zou kunnen staan. Een nieuwe Nico komt er geloof ik aan, hahahahah. uh, bedoel Tool natuurlijk hahahah

ivfsh, lekker weer gewend in het ierse??? mijn ouders gaan over een paar dagen naar engeland toe, naar mijn broer. mijn nichtje wordt binnenkort 1 jaar. Jammer dat we niet erheen kunnen. Hoe was het feest bij je ouders? Was jij het nou die het niet per se over jullie zwangerschap wilde hebben? Of was dat een andere (vorige) keer?

Hebben jullie de commode al bij jullie???

ga even naar de dog whisperer kijken.

Geplaatst

Hi meiden....even kort en ego. Ik twijfel erg over zaterdag. Vandaag fysiek heel slecht. Last van buik, misselijk, diaree, moe, koud, naar. Als dat niet veel beter wordt de komende dagen kan ik beter niet naar DenBosch rijden denk ik. Kan ook nog zijn dat ik zaterdag bij haptonomie terecht kan, dan gaat dat sowieso voor want er moet echt iets gebeuren. Voel me klote en dat wil ik niet meer, bleeeghh.

Geplaatst

Gatver Henne! Naar je gevoel luisteren! Jou weer fit krijgen heeft zeker voorrang. Haptonomie heb ik goede hoop voor, voor jou. Knuffel dame

Hi meiden....even kort en ego. Ik twijfel erg over zaterdag. Vandaag fysiek heel slecht. Last van buik, misselijk, diaree, moe, koud, naar. Als dat niet veel beter wordt de komende dagen kan ik beter niet naar DenBosch rijden denk ik. Kan ook nog zijn dat ik zaterdag bij haptonomie terecht kan, dan gaat dat sowieso voor want er moet echt iets gebeuren. Voel me klote en dat wil ik niet meer, bleeeghh.
Geplaatst

Aan jezelf denken henne, dat weet je heel goed! Zou heel jammer zijn, but we'll live...

Bovendien hebben we bij jou een winterbbq, toch? Kun je het "goedmaken"!

Geplaatst

Henne, balen meid!!! denk aan je zelf en als de haptonomie op zaterdag is, geen probleem toch? dan ga je naar de haptonoom. Jij hebt nu evven voorrang. Er komen nog meer meetings! Het wordt tijd dat ook jij je weer beter gaat voelen!! Dikke knuffel meid!!!

Geplaatst

Nee niets van Caro gehoord, zat ik ook net aan te denken.

Henne kijk het aan en beslis op het laatste moment.

Eef super dat je op deze manier bezig bent, hoop dat het iets is voor je, ik zie al een schilderles met de pauze meisjes voor me.

Geplaatst

Hihi de computer ligt onder het puin! Hier helemaal blij met mn stap, als het moeilijk wordt of het werkt niet dan ga ik in deze richting verder zoeken, zeker weten, maar heb n heel goed gevoel bij deze vrouw, verder moeten jullie niet zo gek doen;-) weet zeker dat iedereen zo'n kans zou pakken, hoe deze dame de kinderen stimuleert aan de slag te gaan met creativiteit, wauw! Echt ongelofelijk :-) :-) :-)

Geplaatst

In de ene hand n glad sancerre, of cranberry sap, in de andere hand n penseel, en die toonladders doen we er bij ;-)

Geplaatst

Esther, fijn voor je dat je toch de auto hebt zaterdag. Ook wel beetje jammer, want samen rijden leek me gezellig.

Henne, jij gaat uiteraard voor, maar zou wel jammer zijn als je er niet bij bent zaterdag.

Babeth, hoe was je werkdag vandaag? Wat kunnen doen of veel met Imke in je hoofd gezeten?

Geplaatst

Caro, hoe was je verwenweekend?

Simba, nu hopelijk vannacht wel slapen.

Eef, klinkt goed dat vrijwilligerswerk en zo te horen echt iets voor jou. Hoop dat je gauw goed bericht krijgt.

Syl, hoop dat Kayla weer op gaat knappen. Hoe is het nu met jou en met de zaak? Hoe gaat het met acupunctuur? Kun je al stilliggen ;-) ?

Geplaatst

Hee meiden!!

Eef: klinkt heel goed dat vrijwilligerswerk! Ik las dat jullie niet gaan verhuizen, goed dat je nu wel andere stappen onderneemt. Ben erg benieuwd hoe het verder gaat lopen! Hoe voel je je?

Sabbie: ik mis je hier! Hoe is het met je?

Henne: klinkt niet zo goed... Weet je al meer over je nieuwe aantal uren? Let goed op jezelf, ik hoop dat je er zaterdag bij kunt zijn.

Tool: weer een dag voorbij!!! Mijn duimen draaien nog volop!

Esther: weer helemaal beter?

Sandra, simba, babeth en ursula: telkens leuk om over jullie kleintjes te lezen! Babeth: hoe was je eerste werkdag?

Kaartje: hoe is het bij jou? Nog zieke collega's?

Miki: leuk dat je het hartje op hebt genomen: lekker naar luisteren! Super ook dat je veel afspraken via Skype kunt doen! Beter!

Sylvie: hoe is het met jou meid? Met kayla, met de zaak, met afvallen? Gaat het?

Caro: idd, computer kwijtgeraakt in de verbouwing?? Fijn weekend gehad?

Guusje: oeps.... Kreeg spontaan tranende ogen toen ik je bericht over die lijm las.... Fijn dat het meeviel bij de tandarts!

Ruby: hoe is het bij jou vandaag?

Fren: zag mooie foto's van meubels. En wat een leuke kinderwagen :-) wij gaan m dit weekend in elkaarzetten. Volgende week komt zus van ar met man en 1,5 jaar oud dochtertje. Dus zij kan de wandelwagen de vuurdoop geven!

Tool: je vroeg nog of ik het vervelend vond om over de zwangerschap te praten op het feest van mijn schoonouders, maar dat is zeker niet het geval! Dat vind ik super leuk! Vind het alleen wel erg vervelend dat de moeder van ar tegen werkelijk de hele familie (ooms, tantes, neefjes, nichtjes) ons hele verhaal heeft verteld. Dan krijg je constant vragen en opmerkingen waar je niet op zit te wachten. Op zo'n dag wil ik gewoon gezellig feestje vieren en wil ik niet met mensen die ik 1 keer per jaar zie, praten over de moeilijke periode die we hebben gehad. Met mensen die dichtbij me staan vind ik het soms al moeilijk om erover te praten, laat staan met (verre) schoonfamilie. Maar goed, er zijn uiteraard vele ergere dingen in het leven.

Ben happy om weer thuis te zijn, fijn op mijn eigen plekkie en in mijn eigen bedje :-). Ga nu dus ook lekker slapen.

Welterusten allemaal!

Geplaatst

Tool weer een dagje verder, heb je nog een beetje vertrouwen en niet meer internetten, heeft geen zin om alles op te zoeken en je emmy's zagen er mooi uit.

Luister naar de dames hier.

Ivfsh lekker weer thuis in eigen bed en vervelend van je schoonfamilie, daar zit je niet op te wachten, ook al ben je nu zover gekomen betekent niet dat het verdriet van al die jaren opeen weg.

Ze bedoelen het waarschijnlijk goed maar toch zuur.

Kaartje jij bent volgens mij heel druk, hoe gaat het nu verder met de pleegzorg? Ga jullie nu de cursus volgen?

Heb er een hard hoofd in met Kayla, vannacht was ze heel benauwd maar dat hoesten wat ze heeft kan niet van uitzaaingen komen dus we snappen het niet.

Heb jij nog tips? Zit te denken aan Biselvon, mogen honden dat hebben?

Ruby hoe gaat het met jullie badkamer, kan er alweer gedoucht worden of nog volop aan het klussen.

Babeth de eerste werkdag overleefd?

Ik wil de tuinen gaan doen maar het weer is zo grijs en regenachtig, bah geen zin in.

Geplaatst

goedemorgen,

Hoe hetmet de douche is. Nou die is kaal en we kunnen nog steeds niet douchen. Kan wel nog 4 weken duren. eerst moet de standleiding gedaan worden. Dan gaan we verder.

De slaapkamer gaat beter. A heeft gisteren nog een heleboel bouwtroep opgeruimd. En nu nog het plafond goed glad krijgen, dan is het klaar om de vloer te leggen. We moeten nog een behangetje uitzoeken. Klein stukje muur moet even behangen worden. Maar ik ben deze zaterdag in den bosch en A heeft een waterpolo wedstrijd. Zondag willen we nog even naar de efteling. Laatste keer dit jaar. Of misschien toch de winterefteling. We zien wel.We willen voor 5 november de slaapkamer klaar hebben.

Syl, hoe is het met kayla?

Caro, heb je genoten in het zuiden des lands.

Ivfsh, weer lekker in je eigen huisje.

Fren, leuk kookboek van Michelle Obama. Het boek wat je hebt opgestuurd naar mij toe, kan ik die via de website nog een keer bestellen? Heb iemand die dat boek ook kan gaan gebruiken.

Kaarte, jij weer helemaal in je werkende ritme?

Eef, top zeg dat je dat gaat doen. Als mijn hobbykamer klaar is, wil ik meer kreatief bezig zijn in de avond. Maar ook naar de sportschool gaan.

EDR, lekker toch een auto.

Tool, ben benieuwd wat het kleurtje gaat worden.

San, goed dat ruben al zo lang in zijn eigen bedje slaapt.

Simba, ga jij op eigen vervoer, ik kan wel met de auto gaan en dat ik je oppik bv bij Amsterdam? Naar huis kan ik je wel brengen hoor.

Anders ga ik met de trein namelijk.

Nou wil iedereen een fijne dag wensen, ook al ziet het er grauw uit buiten. Dikke knuffel voor iedereen!!!

Geplaatst

he Syl, heb niet meer op internet gezocht, hihihi. Ik luister naar jullie dames hier!

Vertrouwen blijft nog steeds iets meer terugkomen en idd weer een dagje verder.

Vervelend dat Kayla zo blijft hoesten. Benieuwd of honden ook bisolvon mogen hebben. Kaartje???

Kaartje, heb je wel genoten van je weekje vrij? En ben je nu weer druk bezig?

Caro, hoe was je verwenweekendje? Zag in je handtekening dat je gisteren controle hebt gehad. Alles goed gegaan???

Laika, hoe gaat ie met Jim? Las op een ander topic dat jullie besloten hebben om terug te gaan met de bv. Onrustige ouders en een onrustig kindje lijkt me ook niet fijn. Als het goed voelt, dan is het een goeie beslissing geweest! Hoe voel je je verder zo na de bevalling?

Sab, meissie, hoe istie met jou?

Guusje, nog last van je oog?

ivfsh, ach ja, dat was het! klopt. ik wist het niet meer precies. Idd niet leuk als men daar naar blijft vragen.

Ellie, hoe is t met jou?

Testr, aan het luisteren naar het kloppend hartje van jullie wondertje???

zo geen zin om te werken. Ook heel raar gedroomd. Vriend heeft gisteren een getuigschrift van het bedrijf meegekregen. per 1 november moet ie stoppen, omdat ze alle uitzendkrachten eruit gooien ivm afnemende productie en dus alleen nog maar met vaste medewerkers verder gaan. Zucht. kan ie weer op zoek gaan naar een andere baan. En hij zal uitkering moeten gaan aanvragen.

ik ga maar weer eens verder met werken.

liefs,

Tool

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden