Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zo meiden, ik ben weer terug van de gyn.

We hebben eerst zitten kletsen hoe het met me gaat, en ook geestelijk. Vond ik wel erg fijn. Ook heeft ze een echo gemaakt. L eierstok zag er mooi uit, cyste vrij (joepie!!!) De rechtekand zag er ook rustig uit, alleen zag ze wel een kleine (2,5cm) cyste zitten achten mijn baarmoeder. Niets om me zorgen om te maken, is endo, en omdat ik nu menstrueer is deze goed te zien, als het goed is moet deze 8 nov weg zijn. Ik ga me iig geen zorgen maken ......

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

fijn guusje!!

ellie: volgens mij was de adressenlijst nog niet af. komt denk ik door mensen die vandaag as hun adres door hebben gegeven. IKKE!! haha

Geplaatst

Klopt nog niet iedereen had gereageerd met telefoon nummers ed. Ellie jij wordt morgen eerst gekeurd dan pas de lijst ;-)

Caro dat zou heel jammer zijn, alle ogen zijn nu gericht op P, arme man.

Ursela het was van haar een bewuste actie om te zwijgen. Ik heb in een periode van bijna 1 jaar 2 x Ivf gedaan, getrouwd, zij was mijn getuige, en veel gesprekken met haar gehad over zw zijn en worden. Telkens kwam hetzelfde riedeltje uit haar mond. Ivm haar MS niet zeker of ze kinderen wilde, vriend veel van huis, goed leven zo, vrijheid. Vervolgens belt ze mij op dat ze 13 wk zw, mijn eerste gedachte een ongelukje.....nee hoor gepland. Was al 4 maanden gestopt met haar medicijnen, dus in totaal heeft ze bijna 18 maanden lulverhalen opgehangen over dat ze geen kinderen wilde en dat gaat er niet in bij mij. Vriendschap is gebaseerd op vertrouwen en openheid. De laatste keer dat ik haar sprak, vond ze het wel eens tijd dat we onze kinderwens maar moesten afsluiten.

Geplaatst

oei dat zijn heftige dingen syl! Dat hakt er enorm in, kan niet anders!

Guusje whoepieeeeeeee!!!!! You go girl!

Dee heb mijn dingen gewist, maar boodschap is helder. Ik neem het morgen mee!

Geplaatst

vervelend als het zo loopt sylvie. Zonde als je zo gekwetst wordt in een vriendschap. Heb je daar wel nog met haar over kunnen praten?

Voor diegenen die het leuk vinden om te zien: ik heb in het uitgerekend december topic (het januari topic is niet van de grond gekomen) 3d fotootjes van catootje gezet die anderhalve week terug zijn gemaakt.

Geplaatst

guusje, altijd fijn als er ook even stil wordt gestaan hoe het iemand gaat dan ipv meteen te gaan naar de echo. fijn dat alles goed uitziet en dus eigenlijk groen licht toch? mooi!

syl,dat is idd n bewuste actie als k t zo lees en die laatste opmerking zou ik met liefde meteen weer haar strot hebbeb afgeduwd als ik dit te horen had gekregen.bah bah

Geplaatst

ivfsh wat een mooie fotootjes van Catootje!!!! Wat jammer dat de 3d bij mij niet mogelijk was.

Ik heb mijn boek binnen wat ik tijdens de zw gemaakt heb. Via internet kon je dat maken en het is een hele mooie herinering geworden aan mijn bijzondere zw van Ruben.

Geplaatst

Ja dat klopt, ik ga 'm vandaag even afwerken en dan mail ik 'm naar iedereen door.

heb niet van iedereen alles compleet, maar dat komt wel, of niet.

Guusje, ik heb nooit de adressenlijst ontvangen, klopt dat? Groetjes!
Geplaatst

Guusje helemaal over jou goede nieuws geen gelezen en binnenkort weer van start, zenuwslopend of valt dat wel mee. Je bent er nu ook een tijdje uit geweest.

Ivfsh lekker aan het knutselen thuis, creatief met kleed.

Nooit met haar over gesproken, heeft echt lang geduurd voordat ik er aan kon denken zonder te huilen. Ook haar opmerking over ons en haar verdriet dat ze misschien nooit meer een kind kan dragen zit ik niet op te wachten. Zit me nog steeds heel hoog dit dus zal er ook niet rustig over kunnen praten met haar, ik ontplof.

Geplaatst

Hmm ontploffende Syl dat kunnen we niet hebben!!!

Hoe is het met Kayla gegaan vandaag????

Hier 2 slapende mannen dus ik ga nog even snel de auto stofzuigen, was er vanmiddag druk. Fijn zo'n lunch heb ik tenminste echt een stok achter de deur om de auto eens schoon te maken hihi.

Geplaatst

Potverdorie! meld me aan,krijg geen kans om te tikken en bij te lezen..druk druk druk...morgen lekker lunchen heb er zin in..zijn er nog dames die met de trein langs dordrecht komen ?

Geplaatst

Ik moet wel lachen dat je voor mij je auto gaat zuigen... als je de mijne van binnen zou zien...

Hier weer druk geklust op mijn dochters nieuwe kamer: zat een zoldertje/vlonder in, waar van ik graag wilde dat ie er uit ging want hoog plafond lijkt kamer natuurlijk veel groter, maar vriendlief vond het wel een handige opslagruimte... Er kwam een vriend langs die gaat schilderen en opeens werd er besloten om het er toch maar uit te slopen! Dus ik blij... en hij ziet nu ook in dat het veel mooier/groter is zo.

Geplaatst

Hi!

Dank allemaal voor de lieve kaartjes!

Ik schrijf mijn perikelen nu voornamelijk op in het oktober-topic maar ik lees hier nog steeds mee hoor!

Heel veel plezier morgen met de lunch!

Geplaatst

Caro doe dat speciaal voor jou, maar alleen van voren gestofzuigt. Er lag nogal wat zand en steentjes in van de bouwerij waar we kind aan huis zijn hihi. Het was gewoon eindelijk eens een goed excuus om het te doen. We lopen er al weken tegen aan te hikken en het is zo gedaan eigenlijk.

Hmm P ligt hier uitgeteld op de bank en Ruben is tijdens de fles ook al weer in slaap gevallen. Schiet lekker op zo grrr...

Het ziet er naar uit dat de kipfilet voor mij alleen is en de champignonmix ook. Extra groenten mag altijd he? Zit alleen nog te dubben of ik er een paar frietjes bij zal bakken. Is zo zielig in de pan voor maar 1 persoon.

Geplaatst

Pauze:

Spaatje: Wacht op intake/advies gesprek in Gent op 26 september

Sen: Orienteren op volgende poging, weer wat onderzoeken afwachten....

Roestvlek: ?

Ceeke: 26 juli miskraam, nu eerst vakantie en daarna cryo??

Sab: sept cryo ? Eerst vakantie

Henne: pauze om met vit D en omega3 immuunsysteem te reguleren

Sylvino: acupunctuur, afvallen, gezond leven, geldt ook voor man!!!

Voortraject:

Zara: Voor nu genieten van wat wel is en oriënteren op mogelijkheden,29 augustus second opinion Dr Emanuel Hoofddorp.

Behandeling:

Guusje: November cryo TP :-) - 8 november 1e echo

Tool: 15 oktober punctie, 18 oktober tp van 3 flupkes (5-, 6- en 8-cellig), 1 november testen

Zwanger:

Dublin: (uitger. datum 1 dec. 2011)

Ivfsh: (uitger. datum 07-01-2012)

Fren: (uitger. datum 17-02-2012)

Caroline: (uitger. datum 6-3-2012, mijn verjaardag)

Miki: 24 oktober 1e echo, met 7w3d, cryo's uk en/of puk (uitger. datum 8-6-2012?)

Geboren:

Simba bevallen 18 juli 2011 van dochter Sanne Jasmijn

Ursela bevallen 2 augustus 2011 van zoon Storm

Sandra bevallen 5 augustus 2011 van zoon Ruben

Babeth bevallen 8 augustus 2011 van dochter Imke

Laika bevallen 16 oktober 2011 van zoon Jim

Nieuw hoofdstuk na mmm:

Eef: Verder met ons leven.

Rubster: Verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven

Kaartje: We gaan verder met ons leven. We gaan ons verdiepen in pleegzorg

Esther: Eerst verwerken en dan verder zien

Geplaatst

ellie, dat is echt wel te laat, hihihi. nee joh. vanaf half 12 is inloop, toch meiden?

Ik zit nog te twijfelen of ik de trein van 9.04 neem of van 9.34. Met die van 9.04 ben ik er om 10.51 en met die van 9.34 ben ik er om 11.21.

Wil ik nog iets langer blijven liggen? of kan ik van alle spanning om jullie weer te zien niet lang slapen??? hihihi.

ik denk dat ik die van 9.04 neem. Kan ik op mijn gemakje ernaar toe lopen.

Guusje, lijst heb ik ontvangen. ga m meteen uitprinten. kan ik m meenemen.

dames, heb er megazin in!

vriend is nu een film huren. zijn tegelijk vertrokken en ik ben toch eerder terug van het wandelen, hahahahaha. ga me alvast douchen.

Fijne avond allemaal en tot morgen!!!

liefs,

Tool

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden