Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Kaartje ik las je bericht met half oog. Ruben aan de fles, P op de pot met een emmer op schoot (hilarisch eigenlijk) dus reageerde iets te fel waarschijnlijk (schaam schaam). Natuurlijk bedoelde je het niet "rot".

Ja IVFSH ik heb ook goede hoop dat het morgen weer over is. Gewoon stiekum de deur uit glippen en laat hij dan zijn moeder maar bellen hihi. (ff leedvermaak).

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

guusje succes!!! Spannend! Wie ben jij trouwens op wf?

Witje vervelend zeg. Hopen dat mannetje weer een beetje opknapt!

Kaartje helemaal prima elkaar daar meeten! Zal je zo mijn 06 even pm'en!

Heb de werkster...ga zo maar de deur uit. Heb nl geen zin om wat in huis te doen en zo op mijn gat zitten terwijl zij bezig is vind ik ook zo aso!

Geplaatst

Esther er is wel eens een onderzoek gedaan geloof ik wat hulp in de huishouding betreft. Veel mensen doen van de voren opruimen en/of nog was draaien die zij niet mogen zien/doen volgens de werkgever hihi.

Lijkt me dat je een werkster hebt voor dit soort dingen.

Dames met een werkster, wie doet zulke dingen??????

Lijkt me aan de ene kant wel lekker een hulpje, maar ik ben nogal van het alles zelf willen doen. Vond het heerlijk dat mijn schoonmoeder het kwam doen toen ik zwanger was, maar ja dat is natuurlijk ook nog eens familie en geen personeel. Wel lekker om in een opgeruimd/schoongemaakt huis thuis te komen.

Geplaatst

Oh ik zo'n zin in de lunch morgen, please laat mijn man beter zijn....... kan wel even een uitje gebruiken met jullie theemutsen/wijnmutsen/koffiedames/bad hair day lady's.

Geplaatst

Syl wie is er afgevallen????

Ik doe er echt alles aan, ben al flink aan het soppen zodat hij morgen niks hoeft te doen en alleen maar met zijn zoontje hoeft bezig te zijn. Hij ligt nu lekker verplicht te slapen hihi

Geplaatst

Guusje, owkee, dus dan hoef ik de ovu-testen niet op te sturen. Iemand anders interesse??? Dan neem ik ze morgen mee.

Bij mij gaat het overigens echt op en af. Nu met de hoge temp. voel ik me weer iets zelfverzekerder. De pijn die ik maandag dacht te voelen is nog steeds niet doorgekomen. Dus het gaat wat dat betreft wel goed. Thuis heb ik geen rust, maar als ik aan de wandel ben, voel ik me sterk, maar ja, kan slechts de hele dag gaan wandelen. Denk niet dat mijn rugje dat zo fijn zal vinden.

Vanmiddag nog maar even een 'gesprekje' aangaan met valkmaatje, hahahaha

Krijg net van DD via mail door dat ze akkoord gaan met de termijnbetaling. krijg hiervoor een contract toegestuurd en dat moet ik dan getekend retour sturen. En zolang de termijnbetalingen lopen, mogen we geen behandeling doen in DD (heb teruggeschreven dat we dit ook niet van plan zijn en dat we hopelijk dinsdag positief testen :-)).

ga weer aan het werk, krijg steeds minder zin om te werken, hahahahaha

ivfsh, lekker thuis wat rommelen en leuk! een boxkleed maken!.

Geplaatst

witje; ik ruim inderdaad ook op en draai nog een wasje voordat de werkster komt, maar dat komt meer omdat zij de 'makkelijke' klusjes te leuk vindt en ik vervolgens zelf de oven sta te boenen ofzo. De was doe ik wel zelf, dat gaat makkelijk tussen de bedrijven door.

IVF, goed idee, een boxkleed maken. Zou willen dat ik zo handig was (ben ik misschien wel, maar heb geen naaimachine ofzo)

Geplaatst

Ik ben ook niet zo cratief hoor. Wat kaartjes maken betreft kan ik dat wel zijn. Ligt ook al een jaar stil... Maar een boxkleed zoals ivfsh nee dat is teveel creativiteit.

Oh ja 13 nou ja is ook gezelllig natuurlijk. Hopelijk kunnen de volgende meeting nog meerdere komen!!!! Blijft toch altijd moeilijk een grote groep mensen die uit het hele land komen zeg maar.

Tool de 2e ww is altijd op en af. Echt de achtbaan van....... fijn dat ze accord zijn met de gespreide betaling en natuurlijk heb je in de tussentijd geen behandeling nodig je bent zwanger!!! (daar gaan we maar even positief van uit natuurlijk)

Geplaatst

hee meiden,

deze zwangere werkeloze heeft heeeeeel veel tijd om te prutsen aan dit soort dingen. Als ik zou werken zou catootje denk ik pas met twee jaar op een boxkleed zou liggen dat af is :-). Heb het altijd erg leuk gevonden om dingen te maken, met handen bezig te zijn (zoals ook fotografie), maar daar heb je normaal eigenlijk heel weinig tijd voor. Ben eens benieuwd of het gaat lukken. De waskussenhoes en wat lakentjes zijn in elk geval al gelukt (maar ja, das rechtoe rechtaan :-)). We gaan zien of het boxkleed succesvol wordt :-).

Jammer dat ik er morgen niet bij kan zijn: had het erg leuk gevonden jullie weer te zien!

liefs,

IVFSH

Geplaatst

hoi meiden

wat is er weer veel geschreven zeg....ik las dat er wat dames afgevallen zijn voor morgen, erg jammer!!!!!

San ik hoop echt dat je man wat opknapt, sowieso voor hem zelf maar ook zodat jij met een gerust hart van huis kan, fijn dat het met Ruben steeds beter gaat, lijkt me wel akelig als ie zo weinig binnen kan houden!

Kaartje, ik snap wel wat je bedoelt van je vriendin, gelukkig heb je er niet veel last van maar ze had ook gewoon kunnen zeggen dat ze zelfs zwanger is maar nog wat onzeker is en het niet aan de grote klok wil hangen tot de goede echo? ik snap soms die mensen echt niet. erg jammer en teleustellend.

Henne ik moest je berichtje over voornurg en de andere artsen even 2x lezen, ineens zoveel info en eigenlijk positieve ontwikkelingen en wat een verademing dat Voorburg meewerkt en niet vasthoudt aan standaard protocollen! de keuze om even het eea uit te stellen lijkt me lastig maar wel weer logisch, alles zo veel mogelijk optimaliseren nietwaar?

Ik vind het erg jammer dat je er morgen zeer waarschijnlijk niet bij bent maar die keuze ik ook erg begrijpelijk.

Tool fijn dat je een betalingsregeling hebt kunnen regelen! dat geeft vast wat rust en ruimte. Sjonge meid die 2de wachtweek is ook al een eindje voorbij, de temp. weer gestegen dat klinkt goed maar wat is het toch eng he. Groot gelijk dat je maandag lekker thuis werkt, denk je te kunnen wachten tot de officiele testdatum?

Morgen lekker ontspannen in Den Bosch en voor je het weet is er weer een wachtdag voorbij....

Guusje heel veel succes!!!!!

Eef ik las dat je opgepast hebt en helemaal gesloopt bent? maar met die leeftijden van die kinderen kun je ze ook niet echt samen bezighouden he? allebei hun eigen dingetjes.

Ik kan niet anders zeggen dat je volgens mij een enorm groot en warm hart hebt, als ik zo altijd je berichtjes lees over hoe je met de kindjes optrekt en dan je enhousiasme over het vrijwilligerswerk, super!!!

Ik ga snel iets proberen te doen, Imke ligt in de box dus kan even stofzuigen.,....

dames mocht ik niet meer online komen, voor iedereen een knuffel en tot morgen!!!!!!!

Geplaatst

San ik hoop echt dat je man beter is en dat jij kunt rijden! Ik heb namelijk zelf eigenlijk niet zoveel zin om te rijden, ben 's middags erg moe dus daar zou ik dan tegenop zien... Dus... niet om te dreigen hoor, want P kan er ook niks aan doen maar als jij niet komt... staat mijn komst ook een beetje op de tocht.

Fren op die foto zit heel veel huidsmeer op de wenkbrauwtjes he... Toen mijn dochter er uit kwam was het eerste dat ik zei: Oh, ze heeft mijn wenkbrauwen! Ik vond het juis mooi dat ze zulke duidelijke wenkbrauwen had al...

Geplaatst

het is wat met die wenkbrauwen, hihihi. Als ik op het plaatje van ivfsh kijk, dan zie k helemaal geen wenkbrauwen, hihihihi.

Maarruh, meid, je bent al 29 weken, wow, gaat snel opeens.

ik heb eens een kleed gequilt voor mijn eerste neefje. De bedoeling was dat mijn eerste nichtje daarna ook een kleed zou krijgen (mijn zus is na 4 mk's van haar bevallen), en ook heel fanatiek begonnen, met uitsnijden, en ik geloof dat ik een veldje aan elkaar genaaid heb, hahahahah. Was ook nog eens een mooi thema, de tree of life, heel symbolisch. Ze moet toch nog effe wachten hihihi. ondertussen is ze al 6, mijn nichtje. En anders ga ik m voor ons eigen kindje afmaken.

Geplaatst

haha tool, zo gaat dat vaak met die projectjes he :-) Ik ben hier ook meer aan het mailen / skypen dan aan mijn boxkleed aan het werken. Ga ik nu verandering in brengen!

idd, de wenkbrauwen van catootje zijn alweer verdwenen....tja, komen wel weer terug :-)

Geplaatst

Henne, wat een super duidelijke gesprekken en uislagen. Lijkt me een hoop rust geven om te weten waar en hoe je er aan gaat werken en dat anderen meewerken en denken. Pluim voor henne!

Kayla en ruben uit de ziekenboeg. Hehe...hoop dat het goed blijft gaan.

Rubster, ik volgde het niet meer maar wil graag foto's zien als het af is.

Tool, als je niet zondagochtend gaat testen, wanneer dan wel? Krijg je bloedtest?

Er is heeeeel veel geschreven en ik sla vast de helft over.

Maar kaartje en sil, oordeel niet te hard over jullie vriendinnen. Als ik bloedverlies had gehad in de zwangerschap en leefde met een grote angst voor mk had ik misschien ook even geen oog gehad voor anderen en het voor mezelf gehouden. En misschien belde ze op omdat ze het voor wilde zijn dat je het via de tamtam te horen kreeg en niet de mogelijkheid had het zelf live te vertellen. Jammer is het wel.

Sil, misschien heeft jouw vriendin niet gelogen, het kan best zijn dat ze pas bij de confrontatie met een feitelijke zwangerschap bedacht dat dit was wat ze wilde? Maar als dit niet het geval was vind ik het een slechte actie.

Maar ik besef vaak dat het voor anderen die niet jarenlang ongewenst kinderloos zijn geweest het erg moeilijk is om daar iets bij voor te stellen, en zo zal ik op mijn beurt helaas ook voorbijgaan aan gevoelens van anderen met domme opmerkingen uit onwetendheid, gewoon omdat ik niet op de hoogte ben van de hobbels op hun pad.

Ivfsh, ik heb hele leuke stof gekocht voor gordijnen voor de slaapkamer van storm, en tja, storm is er al maar die gordijnen nog niet..

Geplaatst

@ Esther:

Ik probeerde je weer een pb terug te sturen maar krijg het bericht dat je aan de limiet zit qua bewaarde berichten, dus dan maar even zo:

Heb contact gehad met Kaartje en zij vindt het prima! Ze zal een koeltasje meenemen voor het laatste stukje van de reis....

Echt super dat het zo kan, dank jullie wel!!!!!

Veel plezier morgen met z'n allen!

Geplaatst

Babeth lekker he dat je even iets kan doen als ze in de box liggen. Net toen Ruben en papa op bed lagen heb ik de keuken, gang en wc weer eens gedaan. Nu zitten ze allebei in de huiskamer en kan ik niet echt verder. Loop ook nog in mijn pyama dus zal wel een proper zicht zijn voor de mensen die naar binnen gluren.

Caro die man van mij moet maar gewoon opknappen, zou zo ontzettend balen als ik niet kan komen en jij daardoor ook niet. Pb je nog wel even jou tel naar mij, voor het geval er iets is?? Lijkt me wel handig. Zara gaat niet mee (tenzij ze er morgen anders voor staat, maar zo ziet het er niet naar uit).

Geplaatst

hallo dames

heel veel plezier morgen in ons mooie den bosch

hopelijk ook met zo,n mooi zonnetje

groetjes

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden