Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Bedankt en dit is niet de uitspraak van de gem. Rotterdam, die is woensdag hopelijk

Dit was van onze boekhouder, die nog steeds niet weet hoe de bedrijfssyructuur in elkaar zit, ondanks dat wij een BBZ regeling hadden aangevraagd heeft hij tegen 6 BV's van ond een rechtszaak aangespannen en we hebben een schikking getroffen ondanks alle verklaringen. Wel in ons nadeel, J wilde niet maar had er geen zin in.

Geplaatst

Syl, wat klote!! Er lijkt geen eind aan de ellende te komen bij jullie... En idd, zou eens uit gaan zoeken hoe t zit met je darmen, want dit is geen doen.

Tool, klinkt positief allemaal, fijn!

Morgen lekker vrij eb dan inderdaad nog 4 dagen. M'n baas mailde vanmiddag dat ie nog een meeting gepland heeft waar ik bij moet zijn op donderdagmiddag om 2 uur!! Wat heeft dat nou nog voor zin??? Grr, mannen!

Net bij schoonmams geweest, ze schijnen vrij veel gekocht te hebben in Dubai voor de kleine, maar we hebben nu alleen pas een skinny

Geplaatst

Grr...

Skinny jeans gekregen. An Sich wel geinig, maar vraag me af if kindeke zich erin laat wurmen... We zien wel.

Nu lekker slapen, Trusten allemaal en knuffel voor wie dat nodig heeft (Henne, Guus, Syl etc)

Geplaatst

Tool, goed te lezen!

Fren... Ehm, een skinny voor een baby? :)

Syl, een borrel trekt je buik wellicht niet. Maar je bent er vast aan toe. Knuffel

Geplaatst

Tja mik, ik denk er hetzelfde over... Maar heb al vaker gezegd dat ik bang ben dat ze kindeke zien als een levende barbiepop die je 6x per dag gaat verkleden. Ach 1 keer aan om te showen en dan achter in de kast :-)

Geplaatst

Hè syl, wat balen, het houdt echt niet op voor jullie... Knuffel voor jou!! Wb je darmen: dring aan op meer onderzoek! Een paar meiden hier kunnen je vast wel op weg helpen.

Tool: klinkt goed meid. Hoop dat je er baat bij hebt.

Skinny jeans, ieks. Welk maatje? Hopelijk wel ietsje groter dan (50-56?

Hier is t spannend meiden. Lig in het ziekenhuis. Had vandaag echo en vruchtwater bleek sterk te zijn afgenomen. Dat wordt gemeten in cm, twee weken terug nog 20, vorige week 14, maandag 10 en nu dus aan de lage kant. Kon me meteen melden. Eerst aan ctg gelegen. Toen gel ingebracht en nu de nacht in aande ctg. Catootje doet t goed, dus dat is heel fijn. Die kleine weet wel nu al mijn plannen voor natuurlijke bevalling in de war te schoppen :-). Kan nog heel wat uurtjes duren, dus ar is net naar huis. We gaan beiden proberen wat slaap te pakken.

Spannend! Catootje zal dus op vrijdag de 13e geboren worden!!!! Tenminste... Dat mogen we hopen!

X

Ivfsh

Geplaatst

aah ivfsh spannend. eindelijk is t zover. hopelijk kunnen jullie catootje snel in jullie armen houden! heel veel succes en sterkte!

Geplaatst

Ivfsh wat spannend!!!!!! Als jullie Catootje op vrijdag de 13 geboren wordt is het vast geen ongeluksdag. Heel veel sterkte en wie weet ligt de kleine al lekker in jullie armen!!!

Syl wat een ellende weer. Bah, dikke knuff

Fren skinny jeans, waar halen ze het vandaan. Ben net als Miki benieuwd hoe het staat met een luier erover hihi.

Tool wat een fijne berichten allemaal. Lijkt me heerlijk een muziekwaterbed. Lekker in slaap vallen hihi.

Hier heeft Ruben de nacht weer lekker doorgeslapen, papa en mama niet dus zijn erg brak. Ach ga de kleine zo wakker maken en op gemakje kleden en voeden. Dan brengen we de grote kleine man naar het kdv en gaan wij vandaag allemaal dingen doen. Huisje kijken, naar de stort, ff lunchen natuurlijk, verder nog dingen voor de verhuis dus we hebben geen tijd om moe te zijn. Anders kruipen we vanmiddag gewoon nog even samen terug in bed........

Geplaatst

He ivfsh, het is begonnen. Oooooh. Ik hoop dat de gel werkt en dat de weeen er door op gang komen, wie weet heb je jullie kleine nu al wel in je armen.

Ar niet meer weg laten gaan hoor, het kan opeens heel snel gaan!

Succes en geniet!

Geplaatst

Syl, even een dikke knuffel voor jou!!! Wat een elende allemaal. Het schiet allemaal niet op zo.

IVFSH, SPANNEND!!!!! Ik hoop dat alles goed zal verlopen en jullie snel jullie kleine kunnen bewonderen. Toi toi toi

San, Ruben doorgeslapen, en jullie niet! Zal je alltijd zien.

Ursela, hoe is het daar bij jullie? Koud met veel sneeuw? En hoe is het met de kids?

Geplaatst

IVFSH eindelijk, spannend!!! Sterkte meid!

Fren een skinny voor een baby? Moet niet gekker worden, ben ook heel benieuwd welke maat, lijkt me vreselijk. Ik begon zelfs pas met spijkerbroekjes toen ze een half jaar of nog iets ouder was ofzo, voor die tijd alleen zachte katoenen broekjes hoor. Dat wordt wel een foto he, tegen die tijd...

Geplaatst

OOoh spannend IVFSH!

Fren, wie weet is het wel een surprise baby shower hihi en dan zit jij nu te mopperen ;-)

Syl hoe is het vandaag met je buik? En verder?

Tool klinkt apart een muziekwaterbed? Maar wel super dat ze je goed in balans vond. Ik ben nog steeds vooral hoofd en nek, de rest doet niet echt mee...hm....Het was enorm confronterend woensdag omdat ik er dus achter kwam dat ik niet durf te voelen omdat ik bang ben dat ik het dan allemaal niet meer volhou. Ondertussen loopt wel de druk op werk weer op. En daar moet ik ook een beslissing gaan nemen. Het is nu een beetje als blijven bij een man die je slaat omdat ie 'eigenlijk heel lief is en het niet zo bedoelt'. Ik kan wel telkens zeggen dat ik het werk op zich leuk vind, maar als de sfeer, druk etc dat niet zijn, dan is dat dus niet voldoende. Lastig hoor. Wat me het meest raakte was haar uitspraak: telkens hetzelfde doen en hopen op een andere uitkomst is het begin van krankzinnigheid. Dat slaat wel zo erg op ivf en het hele proces... Nu sloeg het dan meer op mezelf, elke keer denken dat ik er wel mee weg kom. Wat uiteindelijk vaak ook wel zo is. In ieder geval ben ik weer goed aan het denken gezet, wat slecht uitkwam met een dikke deadline gisteren. Maar nu is het weekend. Ik ga rustig aan doen en proberen de goede flow van voor de Kerst weer op te pakken.

Guus veel succes vandaag! Hoe laat moet je? Ik las dat je een test had gedaan voor je hcg... bij mij nam dat ongeveer net zo af als het toeneemt: elke 48 uur de helft ongeveer. Als je dan rekent dat jij pas na de curettage het tweede vruchtakje verloren bent en wel al een aantal weken hcg opbouwde.... een test reageert al bij een vrij kleine hoeveelheid, dus het hoeft helemaal niet meer enorm hoog te zijn. Maar het zal echt nog wel even duren voor het weg is. Bij mijn bbz is dat precies gemeten en heeft het geloof ik drie of vier weken geduurd, twee weken later was ik ongesteld.

Lieverds maak van de 13e een mooie dag... hopelijk kunnen we Catootje verwelkomen :-)

Geplaatst

Haha skinny is van baby gap en ix voor 0-3 mnd...

GOOO catootje!!! Je papa en mama zitten met smart op je te wachten!! Heel veel succes Ivfsh, eindelijk kun je dat mooie kamertje van jullie gaan vullen!

Henne, goede voornemens dus. Ik denk dat bewustwording de helft vh werk is, dus dan dit je op de goede weg!

Lig nog in bed, lui dagje vandaag ;-)

Geplaatst

Henne, die test was idd niet zo handig, en wat je zegt, het Hcg is er niet zo even uit.

Net belde het zkh, ik was even bang dat de afspraak niet door ging. Maar het was de gyn die de curettage had gedaan. We hebben een goed gesprek gehad, en ik waardeer het enorm dat ze me belde. Ze heeft meerdere keren aangegeven dat dit niet had mogen gebeuren, en dat het haar enorm spijt dat het zo is gelopen. Ik moet zeggen dat ik het heel netjes vond. Het voelt goed zo, en we moeten weer vooruit gaan denken en niet te veel achterom kijken.

Geplaatst

Fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad Guusje. Sterkte vanmiddag.

Fren, skinny jeans voor een baby?! Das toch geen porem?!

Ivfsh, eindelijk! Catootje heeft een bijzondere dag uitgekozen :-) misschien ligt ze (hij?) nu al in je armen. Ben zo benieuwd.

Hier nog steeds erg onrustig ivm de sterk afgenomen misselijkheid :-( weet even niet zo goed waar ik het zoeken moet. Heb ook sinds 2 dagen last van m'n rug maar dat kan komen door weer de hele dag in dezelfde houding zitten op m'n werk. Heb ik al bijna 2 jaar op en af last van. Vanmiddag heb ik gelukkig een gesprek bij m'n psychologe. Misschien dat zij me wat kan geruststellen. Heb soms echt een paniekmomentje. Komt waarschijnlijk ook omdat ik getraumatiseerd ben. Bah ik wil me niet zo voelen :-(

Geplaatst

Sen en Henne sterkte met deze dag.

Guusje fijn dat ze gebeld heeft, eigenlijk ook niet meer dan normaal natuurlijk.

Fren, net even gekeken bij Baby gap, zag wel leuke dingen maar geen baby skinnies...

Geplaatst

Sen even een dikke knuffel voor jou. Zal je ongerustheid en angst niet wegnemen, maar toch....

Nog geen Jeroentje of Catootje?.... Ben zo benieuwd! Waar hadden we die poll ook alweer verstopt eigenlijk ;-) rond de tijd dat fren het geslacht te weten kwam, wanneer was dat???

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden