Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dat is zo Testr, als ik echt vloei, ga ik me aanmelden. Dat is dan weer het positieve van het verhaal :)

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hmm, bel het ziekenhuis dat het niet gelukt is en we door willen, moeten we eerst een gesprek omdat we al drie pogingen gehad hebben. Nou denk ik niet dat ze zullen zeggen dat we niet meer mogen, maar toch even een zucht....diepe zucht. Staat nu voor 29 maart. Zal binnenkort het lijstje er eens bij pakken.

Geplaatst

Hoi meiden,

Hoor net dat m'n urine goed is dus mag naar huis :-)

Ga snel m'n spullen pakken

Fijne dag allemaal en tot later

Geplaatst

Yes sen, lekker naar huis, maar wel rustig aan he.

Babeth, jij een bloeding rond de eisprong. Apart. Nooit gehad. Maar ja iedereen is anders en snap dat je je daar druk over maakt. En jullie poes ook nog erg ziek. Nieren gaan ze bij onze muis ook nog testen volgende week. Ben benieuwd. Als ze echt al 14 zou zijn kan ze er natuurlijk last van hebben.

Guusje, bongi komt er aan. succes en dan aanmelden bij het ziekenhuis?

Henne, ik hoop met heel mijn hart dat jullie doorgaan. Maar nu eerst rust voor jullie beide. Voor jou lichaam en ja je werk. Moeilijke en rare situatie.

Caro, spruw bij kaatje. Ik kan je echt niet helpen. Hoop alleen dat het snel overgaat.

Kaartje lekker genoten op de beautyfarm.

De badkamer: electricieen is geweest er leuke man en schrok zich een hoedje van de meterkast van ons. Zijn er wel achter dat in de keuken er 2 groepen zijn 1 voor de wasmachine en 1 voor de afwasmachine. KOmt een aparte groep voor de wasmachine in de badkamer(die staat nu nog in de keuken) en een verlaagd plafond in de badkamer met spotjes. Dus genoeg te doen.

1 maart komt er iemand van rioolservice om te kijken met een camere naar de standleiding. Ben benieuwd allemaal.

Verder wil ik alleen maar slapen, ben moe en heb het warm en dan weer koud. Probeer zo veel mogelijk thee en water te drinken, maar denk dat ik in het weekend toch eens in mijn bed blijf liggen.

voor iedereen een hele dikke knuffel.

Geplaatst

Hier alles goed hoor. Vin gister weer aan het werk gegaan, mist z'n kleine meid enorm (vandaar het Facebook offensief). Gister cunsultatiebureau ter kennismaking op bezoek gehad. Meiske is nu omhoog geze naa 120 cc voeding in de hoop da er dan een (nacht) voeding afvalt. Vannacht nog niet gemerkt, hoewel ze gisteravindna de fles van 8 uur ineens 5 uur sliep. Daardoor us wel een extra nachtvoeding, maar goed...

Mik, zag alles staan in het topic, mooi hoor! Moeten maar ff kijken w we evt af kunnen spreken.

Oeps meiske huilt, later meer!

Geplaatst

kalimera meiden!

S€n hoe is het met je? is de ketonen-waarde gedaald?

Eef, heftig hoor, maar wel heel erg fijn dat er iemand met je meedenkt en meeleeft. hoor je niet zovaak. alhoewel, hier op het forum zijn er toch wel genoeg meiden wiensd arts met hun meedenkt ;-).

En weer lekker slapen op een nieuwe matras, heerlijk!!!! nu de kussens nog, hihihi.

Sterkte ook voor je man, hoop dat de uitslagen meevallen! spannende dag dus vrijdag! denk aan je!

San, zielig als je kindje zo ziek is. Toch maar even de huisarts bellen meid!! better safe than sorry! en met zo'n lieve mama, papa en oma zal het dan zeker wel goed komen met jullie schatje!

Henne, meid, druk met werk? Hoe gaat ie verder? denk iedere dag aan je!!

Caro, hoop dat Kaat zich weer ietsje beter voelt! Hoe ging het vannacht? Hebben jullie iets meer kunnen slapen of heeft de twins zich regelmatig gemeld?

Fren, hoe is het met Fiene? Volgens mij gaat het een vrolijk dametje worden! Hoe is t met je onsteking eigenlijk? Was V nog op tijd gisteren?

Kaartje, lekker, beautyfarm!! goed idee meid!!!

Syl, hoe istie bij jou? en met J? Houdt ie zich nog een beetje?

Guusje, ik zal zometeen de bongidans voor je doen!!:yah:Go bongi go!:yah::blob3::wav::yah:go bongi go:yah::wav::yah:Go, go!!!!

ivfsh, alles goed gegaan gisteren met de rit naar Dublin?

Dublin, leuk he? die kleintjes die beginnen te ontdekken dat ze geluidjes kunnen maken! geniet ervan!!!

Laika, hoe is het bij jullie??? en met Jim?

Wen, waar sta jij nu in het traject?

Heb zojuist mijn fitnessbaas gemaild dat ik met haar wil afspreken. Vind het echt zo moeilijk, maar moet het toch ook echt loslaten en het is niet voor altijd, toch?

En heb net ook een afspraak bij Dr. S gemaakt: 30 maart de startecho en planning...aaaahhhhh.Later kon niet want dr S is vanaf 31 maart weer de hort op zoals C aan de tel. zei, hahaha. De DHEA waarde kan ik toch via de huisarts laten testen, krijg zometeen door waarop ik moet prikken.

dus ook maar meteen een afspraak met de ha gemaakt. voor 12 maart. en dan meteen laten bloedprikken.

Geplaatst

Goeie nacht gehad! Vriend heeft nu twee nachten best goed geslapen dus is aan het werk, ben nu voor het eerst alleen, gaat prima. Ze kwamen allebei maar 1x en ik was bezig van kwart voor 3 tot kwart over 3 en toen weer slapen. Daarna was de oudtse de eerste: die kroop om half 8 bij me in bed! Meer van dit soort nachten graag!

Zometeen weer bezoek, ik plan nu 1 kraambezoek per dag, rustig aan en dat bevalt prima.

Ga nog even vegen beneden, de restjes ontbijt van nummer 1 (zoals mijn vriend onze oudste noemt nu) opruimen...

Sen fijn dat je naar huis mag! Doe rustig aan!

Henne, heb je pb beantwoord.

Guusje sterkte, lekker even mopperen. Ruby ook sterkte, hopelijk voel je je snel wat beter.

Nu even snel wat huishoudelijk werk...

Geplaatst

zo, lekker weer thuis :-)

Eef, bedankt voor je superlieve kaartje. Wat attent van je! je bent een schat.

Goed dat je arts met je meedenkt, daar mag mijn huisarts op dit moment wel even een voorbeeld aan nemen! En vrijdag de uitslagen van je man.. hopelijk geen gekke dingen. Sterkte meis en denk aan jezelf.

Babeth, een bloeding rond de eisprong heb ik ook nog nooit gehad. Maar snap ook wel dat je er een beetje van schrikt. Anders gewoon even de gynaecoloog bellen? Wat erg van jullie kat. Je hoort het veel he, nierproblemen bij (vooral oudere) katten. Hoop dat je het juiste voer zult vinden voor hem/haar.

Guusje, ben je nog op je werk of ben je lekker naar huis gegaan? kan me voorstellen dat het weer confronterend is zo'n menstruatie maarrrr dat betekent wel binnenkort aanmelden, nieuwe ronde, nieuwe kansen

Henne, je slaat de spijker op zn kop met dat liedje van Ramses. Heeft mij ook altijd aangesproken en dan niet alleen v.w.b. de MMM. Binnenkort dus op gesprek in VB, is vast het beleid. Goed dat je even al die afspraken (acu, hapto) on-hold hebt gezet. Het zou ontspanning moeten zijn maar op een gegeven moment is alles zo'n "moetje" en "niets-moet-alles-mag" is ook weleens lekker. Je doet er goed aan even rust te nemen en bij te komen. Ik vind het trouwens not-done dat ze je nog geen uitsluitsel hebben gegeven over je verlening contract. Bij ons is het beleid dat je het 4 mnd voor afloop hoort zodat je nog een paar maanden de tijd hebt om iets anders te vinden. Kan je het niet gewoon recht op de man af vragen? dan heb je maar duidelijkheid.

Caro, ik heb even op moeten zoeken wat spruw is. Ik had er nog nooit van gehoord. Lijkt me wel vervelend voor dat kleintje. Hoop dat het snel over is.

Kaartje, lekker gerelaxed in een beautyfarm.. goed bezig! hoe gaat het met je vriendin wiens kat is doodgereden?

Fren, ik wacht met smart op een foto van Fientje in dr skinny ;-)

Mik, hoe was de 9mnd-beurs? ik las dat het heel erg massaal was.

Syl, hoe gaat het met jou meis?

en hoe gaat het met de rest van de meiden?

Geplaatst

Sen, je bent weer thuis!! Heerlijk weer in je eigen bedje. Hoe voel je je nu? Kreeg je nog advies mee vanuit het zkh?

Ik ben inmiddels thuis. Ik voel me zo BLEH! Allemaal zo dubbel.

Tool, thanx voor je bongi dans, het werkt gelijk ;) Morgen aanmelden, vanmiddag is de poli gesloten. Dag 13 is maandag 12 feb, dan zal ik waarschijnlijk mijn 1e echo weer krijgen.

Geplaatst

Tinusje, ik zie dat je er bent :) Hoe is het met je? En de kleine?

Geplaatst

Haha sen, Fiene verzuipt nog in dr ski ny... Nog even geduld dus.

Vin belde net dat schoonmams weer een tas me kleding komt afgeven zo... Pff, ben kapot, wilde eigenlijk gaan slapen. Nou ja, we zien wel.

Geplaatst

Sen fijn dat je weer thuis bent! Wat is nu het advies? Rusten?

Wat werk betreft, ik heb het redelijk op de man af gevraagd en gewoon geen antwoord gekregen. Hou er nu sterk rekening mee dat ik per 1 mei geen werk heb. Op zich zou ik het geloof ik niet eens heel erg vinden.

Guus dubbel gevoel, och meis ik ken het zo goed.

Geplaatst

Sen fijn dat je weer thuis bent! En nu nog wel even rustig aan doen denk ik? Heb je al contact gehad met je werk? Wat zeiden ze?

Oei henne dat is best wel heftig wb je werk. Vreemde situatie lijkt me.

Geplaatst

Die Skiny, ik moest er gister nog aan denken :)

Henne, wat enorm balen met je werk zeg. Al is er nog niet zeker, kan ik me voorstellen dat je van het slechte uitgaat. Bah!

Geplaatst

Ach, ik weet niet eens of het zo slecht is als ik daar weg moet. En collega's die ik spreek snappen niet eens dat ik dit denk, want die kunnen zich niet voorstellen dat de enige senior onderzoeker eruit zou gaan. Maar ik heb gewoon sterk de indruk dat ze me lastig vinden. En hoewel ze aangeven te kijken naar kwaliteit ed is het natuurlijk veel makkelijker om een contract niet te verlengen dan om een vast contract te beëindigen. Als ze mij nu, lastig, vaak ziek, laten gaan kunnen ze als het weer aantrekt een fulltime senior zoeken. Ook vertelde de directeur dat hij met een flexschil wil gaan werken. Nu, de doe je ook niet als het om junioren gaat. Op zich zou ik wel voor mezelf willen beginnen en dan in dien flex. Dan heb ik wel af en toe klussen, maar niet meer alle gezeur van deze organisatie. Maar als ik dat nu aangeef, dan zeg ik eigenlijk dat ik aan het overwegen ben m weg te gaan en dat is mijn eigen glazen ingooien. Best lastig dus.

Heb me wel voorgenomen contact op te nemen me UWV m advies te vragen over starten voor jezelf vanuit een wajong.

Om topic trouwens: zijn er mensen hier wel eens naar zon Freya dag geweest? 31 maart is er weer eentje, zat te denken om te gaan maar twijfel.

Geplaatst

Hoi Henne, ik ben er wel geweest. Maar wel toen er voor ons interessante dingen waren. A wil niet mee dit keer. Ik ga meestal ook om naar anderen te luisteren. en kijken wat ze nog voor mij kunnen betekenen.

Dus laat maar weten of je gaat. Heb het freya magazine nog niet zo goed doorgelezen. Voor jou voor de lunch zal het wel wat moeilijker gaan, maar neem aan dat je zelf brood e.d. meeneemt.

verder lang weekend met de tent geboekt met hemelvaart. Lekker naar de kust. Genieten.

Geplaatst

Ik ben er nog nooit geweest.

Weet je, ook al zou je het zelf niet eens zo heel erg vinden als je weg zou moeten dan nog lijkt het me een rotgevoel. Het gevoel zoals dat ze je, zoals je zelf denkt/omschrijft, lastig vinden. Dat moet toch vervelend zijn?

Geplaatst

Heb advies gekregen kleine beetjes te eten en rust te houden

Henne, raar dat ze je vraag ontwijken. Zou mij ook aan het denken zetten. Misschien nog directer vragen?! Zeg gewoon moet ik gaan solliciteren of is dat niet nodig!? Of iets van die strekking

Guusje, lekker naar huis gegaan gelijk heb je

Mik, nog van harte met jullie zoveel-jaar-samen-zijn!

Geplaatst

Sen welkom thuis! Beurs was geinig, maar echt te zwaar achteraf! Wel te leuke baby tot tiener outfits gevonden: http://www.4funkyflavours.eu/collections/spring-summer_2012/baby/ Op de beurs voor de helft totaal los gegaan.

Fren, ik kom ook een keer graag jouw kant op nog. Maar denk dat de rij met wachtende groot zat is, dus die druk maak ik niet nog groter. Komt! Wellicht kan ze tegen die tijd wel die skinny aan. :)

Henne, knuffel lieverd. Je maakt zoveel mee, ook nu qua baan weer. Maar ben zo trots op hoe sterk je bent! Jij vindt je weg wel, ook qua werk.

Voor ik het vergeet. Ik heb GROOT NIEUWS! Ik ben gegroeid van een 75 AA naar een cup 75E! Liep al weken te klein in een B BH... OMG!

Geplaatst

oh miki die kleertjes!!! Te schattig! wat een heerlijk gevoel moet dat zijn om dit nu voor jullie knul te kunnen kopen!

Lachen zeg die cup van jou! Is dit nu alleen het gevolg van je zwangerschap of liep je per ongeluk al in te kleine bh's?

Geplaatst

Dank je lieve Esther. Hoe is ie met jou dan? En je enkel?

Nou normaliter had ik echt moeite een bh te vullen, dus dit is echt van de hormonen. Vond al dat de bh onder niet goed aansloot, duwde alles naar voren. Haha, niet normaal.

Geplaatst

nou ja, best leuk toch om wat meer te hebben? Ik vroeg het omdat ik al jaren mijn lingerie bij een zaak in hattem koop, best prijzig altijd. Ik loop eigenlijk altijd in een a cup totdat ik twee maand geleden eens ergens anders een bh kocht en dat moest een c cup zijn!!!

Mijn enkel gaat eigenlijk, om eerlijk te zijn, slecht. Ik heb net weer twee weken gips achter de rug en sinds maandag tape. Vorige week vier x zes uur gewerkt en dat ging goed. Van de arbo mag ik deze week niet meer dan vier uur per dag werken (dus 4x4 uur), vandaag dus een dag vrij. Gisteren fysio gehad en sindsdien knudde. Het doet me echt zeer gewoon. Ik loop echt niet normaal, kan hem niet gewoon belasten en hij doet me 24 uur per dag zeer. Slaap er slecht door.

Vandaag weer flink gegoogled en ik denk opzich niet dat ik me echt zorgen moet maken maar het is wel heel, heel vervelend. Ik ben nu al zes weken onderweg hiermee en er zit zo weinig schot in. morgen weer naar de arbo om afspraken te maken voor de komende weken. Volgens hem moest ik rekenen op een herstelperiode van drie maand.

Geplaatst

En verder gaat het gewoon. Ik leef, doe mijn ding voor zover mogelijk en verder vind ik alles momenteel saai en oervervelend. Zal wel door het stilzitten komen :)

Geplaatst

Jeetje Es! Zowel qua BH maat (jij ook al dus). Maar ook zeker qua enkel. Verdorie, wordt je ook (echt) niet vrolijk van. Enge lichtpuntje: 6 weken is al bijna op de helft van de geschatte 3 maanden. Hou vertrouwen, en laat je zo veel als het kan verwennen!

Geplaatst

enige verschil is dat het bij mij dus geen hormonen zijn :)!!! Ook geen gewichtstoename want dat gaat redelijk (voel me in elk geval geen rollade in een touwtje meer zoals een paar weken geleden)

Komt goed hoor met die enkel. Soms kan ik me alleen wel een beetje zorgen maken over het werk. Gaat het zo goed komen dat ik straks gewoon weer acht uur hurry up kan met die enkel? Maar dat zal vast wel!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden