Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

2 ampullen is inderdaad niet veel Syl, ik spoot 300 per dag, verdeeld over de ochtend en de avond.

In Brussel spoot ik er 3 maar spoot ik langer door, dus in zijn totaliteit evenveel gespoten.

Dublin, fijn iets van je te horen al is die drumband wat minder!!! succes met jullie 20 weken echo, weer zo´n bijzondere mijlpaal!!!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ohhhh sab wat is dat nu, omdat ze het erg druk heeft in haar uppie heeft ze vast nog geen kans gezien om je te bellen.

In Brussel tellen ze als dag 1 de dag dat je opstaat met bloedverlies....

Syl, de druk gelukkig van de keten en dan nu alles, maar dan ook echt álles in een stijgende lijn!!!!!

Ben blij als mijn man zo thuis is, heb in de winkel mijn kleine teen kapot gestoten aan het winkelwagentje en de pleister zit nu maar een beetje halfjes er omheen, het lukt me echt niet haha dan komt die hond er ook nog eens met zijn natte neus bijhangen en vind het wel grappig allemaal....

Geplaatst

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, WE MOGEN STARTEN!!!!!!!!!!!!!

BEN ZO BLIJ!

niet voor niets geweest allemaal,

moeten alleen allebei weer bloed laten prikken want ze waren hep C vergeten in januari, hebben wij weer :-)

morgen terugbellen ivm de status van mijn cyclus, wat dag 1 is, JOEHOHEEEEEEEEEE

Geplaatst

Eeeeindelijkkkk Sab!!!!!!!

Babeth laat de hond de pleister plakken of schoonlikken, doet Kayla altijd.

Ga dat toch vragen van de Menopur, ben het recept ook kwijt. Eindelijk kan ik ook weer een beetje gaan lullen over behandelingen.

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]1749[/ATTACH]

Dit is de tekening van Kayla gemaakt door de Russische kunstenaar.

Heel goed gedaan vooral de ogen lijken sprekend en de oren.

Jeroen heeft de lijst alleen aan restaurant Simpel gegeven, daar hangt ze op de ere muur.

Geplaatst

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Sab gaat beginnen! Alvast succes meid!

Geplaatst

Wauw Sab, goed bezig! Maar, kom eens snel naar het afvaltopic. Ik wil die tips van jou! In zo'n korte tijd zo veel afvallen....

Ceeke, poe, wat zullen jullie geschrokken zijn. Hopen dat het "maar" een bloedvaatje was.

Guus, oe wat spannend voor jullie. Testdag steeds dichter bij! Je posts klinken wel erg positief!

Ivsh, wat bijzonder dat uitgerekend jij vanuit het "verre" buitenland initiatief neemt om een strandtent in Scheveningen te contacten.

Syl, ik had de 1e keer met 150 Menopur al overstimulatie! Nu was dat achteraf wel van een arts in opleiding die me veel te lang had laten doorspuiten maar toch.

Trouwens ligt het aan mij of zijn de bladzijden hier weer niet bij te houden sinds Syl terug is ;-)

Ik voel me een beetje beroerd. Had in het weekeinde al oorpijn, nu keelpijn en licht grieperig gevoel. Ook steeds buikpijn maar dat is niets nieuws sinds de laatste curettage.

Merk dat ik ook erg bezig ben met het gesprek van 8 augustus. Wat als....

Gelukkig ook positief nieuws. Manlief heeft weer voor 2 dagen werk en vandaag ook al gewerkt. Verder nog wat sollicitaties lopen dus het moet toch een keer gaan lukken zeker?

Geplaatst

Yes Sab! Das mooi! Zal morgen je dag 1 wel zijn, of overmorgen... bij mij ging het voor elke behandeling zo, omdat je er op zit te wachten, maar je weet het nu!

"Morgen naar mams, de Brabantse worstenbroodjes liggen al klaar!" Mmm 20 kilo Syl? nee, die 5 lijken me voor jou een mooi doel!

Vanmorgen op kraambezoek geweest in Breda, vanmiddag naar de ruilmiddag van de superdierenkaartjes in de Appie en boodschappen... was me toch moe! In combinatie met om 5 uur wakker vanochtend. Net dus een half uurtje geslapen en zit nu heel erg moed te verzamelen om te gaan wandelen... Het waait als een gek hier en erg droog is het ook niet volgens mij maar eigenlijk vind ik dat ik niet moet verslappen omdat het nu vakantie is...

Geplaatst

Joepie Sab weer beginnen!!!!!!!!!

Dublin de drumband op bezoek gehad? He bah erg vervelend, goed drinken en als het vaker en langer voorkomt ff melden bij de vlos. Leuk vooruitzicht dat je volgende week dinsdag de 20 weken echo hebt. Hopelijk kunnen jullie daarna echt met volle teugen gaan genieten. Maar als je goed nadenkt doe je dat vast al met stiekeme momenten. Maar hopelijk vanaf volgende week met lange momenten.

Syl wat is Kayla toch mooi getekend zeg!!!!!!!

Zara beetje beroerd, hopelijk snel weer beter is echt vervelend. 8 aug komt steeds dichterbij, logisch dat je daar gespannen voor bent. Je weet immers niet welke wending het gesprek zal gaan hebben. Hoe is het thuis????

Hier vanmiddag geslapen als een roos. Tot 5 uur!!!!!!! en nog steeds ontzettend duf. Nu maar wel eruit natuurlijk anders is het weer spoken vanacht...

Voor de boeken: tosti's ham/kaas, lekker makkelijk vandaag. P heeft nu een borrel, omdat de stop op de fabriek is afgelopen dus die zou "iets" later thuis zijn. Vorige keer was dat zo rond 21 uur en nu kan ik gewoon lekker gaan eten wanneer ik daar zin in heb en hij als hij thuiskomt.

Geplaatst

he Dames,

Dublin....welkom terug...balen van je drumband in je hoofd afgelopen weekend...gelukkig dat ie nu weer weg is!! hoe was jullie vakantie in Ierland???

ivfsh...wat grappig...je zit het verst weg en bent hier aan het navragen gegaan...hihihi...

Sab...whoehoe!!!! je mag starten!!! super nieuws!!! morgen of overmorgen dus dag 1!!! succes meid!!!

verder ben ik het eventjes kwijt...sorry....

zit met mijn hoofd alweer bij de les die ik dadelijk met mijn collegaatjes moet geven...

liefs,

Nico

Geplaatst

@ Syl-vie, dat jij 150 spuit en ik 300 zal te maken hebben met de kwaliteit van de eierstokken. Bij mij geldt dat ik verminderd vruchtbaar ben geworden door de endometriose en mijn eierstokken dus beschadigd zijn. Dat was volgens mij bij Simba idem dito. Dus vandaar een hogere dosis. Maar even checken kan geen kwaad.

Geplaatst

Nico stel je voor dat je de prikdans gaat voordoen, omdat je met je hoofd hier bij het forum zit. Dat kan niet natuurlijk.

Geplaatst

wow...Syl....echt een mooie tekening!!!

ik moet trouwens zowel 's ochtends als 's avonds 225 ie menopur spuiten...ieks...

wat zijn trouwens de toebehoren die bij de menopur horen? zijn dat dezelfde spuiten als de puregon toedieningssetjes? of moet je dikkere spuiten hebben (dus niet de naalden)? Maar kun je wel de optreknaalden en spuitnaalden van de puregon gebruiken???

auwieje...ben nog niet begonnen en begin nu al met stressen...

Geplaatst
Nico stel je voor dat je de prikdans gaat voordoen, omdat je met je hoofd hier bij het forum zit. Dat kan niet natuurlijk.

hahahahahaha....k lig dubbel hier...hahahaha...vriend zit al te kijken...wat is met jou...hahahaha...

Geplaatst

caro...goed zo meid...hier stormt het dus eigenlijk helemaal niet...ook gisteren niet...toen zou het zo gaan regenen vanuit het zuiden...nou...het heeft hier alleen rond 4-5 uur geregend en toen was het droog...hahahaha...

nu heeft het vandaag wel de hele dag zo gemiezerd...

gisteren helaas niet gelopen, alhoewel...in de pauze met mijn collega toch een half uurtje...en vandaag helaas niet, maar ik ga dan wel dadelijk sporten...weer spiermassa kweken...whoehahahaha...

voor het lijstje (heel fout en stout)...frieten met mayo en schnitzel en een lekkere salade van tomaat en komkommer (sla was op helaas...hahahah)..

liefs,

Nico

Geplaatst

Caro goed hoor, lekker gelopen.

Nico de tomaat en komkommer heft het slechte van de frieten met mayo en snitzel weer op toch ;)

Geplaatst

Waaaahhhh, wordt vandaag achtervolgd door frieten. D8 hier even veilig te zijn, begint Nico weer over d'r lekkere frieten. Hihi...

Sandra, moet jij nog niet met je benen omhoog op de bank?

Caro, ik ben ook trots op jou hoor.

Nico, wil die prikdans van jou ook wel eens zien ;-)

Geplaatst

Zara ik heb een laptop dus kan overal op het forum komen hier in huis!!!!! Heb de hele middag liggen pitten dus rustig heb ik me zowiezo gehouden...

Frieten!!!!!!!!!! hihi nee plaag je maar, kan er ook zo trek in krijgen als ik het woord alleen al lees.

Geplaatst

Goed zo San! Lekker blijven liggen daar.

Volgens mij is het echt lang geleden dat ik frieten heb gegeten dus mag best een keer binnenkort.

Net in mijn uitgerekende topics zitten lezen. Moet je eigenlijk ook niet doen natuurlijk maar ben dan toch benieuwd hoe het met de andere meiden gaat.

Geplaatst

Zara het is niet de friet die zo slecht is maar de saus die je erbij eet!!!!!! Dus friet met ketchup is helemaal zo slecht nog niet hoor. Er wordt tegenwoordig gefrituurd in plantaardige olie en dat heb je ook nodig;))

Geplaatst

Hoi meiden,

Sab wat heerlijk dat je weer van start gaat, ga je dadelijk gelijk op met Henne? Veel succes iig!!

Zara fijn dat je vriend weer even onder de pannen is, als het werk eenmaal beter verloopt kunnen jullie ook meer vooruit denk ik?

Syl wat een gedetailleerde tekening! Gaaf zeg, en dan een ereplaats....dat doet geen hond haar nog na.

Geniet morgen van je brabantse worstebroodjes, lekkerrrrrrrr

Caro wat goed, vandaag ook weer gewandeld, Goed hoor !

Guusje, ik ben zo benieuwd naar de uitslag morgen, zo spannend!

Wij hadden vanavond aardappeltjes met bloemkool op het menu, met voor mijn man gehaktbal en voor mij een valessburger, straks nog een mix van meloen en kiwi.

Geplaatst

Babeth ik heb net nog een halve meloen naar binnen geslurpt hmmmmm. Mijn vla flipje heb ik maar weer terug in de koelkast gezet. Maar heb 2 bekers melk op dus aan mijn melktax zit ik in ieder geval.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden