Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Weer nog nauwelijks geslapen door pijnlijke hoestbuien. Straks toch maar even huisarts bellen denk ik. Kan dit er nu niet bij hebben. Ik wil gewoon slapen :-( ...

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

kaartje balen van je hoestbuien. kun je nu niet gebruiken nee. sterkte bij de ha. hoop dat ie je kan helpen! henne veel plezier met je broer vanmiddag! moet opstaan. wekker is gegaan maar bedje is te lekker warm!

Geplaatst

Uiteindelijk wel een beetje geslapen door mijn hoofdeinde 45 graden omhoog te zetten. Nek en rug vinden dat niet fijn, maar nu heb ik in ieder geval even geslapen. Zo om 8 uur maar gelijk huisarts bellen.

Geplaatst

Kaartje verstandig even de ha te bellen. Fijn dat je in ieder geval even hebt kunnen slapen.

Sen ook al zou je eerder willen beginnen, ik denk dat je het niet vol zou houden. Als je nu eens een keer wat doet is het al snel te veel en wordt je hondsberoerd en kotmisselijk. Denk je dat het op het werk wel zou kunnen dan?? heb je daar een plek waar je rustig zou kunnen gaan liggen?? Ik weet uit ervaring dat de Arbo erg voorzichtig is met zwangeren, zeker met jou problematiek dus stel je er maar op in dat je voorlopig niet hoeft te werken. Zie het maar als een verdiende vakantie na alle pogingen om zw te worden!!!!! (moeilijk he?)

Hier weer eens een lekker nachtje doorgeslapen. Heerlijk. Ruben lijkt goed op te knappen, nu ik echt snotverkouden. Die uitslag geen idee waar het vandaan komt, maar is weer aan het wegtrekken.

Ze zijn de straat hier aan het leggen, nou eigenlijk de stoep en parkeervakken. Ook niet onbelangrijk toch?

P heeft volgende week een sollicitatiegesprek om bij de fabriek in vaste dienst te komen op de plek waar hij nu is ingeleend. Hopelijk krijgt hij die job, hij heeft er zin in en er zijn nogal wat interesante secundaire arbeitsvoorwaarden. Goede regeling ziektekosten, echte 13e maand, mooie bonusen en een aantal extra vakantiedagen. Dus duimen jullie mee???

En dan is het volgende week al weer 4 april. Jeetje wat gaat de tijd snel. Pfff nu het dichterbij komt ga ik steeds meer bibberen..........

Meiden een mooie zonnige dag toegewenst!!!

Geplaatst

Ik had al zo'n voorgevoel. Het begon ook allemaal zo anders en niet fijn. Ik ben er nog redelijk rustig onder, maar begin het vertrouwen wel op te geven. Onze laatste 2 cryo's is alles of niets.

Ik wil april overslaan en in mei de laatste poging doen. In mei mag ik 40 worden en dit wil ik gaan vieren, wil niet met het idee mijn verjaardag vieren dat ik nooit moeder mag worden.

Bah, nu toch tranen .....

Geplaatst

Oh Guusje wat logisch dat er toch tranen komen. Er is veel gebeurt de laatste tijd. Die rotklok zouden we uit moeten kunnen zetten nietwaar?? Ik hoop dat jullie deze teleurstelling kunnen verwerken en hopelijk fit aan de helaas laatste cryo's kunnen beginnen, na een spetterend feest!!

Geplaatst

We komen er wel, hoe dan ook, Daar heb ik alle vertrouwen in. Maar toch he?

Ik ga naar m'n werk, drukte daar. Een goede afleiding

Geplaatst

Dat jullie er wel komen, daar is geen twijfel over. Jullie zijn sterk samen!!!! Idd maar toch he. Jullie zijn niet zomaar in deze trein gestapt, je wil dan ook wel de eindbestemming halen.

Succes op je werk, afleiding is fijn op deze momenten.

Geplaatst

Oh Guusje, wat enorm balen. Ik ga duimen voor een late starter, maar begrijp dat je er zelf geen vertrouwen meer in hebt. Hoop dat je werk je een beetje af kan leiden.

San, ik ga duimen.

Vanmiddag half drie afspraak bij huisarts. Zelfde van twee weken geleden. Hij weet in ieder geval vast dat ik nooit voor niks kom ;-)

Geplaatst

@Guusje, ik hoop dat je gevoel het bij het foute eind heeft en dat je te vroeg getest hebt. Ik weet dat bij mijn cryo tp ik te vroeg getest heb en een negatieve uitslag kreeg. Dus ook de hoop laten varen, maar een paar dagen later bleek ik wel degelijk zwanger te zijn. Wil je geen valse hoop geven, want het kan positief of negatief zijn. Maar misschien toch te vroeg getest???

@rest nog niet bij kunnen lezen maar een hele fijne dag!

Geplaatst

Kaartje die ha die zal wel heel goed in zijn achterhoofd hebben dat jij niet zomaar voor niks komt en je heel serieus nemen. Hopelijk krijg je iets waardoor je weer lekker kan slapen en goed uit kan rusten. Wanneer ben je van plan weer aan het werk te gaan????? Of ben je al weer achter de schermen bezig? Want een eigen praktijk ligt niet stil natuurlijk.

Geplaatst

Fren hier klopt de tijd wel hoor. Moet aan jou liggen ;))

Nee ik heb zeker de zomertijd niet gemist, heb een uurtje minder mogen slapen tussen mijn vroege diensten door. Had wel de klokken verzet maar wekker vergeten aan te drukken dus die ging niet af natuurlijk. Gelukkig net op het nippertje op werk aangekomen hihi was nog een grappig iets ook.

Geplaatst

Nee, écht niet! Boven jouw post staat als tijd 7.43. Maf hè!

Enne, ben gister goedgekeurd door gyn én een jaartje ouder vandaag, dus aan mij ligt t niet ;-p geef gewoon m'n telefoon de schuld!

Geplaatst

Goedemorgen!

San, hoe ging de vergadering? Heb je op tafel kunnen brengen wat je wilde op de manier die je wilde? Mijn gesprek ging prima, ik heb uitstel gekregen van de tijd dat ik moet reageren op hun aanbod en ze gaat het mee hogerop nemen. Dit vooral omdat het bijzondere is dat het belangrijk is voor storm op de barnehagen vanwege zijn spraakontwikkeling.

Tool, zo te lezen ben jij op je plek bij de 'waterbed'therapie. Ik kreeg een heel herkenbaar gevoel toen je schreef over het om half negen al zo moe zijn. Heb je ook dat je wakker wordt en al moe bent voordat de dag begint? Dat had ik toen ik in de rouw was. Het enige dat hielp was tijd, tijd die eroverheen gaat en tijd voor mezelf inruimen, er aan toe geven, niet proberen die supervrouw te zijn die alles kan en aankan. Daarom vind ik dat jij echt heel goed bezig bent, je geeft er aan toe, hebt dingen op een lager pitje gezet en hebt hulp gezocht, iets voor jezelf. Petje af meis! Je komt er wel! Maar het kan eventjes duren.....

Fren, hoe doet fiene het?

Kaartje, je weerstand is niet op zijn hoogst na wat je hebt meegemaakt en daardoor heb je de pech allerlei virrussen op te pakken, hoop dat je snel van die vervelende hoest af bent.

Guusje, ik sluit me bij dublin aan, hoop dat je te vroeg hebt getest. Maar ik weet dat je meestal je eigen lichaam het beste kent. Sterkte meis.

Hier een pet-nacht achter de rug. Storm heeft nog steeds koorts en wordt vaak wakker snachts. Sochtends heeft hij minder koorts en hij eet en drinkt goed dus we gaan waarschijnlijk toch vliegen morgen. Maar heb er wallen van. Daarnaast was het zwaar op mijn werk, had eerst pech met de auto, er begonnen allerlei lampjes te knipperen en de pit was eruit, kon nog net terug rijden en van auto wisselen, door dit gedoe een drie kwartier kwijt en dat terwijl ik drie extra patienten op mijn route had. Halverwege kotst een patient bloed over me heen en ik had geen andere kleren mee genomen. Zo goed mogelijk gewassen voordat ik door moest. Arme man, kon zo weinig doen. En dan belde ondertussen manlief op wat hij moest doen want storm deed niets anders dan krijsen. Zucht, maar nu spelen beide lieverdjes rustig. Merel zit een tekening van mij in stukjes te scheuren, ben al te laat om die te redden. En storm gooit alle blokjes uit de box. En toch...ben ik zo rijk met die twee en gelukkig.

Geplaatst

Hier klopt de tijd ook. Gisterochtend klopte het nog niet.

San, heb al een week administratiespullen in huis, maar tot nu toe niks mee gedaan. Straks even als ik me ertoe kan zetten. Morgenochtend ga ik even assisteren bij een operatie. Alleen zitten en tangetjes vasthouden ;-) . Kan ik gelijk kijken hoe het bevalt om wat verder te rijden met de auto. Daarna eerst voetreflex en dan pas naar huis en rest van de dag weer op de bank denk ik. Maandag wil ik eigenlijk weer gaan werken. Zorg en dan wel voor dat ik steeds pauzes heb. Hoop dat die nare hoest gauw weggaat, want anders gaat het volgende week niet lukken vrees ik :-(

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden