Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mogge! Hier geen zin :-((( Het lijkt wel wat blauwer te worden dus hoop vanmiddag wel. Slecht geslapen, droom veel en wordt strak elke ochtend om 7 uur wakker en slaap dan niet meer. Lag vanochtend te denken dat het voelt alsof ik aan de ene kant alleen maar wil slapen en aan de andere kant vooral heel hard rondjes wil rennen. Dat laatste lukt niet omdat ik te moe ben, het slapen lukt niet omdat ik te onrustig ben. Hoe doorbreek ik die cirkel? Maar weer eens gaan sporten deze week, kijken of dat helpt.

Sen, dat wakker liggen is heeeeeel erg irritant. Schijnt wel een echte zwangerschapskwaal te zijn. Kun je overdag dan nog wel wat slapen? Gewoon een middagdutje doen van een uurtje?

Kaartje heeft het bad geholpen?

Guusje hoe is het met je buik?

Wen, tijd gaat bij jullie ook alweer snel... we moeten het lijstje maar weer eens opvissen....

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Bad was erg lekker gisteren. Mijn longen hebben het even zwaar nu. Minder weerstand, overdag warm en 's nachts juist koud in de slaapkamer door open raam daar kunnen mijn longen minder goed tegen. Was ook weer vroeg wakker. Mijn man heeft vroege dienst, dus rond 6.00 uur de deur uit. Dan slaap ik nu ook niet echt meer. Ben dus maar even mijn astmamedicijnen in gaan nemen om het hoesten tegen te gaan. Daarna in bed mijn boek uitgelezen. Nu er maar eens uit, want heb koude handen en voeten en honger. Zo eens bedenken wat te doen. Eerste dag alleen thuis. Best raar...

Geplaatst

Henne, dat slechte slapen en onrustige lijf heb ik ook een tijd gehad. Bij mij werkte bodybalance erg goed. Kreeg er een lekker leeg hoofd van.

Wen, ook weer bijna een afspraak. Spannend dat er zo weer wat mensen starten.

Henne, hebben de 'nieuwe' dames ook de uitnodiging voor de bbq al ontvangen?

En meiden, wordt het dan definitief 23 juni bij ons?

Geplaatst

Hier ook een vroege vogel... Fiene werd om 7 uur (dus 6uur) wakker voor de fles en wilde vervolgens niet meer slapen. Pas toen ik haar om 8 uur op m'n borst heb gelegd viel ze in slaap en heb ik haar om 9 uur overgeheveld naar het ledikantje. Maar inmiddels was ik natuurlijk al druk in m'n hoofd met lijstjes en dingen die ik nog moest doen voor m'n verjaardag vanmiddag, dus ben er om 10 uur maar uitgegaan. Hapjes staan dus inmiddels in de koelkast, huis is opgeruimd, moet alleen zelf nog door de wasstraat en de rest van de family wakker en toonbaar maken ;-) verjaardag is va 3 uur, dus heb nog even.

Sen, dat Wakker liggen is inderdaad heel irritant. Ben je ook zo druk in je hoofd als je wakker bent? Gedachten opschrijven hielp voor mij, hoewel ik er dan 's morgens geen touw meer aan vast kon knopen, haha. En de ouderwetse melk met honing hielp ook, maar weet niet of jouw maag dat ook leuk vindt...

Henne, denk dat sporten zeker kan helpen! Toch een beetje energie loslaten. Zit zelf ook te popelen om weer wat te doen, maar met m'n pols zit dat er voorlopig nog ff niet in.

Caro, heb jij je wandel regime al weer opgepakt?

Kaartje, het wordt weer heerlijk weer vandaag, dus ik zou lekker een nieuw boek pakken en in de tuin gaan zitten. Koppie thee, muziekje en rustig aan!

Hoe ins het ondertussen met de rest van de ziekenboeg?

San, stijgende lijn gevonden?

Guusje, al minder pijn en wat mobieler?

Tool, alle vermoeidheid komt er geloof ik nu uit bij je, of niet? Doe maar lekker rustig aan, zie m'n tip voor kaartje, haha!

Ruby, wat heftig zeg, diabetes. Komt het in de familie voor? Of geven ze een andere oorzaak? Hoop heel erg dat je dmv sporten de medicatie buiten de deur kunt houden. Heeft dan waarsch ook weer positieve gevolgen voor jullie afvallen. Is er eentje in de categorie "ieder nadeel heb z'n voordeel"...

Wen, spannend, volgende week naar Gent!

Syl, meis, hou je het nog vol? Hoe is het met jou en Jeroen, krijgen jullie wel de tijd en de kans om te rouwen om je (schoon)vader?

IVF, drukke week waarschijnlijk! Hoe ging het vliegen met E? Vin wil ook graag volgende maand ergens heen, maar ik hou nog af... Vind fiene nog zo klein om te vliegen...

Mik, lekker aan het nestelen? Manlief heeft de smaak nu goed te pakken geloof ik hè (spiek mee in juni).

Geplaatst

Henne bewegen is enige manier om jouw ritme te doorbreken. Je bent moet maar als je beweegt is het een ander soort moe zijn. Eentje die je tevreden maakt en beter doet slapen. Echt doen dame!

Sen, middagtukkie time hoor. Ik doe er soms wel 2.

Fren, ik heb je Bday gemist! Wanneer was het? Nog van harte! Bijzondere dag, grootste kado heb je al. En zeker, man is nu hang en sluitwerk aan vervangen, heben ook een voorzetraam qua geluidsdemping laten maken. Serieuze zaken! :)

Hier brak na uitvoering geweest van broer gister en met klokverschil toch wat ontregeld. Man klussen, ik huishouden (hoe cliche) en zo verjaardag van vrienden van mij van vroeger, zoontje 1 jaar en lekker op terras aan het Spaarne. Vanvond komen schoonouders! Hoe gezellig ook, vind het allemaal wel een beetje veel worden. Nog zoveel keuzes te maken! Kan ik soms best een beetje nerveus van worden. :)

Hoe is met de rest, Eef, Ruby, San?

Geplaatst

Fren, gefeliciteerd met je verjaardag!!! een hele fijne dag vandaag!! geniet ervan!!!

S€n, das idd behoorlijk aso ja. balen zeg van jullie nieuwe auto!

Kaartje, eindelijk de opluchtende huilbui. laat maar lekker gaan.

hier modderen we maar rustig aan. geen idee wanneer ik een smiley heb gehad, had geen ovutesten meer, hahahaha. gisteren/vannacht nog geknuffeld.

zojuist ook nog naar de sponsor-marahtong geweest op de sportschool. waarschijnlijk 22 april een yogales geven. even kijken hoe ik dan zit met een evt. punctie/tp. Als ikde tp op maandag zou hebben, dan kan ik de les wel geven.

wel megabalen dat ik net niet kon meedoen.

Geplaatst

Grrrrrr, zat vanochtend opeens weer helemaal onder de rode plekken. Tot aan m'n armen en benen aan toe. Toch maar antihistamine gepakt, was een nogal heftige aanval, maar nu dus koud, moe en vooral moedeloos. Hoe kan ik op deze manier nou ooi eens lekker vooruit? Heb er helaas ook verot weinig vertrouwen in dat mdl arts of dermatoloog met antwoorden en oplossingen komen. En zolang ik niet een maand allergie en diaree vrij ben geweest lijkt prikken me niet heel verstandig :-(

Mik, moet idd bewegen, gaat nu ook wel weer. Twee weken terug kon ik nauwelijks een half uurtje lopen, maar denk dat het voorzichtige herstel nu vraagt om wat intensievere activiteit. Kaartje ik zal eens kijken naar bodybalance, nu toch tijd zat.

Inmiddels hier wel zon dus proberen de positieve moed weer bij elkaar te rapen en wat in de tuin te gaan rommelen.

Geplaatst

Henne, voordeel van bodybalance is dat je het net zo zwaar kunt maken als je wilt. Ik doe voor mijn nek en rug de buikspieroefeningen ook maar gedeeltelijk en in de minst zware optie. Het zijn verder allemaal heel rustige bewegingen en op mooie muziek.

Hoop dat je achter de oorzaak van die allergie kunt komen zeg. Niet toevallig nu bloeiende planten of bloemen in huis? Zoiets kan het ook nog zijn.

Net even naar de boerderij geweest waar mijn paard staat. Alleen paard geaaid en lekker in de zon thee gedronken. Nu weer erg moe. Bah.

Geplaatst

Henne, balen zeg, weer onder de rode vlekken. Inmiddels vanzelf weggetrokken?

Kaartje, balen zeg, Dat het zolang moet duren voordat je energie weer terug is.

Hier vandaag weer een goede dag, geen pijn klachten. Gister voelde ik 'm wel zitten, maar niet echt pijn te noemen.

Het rare is dat ik door de cyste niet zo met mijn wachtweken bezig ben. Ik zit inmiddels op WD 6 alweer. Gister wel testen in huis gehaald, maar nog geen idee wanneer ik zelf ga testen, en of ik het wel ga doen.

Geplaatst

Pauze:

Zara: Voor nu genieten van wat wel is en oriënteren op mogelijkheden

Roestvlek:

Spaatje:

Sab:

Henne: darmproblemen en allergie oplossenen, paar kilo aankomen en dan hopelijk in mei/juni icsi7

Voortraject:

Sylvino: acupunctuur, afvallen, gezond leven, man moet ook. Vitamines slikken, opstart april.

Tool: voorbereidingen treffen voor poging 5 met prednisolon en evt. intralipid. acu opgestart, aan de supplementen vit. D, DHEA en Omega 3, laatste 5 kilootjes kwijtraken. DHEA 12 maart laten testen, 30 maart afspraak dr. S. voor startecho en planning. Hopelijk starten begin april bij bongi

Wen72: 2 april een afspraak in gent om alle uitslagen van de onderzoeken te bespreken. Daarna hopelijk in april / mei starten. Ondertussen aan een hoop supplementen.

Witje: 4 april gesprek gyn evaluatie zwangerschap en over de risico's voor eventuele volgende zwangerschap en over hoe nu verder met onze cryos's

Ceeke: vitamine D, omega 3 en ijzerpreparaat als voorbereiding voor de cryo poging (met prednisolon en intralipid) in april 2012.

Behandeling:

Guusje: 29 februari CD 1 - 1e echo 12-3 - 2e echo 14-3 - 3e echo 16-3 - Zondag 18 maart 2 cryo's ontdooien - Maandag 19 maart TP 15u30 Donderdag 29 maart testen

Zwanger:

Miki: (uitger. datum 9-6-2012)

S€N: (uitger. datum 24-08-2012)

Geboren:

Simba: bevallen 18 juli 2011 van dochter Sanne Jasmijn

Ursela: bevallen 2 augustus 2011 van zoon Storm

Sandra: bevallen 5 augustus 2011 van zoon Ruben

Babeth: bevallen 8 augustus 2011 van dochter Imke

Laika: bevallen 16 oktober 2011 van zoon Jim

Dublin: bevallen op 9 dec 2011 van dochter Caitlin

Ivfsh: bevallen op 13 januari 2012 van dochter "Catootje"

Fren: bevallen op 14 februari van dochter Fiene

Caro: bevallen op 14 februari van dochter Kaat en zoon Bram

Nieuw hoofdstuk na mmm:

Eef: Verder met ons leven.

Rubster: Verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven

Kaartje: We gaan verder met ons leven, het wordt spontaan of niet.

Esther: Eerst verwerken en dan verder zien.

Geplaatst

Wat een rust hier vandaag. Iedereen genoten van het mooie weer? Verjaardag was erg gezellig en Fiene is echt een topwijffie! Dat wist ik natuurlijk al wel, maar ze heeft bijna 2 uur in de box liggen slapen terwijl om haar heen bijna 20 man stond te ouwehoeren. Nu is ze wel erg moe, vin heeft haar in bad gedaan en geeft haar nu de fles.

Nu lekker op de bank met een soepje en verder niks!

Fijne avond allemaal!

Oja, bodybalance is top! helaas is de sportschool die hè hier geeft erg duur, dus ben gestopt, maar deed het altijd met plezier! Je kunt het inderdaad zo zwaar maken als je zelf wilt of aankunt.

Geplaatst

Dames,

hier ben ik dan even. Zitten nog te eten bij de japanner. laatste weekend met toetjes en zoetigheid. Ik weet dat ik het moeilijk ga krijgen, maar het moet.

Lekker van de zon genoten. en van elkaar genieten.

Weltrusten voor straks. dikke knuffel.

Geplaatst

Meiden, wat een fantastisch weekend, hoop dat iedereen lekker genoten heeft...

Sen, beetje bekomen van de auto schade, wat ongelofelijk balen zoiets! idd aso

Henne, beetje bijkomen van je allergie aanval? Het blijft maar rommelen bij jou, goed plan dat sporten..!

Guus, jij vliegt de eerste wachtweek zo door, testen komt in zicht! Hoop dat je je goed voelt!

Ruby, jij bent nog even aan het genieten voor je de strijd aan gaat met dieet en sport, lekker he dat terras!

Kaartje, goed dat die huilbui gekomen is, heb je het weekend beetje kunnen genieten van de zon?

Hier lang weekend weg geweeest, schoonmoeder jarig, en getrakteerd op etentje. Nog geprobeerd een goed gesprek aan te gaan, om te laten weten dat ik met hun meeleef dat ze geen opa en oma zijn geworden, dat het voor hun en mijn ouders ook zo rot was dit zo mee te maken, maar dat was duidelijk geen item om eens tot een fijn gesprek te komen. Nou ja, heb het geprobeerd...; -)

Verder vandaag een stukje gefiets, en heerlijk op terras in de zon gezeten, lekker mn boek uit gelezen en laat thuis en nu op de bank met laptop en kuifje,

Fren, alvast gefeliciteerd! Wat heerlijk dat Fiene t zo goed gedaan heeft met die drukte! Ze zal wel een hoop bewonderaars gehad hebben!

Heb weer een paar geweldige foto's/ filmpje van "onze "dik en dun babies op facebook gezien, te leuk gewoon ;-))))))) lekker genieten!

Veel liefs iedereen

Geplaatst

ppfftt.... d'r staat hier een tasje klaar...

Bom gevonden bijna in onze straat....

Ik kreeg de kriebels toen de wagens met afzettingsborden door de straat reed...

ppffttttt.... Heb toch wel een beetje de zenuwen...

Geplaatst

Simba wat balen!! Wat een bizar verhaal ook van die kinderen, mee naar huis genomen... en nu moeten jullie t hiis uit:( /sterke daar!

Geplaatst

Hi meiden!

Simba: al meer nieuws?

Henne: wat bizar, weer zo'n allergische aanval... Misschien inderdaad goed om eens in n hele andere hoek te kijken zoals klaartje al zei. Je let al zo ontzettend goed op je eten. Het kan ook geen late reactie op d testen die je hebt gedaan?

Fren, jij vroeg naar vliegen: ging echt super soepel, geen enkel probleem. Ik denk juist dat het met die hele kleintjes juist t beste gaat. Mooi dat je verjaardag zo geslaagd was!

Kaartje: las van je huilbui, die tranen moeten er toch n keer uit hè. Lichamelijk zul je elke dag n beetje herstellen en dan opeens gaat t met sprongen vooruit.

Guusje, wd 6 alweer, je bent over de helft. Ik duim!!!

Tooltje: jullie bijna in de race!!! Kun je hopelijk t stokje van Guusje overnemen.

EEF: je schoonmoeder is niet zo'n prater? Goed dat je het in elk geval hebt aangekaart, wie weet komen ze er later nog wel ns op terug?

Esther: hoe is het met jou meid? Met je voet, maar ook met jou zelf?

Ruby: heerlijk bij de Japanner eten! Je brengt me op goed idee.

Syl: denk aan je!

Andere meiden: hoop dat alles goed gaat!

Hier genoten van t mooie weer en dierbare mensen. Heerlijk om iedereen te zien hier in Nederland. Mis arjon wel heel erg.

Slaap lekker!

X

Geplaatst

We mogen in ons eigen bedje slapen......

Mortier is afgevoerd..... Wijk is weer vrij gegeven..

Pak van mijn hart..... ik kruip zo lekker mijn bedje in..

Geplaatst

Simba, gelukkig toch thuis slapen.

Ivfsh, wordt Catootje goed verwend? Lijkt me fijn om je familie weer te zien en je dochter aan ze voor te stellen.

Ik lag al vroeg in bed vanwege mijn vermoeidheid, maar met telefoon, tv, wordfeud, forum, etc. is het toch weer laat. Lekker slapen dus nu. Welterusten allemaal!

Geplaatst

Meiden ik lees trouw mee en ben helemaal op de hoogte van jullie wel en wee hoor. Reageer alleen niet zo...weinig te vertellen en weinig energie en puf eigenlijk. Ik weet niet zo goed wat ik heb. Gerard is hardstikke druk met afstuderen. Ik werk gewoon 32 uur waarvan nu vijf uur per dag in de zorg. meer lukt nog niet, voet is echt nog te pijnlijk. Verder ben ik heel, heel erg moe.....zzzzzzzzzzzzzzzzz

Ik loop rond als een zombie momenteel en zit helemaal niet lekker in mijn vel. Voel me opgeblazen, ben down en voel me lelijk. Wat een klaagzang hé?

Het wil gewoon niet zo fijn. Misschien heeft het ook wel te maken met mijn schildklier, ik weet het niet.

We zijn erg aan het nadenken over ons adoptietraject en eigenlijk is de voorlopige tussenstand dat we allebei helemaal niet positief zijn. Ook heel gek hoor, zo'n tussenstand...

Eerst maar eens de cursus doen straks en dan verder zien.

Ik voel me een beetje slecht dat ik zo weinig reageer, beetje egoistisch eigenlijk maar ik leef een beetje in mijn eigen wereldje...en dat is mijn mannetje, werk en thuis. Erg klein wereldje maar het is niet anders momenteel.

Dikke knuffel voor jullie allemaal, nogmaals ik leef in mijn hoofd echt serieus mee met jullie allemaal!!!

Geplaatst

Es, gewoon even lekker aan jezelf denken als dat nodig is. Is je schildklierwaarde inmiddels normaal? Anders kun je je daardoor natuurlijk ook nog niet ok voelen. Bovendien werkt je voet nog niet mee zoals jij wilt en staan jullie voor een beslissing mbt adoptie. Je rolt nu een beetje van het ene in het andere traject en ik snap goed dat je daar dan heel goed over na gaat denken. Laat die cursus gewoon een onderdeel zijn van jullie beslissing mbt wel of geen adoptie.

Ik werd wakker van mijn eigen gehoest. Erg irritant als je moe bent en wilt slapen. Als ik overeind zit valt het wel mee. Zit nu dus even beneden met een kopje thee. Hoop dat ik zo weer kan slapen.

Geplaatst

Henne wat is dat nou toch steeds??? Hopelijk ben je snel een maand vrij van alle "kwaaltjes" en kunnen jullie straks van start!!

Kaartje weer vroeg wakker van je gehoest, hopelijk lig je nu weer even heerlijk te slapen.

Guusje op de helft van de terible ww. you go girl!!!

Es hele dikke knuffel vanuit het verre Zeeuws Vlaanderen!!! Geeft niks dat je wat minder reageerd, je hebt het gewoon even moeilijk en dan is er ook minder ruimte voor andere dingen. Neem je tijd en doe vooral waar jullie je goed bij voelen. Hopelijk snel weer alles in positief vaarwater zodat je je weer beter in je velletje gaat voelen.

Eef een druk maar gezellig weekend achter de rug. Fijn.

Simba jullie gelukkig in je eigen bedje gelegen, beetje kunnen slapen??? Kan me voorstellen dat op zulke momenten de adrenaline even snel gaat stromen.

Hier ogen weer stuk beter. Gister oogdruppels vergeten en het gaat eigenlijk goed. Nog een paar dagen met (was ze gewoon vergeten mee te nemen naar het werk) en dat moet het helemaal over zijn. Wel net als Ruben flink verkouden, maar dat mag de pret niet drukken. Gaat ook wel weer over. Hebben we dat ook maar weer gehad.

Vandaag komen ze eindelijk de afzuigkap bekijken die al na 2 weken kapot ging dus hopelijk vanavond weer eens koken met afzuigkap aan. Moet zeggen dat het met centrale afzuiging ook redelijk ging en dat kookluchtjes vrij snel weg waren. En vanmiddag een werkbespreking. Heb een hoop in te brengen dus zal gezellig worden, ben daar toch niet zo'n held in.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden