Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

och henne toch... wat ellendig dat er niets gevonden is dus dat eigenlijk alleen de optie PDS overblijft. en misschien nog langer wachten terwijl je zo graag verder wilt, in alle facetten. een dikke knuffel voor jou nu!

guusje, ook voor jouw een knuffel. ik hoop dat je gewoon te vroeg bent geweest maar na zoveel rondes ken je je lijf wel een beetje. sterkte en ik hoop dat je een beetje afleiding hebt in werk en zon buiten?

eef, hmmm lastig als je met de cursus niet helemaal op één lijn zit. wel super van je lief dat hij er moeite en energie in stopt maar ook eerlijk dat jullie samen durven te bespreken dat het voor jullie beiden anders voelt. dat vergt een grote openheid, vertrouwdheid in combinatie met een berg liefde!

fren, hmmmm volgens mij heb ik op fb iets niet goed gedaan want ik had je een berichtje gestuurd om te feliciteren. maar zie het niet meer;-( ei dat ik ben. niettemin: alsnog gefeliciteerd!

@all, moet nu weer aan het werk. ik rol van het het ene grote project in het andere. komende maanden zal een fusie veel tijd en aandacht vergen omdat ik de or zit. leuk, nieuw, spannend en ook heel intensief! dag meiden, geniet van het zonnetje nu het nog kan!

leifs,

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

dank jullie wel lieverds! Ben voorzichtig weer een beetje blij, vriendin van me stuurde berichtje terug dat zij niet ziet waarom hypnotherapie en icsi/zwangerschap niet samen zouden gaan. Uiteraard is zij mijn therapeut niet, maar ik heb in ieder geval weer een beetje moed dat we gewoon volgende maand kunnen starten.

Babeth ik moet morgen naar de arbo omdat ik officieel natuurlijk nog gewoon in dienst ben en moet re-integreren. Nu wil ik het liefste ziek uit dienst, dus hoop dat ze daarin meegaan. Voorlopig ziek, einde contract en dan ziektewet in. Ik zou nu echt nog niet in staat zijn om te solliciteren en een nieuwe baan te starten.

Geplaatst

pfff....lees net dat een vriendin van mijn schoonzus een dieet volgt met die hcg-druppels...moet me inhouden om te zeggen dat ze daar mee moet stoppen, omdat het al moeilijk genoeg is om hcg op te vangen uit de urine en de pregnyl nu dus heel moeilijk nog verkrijgbaar is.

waarom zijn ze ook ooit met dit dieet op de proppen gekomen??

Geplaatst
dank jullie wel lieverds! Ben voorzichtig weer een beetje blij, vriendin van me stuurde berichtje terug dat zij niet ziet waarom hypnotherapie en icsi/zwangerschap niet samen zouden gaan. Uiteraard is zij mijn therapeut niet, maar ik heb in ieder geval weer een beetje moed dat we gewoon volgende maand kunnen starten.

Babeth ik moet morgen naar de arbo omdat ik officieel natuurlijk nog gewoon in dienst ben en moet re-integreren. Nu wil ik het liefste ziek uit dienst, dus hoop dat ze daarin meegaan. Voorlopig ziek, einde contract en dan ziektewet in. Ik zou nu echt nog niet in staat zijn om te solliciteren en een nieuwe baan te starten.

Henne Sen stelde je de vraag maar helemaal helder, en logisch!!!

fijn dat je weer een beetje blij bent en ben erg benieuwd wat je therapeut zal zeggen, ga je deze uitslagen verder ook nog communiceren met dr, Pf? wellicht dat hij nog een suggestie heeft?

Geplaatst

ohhh Tool , ja daar zou ik ook niet blij van worden......maar zal dat dan inhouden dat MvM tóch urine / hcg levert aan die fabrikant van dieetmiddelen of is het aantal "donateurs" bij MvM teruggelopen.....

anyway zwaar ellendig als je het nodig hebt! gelukkig kunnen de meiden hier soms iets voor elkaar betekenen en je moet denk ik nu erg optijd je recepten inleveren..

Geplaatst

Ceeke, ben je al begonnen met de prednisolon?

ben benieuwd hoe het gaat met de intralipid. ga dit namelijk ook gebruiken.

Eef, veel plezier bij het kinderatelier vanmiddag!!!

ik heb intussen al een idee hoe ik mijn tattoo op een schildersdoek ga overbrengen. A. vond het ook een mooi idee. nu dus nog verf kopen en aan de slag.

Henne, fijn dat je weer licht blij bent nav het nieuws van je vriendin!!! geeft je toch weer wat goeie moed en dat heb je nu even nodig!!!

succes morgen bij de arbo!

heb geen zin meer om te werken, maar moet tot half 5 blijven, want ben vanochtend afgezet omdat vriend met auto langs garage moest ivm wisseling winter-zomerbanden.

zaterdag een leuk dagje voor met de chickies van het sportcentrum. in de ochtend een workshop koe versieren, en 's avonds gezellig tapas eten en daarna nog stappen (lees cocktails drinken voor een habbekrats) in ons buurland. laatste keer waarschijnlijk dat ik alcohol kan nuttigen, dus ik ga het ervan nemen. tralalalalaaaaaaaaaa

Geplaatst

he babeth, gelukkig heb ik de pregnyl niet nodig, heb gelukkig zelf nog op voorraad, maar het doet me gewoon leed als anderen er niet meer aan kunnen komen (owkee, er zijn ook andere meds), maar ja...

Geplaatst

Ik heb begrepen van mvm dat ze het niet tegen kunnen gaan dat de pregnyl ook oor dergelijke doeleinden wordt gebruikt. Het dieet wordt voorgeschreven door artsen (cosmetisch, maar wel artsen) en dus kunnen ze pregnyl voorschrijven. Kan organon niks tegen doen helaas.

Henne, wat balen dat er niks uit is gekomen. Klinkt stom, maar een 'stempeltje' zou nu wel fijn zijn...

Heb net van m'n verjaardagsgeld en bonnen allemaal nieuwe handdoeken, badmatten en doucheordijn gekocht. Hele nieuwe badkamer dus! Daarna 1,5 uur op t terras gezeten terwijl f lag te Slapen. Heerlijk!

Geplaatst

Henne wat ontzettend frustrerend weer. Waarom zoeken ze niet verder? Kan toch vanalles zijn?!

Tool, idd aso die hcg afvalkuren. Heb zelf bij de igz gemeld dat de schoonheidskliniek waar ik was geweest het ook verkocht. Ze hebben een flinke boete gehad en terecht!

Heb vanmiddag de Arbo arts gesproken en afgesproken dat ik maandag ga beginnen met 2 uurtjes van 10.30 tot 12.30 en als het goed gaat kan ik het naar eigen inzicht opvoeren. Ben benieuwd! De afspraak voor 5 april blijft staan, kunnen we evalueren.

Geplaatst

Sen, dat is het vervelende, er valt niet zo heel veel verder te zoeken. Ontlasting is nagekeken, bloed, maag, darmen.... En pds is natuurlijk ook wel een bepaald ziektebeeld, ik baal er alleen zo van dat ik altijd in van die onverklaarbare "tussen de oren" groepen val. Maar wie weet hoe goed die hypnotherapie gaat helpen. En het weekend ga ik lekker kroketten eten ;-)

Fijn dat je de arboarts alvast gesproken hebt. En slim om te kijken hoe het gaat voor je hem/haar opnieuw spreekt. Pas goed op met 'naar eigen inzicht he'. Echt niet te snel gaan omdat je niet wilt zeuren ofzo. Ik moest zelf best lang op hetzelfde aantal uren blijven zitten van mijn arboarts, om de reserves die ik opbouwde dus niet meteen weer op te maken.

Fren wat leuk, op die manier een hele nieuwe badkamer. Welke kleur(en) heb je gekozen? J wil altijd witte handoeken, maar ik vind dat die helaas zo snel goor worden, ben helaas geen luxe hotel dat ze elke dag wast ;-)

Vanmiddag trouwens lekker buiten zitten lezen. Nu staat de kip in de oven en ik ga even mijn werk-usb uitruimen. Kijken wat er allemaal nog op staat.

Geplaatst

Antraciet grijs Henne. Had alles fris appeltjesgroen, erg leuk, maar na zes jaar alleen nog groen, niet meer fris, haha! Bovendien hebben we een granitovloer, dus dat kleurt wel en oogt luxe. Wit is idd Ook niet aan mij besteed...

Geplaatst

Nee mijn turquoise handdoeken zijn ook niet meer wat ze geweest zijn. Maar dat is dan weer het lekkere van zoiets, je kunt het veranderen en je hele badkamer knapt er van op. Ik wissel ook met kleurtjes handdoeken in de keuken. Komt denk ik van vroeger, ik kom uit een gezin met vier kinderen en mijn moeder had voor elk kind een eigen kleur handdoeken. Konden we nooit in de war raken. Heel handig, maar je had wel altijd hetzelfde, dus nu moet ik gewoon regelmatig iets anders haha.

Geplaatst

Henne, inderdaad frustrerend dat er niks uit de onderzoeken gekomen is. Ik zal je via pb nog even naam doorsturen van degene waar mijn zusje is geweest om de voeding uit te laten zoeken. Hoop dat die hypnotherapie wat voor je kan doen. En anders bij Tool op het muziekwaterbed???

Fren, lekker geshopt van je verjaardagsbonnen. Altijd erg leuk. Wij hebben ook antraciet handdoeken. Inderdaad erg mooi in combi met tegels in wit en antraciet. Voel me altijd heel luxe in mijn deftige (kleine) badkamer.

Sen, toch contact gehad met arbo. Gewoon lekker rustig aan beginnen en vooral je eigen grenzen in de gaten houden.

Vanmorgen even geopereerd. Jeetje, viel me toch tegen. Met mijn fijne longetjes onder warme lamp met haarnetje en mondkapje op was wel even heftig. Even bijgepraat met collega's. Altijd nuttig en bovendien gezellig. Daarna lekker naar voetreflex geweest. Uiteraard kwamen mijn longen er heel duidelijk uit en een heel laag energieniveau. Joh... hihi, maar wel leuk altijd als het zo mooi klopt. Daarna mijn hond opgehaald op de praktijk. Nog weer even bijgekletst met collega's en natuurlijk veel later naar huis dan gepland. Nu dus wel moe. Bij thuiskomst had mijn mannetje al gekookt. Fijn! Nu lekker bankhangen.

Geplaatst

Hey meiden,

Weer even kort, ben moe en koppijn. Morgen vroeg bloed prikken, maar eerst toch nog maar een testje doen. Alleen is het vertrouwen volledig weg.

Daarna even bij een collega langs, die ligt in het zkh. Is 19 weken zwanger, en baarmoederhals is 0,9 mm. Ze heeft eergister een cerclage gekregen, en het lijkt tot op heden goed te gaan. Ik leef zo intens met haar mee, ze is heel open naar mij toe. Het is fijn om elkaar te steunen, beide in een andere situatie, maar dezelfde wens.

Geplaatst

Guus, wat heftig voor je collega. Wel fijn om zoveel herkenning te vinden. Hoop dat het bij haar goed blijft gaan. En uiteraard hoop ik dat jij morgenochtend jezelf gaat verrassen. Ik duim nog even door voor de zekerheid ;-)

Geplaatst

Guusje, wat n verhaal, gekke situatie, fijn dat je er nu voor elkaar kunt zijn, ik hoop nog steeds op positief nieuws morgen, xxx

Geplaatst

Wakker arghhhh

Ik hoop ook no steeds op positief nieuws morgen Guusje. Heftig van je vriendin. Wanneer /hoe constateren ze eigenlijk dat/of je een korte baarmoederhals hebt?

Kaartje, toch nog pittig dus die operatie. Was de operatie verder wel geslaagd?

Ga nog maar proberen wat te slapen

Geplaatst

Sen, nog kunnen slapen? Ik was vannacht ook steeds wakker, maar tussendoor wel steeds twee uurtjes plat kunnen slapen. Hoest nog wel steeds.

Operatie was prima gegaan. Poes van een hele serie nare melkkliertumoren afgeholpen.

Geplaatst

Hoe is het hier met de slapeloze ziekenboeg? Ik heb vooral veel gedroomd, maar zal wel komen doordat ik zo naar Arbo en werk ga.

Guusje....ik hoop zo erg dat het toch goed zit... sterkte vandaag!

Geplaatst

Guusje wat een verdrietig verhaal zeg, hoop dat het goed gaat bij je vriendin. En ook nog bij jou natuurlijk. Wat een zenuwslopende dag voor jullie vandaag. Hopelijk krijgen jullie snel het verlossende telefoontje. Met hopelijk het lang verwachte antwoord.

Henne zal wel rare dag voor je zijn. Sterkte meis!!

Hier vandaag al weer 1 jaar getrouwd. Helaas heb ik late dienst tot 21 uur. Ruilen niet meer bij stil gestaan door ziektes en was nogal moeilijk op laatste moment. Dus daarna nog even lekker tegen elkaar aankruipen..... Wat is er veel in dit jaar gebeurd. Zaterdag gaan we lekker samen uit eten, Ruben gaat naar opa en oma dus even tijd samen.

Geplaatst

San, gefeliciteerd wat is dat hard gegaan!

Henne, succes bij de Arbo

Heb nog wel even wakker gelegen maar ben ergens tegen 5.30 weer in slaap gevallen

Geplaatst

Jeetje san, alweer een jaar?! Dat is echt omgevlogen zeg!!

Guusje, ik duim me suf voor je! Ga je eerst zelf nog testen?

Henne, ook succes straks bij de arbo.

Qua ziekenboeg hier ook nog steeds ge-emmer met m'n pols. Soms lijkt het beter te gaan, maar de laatste dagen Us t weer prut. Voel m'n duim af en toe losschieten alsof ie uit de kom schiet eb de pijn gaat steeds verder naar m'n elleboog toe. Weet ook niet gOed wat ik nog kan doen. Heb weinig aan de Ha op dit vlak, maar wat dan wel? Slik nog steeds diclofenac.

Overigens: meisje heeft gister om 2215 een fles gehad en werd pas om 515 weer wakker!! Dat biedt perspectief!!

IVF, hoe is je trip? Wanneer vlieg je weer terug?

Geplaatst

Fren is fysio of Chiropractie geen optie???? Balen zeg, heel onhandig met F.

Lekker he zo'n nachtje doorslapen. Heb begin is er!!

Guusje jij spookt steeds door mijn hoofd. Pff hoe moet jij jet wel niet voelen. Ik Kan me de hoop toch nog voorstellen op momenten dat ik al flink vloeide.

die hoop wordt pas in de grond geslagen als je het telefoontje krijgt.

Geplaatst

guusje, ik duim voor goed nieuws.

heftig van je vriendin! wel fijn dat ze zo goed in de gaten wordt gehouden!

San, gefeliciteerd!! een jaar alweer, wat gaat dat snel!!! veel plezier!!!

Kaartje, toch nog vermoeiend het bijstaan bij de operatie. hoe was het bij de voetreflex gegaan? Heb ik geloof ik overheen gelezen, sorry. zal nog eens teruglezen.

S€n, hoop dat je toch nog iets hebt kunnen slapen.

henne, succes bij de arbo vandaag!!!

ik ben over een 20 minuutjes ook weer weg, energetische behandeling icm acu. ben benieuwd.

gisteren ook nog aan mijn moeder gevraagd hoe en wat precies tussen mijn oma en mij. Blijkt dat ik vroeger altijd mijn adem inhield als zij weg gingen. Dus op een gegeven moment vertrokken ze dan stiekem als ik met iets anders bezig was, hahahaha. volgens mij was ik vroeger niet zo makkelijk hihihi. kan me er alleen niet zoveel van herinneren.

hier overigens nu al krampen en steken, dus de bongi zal volgende week wel komen. zou natuurlijk fijn zijn geweest als er een wondertje was gebeurd, maar dat zit er denk ik niet in.

Fren, balen dat je nog zoveel last van je duim hebt, mss dat de fysio of een andere therapeut je kan helpen? lastig zo met F.

Wie heeft vandaag nog meer afspraken op staan??? veel succes vandaag!!!!

voor de rest: een lieve knuffel!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden