Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wat n vervelend nieuws babeth, zit maar 1ding op meis, kleine moet blijven zitten waar ze zit!

Ben helemaal van slag dooe de aanslagen in Noorwegen. Verschrikkelijk,

hoop dat iedereen gewoon kan slapen. Ik hou de tv nu even uit xxx

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Zo net thuis en even bijgelezen, wat verschrikkelijk zeg en als je die foto's ziet, geen woorden voor.

Babeth een bacterie ja in het zkh. Ooh, jullie meid zal nog wel blijven zitten. Heeft dit invloed met het verwijderen van de cerlage 26 juli?

Ik lig er ook in, gezellige avond gehad maar veel aan Sandra, Caroline en Fren gedacht.

Ik vond het een rare dag hier.

Nu lekker slapen.

Geplaatst

Heel vreemd: heb net op Facebook tegelijkertijd zitten chatten met een vriendin over de tweeling (zij heeft 1 zoontje door ICSI) en die Noorse vriendin van mij... Ze woont vlakbij het gebouw van de aanslag en werkt sinds kort in het ziekenhuis in Oslo... Ze kent ook mensen die in dat regeringsgebouw werken maar ze worden gevraagd geen mobiele telefoons te gebruiken om de lijnen niet te bezetten. Ook worden mensen met een bepaalde bloedgroep opgeroepen bloed te komen geven... Ze zegt het is net een horrorfilm waar we in zitten...

Wat een rare dag! Ik ga naar bed, tot morgen!

Geplaatst

Aanslagen Noorwegen??? Hoe bedoel je alles is aan me voorbij gegaan gister....

Wat ik nog onthouden heb is caro een Tweeling!!!!!! Van harte zeg.. Van 1 naar 3 kindjes!!!!

Rest weer vergeten, sorry niet persoonlijk bedoeld maar zit niet lekker in mijn velletje....

Goed nieuws, het onderzoek van moeders is vlotjes verlopen zonder bijzonderheden. Nu de uitslag nog maar wanneer?? geen idee.

Hier wel redelijk geslapen. Grote onzekerheid is weer terug, net als in de eerste 15 weken met die bloedingen. Verstandelijk weet ik dat de kleine nog beter af is in mijn buik zo lang mogelijk, maar men wat liggen verstand en gevoel toch weer echt niet in de buurt van hetzelfde lijntje. Ben blij dat we morgen om 9 uur weer de hele riedel onderzoeken hebben. Hopelijk worden we dan weer wat wijzer over hoe nu verder maar dat betwijfelen we.

Gelukkig heb ik zelf een bloeddrukmeter en die gaf vanmorgen bij opstaan 135/85 aan en dat is heel netjes!!!!! Steld wel ietsje gerust in ieder geval. Vandaag maar weer op het gemakje aan doen en de tijd uitzitten tot morgen.

Etentje van gister was uiteindelijk toch nog gezellig, dus welkome afleiding gehad.

Geplaatst

Fijn dat de onderzoeken goed verlopen zijn, nu weer wachten op de uitslagen. Wat wachten we toch een hoop af in ons leven.

Kan mij heel goed voorstellen dat je blij bent dat je morgen weer wordt gecontroleerd. Wat een pittige zw heb jij.

Gelukkig was het eten gezellig.

Heeft je moeder nog iets meegekregen van gisteren of heb je dat maar niet verteld?

Lig nog in bed met een beetje hoofdpijn, gisteren hebben we de aftrap gegeven voor ons feestje van vandaag dat we 16 jaar bij elkaar zijn. Uiteindelijk is ons Sweet 16 niet door gegaan en gaan we vanavond een hapje eten.

Geplaatst

Net moeders aan de foon gehad. Vrijdag krijgen ze de uitslagen.

Ze walste zo over mijn "probleem" heen. Begrijpelijk dat ze vol van zichzelf is, maar ja soms is je moeder toch iemand die je wel eens nodig hebt. Helaas is dat al jaren niet meer zo. Ach heb andere om mijn hart bij uit te strorten, maar doet wel pijn zo even.

Het is weer om in je bedje te liggen dus neem het er van. Gefeliciteerd met je 16 jaar bij elkaar zijn!!!! DAt het etentje maar lekker mag zijn.

Geplaatst

Wat jammer dat het contact niet anders is met je moeder. Natuurlijk heeft zij ook een hoop meegemaakt gisteren maar het gaat 2 kanten op. Je kan ook een middenweg daarin vinden maar helaas werkt dat dan zo niet met jou moeder. En er is niets fijner dan begrip en je verhaal te doen bij en van moeders.

Ik ben heel blij met mijn mamma en het contact wat ik heb met haar en mijn broer. We kunnen ook flink knallen maar dat komt altijd weer goed.

Geplaatst

Sandra je hebt de onderzoeken alweer achter de rug, hopelijk alles goed... Inderdaad wat heb jij een pittige zwangerschap! Je moet er een hoop voor over hebben!

Jammer van je moeder inderdaad. De mijne belde net op dat ze vanmiddag even langskomen om ons persoonlijk te feliciteren, ze was door het dolle heen gisteren. Heb op zich wel een goeie band met haar maar ze is niet mijn vertrouwenspersoon ofzo, echt persoonlijke, intieme dingen deel ik niet met haar. Ze is ook heel druk met haar eigen leven, prima zo.

Hier regent het weer eens, jammer. Moet vandaag van mezelf wel wandelen, heb ik de hele week nog niet gedaan! Ja, genoeg gelopen in de Apenheul etc. maar echt bewust wandelen nog niet. Eerst maar eens douchen en boodschappen doen want vriendlief heeft de hele week dat ik weg was uit de vriezer geleefd en gister kwam het er niet van dus de koelkast is akelig leeg!

Geplaatst

Lieve San, wat fijn dat je er weer bent. We maakten ons met zijn allen zorgen om jou en je kleintje!

Ga je nu vandaag echt beloven niets te doen? Moeilijke reactie van je moeder. Wij zijn er hier voor je hoor.

Lieve Ursela, moet ook steeds aan jou denken. Gelijk opgezocht waar je woont. Poe, heftig die gebeurtenissen in Noorwegen. Wil jullie veel sterkte wensen en fijn dat je schoonmoeder de "veilige" route genomen heeft.

Henne, die pcd blijft lastig maar ik heb de hoop dat het wat beter gaat worden als je eenmaal uit de mmm bent.

Voel je je al wat beter nu?

EDR, zeker ook zo waar wat jij over dit onderwerp schrijft. Voor een vrouw moet alles kloppen en als je op dit moment bijv niet geestelijk levelt zoals je schrijft dan kunnen wij vrouwen dat toch moeilijk los koppelen.

Sterkte, ook voor je zusje!

Caroline, jij maakt de dag ook nog extra spannend met je nieuws over de tweeling. Wow, echt bijzonder zeg! Dringt het al tot je door?

Eef, raken die slechtnieuwsberichten op tv jou ook zo? Moest gisteren gewoon huilen van die beelden en de situatie op dat eiland. Kinderen tussen de 14 en 18 jaar. "Gewoon" afgeschoten....

Babeth, ook in jullie ziekenhuis een ongewenste bacterie? Mmm, dat lijkt me niet fijn. Maar aan de andere kant zullen ze de afdelingen voor de meest kwetsbaren toch wel als eersten onder handen nemen?

Gisteravond in één keer het boek van Elle van Rijn, het vergeten gezicht uitgelezen. Zo was echt spannend!

Ik moet eens gaan bedenken wat te doen vandaag. Zouden eerst naar de Efteling maar ze gaven zulk slecht weer af dat we dat maar bewaard hebben voor een beter tijdstip. Nu schijnt dus hier de zon.....

Geplaatst

o ja, en vandaag mijn uitgerekende dag van juli. Voel me "raar", beetje onbestendig. Tranen zitten redelijk hoog dus hoop maar dat ze binnen blijven...

Geplaatst

Zara sterkte, logisch dat je je raar voelt... Knuffel!!

Het begint heel langzaam door te dringen, zat net op Marktplaats te kijken voor een tweelingwagen... Zijn nieuw echt te duur voor ons, hoeft ook niet van mij. Wil er wel 1 met reiswiegjes en buggy ineen zodat ze er de eerste 4 jaar in kunnen... Als ik aan dat soort praktische dingen denk, pfff... Maar zal jullie er niet mee lastig vallen.

Sandra ik dacht vandaag, heb me vergist, succes morgen dan!

Sylvie gelukkig twee eiig. Er zit een dikke wand tussen de twee vruchtzakjes (holtes noemde de arts ze) en dat schijnt gunstig te zijn. Een eiig had ik eng gevonden gezien jullie en Babeths verhaal...

Geplaatst

goeiemorgen dames,

Caro....wow....een tweeling....wat super zeg....gefeliciteerd meid!!! en lief hoe jullie dochter reageert...

Esther...hoop dat jij en G weer op een level komen. volgens mij heeft het hele pcd-gebeuren bij iedereen zijn invloed...begrijpelijk, maar voor ons vrouwen toch wel heel lastig om niet gewoon van het knuffelmoment te kunnen genieten zonder het los te zien van zaad+ei=kans op bevruchting=kans op zwangerschap=kans op mama en papa worden...

sterkte voor je zusje

San...fijn dat de onderzoeken bij je moeder goed waren...wat minder (maar wel begrijpelijk) at ze niet veel aandacht heeft voor jouw situatie...gelukkig kun je bij anderen terecht en zijn wij er ook nog voor je...

heb met mijn moeder een haat-liefde verhouding...vroeger was het echt water en vuur, ging heel erg tegen haar in, totdat ik een periode heb gehad waarin ik echt niet meer wist wat voor en achter was en heeft ze voor mij zelfs vrij genomen om me weg te brengen naar een vakantiepark in Zeeland, waar ik toen een week alleen gezeten heb om weer op adem te komen en mijn gedachten op een rijtje te krijgen...

maar ik merk dat ik toch nog niet alles aan het vertel...mijn vader wist het als eerste dat ik zwanger was, mijn moeder pas een week later...

fijn dat je etentje gisteren een welkome afleiding was!!! en vandaag lekker rustig aan doen, blijf maar veel liggen en morgen om 9 uur weer onderzoeken...hoop dat alles nog goed zit en dat de kleine nog even lekker mag blijven zitten..top dat je bloeddruk weer goed was!!!

Babeth...ai...een ongewenste bacterie....mmmm...maar ik denk wel dat de kleine van jullie nog even blijft zitten....

Hier een hele rare droom gehad...

in een winkelcentrum was ik met jullie aan het shoppen allemaal, en ik was hoogzwanger, maar moest ook weer beginnen met de ivf...eenmaal thuis kwam de postbode met een pakketje menopur, ik helemaal blij....en opeens braken mijn vliezen...aaah...shock...de deurbel ging en daar stonden mijn twee zussen, mijn moeder en vader om me bij te staan bij de bevalling...was een rappe bevalling overigens, want vlak daarna ws het al gedaan....even persen en floep...ons mooie meisje was er...alles erop en eraan...ik dacht nog...nu ben ik zelfs nog eerder dan Witje en Babeth bevallen, moet ik even gaan vertellen op het forum...was heel druk met vanalles en nog wat te regelen. mijn jongste zusje was de hele tijd bij onze meid...en toen ik er was, begon ze te huilen, de kleine, maar bij mijn jongste zusje was ze weer helemaal stil...mooie grote ogen had ze...

zucht...wat een droom weer...

hebben het maar goed gemaakt met een knuffelmoment deze ochtend...hahahaha...en waarbij ik vlak daarvoor nog dacht...mmm...dag 10 is het nu in mijn cyclus....hoezo niet ermee bezig zijn???

Ursula...verschrikkelijk wat er aan de hand is in Noorwegen...zo'n mooi land, zo'n rustig beeld dat ik er van heb...en dan gebeurt dit...niet te geloven....gelukkig dat je schoonmoeder een andere route heeft genomen...

je doet idd nog redelijk veel gezien je zwangerschap...petje af!!!

wij zijn er overigens nog niet helemaal uit wat we gaan doen met de tp...of 2 of 3...ik neig naar 3, maar dan puur gezien vanuit de beredenering dat de kans op een zwangerschap verhoogd wordt, maar ben ook wel een beetje terughoudend voor een meerlingzwangerschap...mn dan door de verhalen die je overal hoort en leest...heb wel vroeger altijd gezegd dat ik graag een tweeling zou 'willen' hebben (toen wist ik nog niets van de risico's), maar ik ben nu op dit moment al blij als er al eentje blijft zitten en uitgroeit tot een mooi meisje of jongetje....

vanavond naar Harry Potter...jiehaa...

zit trouwens nog steeds onder de 84 kilo...ben trots op mezelf...hihihi...

meld me later nog wel eens...

liefs,

nico

Geplaatst
o ja, en vandaag mijn uitgerekende dag van juli. Voel me "raar", beetje onbestendig. Tranen zitten redelijk hoog dus hoop maar dat ze binnen blijven...

sterkte meid!!! en laat de tranen maar komen...zal waarschijnlijk toch goed voelen!!! verdriet moet er toch uit...

Geplaatst

Zara vandaag een beladen dag voor jullie, heel veel sterkte. Je bent er toch mee bezig, het had zo anders kunnen zijn.

Dikke knuffel.

Caroline ik vind een tweeling nog steeds ontzettend leuk maar elke keer schrik ik weer als er iemand zw van is en al helemaal bij jou omdat je toch meer contact hebt hier op het forum.

En ja er zijn meer risico's aan verbonden maar gelukkig dat het twee eiig is en dat alles goed gescheiden is.

Nico wat een rare droom, hoezo ben je met zw bezig en het forum, raar allemaal hoor en dan nog eerder dan Babeth en Sandra, mag je wel opschieten, hihi.

Geplaatst

hoi meiden

Ursela wat een toestand toch in Noorwegen, getverderrie, dat verwacht je toch niet ...maar je ziet het een gek is voldoende!!!

Sandra fijn te horen dat de meting die je zelf deed ook weer goed was en dan ook de berichten van je moeder, jammer dat je een andere reactie krijgt als gehoopt maar jij hebt er al mee leren leven blijkbaar, gelukkig maar!!! Nu morgen weer, zit vast ook goed.

Zara extra sterkte deze dag meid, blijft extra gevoelig.....

Syl ik geloof dat jij nog vroeg of die bacterie invloed heeft op het verwijderen van de cerclage, voor zover ik weet moet ie eruit, voor het geval ik weeën krijg en de boel gaat scheuren....maar de bacterie was op de verloskamers (die inmiddels onttuimd zijn) en de verwijdering doen ze op de poli en als het niet gaat op de o.k. (wat ik niet verwacht).

Maar ja, mocht de bevalling daarna op gang komen dan zal het bevallen worden in de speciaal ingerichte vleugel. Ze zijn overigens een enorm stuk aan het bijbouwen voor moeder en kinf maar ja...pas eind van het jaar klaar haha.

Gisteren dacht ik shit, nu dat maar nu denk ik het zal wel loslopen .

Caroline wat een-eiig of 2 eiig betreft, bij jou kunnen ze nog steeds een-eiig zijn hoor, het kan zo maar dat een van de 2 zich is gaan doordelen want dat een een-eiige tweeling de vruchtzak deelt (zoals bij ons het geval was) is juist uitzonderlijk. (heeft met het moment van doordelen te maken), goed de kans is natuurlijk groter dat het 2-eiig is maar het feit dat ze ieder "apart"

zitten wil niet direct betekenen dat ze ook 2-eiig zijn,maar hoe dan ook, fijn dat ze apart zitten! het is al spannend genoeg.

Wat de praktische zaken betreft, dat komt wel in orde, let wel goed op of de wagen straks in je kofferbak past, veel mensen kijken naar de prijs, dan het comfort en dan komen ze erachter dat het niet in de auto past...dan kun je beter iets meer uitgeven aan de kinderwagen nietwaar?

Nico wat een speciale, vreemde en complete droom zeg!!! ik moet wel om je lachen, "hoezo veel mee bezig?" ja waar de "uitknop" zit blijft een mysterie voor ons allemaal....misschien heeft deze droom wel een mooie betekenis?Ik hoop het van harte!!!

ik ga gauw afsluiten, joepie, naar Ikea.....:happy7:

Geplaatst

Ooh dan is dat wel goed geregeld in het zkh, gelukkig. Is dat het Maxima in Veldhoven, waar gaan jullie iegenlijk naar toe?

Veel plezier bij de Ikea, zal wel druk zijn in de ballenbak.

Geplaatst

@San, rustig aan doen en heel veel succes morgen! Hoop voor je dat je bloeddruk zo netjes laag blijft!

@Zara, sterkte vandaag. Ook hier recentelijk onze uitgerekende juli dag gehad en wij hebben 2 kaarsjes gebrand en het een plekje kunnen gegeven.

@ Ivfco, Fren en Caro, gefeliciteerd met jullie mooie echo's! Geniet ervan!

Las in jullie stukjes van gisteren dat jullie geen zonnige dag hadden. Gelukkig was het in Nijmegen zonnig! Verstandig op de tribune plaatsgenomen met mijn zwangere lijf, staan in zo'n menigte is echt onmogelijk. 3 generaties familie binnengehaald, zij het opa, tante en haar 2 zoons. Weer genoten, al moet ik wel bekennen dat het geen late avond is geworden. Heb wel mogen ervaren dat harde toeters niet tot de muziekkeuze van onze kleine hoort. Heb de placenta voor liggen, maar voelde nu wel overduidelijk drukke activiteiten in mijn buik. Gelukkig is er geen EK/WK binnenkort, dus verwacht dit geluid niet meer tegen te komen!

Geplaatst

Mooi verhaal dublin, dat zal wel heel bijzonder geweest zijn daar op de tribune ;-) Fijn dat het goed gaat met jullie, en straks lekkere rustige muziek draaien in huis, zal beebje wel fijner vinden.

San, knap dat je je moeder en haar in zich zelf gekeerd zijn en met eigen problemen bezig zijn, kan accepteren, en laten voor wat het is. Laat jij deze dagen de boel de boel en pas vooral goed op jullie drietjes, het zijn zware dagen met die onzekerheid en ik hoop dat je nog een beetje rust kunt pakken voor de drukke tijd die komt, je kan dat woord vast niet meer horen, rust, maar ja voor t goede doel ok?

Zara voor jou beladen dag, nico schrijft t ook al en syl ook, het verdriet is er en mag er zijn, het is gewoon heel heftig zoiets en confronterend, misschien even eruit, een wandeling, of juist lekker op de bank? Doe wat goed voelt, hier probeer ik het nieuws een beetje te vermijden, wordt er net als jij heel verdrietig van, zo zinloos dit geweld! Al die mensen, vermijd het nu even en ben maar even op utube gesprongen voor wat dieren filmpjes en schattigheid, even iets leuks de wereld in via fb...

meiden, het is hier weer zo'n typische zaterdag hangdag met ontbijt op bed, nu eruit toch maar, caro, fren en ivfsh, lekker zitten blijven op die wolk. Afgesproken? Henne en sab, we denken aan jullie, netjes doorspuiten en op naar volgende goede echo ;-) en jullie hebben het nu gezien bij caro, het gaat dus niet om kwantiteit ;-)

Geplaatst

Goh Babeth ook al bacterie in het zh, wat een gedoe allemaal. Gelukkig heb je er nu nog ff niks mee te maken en zijn de verloskamers verhuisd.

Veel plezier bij Ikea!!! Zal wel druk zijn, succes.

We hebben vanmorgen op het gemakje samen boodschappen gedaan, hebben net gelunched thuis en zo nog even langs het werk wat afgeven, daarna heb ik mezelf absolute rust voorgeschreven dat begint bij vrienden op de bank straks en vanaf daarna hier thuis. Ik wil zo toch ook zelf proberen om het zeker tot eind volgende week te rekken, maar dat heeft waarschijnlijk meer te maken met de weinige hoeveelheid vruchtwater dan op de bloeddruk. Want ja op vruchtwater heb ik geen invloed. Maar kan zo wel de bloeddruk van mij zo laag mogelijk proberen te houden.

Dus ga vanaf straks jullie advies opvolgen en rusten voor de rest van de zw.......

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden