Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

goedemiddag allemaal,

jeetje wat is er weer veel gebeurd!

San, wat zullen jullie geschrokken zijn zeg! gelukkig ben je weer thuis. Doe rustig aan en veel succes morgen.

Caroline, wowwww ik wist niet wat ik las! gewoon 2 hartjes. Ik kan me voorstellen dat je flabbergasted was. Wie had dat nou verwacht?! die dokter/assistente van de fm in ieder geval niet. Heerlijk dat je lekker het tegendeel kan bewijzen ;) gefeliciteerd meis!

Ivf en fren, jullie ook gefeliciteerd met de mooie echo

Babeth, bij jou daar in het ziekenhuis ook al een bacterie? wat is dat toch allemaal de laatste tijd? maar hou je meisje nog maar lekker even bij je hoor.

Henne, zo herkenbaar die pcd. Mannen zijn gewoon geheel anders daarin want zij komen van mars en wij van venus ;) en volgens mij komt die van mij van een planeet die nog niet is ontdekt hahaha ;)

Zara, dikke knuffel voor jou op deze moeilijke dag.

Esther, fijn weer wat van je te "horen". En wat vreselijk erg van de buurman van je zus. Sterkte ermee.

pff ben nu alweer voor de helft kwijt wat er is geschreven sorry meiden kan even niet overal op reageren. Ik vind dat altijd zo lastig als er pagina's vol zijn geschreven. Ik lees het door en er blijven dan een paar dingen hangen maar dan reageert er na mij weer iemand ergens op en dan denk ik shit daar heb ik niets over gezegd wat onaardig van me. Volgen jullie me nog? maar ik denk aan jullie allemaal hoor!!!

nu even in het kort over mezelf: ben bij de huisarts geweest want kon mn duim dus niet gebruiken (nog steeds niet echt). Hij is hoogstwaarschijnlijk gekneusd en het kapsel bij de aanhechting van mn duim is gescheurd. Ze wilden het intapen om het te immobiliseren maar dat had ik liever niet want dat vind ik onhandig met douchen en dan gaat iedereen vragen "wat heb jij" en dat vind ik vervelend dus heb het maar niet gedaan. Ik probeer hem gewoon zo min mogelijk te gebruikten die duim. Doet toch pijn dus ontzie hem wel. Als het over 2 weken nog pijn doet moet ik foto's laten maken. Gelijk maar al mn andere klachten opgenoemd en kreeg gelijk een onderzoek: bloeddruk opgemeten, zuurstofgehalte in bloed opgemeten, longen, hart, darmen geluisterd, lever en milt gevoeld en bloedgeprikt op: pfeiffer, toxoplasmose, lever, nieren, schildklier, bloedarmoede en nog paar dingetjes. De erge vermoeidheid en niet uitgerust wakker worden komt waarschijnlijk door slaapapneu dus moet naar de kno-arts om dat te onderzoeken. Dus even dat en bloeduitslagen afwachten.

oja, strandtent WIJ is ongeveer ter hoogte van Sea Life bij de Scheveningse slag ongeveer.

Fijne middag allemaal!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

oja zie je wel hoe kan ik dat nou weer vergeten zeg.. Noorwegen... wat een verschrikkelijke tragedie! onvoorstelbaar, hoe kan iemand zoiets doen?! daar kan een normaal mens zich toch geen voorstelling van maken. Ursula, moest ook gelijk aan jou denken. En godzijdank heeft je schoonmoeder een andere route genomen. Wat een shock!!! sterkte meis

Geplaatst

Hoi Sen toch een aardige smakkerd of klappers gemaakt met je duim. En meteen alle andere problemen besproken en fijn dat er meteen op gereageerd wordt. Heb laatst ook vanalles laten onderzoeken en gelukkig kwam daar niets uit. Bij mij is het stress maar goed te weten dat er lichamelijk niets mis is.

Wat betreft reageren, het is geen verplichtingen en ik vergeet ook veel ik zie dat niet als onaardig. We hebben buiten onze kinderwens om ook best allemaal turbulente levens waarin soms (te) veel gebeurt. Elk huisje heeft zijn kruisje is de gezegde maar het klopt wel.

Ik heb een grote vaas rozen van J gekregen, 16 rode en 16 witte voor de volgende 16 jaar. Ik ben dan zo romantisch en vraag wat er dan na 16 jaar gebeurt omdat er niet meer rozen inzitten, stomme muts.

Geplaatst

Dan houdt het op en gaan we uit elkaar....nee natuurlijk, wat is dat nou weer voor een stomme vraag, muts dat je bent.

Gezellig hé hier, haha!!!

Geplaatst

Echt hilarisch syl! Wat een opmerking ;-) ;-) ;-) Hihi echt romantisch zeg maar... Gefeliciteerd met jullie huwelijksdag, proosten pp de romantiek

Dat diw er nog maar heel lang mag zijn ;-)

Geplaatst

ohhh Syl natuurlijk nog Gefeliciteerd met je 16-jarig samenzijn!!! (ook vergeten)

hier regent het weer :(((

Geplaatst

Hihi syl, lekkere ben jij ook... Hoewel ik het best een logische vraag vind ;-)

Zara sterkte vandaag. Rare dag is dat hè, je uitgerekende datum. Hoewel ik daarna wel beter 'verder' kon voor mijn gevoel.

San, trek je het nog een beetje? Wordt het nu zeker een ks? Zenuwslopend om dan te moeten afwachten wanneer ze in gaan grijpen. Je wilt het beste voor spruitje, maar poeh hee....

Caro van de eerste schrik bekomen?

Ivfsh bedankt voor het reserveren en navragen! Kan me niet voorstellen dat het over drie weken al is, nog zoveel op het programma voor die tijd. Misschien wel zwanger dan....

Hier erg moe. Wilde even naar de stad voor kadootjes....ben niet ver gekomen. Ook nog gekeken voor een horloge maar die waar ik gelijk verliefd op was kostte fijn even bijna 400 euro. En dat pik ik er dan ook feilloos uit hè, tut die ik ben. Op de terugweg bij de viswinkel gamba's piri piri gehaald, we doen even makkelijk vanavond.

Oh en Sen, ik zit nu ook te denken 'wie en wat ben ik n allemaal vegeten' maar soms is het echt niet bij te houden, zeker niet als je zelf druk of moe ofzo bent. Maar dat geeft toch niet. We leven ongeacht reactie of gebrek daaraan altijd met elkaar mee. Ik denk best vaak aan meiden hier zonder dat ik op het forum zit, gewoon tijdens werk of als je iets leest of hoort ofzo.... Daarom extra leuk om elkaar (weer) te zien binnenkort!

Liefs, Henne

Geplaatst

hee meiden,

valt best mee wat er nog allemaal geschreven is....

Syl mutsefluts, wat een romantische actie van hem!!! haha ook mijn felicitaties voor jullie!

wij lopen inderdaad in het MMC Veldhoven.

Caro, indien het een j/m is dan uiteraard 2-eiig en anders is het alleen met een dna test te controleren, zels als ze erg op elkaar lijken dan wil dat nog niet zeggen dat ze een-eiig zijn , maar wat maakt het verder uit....pas wel goed op jezelf, neem jezelf extra goed in acht en laat aub echt vanaf een week of 18 regelmatig je baarmoederhals meten, wat ze ook zeggen!!!

het ellendige is dat het verstrijken van die hals zonder enige pijn tot stand komt dus je wordt niet van te voren gewaarschuwd door je lichaam.....en ookal is de vorige zwangerschap zonder probleme verlopen, eem meerling vergt echt veel meer van je lichaam en juist die verkorting treed vaak op vanaf een week of 18 a 20.

Begrijp me niet verkeerd, ik wil je absoluut geen angst aan jagen maar je snapt dat ik hier heel de wereld voor wil behoeden!!

Eef jouw hubbie was ook romantisch niet? met een ontbijt op bed, ik houd wel van romantische acties maar geen ontbijt op bed haha vind het zo onhandig...

bij de ikea was het inderdaad best druk maar we gingen zeer gericht, voor mijn moeder een nieuw ledikant gekocht, voor mijn schoonmoeder zo´n handig houten krukje, iedere keer als ze bij ons poetst zegt ze hoe makkelijk en fijn ze die vind en voor ons nog een nieuwe schoenenkast voor in de gang. Ik erger me nu echt groen en geel en helaas heb ik niet alleen veel schoenen. We hebben de kast maar gelijk op de groei gekocht ;-)

Daarna boodschappen gehaald en ben nu gaarrrrrr

Geplaatst

Henne, daar sluit ik me volledig bij aan: ik vertel vin ook vaak over jullie alsof we elkaar dagelijks, zo niet wekelijks spreken! Hij weet ook precies over wie ik het heb als ik vertelndat san naar het zh moest en da caro een tweeling krijgt. Superleuk hoor!

Syl, van harte, 16 jaar, das een hele tijd! Wij no nie op de helft :-) in oktober 7 jaar ( ojee, zeven year itch coming!)

Zara, kan me voorstellen dat vandaag een rare dag is. Maar goed, hij is al voor ruim de helft voorbij en morgen is weer een dag als alle andere.

Verder hier erg moe. Vanmiddag naar Harry Potter geweest (spannend!!) en stuk door de stad gelopen. Toen ik terugkwam misselijk! Moe! Braaf op de bank geploft, want over een uur staan m'n nichtje en haar man op de stoep.

Geplaatst

Henne het is voor 99% zeker dat het een kz gaat worden. Of hij moet nog spontaan gaan draaien maar daar rekenen ze niet op ook gezien de voorliggende placenta in combinatie met te weinig vruchtwater. Ja wij "laten" gewoon alles doen, alleen het dragen heb ik zelf gedaan. We proberen de humor er maar van in te zien, maar mentaal is het best zwaar moet ik zeggen.

Ik heb ook een oog voor de duurtste dingen eruit te pikken. Jammer eigenlijk dat het dan meestal niet te betalen is.

Sen sterkte met je duim en wat kan jou het nou schelen dat een ander kan zien dat je iets hebt??? Geneest wel sneller met tape (je hebt er toch ook van die braces voor dacht ik), je gaat hem nu toch ongemerkt te veel gebruiken. Hou je rustig ermee he? Goed dat je gelijk op alles verder wordt onderzocht, kan ook maar eens gedaan zijn nietwaar?

Syl jou actie op J zijn rozen zou ook die van mij kunnen zijn. Maar wel heel lief van hem.

Geplaatst

Hey girls,

hier ook geshopt en natuurlijk ook de duurste zonnebril die er hing eruit gepikt. Maaaaaaar toevallig zat ie het best en keek ie het fijnst, echt waar!

Henne, zijn gewoon de hormonsters hoor, geloof me ;-)

Syl, gefeliciteerd!

Iemand al wat van Ursela gehoord?

Jeezus ik heb gewoon zitten janken voor de tv bij die beelden, ben ik de enige?

Ik vergeet ook de helpft ben ik bang, maar ff geen fut meer plus mijn eten staat op, dus moet af en toe even spieken ;-)

tot later :-)

Geplaatst

Ik ben er wel een voorstander van dat we 1x per jaar proberen af te speken met mannen erbij en eventueel baby's en verder meiden lunches houden. Wat vinden jullie?

Geplaatst

Syl...gefeliciteerd met jullie 16-jarig samenzijn...

ik meld me nu even af...gaan zometeen naar Harry potter...Fren....sssshhhhttt...niets zeggen..hihihi...

tot later! of beter gezegd tot morgenochtend!

liefs,

Nico

Geplaatst

ik ben het er ook mee eens...en nu ben ik echt weg!

Ik ben er wel een voorstander van dat we 1x per jaar proberen af te speken met mannen erbij en eventueel baby's en verder meiden lunches houden. Wat vinden jullie?
Geplaatst

Leuk alleen mijn vriend zal nooit meegaan, die vind dat niks. Voor de rest goed idee!

Net mijn ouders de deur uit, zouden om 5 uur weggaan, pfff... Mijn moeder zo opgewonden tetterdetetter en ik lekker meedoen natuurlijk, dat moet ik er dan wel bij zeggen, ben zo moe nu... Gelukkig staat manlief pasta te koken, hij kon er niet meer tegen en is maar vast gaan koken haha.

Geplaatst

ben vanmiddag op pad geweest voor zo'n duimbrace, wel gevonden maar ze hadden mn maat niet meer. Dus heb maar rekverband, kijken of dat helpt.

Sab, wat heb je voor een zonnebril gekocht? ik wil ook een nieuwe. Heb een hele mooie gezien van Armani. Geen idee wat de prijs is want heb iemand ermee gezien die hem ophad maar die zijn prijzig. Ik heb ook een hele mooie van Carrera gezien, ook prijzig. Maar ik denk dat ik wacht en in italie iets koop, veel meer keuze en voordeliger.

ik ga biologische hamburger eten met bruine bonnen met gebakken uitjes, knoflook en platte peterselie

Geplaatst

caro, die van mij zou ook nooit meegaan hoor die vindt dat ook helemaal niets das allemaal veel te confronterend denk ik

Geplaatst

Jeroen wil altijd wel weer gaan vliegen met de mannen, zoals 16 april is er weinig gepraat over baby's bij de mannen maar werden er stoere mannen dingen gedaan met lunch.....haha....

Ik zou het echt leuk vinden ook met baby's snap ook dat sommige dit moeilijk vinden maar ik heb door omstandigheden geen klik met de 2 baby's in mijn omgeving en vind dit heel jammer.

En ik heb nog nooit mijn hand gelegd op een zwangere buik dus meiden, 13 aug wie voelt zich geroepen ik wil wel....en snap het ook als dit niet het geval is :-)

Geplaatst

Nico veel ezel, hij schijnt er goed te zijn.

Hier lekker gegeten, zal een fotootje plaatsen van Jeroen met de fondue, wel tong verbrand, pijnlijk.

Geplaatst

leuk idee, maar ik denk dat San daar geen zin in heeft...is meer wat voor mij en dat is ook prima zo. Hij is wel mee geweest naar een andere meeting destijds, van de meiden met wie we dit forum begonnen zijn. Maar dat was met kids en allemaal van dezelfde leeftijd, is toch anders dan nu.

Sen, wat balen dat ze geen brace meer hadden zeg, hopelijk helpt je rekverband een beetje!

Ik heb een serengeti bril, zo eentje had ik al, alleen was 1 glas beschadigd. Is erg fijn want zijn polarised glazen, dus geen glinstering en ook in een tunnel kun je er mee autorijden. Schandalig duur (ga niet zeggen hoeveel want ik vind het gewoon genant haha)maar ik draag hem denk ik 360 dagen per jaar, dus haal t geld er wel uit ;-)

Geplaatst

Sen je pakketje is op de post, alle kleine beetjes helpen toch ;-)

caro top mannetje heb jij, zo aan t koken,

lijkt me een goed plan van syl, maar of manlief meewil...babeth hij is idd romantisch, maar het ontbijt op bed is toch vooral n excuus om tot 12 uur te blijven liggen haha...

ben erg van slag door de aanslagen in Noorwegen en kijk dis nu even geen nieuws meer. Zelfbescherming.

Door alle misere een goed excuus gevonden om te shoppen... in de uitverkoop ;-) ;-) ;-) ;-) ben ook zo'n type die valt voor het duurste, maar nu zoveel geluk dat ik een dubbele slag sloeg, jurk, broek en hip vest, blij natuurlijk, je leeftmaar 1x en per dag ok?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden