Ga naar inhoud

Wachtbankje September 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey Mare, wat klote! Oh wat naar......en nu.....?

Heel veel sterkte....!!!

Geloof dat het hier ook niet zo goed gaat.....wat roze gespot. ....en ik voel me inderdaad ook alsof ongi komt. Ik zal morgen dan toch maar testen......maar ik weet genoeg. Zit nu op werk damn niet gered tot thuis. Ik stop ook met die @#%$bollen.

Poeh ik ga nog even niet verder denken wat dit betekent.......dat wordt te heftig.

Lfs Megan

Geplaatst

@ mare wat een domper idd!! Erg zeg!

Bedankt voor jullie reacties... Ik denk wel dat ik eerder ga testen... Maar het ongi moment blijft voor mij toch de ultieme bevestiging... In ieder geval de vorige x wel!

En toen was ik op m'n werk, erg vervelend!

Succes nog!!

Liefs

Geplaatst
Even een ego-berichtje: Ziekenhuis belde net dat de cryo's niet goed ontdooid zijn... dus helaas geen terugplaatsing! Weer een vreselijke domper.... tranen....

Oh...Mare wat erg!!!!! Ik vind dit echt zéér triest voor jullie :( Wat een domper zeg :(

SHIT!!!! Sterkte meid!!!

Geplaatst

Geloof dat het hier ook niet zo goed gaat.....wat roze gespot. ....en ik voel me inderdaad ook alsof ongi komt. Ik zal morgen dan toch maar testen......maar ik weet genoeg. Zit nu op werk damn niet gered tot thuis. Ik stop ook met die @#%$bollen.

Poeh ik ga nog even niet verder denken wat dit betekent.......dat wordt te heftig.

Lfs Megan

Oh nee toch! Wat een klote dag zou het dan zijn vandaag zeg!!

Hopelijk keert het tij nog bij jou!!!

Geplaatst

Wat worden er veel berichten geplaatst! Ik zat in 2009 ook op het Forum maar toen had nog bijna niemand een I-phone/Blackberry. Volgens mij scheelt dat enorm in het aantal berichten. Bijna niet bij te houden...

Mare; wat een ontzettend rotbericht dat ze niet goed ontdooid zijn. Heel veel sterkte in ieder geval!!!

Liesjuh: over tanden dromen heeft een betekenis, heeft te maken met onzekerheid waar je mee te maken hebt volgens mij. Moet je maar eens opzoeken op internet. Ik heb zoooo vaak gedroomd dat mijn tanden eruit vielen en altijd in stress periodes.

Vanochtend 1e FM meting. Vrijdag a.s. de 2e. Het was nog een beetje vroeg om te kijken (stimulatiedag 7), links zaten er 4 en rechts niet goed te zien, maar nog klein. Ik heb de maximale dosis Puregon, dus hopelijk groeit het goed door en worden het er nog wat meer.

En ik heb ook nog wel een leuke opmerking van een 'vriendin' die na 2 maanden proberen al zwanger was. Ze wist nu hoe ik me moest voelen, want ze was zo teleurgesteld dat het niet meteen raak was. Heb toen geantwoord: 'ja en dan nog 40 maanden proberen, dan weet je pas echt hoe ik me voel'. Duh...

En alle meiden op het wachtbankje: ik ben wel al een keer zwanger geworden en ik had het alles behalve losgelaten. Ik was er 24 uur per dag mee bezig, dus dat heeft echt geen invloed. Dat is zo'n kul, niks van aantrekken. Tuurlijk ben je er mee bezig!!

Neel

Geplaatst

Mare, dikke knuffel! Wat rot! Ik kwam speciaal is kijken of je al nieuws had maar had echt wel op goed nieuws gehoopt voor je!

Megan, ik hoop dat het toch nog vals alarm is!?

Belladonna, inderdaad heel spannend he! Ben ook heel moe en moeite om me tot dingen aan te zetten..probeer me toch maar wat rustig bezig te houden... maar de dagen lijken voorbij te kruipen!

Geplaatst

Mare, wat een klote bericht zeg!!

En Megan, ik duim voor je, rose is niet erg, rood hebben we schrik voor!

Dames... ik heb net in een inpuls getest...

en als ik hem kantel (want ik ben natuurlijk veel te vroeg)

staan er een dik en een heel licht streepje... oh.. wat heb ik mezelf aangedaan????

Geplaatst

Oh megan, het zal toch niet waar zijn.... ieders grootste angst.... blijf voor je duimen op een goede afloop..

Lieve iedereen, wat is het toch fijn dat iedereen zo met elkaar mee leeft, bedankt voor alle lieve reacties! Ik blijf dit bankje volgen en voor jullie duimen!

Morgen gaan we in overleg met het zkh of we nog een vijfde poging gaan doen of toch stoppen..we weten het niet zo goed...

Geplaatst

Hier een ex-augustus-wachtbanker.... die ongelooflijk rode bank........ Ik kom jullie allemaal heel veel succes wensen, hopelijk wordt dit bankje vele malen groener!!!!!!!!

Heb net even bijgelezen op deze laatste pagina:

Mare: wat een ontzettend vieze tegenvaller voor jullie, veel sterkte toegewenst!

Megan: ppffffff spannend... roze veegt nog niet álle hoop van tafel, want je weet maar nooit... Maar toch, kan me voorstellen dat je je instelt op het ergste.

Suzz: spannend!! Ik zie dat jullie nog zo'n 'relaxte' ronde (IUI) hebben gedaan? Hoop voor je dat het gelukt is!

Voor nu, voor iedereen: :wav: :wav: :wav: zet 'm op!

Geplaatst

@Mare wat een ontzettende domper! Sterkte!

@Megan blijf hoop houden..zolang het geen rood is is er volgens mij niks aan de hand!

@Neel spannend vrijdag de 2de meting...succes!

@Suzz wat spannend..ik kon me de laatste dagen ook moeilijk inhouden de vorige keer...ben benieuwd hoe dat nu verloopt!

Mijn borsten doen megapijn als ik op mijn buik lig in bed of ergens tegen aan stoot...hebben jullie daar ook last van?

Zit pas op wachtdag 4 maar de dagen,uren,minuten kruipen voorbij! Ze zeggen altijd wat gaat de dag toch snel voorbij...nou nu echt niet....het lijkt eeuwig te duren!

Zijn er mensen die eerder gaan testen en hoeveel eerder?

Iedereen succes!!!!!

Jolanda

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik kon mezelf niet meer bedwingen... Heb getest en de test gaf overduidelijk NIET zwanger! Klote zeg! Ik hoop dat ik snel ongesteld wordt zodat ik aan een nieuwe ronde kan beginnen...

Sterkte voor de wachters! En natuurlijk succes voor alle andere!

Liefs

Geplaatst

Ha pgd, ben je niet veel te vroeg???

@mare wat zullen jullie verdrietig zijn! Ken helaas het gevoel en vond het heel erg.. Sterkte! Hebben jullie nog cryo's ? Of...

@ megan shit megan! Hoop dat het loos alarm is..

Ik ben ook erg moe na het werk, en belde vandaag ook naar manlief dat ik niet naar de supermarkt ga.. Terwijl hij veel later thuis is dan ik.. Even tukken op de bank. Verder zere borsten etc, maar is ook een bijwerking van de bolletjes dus probeer er geen waarde aan te hechten..

Goed Neel, je opmerking! Natuurlijk ben je r mee bezig wat nou ontspannen!!!

X

Geplaatst

@Mare, wat ongelofelijk k*t voor jullie zeg! Wens jullie veel sterkte bij het nemen van een beslissing en met deze domper!

@Kim, succes met het spuiten van de pregnyl, hopelijk valt de punctie donderdag mee en is het dit keer niet zo pijnlijk...

@Ensa, welkom op het bankje en veel succes!

@Megan, wat zul je in onzekerheid zitten, die ellendige wachtweken ook.... heel veel sterkte! Dit hoeft niet alles te zeggen, ik had bij mijn vorige poging ook een bloeding en dit bleek een innestelingsbloeding te zijn, hopelijk bij jou nu ook!!!

@Neel, ik zal de dromen eens opzoeken op 't net, thanx voor de tip!

@Suzz, een licht streepje, je maakt het wel spannend zeg.... mijn duimen draaien!

@All, wat moeten we toch wat meemaken hè, dikke knuffel voor iedereen!!!

Geplaatst

Hey meiden, even een kort berichtje vanauit mijn vakantieadres.

Van de 11 gevonden eicellen zijn er 9 bevrucht en 2 toppers vandaag teruggeplaatst!

Dus 13 september testen!

En dan weet ik waarschijnlijk ook hoeveel cryo's we eventueel hebben.

Nog een leuk verhaaltje:

We zaten gisteren aan tafel, vroeg het vriendje van ons zoontje: Heb jij broertjes of zusjes?

Waarop ons manneke meteen zei zonder twijfel: Die krijg ik nog! Wij waren stil, maar vrienden van ons vroegen door: En hoeveel dan? Nou 1, en:" een broertje of zusje", waarop het antwoord was: een broertje. En hoe heet hij dan? Maar dat wist hij niet!

Ik hoop dat hij helderziende gaves heeft!

Geplaatst

PGD Ben je idd niet veels te vroeg met testen...je zou toch de 4de sept pas moeten testen? Dat is nog 5 dagen, dus het zou zeker nog kunnen.

Snap dat je moed wegzakt maar ze zeggen niet voor niks een testdatum...ik snap ook dat je je niet meer kon bedwingen. Probeer hoop te houden zolang je geen menstruatie aan ziet komen.

Geplaatst

@ mare: jeetje meid wat een k*t nieuws zeg. Echt balen dat de cryo`s het niet overleefd hebben. Dat is toch iets waar je niet vanuit gaat. Sterkte met jullie beslissing.

@ megan: ik hoop dat het loos alarm is en misschien wel een innestelingsbloeding. Wanneer wat je testdag eigenlijk?

@ suzz: een licht streepje!!! Helemaal super.... hopen dat het echt zo is, ik blijf voor je duimen. Spannend.

@ pgd: ben je niet te vroeg met testen, wanner is je testdag eigenlijk?? Ik blijf nog voor je duimen hoor.

@ neel: op naar de 2e FM vrijdag. Laat ze maar groeien.

@ jolanda: succes nog met de wachtdagen. Die kruipen volgens mij voorbij. Ik duim voor een positieve test voor je.

@ joekie: en ben je ongi geworden? Hoop dat het zo is en je een afspraak hebt kunnen maken voor de echo.

@ all: kop op dames op naar een groen septemberbankje. Heel veel succes met de behandeling.

Geplaatst

Ik heb pas op de 13e dag na terugplaatsing getest omdat ik 2 dagen voor mijn punctie nog pregnyl had gespoten waar ook het hcg hormoon in zit..op de 16e en 17e dag weer positief getest...dus dat was dan weer 2 weken na tp en rond de datum dat ik dus ongi had moeten worden...

Jeetje meiden wat een domper en september moet nog beginnen pfff hoop dat alles weer op zn pootjes terecht komt en je het een plekje kan geven.(lijkt mij een hele opgave).

liefs esso

Geplaatst

Hey meiden,Suzzz!!! Super! Ben heel benieuwd! Welk merk testte je mee?Vanmiddag geprobeerd een kv test 2 voor 5 euro te halen. Bij twee winkels geweest, allebei uitverkocht! Toen maar een gewone kv test gehaald met zon stom plusje. Die was volgens mij zo negatief als maar kan. Mijn vriend zag er wel wat in maar dat is alleen de schaduw van het lijntje wat er had moeten zijn. Morgen is mijn 'nod' , ofwel 14 dagen na punctie en 11 na tp. Ik denk niet dat het te vroeg is, je zou echt wat moeten zien. Ondanks geen ochtendurine. Ik verwacht morgen dan ook ongesteld te worden. Zo niet dan herhaal ik m nog wel, maar ik weet dat de kans heel erg klein is. Dus ja! Dat was het dan. Geen babytje voor ons......Ik moet het allemaal laten bezinken, we zullen natuurlijk nog gaan evalueren in het ziekenhuis.....een baarmoederonderzoek is het enige wat ik wil proberen los te krijgen. Maar in principe gaat het boek dicht en zullen we nadenken over hoe de toekomst in te vullen. Er zit een enorm verdriet maar daar manouvreer ik nu nog heel voorzichtig omheen. Alles op zn tijd......Pgd, wat zonde joh. Naar he? Zon stomme test die maar niet positief wil worden. Welk merk? Ook jij kunt het nog een keer herhalen, je bent wat aan de vroege kant hoor en ook smiddags gedaan. Meiden ik reageer nu even niet op iedereen, maar blijf jullie zeker volgen hoor. Inge, bella, ik reken ook echt op jullie voor groen! Lief van iedereen jullie berichten, doet goed!! Zet m op allemaal en tot later, lfs Megan

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden