Ga naar inhoud

Uitgerekend in april 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

O leuk, jullie gaan morgen al. Hebben jullie die vouchers al uitgeprint voor dat gratis nijntje boekje? En heb ook die woezel en pip tas maar besteld voor 3 euro, kan vast geen miskoop zijn. Ben benieuwd wat er allemaal in zit.

Ja Lala, bij jullie gaat t nu echt al opschieten. Ben eigenlijk even kwijt wanneer wie ook alweer is uitgerekend. Zal straks eens kijken of het lijstje nog ergens te vinden is.

Heb zelf een aantal kleertjes via marktplaats gevonden. Vind die deense merken zo ontzettend leuk, maar verschrikkelijk duur. Mocht er van mezelf 1 bestellen. Heel gaaf pakje van Kik kid besteld, zo'n boxpakje.

Verder veel in de opruiming van de hema gekocht. Shirtjes voor 1,50.. da's best lekker!

En nu moet ik me inhouden, krijg steeds te horen van mn vriend dat we inderdaad genoeg gaan krijgen ook!

O, o, o... ben echt zooo benieuwd. Begin steeds meer te voelen van binnen, heb daar nooit zo in geloofd dat je nu al een beetje het karakter van zo'n kleintje kan leren kennen, maar toch is het zo. En vind het ook zo bijzonder om echt dat contact al een beetje te hebben, dat als je een poosje niets voelt en je begint te praten tegen je buik, of met je hand eroverheen te wrijven dat je dan reactie krijgt.

Nou, ik ga hier nog even door met zwijmelen.. haha Gaat zometeen wreed verstoord worden door een bezoekje aan de tandarts..

Liefs gabriella

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oe...fijn, tandarts! Heb er geen moeite mee hoor, maar een paar weekjes terug vond frummel t opeens niet meer leuk dat ik mn tanden aan t poetsen was. Geluid of trillingen of beide... Meneer was aardig aan t trappelen en schoppen. Misschien kietelde het wel, jeweettniet?! Hihi

Nijntje boek voucher, nee, die heb ik gemist!

Hebben niks speciaals gekocht voor kleine man om aan te trekken hoor, tenminste, niet iets wat hij meteen aan kan.

dat is allemaal bij zeeman en hema gekocht. Veel gekregen maar ook nog wat moeten bij kopen.

Er is veel te veel leuk spul op de markt.

Kennen jullie deze site trouwens?

http://www.ikenmijnkind.nl/

Vooral aanmelden op de nieuwsbrief. Elke week wel spectaculaire aanbiedingen....

Zwijmel lekker verder, en succes bij tandarts!

xxx

Geplaatst

Hey, bij deze de links naar het boekje en de tas. (tas kost drie euro)

http://www.negenmaandenbeurs.nl/Forms/Pages/nijntje-registratie.aspx

http://www.negenmaandenbeurs.nl/Bezoeken/Pages/Woezel-en-Pip.aspx

Tandarts viel mee, tandvlees is erg gevoelig tijdens je zwangerschap, dus was even een extra schoonmaakbeurt.

Dat is inderdaad een erg leuke site Lala, ik ga daar zeker even op sneupen!!

fijne dag verder allemaal!!

Geplaatst

He leuk he die beurs, heb er echt zin in!!! Ik ga op zoek naar Kaatje Katoen, ik heb via hun facebook een luier gewonnen en hoewel het niet het merk is dat ik voor ogen had wil ik graag even kijken hoe en wat. Daarnaast ga ik hoe dan ook een kolf kopen, want die gaat er toch wel komen. Mijn schoonzusje vind het onverstandig maar ik ben lekker eigenwijs! Zo'n elektrische, alleen weet ik nog niet of ik voor enkel of dubbel zal gaan, ik ben in ieder geval van plan om al zo snel mogelijk te beginnen zodat Ingmar elke dag 1 keer een flesje kan geven. Dat lijkt me dan ook super leuk voor hem. Met zo'n beurs zal er vast wel een aanbieding zijn, ik wil heel erg graag gaan proberen om een jaar lang borstvoeding te geven, dus dan wordt kolven vanzelf een onderdeel van mijn dagelijkse routine. Draagdoeken kijken lijkt me ook leuk, maar ik denk dat ik er een aan ga schaffen via marktplaats. Ik vind die tricot draagdoeken zoals van bykay wel leuk, aar nieuw zijn ze wel erg duur en ik weet natuurlijk niet of het wel wat voor me is. En het andere waar ik voor ga kijken is een babyfoon met camera. Hoewel ik het zelf een beetje onzin vind wil Ingmar dat heel erg graag, dus ik ga even kijken of er een leuke beursaanbieding zal zijn.

Tussendoor veel zitten en bijkomen is ook het idee. Nu is het wel zo dat mijn schoonzusje geen rolstoel mee kreeg, maar ik heb net via de mail een rolstoel geregeld bij de RAI, hij kan me niets schelen, maar ik ga er lekker gebruik van maken. Ik weet nog wel dat ik een paar jaar terug mee ging met iemand naar de huishoudbeurs en dat het me opviel dat het wel heeeel druk is. Met zo'n rolstoel heb je in ieder geval altijd een zitplaats bij de hand. Dus wie weet Lala 'zien' we elkaar nog hahahaha

Ik ben nog wel van plan om goedkope rompertjes te halen bij de zeeman en dan lekker met textielverf het een en ander te kleuren. Ik wil nu eenmaal graag zwarte rompertjes met lange mouwen....ach ja we zien wel....nu maar lekker naar bed voor de middag slaap, zal de energie voor morgen nodig hebben

:D

Geplaatst

Hey,

Waarom is het onverstandig om een kolf aan te schaffen? Is toch juist superhandig? Wil zelf ook proberen zo lang mogelijk borstvoeding te geven (jaar vind ik idd een mooie tijd) maar wat je zegt; mn vriend wil natuurlijk ook flesjes geven. Vraag me alleen af hoe dat zit, dat als je kind een tepel gewend is, of het dan ook verwarrend is om bijvoorbeeld 1 keer per dag een flesje te krijgen?

De andere kleine hier vind het ook allemaal superspannend om grote broer te worden. Hij had van t weekend veel vragen over oa borstvoeding en toen ik uitlegde dat daar ook machines voor waren was de vergelijking met een melkkoe natuurlijk snel gemaakt. hahahaha. We hebben erg gelachen!!

Hij vind dat de baby nu maar geboren moet worden, heeft nu allemaal lang genoeg geduurd eigenlijk.

Wat toevallig Aukus, heb vanmorgen ook een mailtje van Ruud gehad dat mn rolstoel donderdag klaar staat! haha. heb m ook daar besteld. Vind het alleen een vervelend idee om een identiteitskaart af te moeten geven als borg.. maar t is niet anders.

Draagdoeken ga ik idd ook naar op zoek, we hebben wel zo'n draagzak, maar die is om in te zitten. Wil er 1 waar de baby ook lekker in kan liggen.

Ook een handige luiertas lijkt me niet overbodig en voor de rest zal ik vast met veeeeel meer thuiskomen! Je kan trouwens ook met je kaartje naar de huishoudbeurs he? Is die dag ook geldig.. haha. Wie weet als we nog energie over hebben!

Nou, ga nog heel even 't huis houwen.. dan ook hier rust!!!!

Geplaatst

Ben weer net wakker :-)

Kon van mannie terug naar bed.... Lekker hoor!

Kolf zal ik zeker nodig hebben. Mannetje moet minstens twee weken ziekenhuis dus kan zeker niet alle voedingen zelf geven. Maar wil hem wel zoveel mogelijk zelf geven en hopelijk voornamelijk borstvoeding.

Wat peter uitgezocht had was dat de dubbele kolven nog t beste waren, vraag me niet waarom. Zijn natuurlijk duurder maar wel weer in verhouding goedkoper.

Draagdoek op Marktplaats.....goeie, niet aan gedacht!

Hoe heten die krengen in t Engels? Lang leve ebay :-)

Tja, Auk.....klein Indisch vrouwke, met grijze man. Hihi dat zijn wij ;-)

Je voordeel: je kunt nog even spieken een paar pagina's terug hoe uk eruit zie. Wie weet zien we elkaar idd nog morgen.

Manlief is t huis aan t poetsen....zal me maar omkleden en gaan helpen hè?

Tot!

Geplaatst

Hi meiden, mag ik even inbreken?

Ik las jullie discussie over het aanschaffen van een kolf. Ik zou hier echt nog mee wachten. Ik was zelf ook van plan borstvoeding te geven en wilde er echt veel voor doen, maar had op dag 1 m'n borsten al kapot. Ben gaan kolven en heb allerlei andere dingen geprobeerd (vingervoeden, tepelhoedjes), maar uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat bv voor mij niet weggelegd is. Wij hebben nu een gehuurde dubbele elektrische kolf en die gaat eind vd week, als ik afgebouwd heb terug. Ik ben dus blij dat we geen kolf gekocht hebben.

In jullie geval zou ik dus inderdaad eerst dmv huren proberen uit te vinden welke kolf je prettig vindt en er dan een kopen, nieuw, of bijv via marktplaats.

In ieder geval veel plezier op de beurs, helaas ben ik nog niet fit genoeg om te gaan.

Fren

Geplaatst

Hee Fren,

Kan ik t ziekenhuis er zeker eentje gebruiken en daarna ook in t Ronald McDonald huis. Wilde eigenlijk dat wel even afwachten, het gaat er ons mn om morgen te kijken wat er allemaal op de markt is.

Kan hier bij de lokale babyzaak er ook eentje huren voor €1 per dag geloof ik. Da's ook een goeie deal. Kan dan altijd nog kopen naderhand.

Maar dank je voor de tip!

Geplaatst

Manlief heeft ook nesteldrang, hij heeft de hele woonkamer gestoft, gepoetst, gedweild en gezogen.

Mocht niet helpen, moest mn vluchtkoffer gaan klaarmaken.

Tja....dat dan maar braaf gedaan he?!

Hihi

Geplaatst

HE meiden,

wat Fren zegt, zegt mijn schoonzusje ook. Alleen ben ik even eigenwijs! Ik ga er toch een halen, hoe dan ook elektrisch, maar waarschijnlijk toch een enkele (2 zou natuurlijk wel in tijd schelen). Ik produceer nu al melk, zij het niet veel, dus ik ga er heel arrogant vanuit dat dat me gewoon gaat lukken. Ik weet het, niet verstandig, maar ja.... ik wordt de campina ster van de maand mei, ik voel het aan me water hahaha ;)

Fijn zo'n man met nesteldraNG hahaha, ik had er vanmorgen ook last van. Ik heb de hele auto schoon gemaakt en straks na het eten gaan we naar een voorlichtingsavond in het ziekenhuis, druk druk druk

:D

Geplaatst

De nesteldrang van mijn vent vertaald zich al anderhalf jaar in verbouwen... dus hoef qua schoonmaken nog weinig van m te verwachten. Gelukkig heeft mn schoonmoeder ook nesteldrang en komt die binnenkort met haar hulp hier een dag in huis doorbrengen. Heeeeeel blij mee!!

Hahaha, de campina ster van de maand mei. Geweldig Aukus!! Ik heb een aantal weken geleden idd wel wat druppeltjes gehad, maar daar is het bij gebleven. Is toch niet erg? Zegt hoop ik niets over mn productie van straks. Naja, anders kom ik wel wat in kampen halen ;)

En bij vluchtkoffer denk ik altijd aan van die rampscenario's, maar moet idd ook maar eens gaan nadenken over wat ik mee ga nemen. Pffff. Kan er wel nerveus van worden hoor, weet ik straks wel wat ik moet doen? Ben ik wel goed voorbereid? En komt mn vriend ook nog thuis met verhalen van collega's die toch wat minderen bevallingen hadden... hahahaha!!!

Naja, ga me nog maar even richten op t NU!!!

Geplaatst

He meiden,

Ja verbouwen is altijd wel leuk natuurlijk, maar ik kan me zo voorstellen dat het je wel eens begint tegen te zitten. Ik moet zeggen dat ik op mijn beurt het liefste gisteren nog was begonnen met witten, maar iedereen om me heen raadt het me af. Op zich hebben ze wel gelijk, straks in juni kunnen de deuren mooi open en dan gaat het vast sneller. Maar hoe dan ook, het zal gebeuren.

Kolven, ja ik heb er gewoon veel vertrouwen in...kan er niets aan doen. Ja ik verlies elke dag melk, of dat dan iets zegt? Welnee, ik ben blij dat het kleine hoeveelheden zijn, dus gewoon aardig wat druppels. Volgens mijn moeder heb ik dat van haar en zij heeft dan ook voorspeld dat als de trend zich door gaat zetten ik kan rekenen op flinke natte plekken in mijn beddengoed over een paar weken. Dat hoop ik dan weer niet. Wel heb ik net als mijn moeder kleine tepels, dus ik hoop maar dat de kleine goed zal aanhappen, want borstvoeding is nu eenmaal een tweeledige aangelegenheid. Ik moet nog steeds naar zo'n borstvoedingscursus, maar ik vind de filmpjes op internet ook erg duidelijk, dus even kijken wanneer ik het erin prop.

Voorlichtingsavond van het ziekenhuis was saai. Eigenlijk weinig nieuws gehoord behalve dat als je langer dan anderhalve dag moet blijven dat het loont om een parkeerkaart van een week aan te schaffen. Ingmar daarentegen had het gevoel dat hij overspoelt werd met informatie en was een beetje gestressed op de weg terug. Ik moet zoveel dingen regelen zegt ie. Wat dan? vraag ik....Ja, verzekering bellen, dat kan best een dag later. Kindje aangeven bij de burgelijke stand? Je hebt 2 werkdagen en zelfs een loket van Zwolle in het ziekenhuis. Man man man, wat een gestress. Ja en we moeten allemaal dingen mee nemen naar het ziekenhuis. Ja dat weet ik, ik heb een lijstje, komt echt goed hoor Ingmar....arme man. Het gaat allemaal zo snel bracht hij nog uit. Ach arme hij....

Ik lees natuurlijk al tijden allemaal boekjes over het een en ander, maar Ingmar niet. In die ene autorit terug zag ik de wanhoop van een aanstaande vader. Zo zielig voor hem, maar lezen, daar is ie niet goed in. Dus ik zal hem wel meetrekken naar nog een saaie bijeenkomst, maar dan van de verloskundige, misschien dat dan helpt om hem een beetje meer vertrouwen te geven hahaha. De verloskamers waren trouwens klein. Isala is druk aan het verbouwen en ik denk dat het nog even duurt voordat de nieuwe afdeling geopend wordt, dan zullen de kamers veel ruimer zijn. Ik had er wel een goed gevoel bij in ieder geval en ik weet bijna 100% zeker dat ik naar het ziekenhuis wil gaan. Het is daarbij zo dat het dan wel afhankelijk is of het niet te druk is, maar goed, dat moet ik dan maar bekijken. Ik ga in ieder geval morgen weer om de tafel met mijn longarts omdat zij en mijn verloskundigen even op een lijn moeten zitten. Ik kan niet stoppen met mijn lucht verweider maar als gevolg daarvan is het wel weeënremmend en komt de kleine een beetje verslaafd ter wereld. Daarom bestaat de kans dat ze hem dan ter observatie willen houden voor 48 uur... we moeten maar even kijken hoe of wat... Ik ben in ieder geval zat dat de verloskundige me naar de longarts verwijst en die weer een terugkerende verwijzing maakt naar mijn verloskundige. Ondertussen weet ik niet hoe of wat. Of ik nou wel of niet medische indicatie krijg, da's een tweede. Ik betaal die rekening wel, dat maakt me niet uit. Maar als je poliklinisch bevalt en de verloskamers zijn bezet, dan zeggen ze keihard, beval maar thuis. En juist vanwege mijn medicijngebruik wil ik dat voor de kleine niet...Dus dat wordt weer gezellig morgen.

Mijn moeder zei dat ik me maar moest aanstellen. Nou ik denk het niet zeg! Ik vind dat het best wel op een normale fatsoenlijke manier zou moeten kunnen. Als volwassenen. Dus...nou genoeg gezeikt, lekker klaar maken voor de beurs :D

Geplaatst

Aukus, arme kerel zeg! Ik zou bijna zeggen stresskip! Hihi

de mijne heeft zowat alles gelezen datnik in huis heb aan boekjes. Gaat ook altijd mee naar vk en ziekenhuis. Dus weet overal wel vanaf.

de dubbele kolf was t beste, zei hij, omdat de productie dan t beste bleef/is. Gelijk verdeeld over twee borsten en niet de een meer dan de ander. (geen zin meer om borst nr twee goed te kolven e.d. Bij enkele kolf)

Zo zie je maar weer, mensen verschillen!

Moet nog aan de tekening/ schildering beginnen maar heb daar deze week echt geen zin in gehad. We zien wel komt goed hoor. Vluchttas is klaar, alleen nog zeil en dweil in auto leggen voor t geval vliezen breken onderweg.

Koffie, bammetje, tandjes poetsen en n beetje makeup en dan op weg naar mn vriendinnetje en de beurs!

Tot

straks ;-)

Geplaatst

Ach die arme ingmar, haha. Kan me ergens ook wel voorstellen dat een man zo reageert. Je hebt als vrouw (met de baby in je buik) toch meer betrokkenheid/bent er automatisch meer mee bezig dan een man.

Hier merk ik het met momenten, dat het hem ineens aanvliegt: 'het is al over negen weken!!!!' Maar ook wij hebben de voorlichtingsavonden nog voor de boeg.

Vandaag weer naar t ziekenhuis voor gipscontrole, hoop zooo dat het er af mag!!! Mn pols voelt goed, weinig pijn. Dat ze het in ieder geval intapen of iets. Dat ik gewoon weer kan autorijden, dat zou al een heel eind schelen. Spannend dus.

En Aukus; ben t inderdaad met je eens; je zou op een normale manier ook gewoon een indicatie moeten kunnen krijgen. Ik hou er ook niet van om dingen daar erger te maken dan ze zijn. En je verhaal is toch duidelijk?

He, maar jullie heeeel veel plezier!!!! Ik hoor t allemaal wel waar ik morgen wezen moet!

Liefs Gabriella

Geplaatst

Hey,

En.. zere voeten van t lopen en met veel te veel tassen thuisgekomen?? Ben errug benieuwd!!

Ook trouwens waar jullie geparkeerd hebben.. En ging t wat met de rolstoel aukus? En zijn jullie elkaar nog tegengekomen?

Vanmiddag naar t ziekenhuis waar de gezellige gipsmeester het toch nog wel nodig vond om er nog drie weken bij te doen. Deed eerst heel stoer toen t gips eraf was (da's zooooo'n lekker gevoel na een week een opgesloten pols) maar de arts wist haarfijn de zere plek te vinden waarna bleek dat het echt nog wel nodig was.

Baal er flink van. Houdt in dat ik nu dus echt met zwangerschapsverlof ben... Op zich nog geen probleem, maar mag nu ook niet autorijden, en dat vind ik toch wel erg vervelend.

Naja, beter nu dan tijdens de bevalling. Heb wel heel veel zinin morgen. Ben echt benieuwd!

Nu snel koken en naar de yoga!

Liefs gabriella

Geplaatst

We hadden de auto op p3, prijzig maar moeite waard. Direct bij hal 8 voor de negenmaandenbeurs.

Heb aukus niet gezien maar ik was nog bijzonder mobiel vandaag. Nu kOmt de inzinking. Denk dat ik dalijk in mn luie stoel ga zitten en er niet meer uitkom.

Score/gekocht: voorste rij:

be4386a1.jpg

Alles:

46d5dd57.jpg

Met stapeltje helemaal vooran aan info en kortingsbonnen

Geplaatst

Zo, over inzinking gesproken, ik had geen puf meer om te reageren gisteren. Wat heb je toch fijn gefoerageerd Lala! Toen wij aankwamen op de ring gisteren was er file, dus we zijn binnendoor gereden, we kwamen om 11.20 aan maar toen waren de RAI parkeerplaatsen al dicht en werden we naar een externe parkeerplaats verwezen. Daar werden we met pendelbussen afgezet bij de RAI, alleen wel aan helemaal de andere kant :( De hele huishoudbeurs moeten doorlopen tot we bij de rolstoelen kwamen, maar ben toch erg blij dat we die gehaald hadden hoor! Ik heb de laatste tijd veel steken bij mijn schaambeen en pijnlijke harde buiken. Geen blaasontsteking, dat is nagekeken, dus misschien is de kleine al aan het indalen. Hoe dan ook, Nanda mijn schoonzus en ik hebben ons erg vermaakt. Zag ook dat de hele mooie voedingsbh's van Mammae gewonnen heeft, iemand die ik daar sprak is ook lactatiedeskundige in Ens, vlakbij ons, dus ik denk dat ik voortaan naar haar toe ga. Ze heeft me als tip gegeven dat als ik nu na 2 weken na de bevalling bij haar langs gaat dat dat de perfecte moment is voor het aanmeten van zo'n voedingsbh. Die ga ik mezelf zo cadeau doen tegen die tijd.

Ik vind ze erg mooi omdat alleen de tepel vrijkomt. op die manier kan ik dan mooi voor de dag komen als we weg gaan naar feestjes of verjaardagen. als ik dan toch moet voeden en mensen vangen een glimp op achter de sjaal vandaan dan zien ze tenminste een mooie bh in plaats van een enorme blauw geaderde tiet! Dat is toch een ontspannen idee. Veel informatie ingewonnen over kolven, maar niets aangeschaft. Medela zegt: niet doen voordat je zeker weet dat je kan kolven en de voorkeur die ik lijk te hebben voor Tommy tippee is problematisch, want da's alleen maar een enkele...

de met camera uitgeruste babyfoons vielen tegen dus ook niets aangeschaft, ik kan ze gewoon goedkoper hier in de buurt krijgen dan daar op de beurs. Voor de rest even bij Kaatje Katoen geweest. De luier die ik gewonnen heb even bekeken, althans het systeem de luier zelf is pas per eind maart leverbaar. Maar goed, dat mag de pret niet drukken! Blij met het babystuff magazine, kan alles even op mijn gemak na kijken. Heb voor de rest nog wat ingeslagen op de culinaire afdeling van de huishoudbeurs, maar ik was blij toen we weer weg gingen. Wat een massa hysterie!

Maar veel plezier Gabriella, dat zal je ongetwijfeld hebben, rolstoel is in hal D in het midden, succes met de lift daar, we hebben er wel even gestaan voordat er eentje kwam :S Maar al met al was het erg leuk! Jammer dat je gips er nog niet af kon, maar ja, je lichaam werkt zo hard op het moment, je kan het haar moeilijk kwalijk nemen!

Nou, dingen doen dingen doen!

Geplaatst

Hahaha, hier pok al op. En in de modus om zo weg te sprinten..hum..

manlief moet zn auto laten schoonzmken dus moet achter hem aan, dan vanmiddag naar zkh voor manlief en tussendoor nog boodschappen doen, denk ik.

aaaaaargh!

Geen tijd voor tukkies!

Veel plezier gabriella.

als je bij geboortekaartjes.nl kaartjes ziet, met een retrolook, (met vaak hout op de achtergrond) die zijn van pippe, van t icsi maart 2010 topic!

Leuk om te zien!

Geplaatst

he meiden,

Bedankt voor de tips!! Hoop dat we op tijd zijn voor de parkeerplaatsen, of vallen die pendelbussen mee?

Benieuwd waar ik allemaal mee thuis kom! En ben heeeel blij dat ik de rolstoel heb geregeld. Heb nu al niet zo'n beste dag maar dat hoeft dus geen probleem te zijn.

Ik laat van me horen!

liefs gabriella

Geplaatst

Hee gabriella! Hoop dat je t overleefd hebt en nu lekker aan t uitrusten bent na gisteren! :-)Nog wat kunnen scoren?Hier alles ok, mams is weer helpen vandaag. Mn hobby kamer vandaag. :-)

Geplaatst

Was onwijs leuk gisteren, maar jemig... wat druk!!!! met een rolstoel door die menigte was niet echt een pretje, en inderdaad beetje raar dat we er eerst een heel eind voor moesten lopen voordat we bij het afhaalpunt waren. Dat was zeker op de terugweg geen pretje met al die tassen, haha!

heb niet veel gekocht, een blousje (bij die geweldige retro-kleding stand) en een wieg dekentje.

Weet na gisteren wel dat ik juist meer moet bewegen, ook al heb ik pijn in mn bekken. Had verwacht dat ik de hele dag voor pampus zou liggen en veel pijn zou hebben, maar het bewegen ging juist beter!

Ga dus maar op zoek naar een fiets waar ik wel op kan fietsen (heb nu een mountainbike, dat gaat echt niet meer met mn buik!!) want autorijden gaat niet meer met t gips, heb ik toch nog wat beweging..

nou lekker op de bank hangen!!!

Geplaatst

En anders lekker n stuk lopen?

Fijn dat je toch gescoord hebt! Ben nog aardig mobiel, dus hier gaat t nog. Hoewel autorijden nu echt al bijna niet meer gaat. En dan heb ik geen gipsen hand ;-)

Fijne bankzaken!

xx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden