Ga naar inhoud

Uitgerekend in april 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

He meiden,

Gabriella, gatverdarrie zeg, gebroken pols?! Dat klinkt niet best, jij maakt ook wat mee. Of je valt flauw in de schuur en nu kruip je weer gewoon achter de stuur van een auto. Ik vind je wel stoer hoor, maar ik moet zeggen...oeioeioei. Lala kan maar zo gelijk hebben en mag je zeker wel even rustiger aan gaan doen... :S Ik weet niet of je veel download, maar anders zou ik je de website eztv.it aanraden, daar kan je series vinden die niet in Nederland worden uitgezonden en dan met name Shameless (US) is zeker de moeite waard ;)

Oeh, ja nesteldrang begint bij mij en Ingmar langzaam aan ook op te spelen. Maar aangezien het kamertje voornamelijk klaar is hebben we het dan ook over andere 'klusjes'. Ik loop er tegen aan dat ik heel erg graag wil gaan witten. Helemaal belachelijk als je mijn omvang zou zien, maar het is een rusteloos gevoel wat meerdere keren op een dag omhoog komt. Die muur...verschrikkelijk, maar is het nu echt belangrijk? Geen idee, ik weet wel dat ik eigenlijk best wel snel er nog aan beginnen en ga maar eens rondvragen of er mensen zijn die ons zouden willen helpen, wellicht dat het dan in een weekendje klaar kan zijn...

En de kleurenworkshop is eigenlijk best wel geslaagd. Ik moet zeggen dat ik er achter ben gekomen dat ik een winter-type ben. Dus ik kan goed met extreme contrasten werken, zwart staat mij en een heleboel andere heldere tinten. Ik heb een kleurenwaaier gekocht en dat was zeker niet goedkoop, maar zeker wel wat waard. Ik moet zeggen dat ik ook een heleboel kleding heb hangen die ik onder het kopje miskoop kan plaatsen. Gelukkig is binnenkort de kledingruilbeurs er. Dan kan ik al mijn slechte kleuren kleren dumpen en ruilen voor kleuren die beter bij mij passen. Da's wel leuk, jammer is dat de ruilbeurs in april is en dat ik dan nog weinig aan kan, maar goed, kleren dumpen is ook al wat hahaha.

Trouwens, ik heb nog weinig last gehad van dat ik letterlijk ontplof. Maar vanmiddag werd ik zo boos op mijn moeder he. Ze heeft wel vaker dat ze iets belooft of afspreekt en vervolgens een dag, of een paar minuten van te voren afzegt. Of ze geeft iets en wilt het niet lang daarna weer terug. Dat is nu eenmaal hoe ze het is en ik weet dat best. Maar toen ze vanmiddag afzegde om mij te helpen schoonmaken (nesteldrang he...en ze bood het zelf aan...) ontplofte ik he-le-maal. Ik ben in tijden niet zo boos geweest. Best wel lullig, maar alles kwam eruit. Ik heb haar ook nog niet gebeld, dat doe ik morgen wel, ik ben bang dat ik me weer laat meesleuren in mijn negatieve gedachten. En daarbij ik ben ook een beetje ziekjes...maar joh. Wat een ontlading. Op de terugweg in de auto begon de kleine ook te schoppen en voelde ik me extra schuldig...arm mannetje, die krijgt die negatieve emoties ook door....nou ja, ook weer mee gemaakt.

He Lala, ik ben trouwens erg jaloers op je borduur machine. Ik vroeg me af of het misschien mogelijk is om tegen betaling wat bij je te bestellen? Ik zou namelijk heel graag de logo van mijn vriend zijn band in een shirtje willen laten borduren, als dat kan. Denk er maar over na of je daar wel zin in hebt en hoeveel je vraagt. Het zou fantastisch zijn om Ingmar te kunnen verrassen met zoiets....

nou ik ga maar eens even kijken of er überhaupt iets leuks is op tv en anders ga ik maar een boekje lezen... in ieder geval even bijkomen van mijn eigen uitbarsting en nadenken hoe ik dit nu weer glad ga strijken morgen, want ach, mijn moeder kan er ook niets aan doen dat ze zo wispelturig is als het Nederlands weer...

fijne avond!

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hahaha.....openstaand overdrukventiel!! Gebeurt steeds minder hier maar nog vaak zat. Erg he? Ik ben laatste tijd gewoon moe van slecht slapen en vroeg op, dan geen overdrukventieltje maar oh zo zielig!! Waterlanders blijven dan komen. Dagje niks doen helpt dan wel.

Stuur maar even een pb-tje aukus, dan krijg je mb mailadres. Het probleem, dus ook óf ik t wil/kan doen, zit em in de complexiteit vh logo. Het zal voor mn machine gedigitaliseerd moeten worden. Ligt er dus aan hoe complex t is. En of ik t een beetje fatsoenlijk gedigitaliseerd krijg. Wil t wel proberen! Dus laat maar weten.

Heb t boek hypnobirthing binnen, zo te zien weinig op tv, ga maar verder met breien en/of lezen.

Ik heb t opgegeven om voor geboorte nog te witten, ben al blij als ik de kasten (boekenkast, dressoir e.d.)schoon en stofvrij krijg voor die tijd. Maar ik herken t wel, die nesteldrang.

Geplaatst

He meiden,

Ja nesteldrang, echt jammer dat ik mezelf zo laat opnaaien, terwijl dat haast niet gebeurd is de aankomende tijd. Trouwens, zo werd mij gisteren meegedeeld, zijn ons aankomende grut volgens de chinese astrologie draakjes he. Onstuimige mensen die heel gepassioneerd alleen hun eigen doel nastreven. Die van mij wordt net als die van Gabriella eind april verwacht en is dan ook nog eens een stiertje. Volgens de kleurenpracht mevrouw een driftig kindje, nou dat geloof ik wel want het is bijna elke nacht wel raak hoor dat hij mij letterlijk wakker bokst! Stiekem vind ik het wel een leuk vooruitzicht. Makkelijke en rustige kinderen zijn erg fijn natuurlijk, maar er mag best wat pit in zitten wat mij betreft. We zullen zien hahahaha.

Nou ik ga maar bammetjes smeren en dingen doen, vandaag maar poetsen en hopelijk met een lekker gevoel het weekend in straks, maandag de groeiecho ~> spannend!

Geplaatst

hier gaat alles goed met de kleine. 29-2 mogen we weer komen. Op mijn eerste verlof dag, goh dat klinkt lekker :)

Verder gaat het hier wat minder, heb begin deze week te horen gekregen dat mijn opa op sterven ligt, ze geven hem hooguit 2weken nog. Ik hoop voor hem dat het niet lang meer duurt. Dus weer lekker dubbel, aande ene kant leuke dingen in het vooruitzicht, verlof en trouwen en aan de andere kant ook een begravenis in het vooruitzicht..

Het nesteldrang gaat hier nog wel,al dram ik wel erg door bij mijn vriend dat hij vant weekend het laatste plankje op moet hangen :) dan is het eindelijk helemaal klaar.

Morgen alweer 33 weken, het schiet op :) binnenkort maar eens een tas klaar gaan zetten denk ik.

Nou ik ga werken, laatste dagje deze week gelukkig, ben wel weer toe aan weekend!

Geplaatst

Noekie, veel sterkte dan de komende tijd. Fijn dat kleine goed groeit maar idd heel erg dubbel. The cicle of life, full circle nu. Ik weet zeker dat opa over de kleine gaat waken. Hij wil t vast groot zien worden.

Pff....nog een halve maand werken? Ik heb echt super veel respect voor je. Zit voor mijn gevpel hier lekker niks te doen en dat is al moeilijk zat. Probeer t toch rustig aan te doen he?

Willen niet dat je dalijk voor geboorte nog een burn-out hebt! Heb jij, je man en je kleine niks aan! Veel sterkte voor jullie de komende tijd. Bruiloft voorbereidingen lopen wel goed?

Krijgr er iemand van ons clubje trouwens een meisje?

Had gisteren de allerlaatste wasjes gedraaid en kwam erachter dat we van kennissen ook meidenkleren gekregen hebben....

Aukus, je meent t! Een draak?

dan gaat meneer écht op zn papa lijken. Een rammetje én n draak. Rustig kind zal t niet worden nee. Hoewel.... Hihi... In ieder geval eentje met een kort lontje.....en n groot hart. Impulsief. Auw......

De vraag is dus hier: op wie gaat hij lijken: zn papa, zn oma (peer's moeder) of zn opa (mijn pap). Alle drie rammen. Waarvan peer dan ook nog draak. Ach ja, dan kan ie met 18 wel zn eerste tattoo krijgen: n draak. Zowel zn pap als ik hebben een tattoo van een draak op ons lichaam. En geloof me: da's toeval. Maar zo kan die traditie wel doorgetrokken worden. Hahahaha

Ik ga ook maar even opruimen. Wordt een dagje vol bezoek. Mam om te helpen opruimen en poetsen, vriendin voor tekening op kastenwand te zetten en vriend om peter te helpen met een tl balk aansluiten en mijn iPad te upgraden.

Mam krijgt een beroerte als ze de eettafel ziet en die verwacht ik elk moment, dus zal maar even wat orde in deze chaos brengen.

Maar eerst een bammetje!

Xx

Hier is het schoppen minder geworden? Of ik ervaar t niet meer als schoppen.... Hoe dan ook mannetje is beweeglijk zat, maar wordt ook weer rustig als je em aandacht geeft(over de buik aait).

Geplaatst

Onze kleine wordt gelijk rustig als mijn vriend zijn hand erop legt. Als ik het doe duurt het wat langer..dat wordt nog wat haha.

Ik ben zelf ook een draak, de kleine wordt ook een draak dus we zullen zien op wie het gaat lijken wat betreft karakter.. Ik ben een kreeft, mijn man een stier en de kleine wordt als het goed is een ram, das dus allemaal verschillend..

Nog 4uur en 3kwartier en dan heb ik eindelijk weekend, jippie!!! Dan volgende week een rustige week, 2 halve en 1hele dag, dan die week erna nog 2hele dagen en dan verlof, heerlijk dat aftellen :)

Geplaatst

Noekie wat een vervelend bericht voor je. Was afgelopen weekend zelf op een begravenis met mn dikke buik, en dan voel je idd letterlijk die circle of life. Maar het blijft altijd lastig, heel veel succes joh..

nou, het stiertje annex draakje in mijn buik laat zich erg goed gelden de laatste dagen... jeetje wat een beweeglijkheid zeg!!! heerlijk om op de bank te liggen en zo af en toe een bobbel voorbij te zien komen. Vandaag weer controle gehad en alles was gelukkig goed. Opgegeven voor de informatieavond van de praktijk waarbij we informatie krijgen over de laatste maand zwangerschap, de bevalling enzovoort. Haha, was vooral mn vriend die erg enthousiast onze namen opgaf. Terwijl we de avond daarna zo'n zelfde soort avond in het ziekenhuis hebben... hij heeft er zinin!

mn pols gaat nu redelijk, met paracetamol is t goed te doen gelukkig. maar je bent letterlijk onthand.. ongelooflijk. maar gelukkig heb ik tijd zat om alles op mn elvendertigst te doen!!

bij mij gaan mn hormonen zo af en toe ook met me aan de haal. Herken dat wel aukus, zo ongelooflijk kwaad worden, ik voel dat ook zo af en toe.. vreselijk.

Gelukkig gaat t boven langzaam maar gestaag nu een beetje opschieten. Dat begint me af en toe ook wel zorgen te baren, dat t niet op tijd afkomt.. Woord van deze week is daarom ook 'verdragen' geworden... erg goeie les voor me!!!

ga s kijken of ik de draak in mn buik wat in slaap kan helpen, er blijft beweging komen!!!

liefs gabriella

Geplaatst

Noekie bikkel die je bent! Ik moet er echt niet bij nadenken om nog te werken, zelfs poetsen wordt niets bij mij. Gelukkig hielp mijn moeder gisteren want ik was na 1 keukenkastje het helemaal zat...leuk hoor nesteldrang, nu nog uitvoeren :D

Wat grappig Lala dat jullie beiden een draak hebben en dat jullie er nu dan nog 1 krijgen ook, idd traditie materiaal!

Het grootste gedeelte van de kinderkamer is af, we zijn de laatste verflagen van het kastje aan het aanbrengen. Gisteren wilde mijn moeder persé nog even langs de Outlet Leen Bakker vlak bij haar en daar vond ik in ene allemaal kinderkamer accessoires. Want geloof me als ik zeg dat ik totaal niet gevoelig ben merknamen, maar dit was wel erg afgeprijsd en in de juiste kinderkamer kleuren (azuurblauw en lime groen) dus ik dacht, nou gewoon meenemen dus!

[ATTACH=CONFIG]3603[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3604[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3605[/ATTACH]

moet je nagaan dat die kapstok haakjes normaliter 10 euro p.s. moesten opbrengen?! Ik heb ze voor 1,50 gescored. Ze zijn trouwens van Lief! Lifestyle...nou het zal wel. Zodra het kastje af is en de kamer goed ingericht (er staan nog allemaal dozen met spullen, dan zal ik zeker even het totaal plaatje plaatsen)

Nou vandaag lekker rustig aan doen, ga zo toch nog even terug naar bed :)

Geplaatst

Noekie, ik moet echt terug naar bed want ik heb er helemaal over heen gelezen dat je zulk slecht bericht van je opa hebt moeten ontvangen. Ik kan me goed voorstellen dat alles nu een beetje uit proportie lijkt. Veel sterkte dan ook toegewenst de aankomende tijd voor jullie beiden en je familie. Ik hoop dat al met al het heengaan van je opa in relatieve rust en berusting zal kunnen plaatsvinden. En dat, ook al zal het gemis dan erg pril zijn, dat je ondanks alles een goede huwelijksdag mag doormaken binnenkort. Rustig aan doen en alles maar over je heen laten komen, sterkte meid!

Geplaatst

Haha....dat lime-groen is er bij ons ook ingeslopen!

Lief! Is leuk, maar idd erg duur normaal gesproken!

Heb gisteren bij kruidvat pooh beer gescoord voor €0,60 per stuk.

Twee mutsjes en een rammelaar voor aan de pols, en wat sokjes. Mam heeft grote maten shirtjes (1-2 jaar) gescoord voor €1,20 stuk!

Toch vandaag maar even een andere kruidvat opzoeken, misschien is er nog meer ;-)

Hihi

Wilde gisteren iegenlijk nog met mam naar een stoffenwinkel maar is er niet meer van gekomen. Bedoeling was om lime-geoene stof te halen voor kussenslopen e.d.

Gaan we volgende week vrijdag doen.

Zodra mannie opgestaan is ga ik ook even terug naar bed. Gisteren druk programma gehad en nu wel relatief fit maar kan nog wel een uurtje slaap hebruiken, eerlijk gezegd.

Hypnobirthing boek, ben blij dat ik alleen t boek heb en niet de cursus er nog bij. Had al een hele set hypnotherapie relaxatie cd's die ik voor punctie en to gebruikt heb en tot nu toe heb ik niks nieuws geleerd. Dit zegt me dat ik al op

de goede weg was. Misschien leer ik nog iets nieuws, zoe niet, ook goed. :-)

Heb t boek relatief goedkoop kunnen kopen. En staat toch wel weer leuk in de boekenkast (Kan t altijd nog via bol verkopen...).

Hier dus kalm aan vandaag. Misschien aan de tekening op kast beginnen, dat is wel een goed plan.

Tot!

Xx

Geplaatst

Lala, wat ben jij toch verschrikkelijk creatief en handig met naaien en zo, vind het echt knap dat je dat allemaal kan maken :-)

En je bent al bijna 32 weken :-D

Geplaatst

Dank je Meduus! Maar t zijn de machines (meestal) die het werk doen hoor!

Maar it vind t wel leuk ja. Mn hele leven is geen enkele kamer totaal op elkaar ingespeeld geweest. Zou t leuk vinden als t bij de kinderkamer wél gaat lukken! Hihi

Heb nog een metertje gordijnstog, kan daar natuurlijk ook kussenslopen van maken. Plus wat groene....hmm....je brengt me op een idee. :-)

Maar eerst: nog een bammetje en dan misschien mog even een half uurtje /uurtje op bed. Heb verder geen plannen voor vandaag, dus wellicht de tekening op kasten dan....

Geplaatst

He Meiden,

Nou ik leek Yoko wel gisteren, ik was voornamelijk in bed te vinden :S In ieder geval wel lekker uitgeslapen. Mag ook wel, vandaag wordt weer een druk dagje. Verjaardag van mijn neefje die 3 wordt, lakentjes ophalen, naar huis om te slapen en vanavond een feestje :D Dussssss, ik ga me maar eens opkalefateren in de hoop dat ik voor de verandering eens op tijd kom hahaha!

Geplaatst

Aukus, lekker druk programma!!

Hier gisteren ook weinig gedaan. Wel sppelbeignets gemaakt gisteravond. Was geslaagd ;-)

Kregen ook nog bezoek gisteravond en eigenlijk hadden ze van mij na de eerste opmerking alweer kunnen gaan. Tjee, alsof ik ervoor kies om als n walvus rond te lopen!! Eigenlijk wel maar de negatieve kanten daarvan zien zij niet. Leuk hoor dat ik bijna niks meer kan en niet meet geweldig mobiel ben. Ja, fijn. Lachen!!!

Het werd er niet beter op.......

Maar goed, vandaag doen we ook niks tot weinig, mag wel eens een keertje.

Tot!!

Geplaatst

Mijn pake/opa is gister overleden, het voelt erg dubbel, wel verdrietig maar ook opgelucht, dat het snel gegaan is en dat hij niet heeft geleden.

Verder is de kleine vandaag overactief, gelukkig bied mijn vriends hand rust :D

Geplaatst

Noekie,

gecondoleerd met dit grote verlies. Altijd jammer als dierbaren de volgende generatie of een andere belangrijke gebeurtenis missen.

Heel veel sterkte. Laat het verdriet je geluk niet in de weg staan. Ik ben ervan overtuigd dat opa meekijkt bij je trouwen en de geboorte.

Heel veel liefs.

Geplaatst

Lieve Noekie,

Veel sterkte de aankomende tijd om het overlijden van je pake een goed plaatsje te geven. Ik hoop dat jullie als familie de troost en kracht bij elkaar zullen vinden om zijn leven te bewonderen. Het gemis zal er altijd zijn, maar ik denk dat Lala gelijk heeft, hij zal vast mee kijken hoe het met de kleine gaat, waar hij zich dan ook maar mag bevinden.

gecondoleerd,

Aukje

Geplaatst

Dankjewel en inderdaad denk ik ook dat hij wel meekijkt. ik probeer het zoveel mogelijk van de positieve kant te kijken, stress is nu ook niet goed! Ik heb er wel vrede mee,dat maakt het een stuk makelijker te verwerken!

Geplaatst

he Noekie, ik hoop dat het alweer wat beter met je gaat....

Hier neemt de spanning toe want we hebben zo straks om half 4 de groeiecho....ben zoooo benieuwd. En verder heb ik de laatste paar dagen echt last van harde buiken en soms wat buikpijn....ik snap er niets van, maar even de VK vragen. Ik las op internet dat er soms al met 30 weken kinderen gaan indalen, maar goed, als dat zo is, dan vind ik het ook best, merk alleen een beetje pijnlijke spanning op en dan ga je toch meteen weer enge dingen bedenken.... Ach, lekker lunchen, slaapje doen en dan zien we wel weer verder. Lala, ik stuur deze week nog wat op, maar het hele weekend stond bol van de activiteiten en ik moet toch mijn vent even aankijken aangezien hij toch iets beter met photoshop overweg kan...je ziet het vanzelf wel in je mailbox!!

gr.

Geplaatst

Is prima Aukje!

Ik zie wel wat verschijnen. ;-)

Doe je kalm aan? Harde buiken is niet goed. Groeiecho is daarentegen wel leuk natuurlijk. En idd kleintje zal langzaam zn weg gaan zoeken! Doe maar lekker lunchen!

Noekie

:hugg:

Geplaatst

Ach Noekie, heel veel sterkte meid.. met je pake. fijn dat je er zo positief mogelijk in staat. Ik geloof er ook absoluut in dat hij van boven aan t meegluren is!!

Aukus, spannend allemaal joh, die echo. je zal m nu inmiddels wel gehad hebben. Ben erg benieuwd!!

Harde buiken is vervelend inderdaad. zelf nu 1 keer 'last' van gehad, voelde idd niet heel fijn. En ze kunnen inderdaad ook al vroeg indalen, hier zat ie ook al goed laag, maar de vk zei dat ze dan ook nog terug kunnen draaien. Over een paar weekjes niet meer.

Hier gaat t wat op en af. Ondanks dat ik nu erg weinig doe ivm mn arm in t gips, krijg ik steeds meer last van mn bekken. Mn rechtervoet kan ik dan bijna niet optillen dus moet ook geholpen worden met broeken, sokken, schoenen aantrekken. hoogst irritant!! Maar de pijn is soms ook echt niet te doen meer.

Eerst was t pas aan t eind van de middag, begin van de avond, maar het begon nu vanmorgen al. De bekken fysio al gebeld maar die is er de hele week niet.... fijn dat carnaval hier in brabant!!

Kijk vandaag nog even aan, en anders morgen toch de vk praktijk ff bellen. Probeer ondertussen zoveel mogelijk in beweging te blijven, lijkt me toch het beste.

En sja, wil donderdag echt heeeel erg graag naar de negen maanden beurs!!! Dus hoop dat t gaat lukken..

Nou, oma gaat dr dagelijkse wandelingetje even doen. Anders ga ik teveel bleek zien van t teveel binnenzitten!! Ook niet gezond!

liefs gabriella

Geplaatst

He meiden,

Inderdaad, de echo was spannend, maar alles goed hoor. Hij zit wel boven in de curve, maar zeker er niet over heen pffff, daar ben ik dan wel weer blij om :D En hij zit goed in het vruchtwater; dus helemaal prima... De harde buiken en vooral het gevoel dat de bovenkant van mijn buik heel erg onder spanning staat is een aanwijzing voor een verhoogde bloeddruk, dus ik moet het in de gaten houden. Nu was mijn bloeddruk an sich normaal, maar omdat ik dus de hele tijd een lage bloeddruk had was die voor mij wel hoog. Dus gewoon in de gaten houden...nou ik merk het wel.

Wat vervelend dat je bekken zo opspeelt, heb je al een goede buikband gehaald? Ze zijn niet goedkoop, maar ik ben er wel heel blij mee. Ik draag de kleine ook erg naar voren dus ik heb de band ook wel als steun nodig vooral voor mijn onderrug. De negenmaanden beurs wordt inderdaad een uitdaging, zeker nu ik dus ook veel last heb van die harde buiken. Mijn schoonzusje neemt dan ook een inklapbare rolstoel mee, voor als het gewoon te veel wordt, eerst vond ik dat maar stom, maar ik zie nu in ene wel wat meer voordelen behalve alle tassen er aan op hangen, ik zal er dan ook wel gebruik van maken ben ik bang hahahaha.

Voor de rest geen bijzonderheden hier, lekker met de voetjes omhoog en vanavond 'one born every minute' kijken op TLC, zo'n leuke serie....

gr!

Geplaatst

gelukkig goed nieuws aukus! Maar wel vervelend van die bloeddruk. Gebruik zelf een bekkenband, op aanraden van de fysio. Heb als ik dat ding aansnoer altijd het gevoel dat mn heupen niet meer zo rammelen..

Het is alleen zo gek, als ik mijn rechtervoet optil, trekt er zo'n pijnscheut door mn linker heup heen. Gek toch dat dat diagonaal werkt?

En wat betreft die rolstoel; ga morgen idd even bellen met de rai of ze daar ook van die rolstoelen hebben staan, anders zit ik er over te denken er toch 1 te regelen via zo'n kruisbureau.

En ja, hahahaha, het was in eerste instantie ook een beetje om alle meuk aan te hangen wat je daar gaat krijgen!!! Ga jij ook donderdag? Kunnen we als motorrijders naar elkaar zwaaien maar dan in de rolstoel, hahaha.

Ga morgen alle kleertjes eens in de wasmachine doen... weer allerlei leuke dingetjes binnengekregen via marktplaats!! Jeetje meiden, het gaat nu echt opschieten he?

liefs gabriella

Geplaatst

He Gabriella,

Fijn dat je in ieder geval iets hebt voor je bekken, zal vast wel schelen. Wel raar van dat kruislinge zenuw gedoe....da's echt wel weird ja... Het is wel zo dat als mensen een TIA krijgen aan hun linker hersenhelft dat dan de rechterkant van hun lichaam hun ledematen dat vaak laten zien. Maar uiteindelijk kan je daar weinig mee want die van jou gaan dus tussendoor kruisen, misschien wordt er gewoon een zenuwbaantje afgekneld? Maar ik zou gewoon wel een rolstoel regelen hoor! Ik doe het ook gewoon al rollend, of te wel this is how a role.... hahaha maar goed, ik rol woensdag al de RAI in, dus helaas, zwaaien naar elkaar zal niet gaan, was anders wel leuk geweest.... Fijn he al die kleertjes, ik heb echt al zoveel uitgewassen, nog even en dan komt het kledingkastje die ingmar heeft afgelakt en dan kan ik ook een hoop setjes ophangen. Ik ben wel op zoek gegaan naar stoere jongenskleding, maar in alle eerlijkheid vond ik het erg lastig om te vinden wat ik zocht en daarbij, ik heb me maar ingehouden want ik ben bang dat we overspoeld worden straks....nog maar een paar maanden/weken :D

Nou ik ga mijn bed maar eens opzoeken -gaap-

Geplaatst

Gelukkig weinig last (meer) van mn bekken. Ik ga woensdag enorm slenteren, en andersis er vast genoeg zitplek voor zwangere dames :-) ik probeer een draagdoek te scoren en een starterset flessen, mss met kolf....

Ben benieuwd hoor! Had noit gedacht dat ik ooit naar de negenmaanden beurs zou gaan...

Het schiet nu echt op ja. Wie van ons zou t eerste moeten zijn? Ik speel vals hihi dus ik tel niet mee.

Hier is alles al gewassen, het wachten is op de kleine man...

Xx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden