Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Welkom en veel succes, nieuwelingen!

@Mywish: ik hoop dat de pijn juist een goed teken is.

@Femmie: een licht streepje, spannend!

Hopelijk wordt 'ie de komende dagen lekker donker.

@Corina: sjit. Veel sterkte. De volgende is vast een plakker.

Goed nieuws: van de zeven eitjes, hebben vier zich ontwikkeld tot embryo.

Vanmiddag worden er twee teruggeplaatst (een 7-cel en een 8-cel), de andere twee zijn niet goed genoeg om in te vriezen.

Vandaag beginnen dus ook bij mij de wachtweken...

• Reacties 957
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ jo, ik heb al heel wat terugplaatsingen gehad, maar nog nooit heb ik een cryo mogen zien. Ik loop in Zwolle, daar doen ze dat jammer genoeg niet. Heel veel su6 maandag! Had jij gevraagt om die prik? Ik had bij mijn laatste punctie ook echt enorm veel pijn. Ik ben helemaal geen mietje, maar de tranen rolden me over mijn wangen. Ik had wel een goedje in mijn infuus maar geloof niet dat het heel goed hielp.

@ Suuska, Jij krijgt er 2 terug? Mag je daar zelf voor kiezen? Heel veel su6 vanmiddag!

@ MayMar, leuk dat jullie dan samen hier weer terecht komen. Ik hoop het voor jullie dat jullie samen kunnen shoppen!

@ Lee, dat moet haast wel een zwangerschap zijn hoor! Oeii spannend! Ik heb hele goede hoop voor je :toppie:

@ Femmie80, Hoeveel kansen heb je na deze? Maar een bloedtest op dag 10? Das best vroeg toch? Een heel licht streepje? Oei spannend! Morgen weer testen?

@ Mar S, ik heb een dag eerder de tp gehad en mag een dag later testen, Hahaha!

@ MyWish, heb je ook een goede vriendin of familie waar je er mee over praat? Dat zou ik niet kunnen hoor. Eigenlijk weet iedereen het in mijn omgeving wel.

@ Corina, wat ontzetten balen zeg! Kunnen ze er dan niet alsnog 1 uit de vriezer halen? Dat ontdooien duurt eigenlijk helemaal niet zo lang namelijk. Ze willen hem alleen langer observeren. Ik had namelijk nog 2 cryo's. Ze hebben dinsdagmorgen 1 ontdooid en eind van de middag belde ze op om een afspraak te maken voor woensdag de terugplaatsing. De mevrouw aan de telefoon zei: Het kan zijn dat deze vannacht stopt met delen, dan halen we morgen vroeg er een nieuwe voor je uit en krijg je als die goed terug. Nu was die eerste we goed gaan delen en heb ik nu nog 1 in de3 vriezer, maar ik wilde aangeven dat ik het raar vindt dat je nu een hele cyclus wachten moet.

Hier gaat het goed. Vandaag ga ik lekker bij mijn ouders op de bank hangen. Relaxt! :sofa:

Geplaatst

Mijn kansen zitten erop.. Dit was mijn laatste cryo in deze behandeling.. Had totaal 9 bevruchte eitjes waarvan 8 cryo's ze hadden het allemaal gehaald alleen niet het gewenste resultaat! Ja de 4e en 5e cryo was ik zwanger maar dat ging fout met 7 weken! Als deze streep niet doorzet ga ik met mn 2e IVF beginnen! Hopelijk is dat niet nodig !

Geplaatst

Hi Allemaal,

Ik heb mij sinds gisteren ingeschreven en lees met veel interesse alle berichten nu.

Jeetje ik wist echt niet dat we met zo vele waren. Wel fijn dat alle ervaringen en gevoelens op deze manier gedeeld kunnen worden. Ik wil iedereen heel veel succes en sterkte wensen. Ik zie dat er veel gaat gebeuren deze maand. (of al is gebeurd).

Ik zelf ben vandaag voor mijn tweede echo geweest en er ontstaan op dit moment 10 Fol. Ziet er dus goed uit. Maandag mag ik terugkomen voor een derde echo en bloedprikken en dan... dan is het afwachten wanneer de punctie gaat plaatsvinden.

Geplaatst

Annemarie, het is zeker heel gezellig :) We hebben nu al 2 jaar best intensief contact, iedere dag via whatsapp en natuurlijk op het forum.. We hebben de deal gemaakt dat als we samen zwanger zijn, dat we dan gaan shoppen :)

Femmie, ik hoop dat het gewoon helemaal goed gaat komen deze keer! Ik ga voor je duimen!

Iggie, welkom hier! Hopelijk goed nieuws Maandag en dan gauw de punctie!

Ohhh dames, ik heb zo'n gek gevoel.. Als je me zou vragen wat ik voelde bij de vorige zwangerschap, dan zou ik dat niet kunnen zeggen.. Maar nu heb ik dat gevoel weer en herken ik t van toen :$ Misschien is het ook wel niks en maak ik mezelf alleen maar gek... Nog een dag of 5, dan weten we meer :)

Geplaatst
Joekie, heb jij nog een mooie test die je wilt showen? ;)

Oké dan ;)

Deze is van vandaag:

[ATTACH=CONFIG]2487[/ATTACH]

Nog steeds niet helemaal zo donker als de teststreep...

Is dat niet vreemd?

Geplaatst

joekieee dat is echt een mooiee test gefeliciteerd nogmaals haha nou denk dat je zeker wel zwanger bent hoor !! je hebt toch ook je ziekenhuis test gehad vandaag of dat niet?

suuska ook 2 mooie embryos wij wilde er ook 2 maar bij ons in Tilburg mag dat helaas niet ze vinden dat er teveel risico's aan zitten wel jammer .. maarja ik hoop dat deze blijft plakken.. ik zit pas op dag 5 pff maar voor jou beginne de spannede weken nu ook dat ze maar snel vor bij gaan

xxx mywish

Geplaatst
joekieee dat is echt een mooiee test gefeliciteerd nogmaals haha nou denk dat je zeker wel zwanger bent hoor !! je hebt toch ook je ziekenhuis test gehad vandaag of dat niet?

Nee, maandag heb ik de bloedtest :D Spannend hoor.. Je blijft toch onzeker :D
Geplaatst

Hoi,

Ik lees nog niet zo actief mee maar zal dat vanaf nu meer proberen. Volgende week dinsdag heb ik de tp van twee cryo's.

Iedereen die een negatieve test heeft heel veel sterkte. En voor iedereen met een positieve test ; gefeliciteerd!

Ik heb mezelf even op het lijstje gezet. Tot nu toe weinig bekenden van vorige wachtbankjes en andere topics waar ik op schrijf.

Punctie

10 oktober - Jo1978

11 oktober - Shirley

Terugplaatsing

3 oktober - Mywish

4 oktober - Liminous

7 oktober - Suuska

11 oktober-Twinklestar

13 oktober - jo1978

14 oktober - Shirley

Testen!!

2 oktober - purple1982

2 oktober - Bloempje80

4 oktober - Mommysoonihope

4 oktober - Maaikie

7 oktober - mijnbaby

7 oktober - setje

8 oktober - Joekie

9 oktober - Lee

12 oktober - mama27

13 oktober - Limburgsemeid

17 oktober - Liminous

17 oktober - Mywish

21 oktober - Suuska

27 oktober - jo1978

28 oktober - Shirley

Geplaatst

@Femmie80 Okey dat is wel erg spannend, ik hoop het voor je!

@Iggi, welkom hier! Helaas zijn er in erg veel vrouwen die hetzelfde mee maken als jij nu. Su6 maandag met de FM.

@Joekie, Gefeliciteerd meid met je zwangerschap.

@sweetformysweet, jij ook gefeliciteerd!!!

Ik heb mijzelf er ook op gezet, alleen de kleurtjes zijn weg!

Punctie

10 oktober - Jo1978

11 oktober - Shirley

Terugplaatsing

3 oktober - Mywish

4 oktober - Liminous

5 oktober - Annemarie84

7 oktober - Suuska

11 oktober-Twinklestar

13 oktober - jo1978

14 oktober - Shirley

Testen!!

2 oktober - purple1982

2 oktober - Bloempje80

4 oktober - Maaikie

7 oktober - mijnbaby

7 oktober - setje

8 oktober - Joekie

9 oktober - Lee

12 oktober - mama27

17 oktober - Liminous

17 oktober - Mywish

19 oktober - Annemarie84

21 oktober - Suuska

27 oktober - jo1978

28 oktober - Shirley

Geplaatst

Punctie

10 oktober - Jo1978

11 oktober - Shirley

:myfignerscrossed:Terugplaatsing:myfignerscrossed:

3 oktober - Mywish

4 oktober - Liminous

5 oktober -annemarie84

7 oktober - Suuska

13 oktober - jo1978

14 oktober - Shirley

:goodluck1:Testen!!:goodluck1:

2 oktober - purple1982

2 oktober - Bloempje80

4 oktober - Maaikie

7 oktober - mijnbaby

7 oktober - setje

8 oktober - Joekie

9 oktober - Lee

12 oktober - mama27

17 oktober - Liminous

17 oktober - Mywish

19 oktober -annemarie84

21 oktober - Suuska

27 oktober - jo1978

28 oktober - Shirley

Geplaatst

wauw sweetformysweet van harte!

en suuska mocht je ze nog zien van te voren?

welkom twinkelstar!

en iggie ook welkom natuurlijk!

liefs jo

Geplaatst

Wat een lieve berichtjes wordt er extra blij van :)

Ik zit nu 14 dagen na de tp vind het heel spannend.

En ook een beetje eng.

Spannend voor al die meiden in ww, samen zijn we sterk!

Moet jij bloed prikken joekie? Hebben ze bij mij niet over gesproken.

Groetjes sweet

Geplaatst

Jo, je hebt me per ongeluk van het lijstje gehaald. Kan iemand mij er weer opzetten? Ik krijg de kleuren er niet bij met mijn iPad! 11 oktober tp.

Sweetformysweet, zeker spannend zeg! En nu? Een afspraak maken voor een echo? Bij welk ziekenhuis lopen jullie?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden