Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal,

Hier nog dames die zich in de wachtweken bevinden?

Ik zit nu op 3 dagen na tp van een vroege blasto (5-daagse). Ik voel helemaal niks 😐. Begin de hoop te verliezen.

hopelijk zijn er meiden die dit herkennen.

liefs!

Posted

Hoi Ireen,

Ik ga me eind van de maand op het wachtbankje zetten.

Zojuist gebeld door arts dat we mogen beginnen. Morgen eerste afspraak om het ivf traject op te starten.

Weet je al meer, voel je nu wel wat? Misschien was het maandag nog vroeg? (Geen idee)

Liefs, Coob

Posted

Hee Coob,

Oh wat spannend! Hopelijk is het deze keer raak! Binnenkort dus weer aan de naald? Heel veel succes!

Inmiddels heb ik veel buikpijn... vaak naar de wc een drukkend gevoel daar beneden. Maar ik heb precies zoiets vorig jaar gehad en ik was verre van zwanger hehe. Ik gebruik nu ook duphaston en progynova voor het eerst dus misschien bijwerkingen? Geen idee google en ik zijn inmiddels dikke vrienden.

lief Ireen!

Posted

@Ireen laat google je niet van de wijs maken, wil ook nog wel eens verkeerde info geven. (Maar ik ken het maar al te goed)

Voor mij is het de eerste keer ivf traject. Vandaag behandelplan gekregen. Eivoorraad is goed 10/10. Start met 150 eh gonal-f en dan vanaf de 8e cetrotide. De 10e heb ik de controle echo of het al punctie rijp is... gelukkig mag partner dan wel mee. Zo vervelend dat het nu steeds solo is...

Ben benieuwd hoe het met bijwerkingen gaat zijn. Hopelijk weinig/niet.

Eerst morgen de verjaardag van onze kleine jongen vieren. Hij wordt al 1...🥳

• 2 weeks later...
Posted

Hi dames ik lees ook even mee! Gister een tp gehad van een cryo, spannend dus nog de komende 2 weken  😉

Is voor ons het 2e kindje via IVF. Eerste zoon is geboren na 2e terugplaatsing, dus heb stiekem goede hoop. De teleurstelling zal daardoor miss extra groot zijn 😉 gebruik nu Progynova en Utrogestan.

@Ireen hoe gaat het met je? 

@Coob pittig traject, zeker met een kleine man erbij! Hoe voel je je?

Posted

@Louise Boogaards 

Uitgangsecho was goed, beide eierstokken 10 follikels gezien, dus gestart met 150 eh gonal-f  en daarna cetrotide.

1e follikelmeting

Bms 8.6 mm

Rechts alles 7 mm/kleiner

Links:15, 11, 9 en kleiner

Ophoging van gonal-f naar 225 eh,

2 dagen later weer meting.

Bms 10.9 mm

Recht follikels 10 mm (dus nog te klein)

Links: 17, 14 en 11

Toen de keuze gekregen, of nog doorspuiten want er is een kleine kans dat ze toch nog meekomen, of afbreken...

Gekozen om toch nog 2 dagen door te spuiten. Nu hebben we morgen een laatste meting waarin definitief besluit word genomen met wel of niet doorgaan. Ben bang van niet. Maar ik kan natuurlijk niet binnen kijken. (Zou elke ivf-vrouw wel willen😅)

Gisteren wel nog 5 uur geslapen na die afspraak maar dat komt eerder door een week weinig slaap door onze huidige vent, die alleen nog maar bij mij wil slapen.

Ik voel me dus een combinatie van veel verschillende dingen, moe, hoopvol, teleurgesteld.... ik hoop dat morgen goed nieuws brengt.

Jij succes met stil zitten op het wachtbankje...

Posted

Louise en coob heel veel succes komende tijd!

Hier zoals altijd weer niet gelukt. We weten niet of we nog door willen/kunnen. Ik wil eigenlijk niet ‘opgeven’ maar 4 terugplaatsingen na 3 volledige ICSI behandelingen is niet erg hoopgevend. Onze laatste behandeling was in Duitsland waar ze alles hebben geprobeerd. De wens is zo groot. Kinderloos door het leven gaan is voor mij geen leven. Zo onbegrijpelijk dat dit nu mijn realiteit is.

ik wens jullie al het goeds toe komende tijd en hopelijk met een prachtig eindresultaat 

liefs,

Ireen

Posted

@Ireen  ik kan me niet voorstellen hoe moeilijk het moet zijn. Heb je nog cryo's of verzekeringtechnisch uitbehandeld?

Heb je al verdiept in andere opties?

Wat misschien wel fijn is, is om professionele counseling te zoeken om het een plek te geven als je daar "klaar" / aan toe bent...🥺🥺

Posted

@Ireen wat vreselijk verdrietig voor jullie zeg, dikke knuffel. Kan me voorstellen dat je hier zo onzeker van wordt! Ben ook benieuwd of je nog cryo's hebt of dat je verzekerde pogingen voorbij zijn. Weten jullie wat de reden is dat het niet lukt via de natuurlijke weg?

Heel veel sterkte.

Posted (edited)

@Coob hoe is de meting gegaan? Je hebt alles wel goed onthouden zeg. Weet niet zogoed meer wat 'goed' is qua mm? Hoor je dan gelijk of er een punctie plaats gaat vinden?

Zo gek, 3 jr terug zat ik in dezelfde situatie en dan weet je het gewoon ineens niet meer.

Lijkt me idd zwaar voor je, wil hij helemaal niet in zn eigen bed? Die van mij is ook een slechte slaper, gaat laat naar bed en wordt s nachts altijd wakker. Heb het opgegeven en hij ligt nu ook meestal tussen ons in 😉

Edited by Louise Boogaards
Posted

HI Allemaal,

Hier op het wachtbankje van terugplaatsing 10.. 

op dit moment op dag 5 van mijn terugplaatsing en 9 dagen na mijn eisprong.

Geschiedenis van laatste paar terugplaatsingen:

Terugplaatsing 7 met clomid in eigen cyclus - 3 dagen na terugplaatsing ongesteld

Terugplaatsing 8 een verse terugplaatsing - miskraam met 5 weken

Terugplaatsing 9 met ovaleap in eigen cyclus = 5 dagen na terugplaatsng ongesteld.

Terugplaatsing 10 met meriofert in eigen cyclus = alleen loopt nog op rolletjes

Alle keren zonder utrogestan..

Ik ben erg positief deze poging (ja dat kan nog na 9 keer haha) en nog niet ongesteld op dag dus dat is al een overwinning... Wanneer werden jullie ongesteld na een terugplaatsing in eigen cyclus?

Posted

@Louise Boogaards 

Helaas is er besloten om het nu af te breken. Het dominante ei was nu 24, de anderen 15, 13 en rechts allen rond de 11.

En ze hadden 17 of 18 mogen/moeten zijn.

Onthouden is makkelijk, schrijf mee omdat partner niet mee mag....

Heb nu wel pregnyl gekregen om te zorgen dat er wel een eisprong plaats vindt, en hopelijk voorkomt het cystes.

Dag 1 vd menstruatie weer bellen, dan weer een uitgangsecho en als er geen cystes zitten, direct weer aan de gonal-f. Dan 187.5 of 200 eh ipv 150. Ga dan wel "zeuren" om die 200, en zal dan eerder een echo hebben om evt bij te sturen. Nu n echo gehad op dag 10, dat gaat nu dag 6 of 7 worden.

Als het wel goed was geweest en alles 18 mm was (op die ene grote na) dan zou er direct een punctie afgesproken worden ja.

En inderdaad 1 jarige hummel gaat laat naar bed (21.30 in bed). Dan word ie rond 1.30 wakker, en moet ie bij mij liggen, of dat op de voedingstoel of bed is maakt hem niet uit, na n half uur slaapt hij en kan ie wel weer in zn eigen bed. Maar met pech, is het dan 5 uur dat hij weer wakker is. Bij ons in bed draait hij een keer en slaapt hij weer door... naast dat dat bed voor mij wel fijner is, lees warm....

Posted
Hallo allemaal,
Hier nog dames die zich in de wachtweken bevinden?
Ik zit nu op 3 dagen na tp van een vroege blasto (5-daagse). Ik voel helemaal niks . Begin de hoop te verliezen.

hopelijk zijn er meiden die dit herkennen.
liefs!

Hi

Ik zit ook in mn wachtweek dag 10. Voor t eerst een tp van een cryo in een kunstmatige cyclus. Ik mag op dag 14 testen. Ik heb wel echt klachten. Misselijk en steken onderbuik en denk telkens dat ik ongesteld ga worden maar toch telkens niet. Ik ben ook heel moe.
Maar bij de verse terugplaatsing niets gevoeld..

Wat is jullie ervaring. Breekt de ongesteldheid vaak door voor dag 14 of komt dat ook pas na de testdag op gang vaak?

Groetjes bambi85

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Posted

@Bambi85 spannend je mag dus bijna testen! Ik heb dezelfde klachten, maar vermoed dat het door de progynova en utrogestan komt.

Kon me niet beheersen en heb getest (dag 6 na tp) en hij was natuurlijk negatief.. voel me nu rot.. 

@Coob superklote dat jullie niet verder kunnen 😞 al die stress en moeite voor niks.. het is zo'n onzekere tijd telkens...

Posted
@Bambi85 spannend je mag dus bijna testen! Ik heb dezelfde klachten, maar vermoed dat het door de progynova en utrogestan komt.
Kon me niet beheersen en heb getest (dag 6 na tp) en hij was natuurlijk negatief.. voel me nu rot.. 
@Coob superklote dat jullie niet verder kunnen al die stress en moeite voor niks.. het is zo'n onzekere tijd telkens...
Dankje
Sterkte@coob wat vervelend ...
Nedankt voor je reactie @louisa boogaards . Ik ben nu pas een beetje aan t doorkrijgen hoe dit forum is opgebouwd en hoe ik kan taggen en reageren :)

Ik zocht naar herkenning en info en bezocht dit forum maar merk ook dat t nij flink onzeker maakt. Voor iedereen is het zo anders. Het is echt een joge hoed. Lucky of niet...

Ik heb de hele avond en ochtend nu de milde onderbuikkrampen. Nu op dag 11... ik ben bang dat t mis is. Het lijkt teveel op ongi worden.

Bah ik wil de hele dag wel in mn bed blijven... zo shit voel ik mij ervan...

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Posted

@Bambi85 het maakt mij de eerste keer ook heel onzeker, maar de herkenning is wel heel fijn. Trek je gewoon terug als het niet goed voelt he? Maar het is wel fijn om te weten dat je niet de enige bent ook al lijkt dat om je heen vaak wel zo... probeer nog hoop te houden, liefs