Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hoi,

Ik heb op maandag 10 augustus de punctie gehad en ook afgelopen donderdag de terugplaatsing. Nu is het afwachten...

Groetjes,

Elke

Posted

Spannend!! Ik ben nu bezig met gonal-f, nieuwe ronde icsi en ik verwacht zaterdag of maandag mijn punctie. 

Ik duim met je mee!! Dan mag je dus al bijna testen? Donderdag? 🤞🤞🤞

Posted
Op 13-8-2020 om 16:41, Hopefulness zei:

Hoi hoi,

Zijn hier ook dames die in hun wachtdagen zitten?

Ik heb vandaag mijn terugplaatsing gehad...

Hai! Zaten wij hier in 2017 niet ook samen? Toen voor mij ronde 1. Hoe is het nu met je? Waar ben je in het proces?

Posted (edited)

@Johanna82 hoi hoi,

Ja dat zaten wij! Voor mij was dat ook mijn eerste ronde. Waarvan ik okt 2017 bevallen ben van Wim. Ik had toen 2 eskimo's waarvan de eerste tp niet is blijven plakken en de 2e tp is in mei 2019 Joep geboren.

We hebben altijd gedroomd van een groot gezin, vandaar deze tweede ronde.

Zondag bericht gehad van het ZH en we hebben weer 2 eskimo's.

Ik hoop zo dat deze tp weer een blijvertje is voor 9 mnd🤞🤞🤞

Hoe is het voor jou verlopen de afgelopen jaren?

12 uur geleden, Johanna82 zei:

Hai! Zaten wij hier in 2017 niet ook samen? Toen voor mij ro5nde 1. Hoe is het nu met je? Waar ben je in het proces?

Edited by Hopefulness
Posted
21 uur geleden, Hopefulness zei:

@Johanna82 

En was zaterdag of vandaag je punctie?

Liefs

Mijn punctie moet nog komen, ik ben zaterdag of maandag aan de beurt. Vandaag bij de controle bleken er wel weer veel eitjes te groeien, dus ik ben heel benieuwd hoe het er donderdag uit gaat zien.

Ik hoop ook dat deze blijft plakken. En de 28ste dus testen? Spannend! Ik duim voor je!!

Posted
21 uur geleden, Hopefulness zei:

@Elke90 

Hoi Elke, dan lopen we gelijk op! Mag jij ook pas de 28ste testen?

Heb jij nog cryo's in de vriezer? Wij wel gelukkig, zondag bericht gehad dat er 2 de vriezer zijn ingegaan.

Oh fijn! 2 in de vriezer!

Posted

@Johanna82 

Oww sorry, ik dacht afgelopen 😓. Balen zoveel eitjes... hoeveel zijn het er nu? 

Mijn korte traject heeft wel echt zijn werk gedaan. Ik ben van 18 follikels naar 8 gegaan. En het zelfde geoogst uiteindelijk...

Ja super fijn 2 in de vriezer. Afgelopen nacht weer slecht geslapen. Ik was zo wakker... vandaag is de laatste dag van de innesteling.... hopelijk zit het lekker warm ingenesteld🤞

Posted

Ik ben vanochtend weer in het zk geweest. De oestradiol waarde hoor ik om 15.00 uur. Maar ik heb nu weer veel eiblaasjes en een snelle telling kwam tot 16. Dikke kans dat ik me daarom ook zo beroerd voel dus. Vandaag is onze dochter bij opa en oma, ik heb een werkdag, maar ik lig op de bank en doe vandaag even niets. Zo moe, ziekig, ik ben er wel klaar mee. Hopelijk zaterdag de punctie, dat hoor ik om 15.00 definitief. Ik verwacht dat wel overigens. En dan wachten of er bevruchtingen zijn, of er dinsdag een tp gaat zijn (of ik ok ben om dat te doen ook), dan wachten op dag 12, dan hopen dat ik deze keer zwanger blijf ook. Nog een hoop onzeker! Stap voor stap! Ik probeer mezelf ondertussen maar bezig te houden.

Hoe gaat het wachten bij jullie?

Posted

@Johanna82 

Jeetjemina! 😨 geen wonder idd dat je je zo beroerd voelt. Ennn wat hebben ze om 15.00 gezegt? 

Mag jij op 12 wd testen?

Hier alles goed, het lijkt wel of ik gisteren en vandaag last van bandenpijn heb😓 verder heb ik minder last van krampen e.d. ik ga het niet volhouden tot de 28ste ik ga zondag ochtend testen zit dan op wachtdag 10.

Posted

Poeeehhh hier slaat de onzekerheid me om de oren. Gisteravond flinke buikpijn, echte ongi pijn met lage rugpijn zoals ik dat altijd heb.... Heb er pcm voor ingenomen. Ben nu wel een beetje in mineur😓

Hebben jullie ervaring met flinke ongi pijn en toch zwanger zijn?

Posted

Oh ik duim heel erg dat het meevalt!! Ik vond de tekenen bij mijn zwangerschap van onze dochter heel duidelijk, mijn borsten knalden uit mijn bh. Maar bij andere zwangerschappen ( 5 miskramen) waren dat ook tekenen, soms ook krampen, misselijk, pfff.  ik hoop dat het je erg meevalt lieverd en het innesteling is, dat kan ook krampen veroorzaken🤞 Hoe is het nu met je? Ik hoop het heel erg voor je meid!!

Gebruik je nog utrogestan? Ja, test niet te vroeg, maar wachtdag 10 na ovitrelle is dacht ik ok, dan meet je de ovitrelle niet meer. Ik duim voor een dubbele streep! 

Ik heb morgen, zaterdag, de punctie. 9.00 meteen. Ik mag officieel 15 dagen na de punctie testen dacht ik. Maar ik hoor het zaterdag allemaal. Ja, ik heb toch nog meer eitjes dan we bij de uitgangsecho dachten. Maar gelukkig is mijn oestradiol deze keer 10,5 op donderdag en niet 16.7 zoals de vorige keer. Ik heb nu geen overstimulatie-achtige symptomen gelukkig. Dus als er bevruchtingen zijn, dikke kans dat ik di de verse tp kan hebben🙏

Posted

@Johanna82 

Ja maar al die kwalen zoals gespannen borsten, krampjes, misselijk dat zijn ook bijwerkingen van de utro. Die ik idd ook deze ronde moet gebruiken.

Mijn nichtje heeft me vanmorgen gerust weten te stellen. Zij had bij 6 en 9 weken precies zo'n heftige kramp, ws was het haar baarmoeder die flink groeide. Dat heeft me wel gerust gesteld, plus het feit dat ik vandaag helemaal geen last heb van mijn buik. Ik heb vandaag helemaal nergens last van eigenlijk.

Spannend! Hopelijk valt het qua pijn mee... hoeveel hebben ze geteld? Wat is oestradiol? Ik heb dat woord in mijn trajecten nog niet gehoord...

Ik ga voor je duimen dat di de tp is🤞🍀🤞🍀🤞🍀

Posted

Nou,ik ben er weer een beetje. Ze hebben 26 eitjes gevonden😳 dat is echt bizar veel en betekent ook dat ze me gaan controleren op overstimulatie en kijken of mijn lijf genoeg hersteld is voor een terugplaatsing dinsdag. Er is in ieder geval een goede kans dat bevruchting plaats gaat vinden. Manlief is onderweg naar mij weer en dan bespreken we de rest hier met de arts. 
Ze zag bij de punctie geen vrije vloeistof en dat is een goed teken. Maar om een beeld te geven: ze hopen op 12 en dat is een goede score qua eitjes dus dit is wel echt bizar veel. Ook logisch dat ik daarom dus veel klachten had. 
Het was een pijnlijke behandeling, mijn onderbuik is nu erg beurs. dit weekend veel rust houden en dan hopen dat we di terug mogen komen🤞🤞😘😘

Posted

@Hopefulness ja, ik duim voor je hoor!! Ga je morgenochtend testen? Fijn dat je geen klachten hebt. Bizar hè, wat een twijfel. Vandaag veel leuke dingen doen en jezelf lekker bezig houden! De tekenen zeggen wel en niet iets, om gek van te worden. Wat is je gevoel erbij? 

Ze nemen hier voor elke controle echo ook bloed af en daarin kijken ze naar de oestradiol waarde, die moet oplopen tijdens de stimulatie fase. Dit is al wel wat aan de hoge kant. Maar ik reageer dus kennelijk erg op de medicatie. 

Posted

@Johanna82 

Jeetje wat een aantal! 😨😨😨

Idd geen wonder dat je je zo beroerd voelde. Dit weekend niks doen, alleen goed drinken! Ik hoop voor je dat je dinsdag mag voor de tp, ik twijfel er niet aan dat er een bevruchting zal zijn😉😉😉

Maar hebben ze je protocol dan niet aangepast? Ik had een kort protocol. 10 dagen spuiten ipv 21 dagen.

Mijn oogst was nu netjes 8 ipv 18.

Posted

@Johanna82 

Ja morgen vroeg is het, het moment vd waarheid.

Ook vandaag heb ik nergens last van alleen hoofdpijn en mjjn borsten zijn gespannen en weer wat groter... 

Mijn gevoel zegt me dat ik zwanger ben, maar ik hou echt een slag om de arm...

Posted
1 uur terug, Hopefulness zei:

@Johanna82 

Jeetje wat een aantal! 😨😨😨

Idd geen wonder dat je je zo beroerd voelde. Dit weekend niks doen, alleen goed drinken! Ik hoop voor je dat je dinsdag mag voor de tp, ik twijfel er niet aan dat er een bevruchting zal zijn😉😉😉

Maar hebben ze je protocol dan niet aangepast? Ik had een kort protocol. 10 dagen spuiten ipv 21 dagen.

Mijn oogst was nu netjes 8 ipv 18.

Nou, bij de uitgangsecho leek het alsof ik deze keer veel minder eitjes had. Maar dat bleek nu uiteindelijk niet zo te zijn. Omdat mijn oestradiol waardes goed bleven en niet extreem hoog, heb ik 12 dagen gonal-f gespoten, 150 elke keer. 

Ja, bizar aantal! Ik reageer heel sterk op de medicatie. Ze hebben ook eigenlijk geen idee waarom het bij de een zoveel beter aanslaat dan bij de ander. Nu heb ik ook nog veel eitjes voor iemand van 38, dus wat dat betreft? Maar ja, ik ben mega beurs nu, heb veel pijn. Dus rustig aan, ik heb mezelf op de bank geparkeerd. Ik mag maandag bellen of bevruchtingen geslaagd zijn, dinsdag de verse tp en ik moet me de hele week wegen en temperatuur meten. En vrijdag terug voor extra controle. Dus ze zitten er bovenop 😉

De vorige verse tp werd onze dochter, dus ik hoop dat het goed gaat! Zijn we straks weer samen zwanger, haha

Posted

@Johanna82 

Poehhh rust maar lekker uit. Heb je een beetje kunnen slapen? 

Ik heb getest en het was te vroeg of negatief.

Maar als je goed keek zag je wel een heel licht en dun een streepje. Maar ik durf niet echt te zeggen dat hij dan positief is.

Woensdag test ik weer...