Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik ben 'm kwijt :( ik voel me zo verloren en verdwaald! ik denk dat ik ga stoppen met de behandelingen, ik kan het geestelijk en lichamelijk niet meer aan! na elk menstruatie maak ik een rouwproces mee....pfffff ik voel dat mijn migraine aankomt!

fijne nacht dames .....

• Reacties 957
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hallo cuci,ooh meid wat vint ik dit erg voor jou,ik kan me voorstellen dat je na zo vaak proberen zwanger te raken dat je ook eens helemaal klaar bent met alles.ik hoop dat je goed steun bij je man/familieleden kan vinden.sterkte meid.

ik heb vanmorgen weer getest en die was weer negatief,we gaan vanmiddag bellen met het ziekenhuis voor een afspraak voor de 2de IVF behandeling.

meiden in het groen succes met jullie zwangerschap,en meiden in het rood misschien zie ik jullie wel bij wachtbankje november.

ester.

Geplaatst

Jeetje meiden.

Cuci meid wat erg voor je en wat moet het zwaar zijn.

Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat je de moed kan vinden om door te gaan.

Ester meid balen zeg je was zo positief bah ik wens jullie ook heel veel sterkte.

Nog voor de laatste x iedereen die rood is heeel veel sterkte.

Iedereen die groen is van harte gefeliciteerd.

Liefs knuf Jessica

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik wil me graag aansluiten op het bankje!!

Wij hebben icsi gehad, eerste poging! 23ste was de terugplaatsing van 2 emmy's... B kwalitieit..

Wij lopen in het St Radboud! Fijne artsen en verleegkundigen.

Ik zit op mijn 8ste wachtdag!!! (7 nov mogen we officieel testen!! ) En val bijna om van de spanning!!

Ik heb de hele dag de angst dat ik ongesteld ga/moet worden al zijn de klachten niet zoals ik normaal heb!

Ook ben ik met vlagen misselijk.... de hele week heb ik al zere borsten, moe, hoofdpijn snaaibuien, die capsules zorgen er waarschijnlijk voor!! Bah!!!

Ik lees met jullie mee!!

Allen die wachten succes!!!

Ik

Geplaatst

Cuci, Esther, sterkte. Ik weet hoe het is om je elke keer weer te moeten opladen. Leeg ben je. Sterkte.

Wannabe, spannend. Succes! Misschien kun je je aanmelden bij wachtbankje november omdat in die maand je testdag is? Oktober is ook bijna voorbij.

Geplaatst

Wannabe succes meid hopen dat je straks een positieve test in handen hebt.

Ik had ook al snel klachtjes en op dag 10 werd ik ook misselijk dus mischien goed teken.

Ik had alleen pregnyl gespoten dus geen bollen succes.

Liefs Jessica

Geplaatst

Hi ester en cuci. Wat verschrikkelijke balen, echt K .......

Ester ik ga voor je duimen dat je zo snel mogelijk weer aan de "slag" mag en dat je dan heel snel met een bol buikje rondloopt.

Cuci, ik ze dat je al jaren bezig bent. Ik hoop dat je de kracht weer vind. Heel veel sterkte!!!!

@ Wannabe, WELKOM en heel veel succes, ik ga ook voor jou duimen dat de emmy blijft plakken.

Testr heeft wel een goed punt, misschien het beste om je aan te melden bij het November bankje.

All een hele lieve knuf van Ig

Geplaatst

Ha meiden,

Eindelijk een berichtje van mij: ik lig a.s vrijdag al weer een maand in het ziekenhuis vanwege zeer extreme overstimulatie... dus vandaar dat jullie al zo lang niks gehoord hebben. Mag nu even achter een computer van het ziekenhuis, dus dacht laat jullie gelijk ff weten hoe het gaat..

Heb zware weken achter de rug: komt voornamelijk door de puncties die ik 3 weken lang heb gekregen om het vocht uit mijn buik te halen. (mijn bloed lekte vocht mijn buik in). Het goede nieuws is wel: het ziektebeeld is zo heftig omdat ik zwanger ben!!!!!!!! Ik kan dus ook groen! (weet alleen niet hoe het moet)

Voor iedereen die ook zwanger is: gefeliciteerd!!

Voor iedereen waarbij het helaas deze keer nog niet gelukt is: heel veel sterkte en succes!

Voor alle wachtende: heel veel succes!!

Liefs Lee

Testen!!:goodluck1:

2 oktober - purple1982

2 oktober - Bloempje80

4 oktober - Mommysoonihope

4 oktober - Maaikie

7 oktober - mijnbaby

7 oktober - setje

8 oktober - Joekie

9 oktober - Lee (ik mag groen!!!)

12 oktober - mama27

13 oktober - Limburgsemeid

13 oktober - jesse 72

17 oktober - Liminous

17 oktober - mywish

19 oktober - annemarie84

21 oktober - Suuska

23 oktober - Jessica

24 oktober - iwish

24 oktober - liedje

24 oktober - kvdfernandez

25 oktober - twinkelstar

26 oktober - jo1978

27 oktober - Simone76

28 oktober - Shirley

28 oktober - Cuci

29 oktober - SterreMaud

29 oktober - Iggie

29oktober-ester33

30 oktober - Jessi79

1 november - Anita79

Geplaatst

Lee, Gefeliciteerd (ondanks je ziektebed)

Ik hoop dat je snel het ziekenhuis mag verlaten, is daar al zicht op?

Ik heb je groen gemaakt.

Testen!!:goodluck1:

2 oktober - purple1982

2 oktober - Bloempje80

4 oktober - Maaikie

7 oktober - mijnbaby

7 oktober - setje

8 oktober - Joekie

9 oktober - Lee

12 oktober - mama27

13 oktober - jesse 72

17 oktober - Liminous

17 oktober - mywish

19 oktober - annemarie84

21 oktober - Suuska

23 oktober - Jessica

24 oktober - iwish

24 oktober - liedje

25 oktober - twinkelstar

26 oktober - jo1978

27 oktober - Simone76

28 oktober - Shirley

28 oktober - Cuci

29 oktober - SterreMaud

29 oktober - Iggie

29oktober-ester33

30 oktober - Jessi79

1 november - Anita79

Geplaatst

lieve meiden van het oktober wachtbankje,

Ik heb met jullie meegeprikt, meegeleefd en meegevoeld. Ook ik hoor op het oktober bankje thuis alleen wilde ik me deze keer meer afzijdig houden aangezien ik al twee keer KEIHARD gevallen ben (juni en augustus) . Ik heb zeker de laatste dagen actief mee gelezen.

In het kort, deze poging héél veel last van de hormonen , ik was echt niet te harden...mega chagrijnig...dat ik er zelf gek van werd....3 keer heen geweest voor FM... er was steeds maar 1 follikel. zondag 16 oktober punctie gehad. Doktor heeft follikel met gouden handschoenen naar het lab gebracht in speciale vloeistof, de woensdag erop kregen we het geweldige nieuws dat ons ene follikel bevrucht was en dat er terugplaatsing smiddags zou zijn. wat waren we blij.

afgelopen week krijg ik hoofdpijn en dat is meestal het teken dat ik ongesteld moet worden dus ik had al tegen mijn vriend gezegd dat ik de moed had opgegeven....echter de dagen erna bleef ik wel super vrolijk en dat klopte niet, normaal gesproken ben ik dan na de dag hoofdpijn ook nog een dag héél stil en zonder ik me meestal een beetje af. afgelopen vrijdag op mijn werk echt moeten puffen om buikpijn weg te nemen ....zo raar dat heb ik nooit, toen begon ik echt hoop te krijgen. vrijdagavond de laatste pil er in. Aangezien vandaag mijn laatste werkdag was en ik geen zin in huilbuien had, was ik zo wie zo niet eerder dan morgen gaan testen (ik had vanmorgen niet eens een test in huis).

Vanmorgen vroeg na de hele nacht wakker te hebben gelegen en diverse malen te hebben geplast heb ik toch mijn urine opgevangen en vanavond de test gedaan die mijn vriend had gekocht want die werd nu toch ook zenuwachtig.

Anyway om een lang verhaal kort te maken ....ONZE 3e POGING IS GELUKT....WE ZIJN ZWANGER, dus op mijn 43 ste word ik moeder.

voor de meiden die helaas negatief hebben getest, heel veel sterkte en kracht

De positieve meiden ...van harte ...

dikke knuffel eer.

Geplaatst

Eer, wat gaaf! Gefeliciteerd zeg. Geniet lekker van je zwangerschap, het is ie zo gegund.

Lee, ook jij gefeliciteerd. Heel vervelend van de OHSS, maar het was voor een goed doel :). Gelukkig gaat het nu beter.

Cuci, wat een enorme tegenslag weer. Ik kan me voorstellen dat de moed in je schoenen zakt. Heel veel sterkte!

Verder voor de groenen, gefeliciteerd! En de roden, sterkte en hou moed.

Hier gaat het weer iets beter na een dip. Even 2 dagen heel verdrietig geweest. Nu weer vooruit aan het kijken naar de cryo. Vanaf zaterdag urine gaan verzamelen en volgende week woensdag weer naar de gyn. En dan hoor ik als het goed is wanneer ze cryo gaan terugplaatsen.

Geplaatst

eer van harte meid joehoe je weet het oktober bankje toch speciaal af te sluiten.

anita ja moeilijk hoor heel veel sterkte en ik lees dat je al weer wat positiever bent en dat je weer verder wil heel veel succes.

En alle ander meiden naruurlijk ook

Liefs jessica

Geplaatst

het is me toch gelukt om me erbij te zetten.

2 oktober - purple1982

2 oktober - Bloempje80

4 oktober - Maaikie

7 oktober - mijnbaby

7 oktober - setje

8 oktober - Joekie

9 oktober - Lee

12 oktober - mama27

13 oktober - jesse 72

17 oktober - Liminous

17 oktober - mywish

19 oktober - annemarie84

21 oktober - Suuska

23 oktober - Jessica

24 oktober - iwish

24 oktober - liedje

25 oktober - twinkelstar

26 oktober - jo1978

27 oktober - Simone76

28 oktober - Shirley

28 oktober - Cuci

29 oktober - SterreMaud

29 oktober - Iggie

29oktober-ester33

30 oktober - Jessi79

31 oktober - eer

1 november - Anita79

Geplaatst

*** breek hier even in ***

@Eer. Wij "kennen" elkaar nog van het verschrikkelijke rode augustus bankje ... en wat zie ik nu ... JE BENT ZWANGER!!!! GEFELICITEERD!!!! Geniet er van!

groetjes van Nikkie

Geplaatst

Ja nikkie het is niet te bevatten...ik zag jou idd in het november wachtbankje, dus jij ook weer begonnen met de hormonen etc (trouwens dat aug bankje was echt het meest dramatische bankje ooit volgens mij....bah daar werd je gewoon naar van).

....meis ik hoop het ook zo voor jou ... en lief dat je me feliciteerd.

Geplaatst

Wauw, wat een onwijs groen bankje is het geworden!!! Na die vreselijke augustus maand en september was ook al niet al te best, nu eindelijk heeel veel groen!!

Gefeliciteerd meiden!

@Eer, wat goed om je terug te zien, maar dan nu in het groen!!!

En Nikkie, zet 'm op he. Mede aan ons om het november bankje net zo groen te kleuren ;-)

Geplaatst

Hé Mariek, dank voor je felicitatie....zit je ook op het november bankje? spannend allemaal weer.

Heb je cryo ronde deze keer ?? (je had zoveel follikels verleden keer)

Ik ga voor je duimen meis en blijf spieken op jullie wachtbankje

groet eer

Geplaatst

Meiden in het groen allemaal gefeliciteerd en nu genieten van het zwanger zijn.

Dames in het rood veel sterkte en ook al denk je dat de succes verhalen niet op jou van toepassing zijn probeer de moed niet te verliezen.

Na 10 jaar rust en denken dat wij met zijn 2e verder zouden gaan heb ik toch nog 1x icsi geprobeerd met de gedachte doe ik het nu niet dan nooit niet....

En het geluk is met ons na 10 jaar eindelijk een keer zwanger, nu de komende 8 weken nog door komen, ook die blijven spannend als ik lees hoeveel er een mk krijgen.

Geplaatst

hallo meiden,ik ben niet zwanger we zouden het bloedtesten even afwachten maar die was negatief,ben ondertussen ook ongi geworden.

we mogen volgend jaar weer met IVF beginnen,aldus de dokter.

geeft ook niks want nu kunnen we toch even bij komen van alles.

meiden in het groen succes met jullie zwangerschap,en de meiden in het rood sterkte en wie weet kom ik jullie volgend jaar weer tegen in het forum.

ester

Geplaatst

Quin, gefeliciteerd, echt toppie.

Esther 33, sterkte en neem de tijd om je lichaam weer op adem te laten komen. In 2012 weer met goede moed er tegen aan.

gr

eer

Geplaatst

hallo eer,bedankt we gaan in 2012 gewoon weer door misschien raken we dan wel zwanger.

gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet er lekker van.

ester

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden