Ga naar inhoud

Wachtbankje Oktober 2011


Mariek

Aanbevolen Berichten

Lieve dames,

ik heb vanochtend weer getest WD11 het was negatief.. ik had vanochtend wat ongi-pijn maar die is nu weer verdwenen en er is geen bloed te bekennen... kan het nog goed komen? kan ik nog positief testen? of moest het nu langzamerhand wel duidelijk positieve streepje zichtbaar worden? please wil iemand met ervaring /of zonder ervaring reageren?.... ik heb het heel moeilijk op dit moment :(

 

groeten cuci

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 957
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Cuci, ik had 2 dagen na de terugplaatsing al een ongi gevoel. En dat heb ik nog steeds.

Dus ja, het kan nog steeds! Geen bloed is goed!! Hou nog even vol, probeer afleiding te zoeken zodat de tijd sneller gaat...

 

En sterremaud en meisje! Wauw!!! Nog meer groen! Wat super!!!

Daalt het nieuws al een beetje in? Hier nog niet echt...

Ik werd vanmorgen wakker en het eerste wat er door me heen schoot was: heb ik het allemaal maar gedroomd?

Maar nee... Het is nu gewoon echt! En dat geloof ik nog steeds niet helemaal...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo cuci,ik denk dat je te vroeg bent met testen,ik denk dat je beter op de 28ste weer eens kan gaan testen.

misschien dat de uitslag dan anders is.

ik heb de 15de de tp gehad en ik moet de 29ste testen dus dat wacht ik dan ook maar even af.

succes en ik hoop het voor je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames bedankt voor jullie reactie, omdat sommigen al positieve test hadden op WD 8 dacht ik dat ik ook al kon testen ik zit op WD11 vandaag... predictor vroege test kon je al 4 dagen voor test data al testen stond erop... die onzekerheid is echt moordend he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

JO: Heel veel succes morgen. Ik hoop het zo voor je!!!

Sterremaud en meisje38 gefeliciteerd! Wat een fantastische vibe :)

Ester33: fijn dat het bloeden gestopt is zeg! Nu ook op naar een posi test.

Jesi79/Cuci: erg he al die pijntjes en steekjes. Echt je lichaam is zo vervelend deze periode. Je zou bijna gek worden!!

Morgen spannende dag want vorige x wer ik op dag16 ongesteld... Heb sávonds nog een event van mn werk dus hoop zo dat ik niet ongi wordt. Weet niet of ik het dan wel trek om met een nepsmile op te gaan lopen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ontzettend vervelend die onzekerheid inderdaad cuci,

kan echt nog wel goed komen hoor, ze zeggen toch niet voor niets twee weken in het ziekenhuis, zal extra duimen!

bij mij kan het nog alle kanten op heb ik het gevoel, vind het wel raar dat ik niet zo negatief ben als vorige keer.

toen wist ik al bij de achtste dag dat het niet gelukt was, was gewoon een gevoel.

nu blijf ik positief tot de laatste dag, terwijl ik geen kwaaltjes heb.

nog maar 1 nachtjes slapen! aan alle aanmoedigingen en succeswensen kan het in iedergeval niet liggen..:-)

superbedankt allemaal!

ik spreek jullie morgen , met goed of minder goed nieuws.

liefs jo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor alle felicitaties, wat is het toch een fijn forum. .

 

@Jo: hopelijk kan je een beetje slapen. Succes met het laatste wachtnachtje.

@cuci: voor jou ook nog even sterkte, meid. En dat sommigen vroeg positief testen hoeft helemaal niks over jou te zeggen.

 

@de rest: succes allemaal met wachten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Liedje: ik schrijf ook op viva ja, zelfde nick. Ben wel heel benieuwd wie jij daar bent.. :-)

 

Ik ben de meest nieuwe zwangere bitch! :happy8: (onderaan het lijstje dus)

Dat topic ken je vast wel.

 

 

Dames die nog moeten testen, houden jullie het wachten nog vol? Ik denk aan jullie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wij zijn zwanger!!

kan het echt niet geloven, eindelijk!

wel raar hoor, voel me niet anders maar zal nog wel komen dan.

 

 

jeetje shirley heb met je te doen, hoop voor je dat het loos alarm is, dikke knuffel voor jou!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ik heb veel meegelezen maar zoals eerder vermeld durfde ik na bijna van elk wachtbankje te zijn geduveld niet meer echt mee te doen aan het oktober bankje.

 

Maar nu heb ik bij mijn 10e icsi positief getest en ik hoop dus met jullie in het uitgerekend in juli bankje te kunnen plaatsnemen.

 

Alhoewel sommigen van jullie nog in juni zullen zitten denk ik.

 

 

Maar vrijdag a.s. heb ik eerst nog bloedtest; dan is het 14 dagen na tp. Eerst zien dan geloven..

 

Ik zie dat het de laatste dagen erg goed is gegaan hier, allemaal van harte gefeliciteerd!!

 

En voor degenen die het oneerlijke lot hebben getroffen niet zwanger te zijn.... heel veel sterkte. Ik weet zo goed hoe het voelt... Hou je taai en huil goed uit.

 

Liefs

Noor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jo gefeliciteerd meid !!!!geniet ervan dit bankje heeft egt veel geluk deze maand..dat het maar.zo doorgaat de komende dagen wel jammer da straks de.helft in juli zit.en andere.in juni...maar deze maand hadden al veel van ons veel geluk op naar moooie gezonde kindjessxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja jo!!!! Ik wist het : )

Van harte meid, geniet ervan. Hier zet het nog niet door maar zag net in de wcpot een soort bloedstollinkje. Dacht echt zal dat de emmy nou zijn??? hoop toch op loos alarm!

Wow noor 10 x johh! Wat fijn dat het nu gelukt is. Van harte meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

goodluck1.gif

Testen!!
goodluck1.gif

2 oktober - purple1982

2 oktober - Bloempje80

4 oktober - Mommysoonihope

4 oktober - Maaikie

7 oktober - mijnbaby

7 oktober - setje

8 oktober - Joekie

9 oktober - Lee

12 oktober - mama27

13 oktober - Limburgsemeid

13 oktober - jesse 72

17 oktober - Liminous

17 oktober- mywish

19 oktober-annemarie84

21 oktober - Suuska

23 oktober - Jessica

24 oktober- iwish

24 oktober - liedje

24 oktober-kvdfernandez

25 oktober- twinkelstar

26 oktober - jo1978

27 oktober - Simone76

28 oktober - Shirley

28 oktober - Cuci

29 oktober - SterreMaud

29 oktober - Iggie

29oktober-ester

30 oktober - Jessi79

1 november - Anita79

 

 

 

kom op he meiden allemaal naar groen!! noor jij ook van harte, super!!

 

:goodluck1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle groenen....gefeliciteerd!!!! Gaat goed zo.

 

Hier even iets minder positief. Ik was de afgelopen dagen erg moe en had ook wel van die ongesteldheidsbuikpijn en er opgezwollen borsten. Maar sinds vanmorgen voel ik mij ineens minder moe, buikpijn is weg en de spanning lijkt van mijn borsten. Dus ben een beetje bang dat het niet gelukt is. En ik kan volgende week pas testen....pffff.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jo en Noor van harte gefeliciteerd, wat een geweldig nieuws, geniet ervan!!!!!! Hiep Hiep Hoera...

 

@anita, wij moeten helaas nog even wachten. Zoals jij schrijft, heb ik opeens ook minder gespannen borsten en is mijn vermoeidheid en mijn vaak plassen vandaag zwaar gereduceerd. Voel eigelijk helemaal niets. Voorheen was het voor mij een teken dat ik die dag ongesteld zou worden als mijn borsten niet meer gespannen waren. Tja ik weet het ook niet meer. Ik ga voor je Duimen!!!

@ Shirley ook voor jou, ik ga duimen dat het allemaal los alarm is en dat je over twee dagen groen bent.

 

@ All, ik ga voor jullie allemaal duimen dat we allemaal groen zijn voor het einde van de maand.

 

Lfz Ig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iggie, grappig dat we hetzelfde hebben :). Heb jij nog wel 'last' van je buik? We gaan dan maar gewoon hopen dat we ons nu dan ineens beter voelen doordat er goed genesteld is en HCG aangemaakt wordt, die de bijwerkingen van de bollen opheft....haha. Ik ga ook voor jou duimen dat je straks een vette streep heb. Sterkte nog even.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden