Jump to content

Miekske bevallen van dochter Danique 16-08-2011

Recommended Posts

Posted

Hoi allemaal!

Ja hoor ons wondertje is er!!! Dinsdagavond om 20.28 uur is onze mooie dochter geboren! Ze heet Danique, weegt 3780 gram, 50 cm lang en verder helemaal gezond! Heeft even geduurd voor ik me hier kon melden want de laatste dagen waren erg hectisch...

Vanaf zaterdag in het ziekenhuis vanwege zwangerschapsvergiftiging, beginnende HELLP. Omdat mijn bloedwaarden verslechterden zijn ze maandagochtend begonnen met inleiden. Ik kreeg s'ochtends een gel ingebracht om de baarmoederhals te laten verstrijken en week te laten worden. Had hiervan wel wat harde buiken maar niet pijnlijk. S'middags hebben ze weer beoordeeld en er was nog niet veel gebeurd. Voor de 2e keer kreeg ik de gel en een half uur daarna kreeg ik heel veel harde buiken die ook echt pijnlijk waren. Om 22.00 uur hebben ze weer beoordeeld maar nog steeds weinig verandering aan de baarmoederhals...Balen dus want ik had echt pijn en kon zo niet de nacht in. Heb toen een injectie met morfine en slaapmiddel gehad om te kunnen slapen wat gelukkig ook goed gewerkt heeft. De hele nacht goed kunnen slapen. Dinsdagochtend om 7.00 uur kreeg ik voor de 3e keer gel waarop ik weer veel pijnlijke buiken kreeg. Om 13.00 uur zijn toen spontaan de vliezen gebroken en toen kreeg ik gelijk een infuus met weeënopwekkers en gelukkig ook gelijk een ruggeprik. Heb toen tot 16.30 uur heerlijk in bed gelegen en toen had ik 4 cm ontsluiting. De pomp met weeënopwekkers is toen omhoog gezet waarop ik een weeënstorm kreeg die niet meer stopte en ook door de ruggeprik heen brak. Om 18.30 uur had ik 10 cm ontsluiting! Ik mocht alleen nog niet gaan persen omdat de ruggeprik nog niet was uitgezet en de baarmoeder dus niet genoeg kracht had om het kind eruit te werken. Om 20.10 uur mocht ik uiteindelijk gaan persen en binnen 18 min. was onze kleine meid er!

De inleiding duurde dus lang, maar toen eenmaal de vliezen gebroken waren is het erg snel gegaan!

Hier nog een foto van onze prinses...

attachment.php?attachmentid=2059&d=1313783283&thumb=1

Voor alle meiden die nog moeten bevallen heel veel succes!!!! Ik ga binnekort hier bijlezen...

Liefs Miekske

Posted

Ook hier in dit speciaal voor jullie geopende topic nog eens: VAN HARTE gefeliciteerd en heel veel geluk samen!!!

Liefs, Dee

Posted

Wat een mooi meisje!!

Gefeliciteerd en geniet van je kraamtijd.

Guest Guusje
Posted

Gefeliciteerd met jullie prachtige dochter!

Posted

Lieve Miekske en man,

Geweldig, daar is ze dan...jullie prachtige dochter Danique! Gefeliciteerd en geniet ervan :)

Wat heeft ze trouwens een prachtig koppie met pikzwart haar, geweldig!

Posted

Meiske en man

Van harte gefeliciteerd want daar is ze dan eindelijk jullie Danique practige naam voor een prachtig meisje!!

Geniet van jullie kraamtijd en van jullie dochter!!

Ik heb jullie gevolgd op babyboom en Danique haar komst is heel byzonder!

veel geluk met zijn drietjes!!

Liefs claudia

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use