Ga naar inhoud

Wachtbankje november 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@MamaVanSeppe. Dat is goed nieuws dat ze allebei bevrucht waren en zelfs een toppertje erbij. En nu rustig aan, volop duimen en lekker broeden.

@Alle meiden. Geniet van het weekend en het heerlijke najaars weertje!

• Reacties 594
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi allemaal

Nou ik mag vanavond de pregnyl zetten en dan maandag-morgen punctie... Spannend!!!

Gisteren bij fm2 zagen ze zo'n 10 follikels van gemiddeld 17/19 mm...

Wel beetje nerveus voor pregnyl in elkaar zetten maar goed vorige keer ook gelukt dus nu ook... ( maak m' wel wat eerder dat ik m' alleen hoef te pakken en te spuiten :) )

Iedereen lekker genieten van het mooie weer en een fijn weekend gewenst....

Geplaatst

@ essie jep... Pregnyl is weer gelukt en dank je wel... Punctie morgen om 9:00 uur.... Word morgen rond 6:00 in de auto maar goed is voor een goed doel :-)

Geplaatst

@Mone. Succes morgen met de punctie! Ik ken Pregnyl niet, moet je die zelf in elkaar zetten of begrijp ik dat verkeerd? Ik ga zometeen de Ovitrelle spuit er in zetten, die is kant en klaar. En dan dinsdagochtend om 8 uur de punctie, gelukkig hoef ik niet zo vroeg weg als jij, wel om 6 uur de wekker in verband met de zetpil die er 2 uur van tevoren in moet. Nogmaals veels succes en na de punctie rustig aan.

Geplaatst

ja vandaag officiële test dag dikke positieve.ik kan het nog niet geloven...!!!!!!!!!!!

Jessica en Mmywish: gefeliciteerd met jullie positieve test!!

liedje je ook gefeliciteerd!!!!!

Geplaatst

Kvdfernandez wat goeoeoeoed!!! Van harte hoor!

Mone heb voor je geduimd vanmorgen (toen ik zelf in de beugels hing hehehe), is het goed gegaan?

Vanmorgen 2e FM, follikels zijn van 9 naar 16 gegaan!

Morgenavond 21.00uur Pregnyl en donderdagochtend punctie.

Geplaatst

Kvdfernandez, gefeliciteerd!!!

Nikkie, succes morgen met de punctie. Zie je er tegenop?

Mone, hoe ging de punctie vandaag?

Bunbums, voor jou is het ook bijna zover, spannend!

Laila, jij hebt ook morgen de punctie zie ik, succes!

Ik heb vanmiddag 2 mooie embryos opgehaald! Het blijft toch altijd spannend, maar vanaf vandaag zit ik officieel op het wachtbankje!

Geplaatst

@Kvdfernandez: Proficiat, geniet ervan. Wanneer heb je de echo? Met 7 weken?

De rest allemaal succes met de FM, puncties en TP's. Hopelijk maken we dit bankje even groen als het oktoberbankje!

Geplaatst

bunbums,nikkie en laila heel veel suc6 met jullie punctie... Op naar veel eitjes en mooie bevruchtingen...

Abc jippie 2 emmy's aan boord :-)

Nu die spannende wachtweken in...

Hier dus vanmorgen punctie gehad... Score 14 eitjes waar er 12 rijp van waren dus best goed... Maar toen bleek dus dat het zaad heel slecht was en ze amper wat levends zagen... OEPS... Slik... Daar gaat mijn poging dacht ik... Laborante zei dat het kon dat bij een 2e productie het stukken beter was en dat er anders altijd nog een acute tese gedaan kon worden... 2e keer geproduceerd en gelukkig alle 12 eitjes ge-injecteerd :)

Nu heel hard duimen en hopen op mooie bevruchtingen maar dat hoor ik woensdag...

Liefs mone x

Geplaatst

Hallo allemaal,

Hier nog is goed nieuws! Mijn hcg was vandaag 1500, dus volgens het ziekenhuis bleef dit mooi stijgen binnen de curve... Volgende week maandag krijgen we al onze eerste echo! Zo spannend...

Ik hoop dat dit wonder doorzet en dat het doorstraalt naar jullie!

Mone, ik duim mee voor mooie emmies!

Kvdfernandez: proficiat! Fijn dat jij het bankje al mee mooi groen kleurt nog voor november start!

Abc en mamavanseppe veel moed voor de wachtweken! Ik duim voor meer groen!

Nikkie, Laila, Bunbums, veel succes met de punctie...

:positive energie:

Geplaatst

kvdfernadez van harte gefeliciteerd !!

tascha van harte gefeliciteerd !! zeker spannend volgende week!

ik ben nog aan het wachten op de rode duivel, want dan pas kunnen we beginnen !!

Geplaatst

Wat een hoop positieve verhalen! Hopelijk zet dat door bij iedereen!

Ik heb vandaag de eerste FM gehad.

Er waren 3 folikels te zien, 2 van 10 en 1 kleinere. Verder zaten er in mijn andere eierstok een aantal hele kleine blaasjes. We moeten dus nog even doorgaan met stimuleren. Vrijdag voor FM2, hopelijk zijn er dan een aantal folikels bijgekomen en zijn de andere goed gegroeid.

Weet iemand of dit aantal te weinig is of is dit een normale stand bij een eerste FM meting??

Succes weer allemaal!

Hope

Geplaatst

@Kvdfernandez : Wel spannend nog tot de echo, maar dat is heel leuk, om het hartje te zien, en onze Seppe leek toen net een zeepaardje.

@hope: volgens mij is dit wel een normaal aantal. In ons ziekenhuis (Maastricht) is een aantal van 8 tot 10 ideaal bij de punctie, en 3 is minimaal en volgens mij 20 maximaal, want anders heb je kans op overstimulatie en wordt de poging afgebroken.

@mone: wel spannend hoor, maar het klinkt positief. Hopelijk kom je ook snel op het wachtbankje.

@Laila en Nikki: succes met de punctie vandaag en @bunbums succes voor donderdag.

Bij mij zijn al 5 WD voorbij, nog maar 10 te gaan :)

Geplaatst

Hoi meiden. Ik lig te relaxen op de bank, vanochtend vroeg om 8 uur de punctie gehad na een woelige nacht met weinig slaap en als ik sliep nare dromen over alle follikels die leeg gelopen waren ... (die rust die ik over me had door de acupunctuur was vannacht even ver te zoeken ...). Enfin, er zijn 10 eicellen dus we zijn erg blij en dan nu our fingers crossed voor mooie bevruchtingen. Vrijdagochtend worden we gebeld of er een bevruchting is geweest en dan 's middags de terugplaatsing van hopelijk twee mooie toppers.

groetjes, Nikkie

Geplaatst

@ABC. Tja ... de punctie ... it needs to be done ... erg pijnlijk op het moment zelf maar daarna ben je dat snel weer vergeten vind ik.

@Essieislief. Thanx, lief van je.

@de meiden die op hun ongesteldheid wachten ... hopelijk komt het snel zodat je kan starten, normaal gesproken wil je niet ongi worden en nu juist wel.

@de meiden die aan het spuiten zijn ... succes met stimuleren, op naar een succesvolle punctie.

@de meiden die wachten op een bevruchting ... ik duim met je mee voor een mooie bevruchting.

@de meiden die in hun wachtdagen zitten ... lekker broeden en extra lief voor jezelf zijn.

@de meiden die positief getest hebben ... gefeliciteerd en geniet!

Geplaatst

Goedemorgen ladies!

Vorige week na de eerste echo is eindelijk m'n menstruatie gekomen! Vandaag 2e echo gehad en het ziet er goed uit. Vrijdag voor de 3e FM en dan wordt er gekeken of ik Pregnyl moet bijspuiten of dat m'n eisprong uit zichzelf komt. Waarschijnlijk eind volgende week al terugplaatsing! Gaat toch ineens snel!

@ nikkie: Goede score bij de punctie zeg! Duimen voor vrijdag op een goed resultaat!

@ mone: hoe is de bevruchting gegaan? Al uitslag gekregen? Spannend hoor!

Sterkte voor iedereen die op spannende uitslagen zit te wachten, wachtweken zitten of wachten op de menstruatie!

TOI TOI TOI voor ons allemaal!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden