Ga naar inhoud

Wachtbankje november 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 594
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi

@ koekka heel veel suc6 gewenst!!!

@ bunbums je had vandaag de punctie toch?!? Hoe is het gegaan..

Vanmorgen een telefoontje gehad en we hebben morgen een terugplaatsing... Ben zo blij en opgelucht... Had nog wel een vraagje heb nog best een beetje een beurs (beetje spierpijn-achtig) gevoel in mijn buik... Absoluut niet pijnlijk ofzo maar gewoon zeurderig... Zal ongetwijfeld van de punctie komen (verschil van 4 of 14 eitjes is ook nog al wat natuurlijk) maar vroeg me af of dit normaal/ herkenbaar is...

Liefs mone

Geplaatst

hoi mone,

is heel normaal hoor dat je een beurs gevoel hebt in de buik! kan soms wel een week duren! maar verschilt heel erg per persoon!!

heel fijn dat je morgen terugplaatsing hebt ! zal voor je duimen net als voor de rest natuurlijk!!

x monika

Geplaatst

@ mammavanseppe

heeeey een oude bekende!

ik zag je ineens staan, begrijp dat je al aan t wachten bent, dus deze keer is alles goed gegaan?

super veel succes en zet em op!

liefs jo

Geplaatst

@Kvdfernandez: Wie weet, zie in mijn handtekening wanneer ik deze poging ben geweest. Ben jij deze data ook geweest?

@mone: proficiat met je TP en succes in de wachtweken. Ik heb zelf ook ongeveer altijd een week na de punctie af en toe steken in de buik, dus dat kan wel.

@jo: ik had je net gefeliciteerd bij het oktoberbankje. Te gek zeg! Geniet ervan en hopelijk straalt het oktobergroen nog door naar november :happy2:

Geplaatst

Hoi meiden!

Ik heb vandaag mijn tp gehad van de eerste poging. Ik spot gonal 225 en had 15 follikels, met 14 eitjes. Daarvan zijn er 6 bevrucht en ook 6 embryo's! 1tje terug gezet en de rest blijft nog 1 dagje in de incubator om te kijken of ze ingevroren kunnen worden...

En nu wachten........... En wachten...........

Geplaatst

@Sandra81. Sterkte met wachten, doe rustig aan en lekker broeden. Ik hoop morgen door te krijgen dat er bij ons ook mooie bevruchtingen zijn en dat er 2 emmy's terug geplaatst kunnen worden zodat ik ook lekker kan gaan broeden.

Geplaatst

Hoihoi. Even een Nikkie update. Ik heb twee 8-cellige toppers aan boord. Voor de TP een acupunctuur sessie gehad die in het teken stond van voeden (extra bloedtoevoer naar de baarmoeder). En na de TP een acupunctuur sessie die in het teken stond van afsluiten (zodat de emmy's blijven zitten waar ze zitten). Om de komende twee weken wat rustiger door te komen is er een naaldje in mijn oor gezet die daar al die tijd blijft zitten, dat schijnt een kalmeringspunt te zijn. En nu is het dus broedtijd! Doe ik rustig aan en laat ik me dus lekker verwennen door mijn mannetje.

Iedereen een gezellig weekend gewenst!

Groetjes van Nikkie

Geplaatst

:happy: Start prikken :happy:

21 oktober Piekje

22 oktober - Amy81

3 november essieislief

:laughing9: Uitgangsecho's :laughing9:

21 oktober Apple2011

2 november Piekje

14 november essieislief

:happy3: Follikelmetingen :happy3:

23 oktober - Laila 2eFM

24 oktober - Bunbums 2eFM

21 oktober - Nikkie 2e FM

23 november - Amy81

:egg-chicken: Punctie :egg-chicken:

21 oktober - abc

25 oktober - Laila

25 oktober - Nikkie

27 oktober - Bunbums

28 november essieislief

gekruiste%20vingers%204.gif Terugplaatsing gekruiste%20vingers%204.gif

18 oktober tp cryo (hopelijk) - Danielle..

24 oktober - abc

28 oktober - Nikkie

30 oktober - Bunbums

1 december essieislief

:toppie: Testen :toppie:

1 November - Danielle..

7 november - abc

8 november - Nikkie

15 november - Bunbums

15 december essieislief

Geplaatst

Even gekopieerd vanaf een ander topic:

Mijn punctie gisteren ging helaas ook niet zoals zou moeten.

Ik heb ook overstimulatie, vorige week tijdens de eerste FM had ik 9 follikels, afgelopen maandag had ik er 16, toen de pregnyl en

tijdens de punctie had ik er 25. Afbreken kon toen toch al niet meer want pregnyl al gespoten en al in de beugels met punctieprobe op z'n plaats.

Ze hebben ze allemaal te pakken gehad en het viel me bepaald niet mee qua pijn. De dormicum zorgde bij mij enorm voor spierverslapping maar

ik was zo wakker als wat hoor.

Nu 3 liter slobberen per dag, taille meten/op buik letten en gewicht check iedere dag. Het is nu zo dat een zeer mild is, de verpleegkundige zei "eigenlijk heb

je nu al overstimulatie" maar blijkbaar is het veilig genoeg om me thuis aan te laten klooien. Het is nog wel even de vraag of ik maandag de TP zal krijgen, dat

hangt af van m'n gewicht en eventuele klachten.

Het leuke nieuws is dat er 22 eitjes zijn geteld! Er waren er 20 geschikt voor ICSI en ik ben vandaag gebeld dat er 14 bevrucht zijn dus ik hoop heul hard dat

er in ieder geval cryo's bij zitten voor als er geen TP zou mogen.

Start prikken

21 oktober Piekje

22 oktober - Amy81

3 november essieislief

Uitgangsecho's

21 oktober Apple2011

2 november Piekje

14 november essieislief

Follikelmetingen

23 oktober - Laila 2eFM

23 november - Amy81

Punctie

21 oktober - abc

25 oktober - Laila

25 oktober - Nikkie

27 oktober - Bunbums

28 november essieislief

Terugplaatsing

24 oktober - abc

28 oktober - Nikkie

31 oktober - Bunbums

1 december essieislief

Testen

1 November - Danielle..

7 november - abc

8 november - Nikkie

11 novemer - Sandra81

14 november - Bunbums

15 december essieislief

Geplaatst

Hallo iedereen,

Helaas vanaf hier geen goed nieuws.

Ik ben woensdag 19 oktober begonnen met stimuleren voor onze eerste IVF poging, dinsdag 25 oktober hadden wij de eerste FM. Toen waren er slechts 3 folikels te zien. Het aantal hormonen verhoogd in de hoop dat er wat meer folikels zouden gaan groeien en de gene die te zien waren zouden verder groeien.

Gisteren FM 2 gehad. In mijn eierstokken was geen verandering te zien. De 3 (zeer kleine) folikels zaten er nog, maar waren niet verder gegroeid en er was verder niks bijgekomen.

Bloedwaarde laten meten en hieruit kwam dat er wel iets aan het groeien is in mijn eierstok.

Tot maandag moet ik doorprikken en dan weer een echo. Bij geen verbetering houdt voor ons IVF op.

Ik ben 27 en zit nu al op het randje van onvruchtbaar zijn......

Groetjes Hope

Geplaatst

Nikkie, fijn dat je een goede tp hebt gehad, succes de komende wachtweken.

Apple, hoe was de fm vrijdag? Gaat de tp door volgende week?

Mone, als het goed is heb je inmiddels de tp gehad? Hoe gaat het met je buik? Een beurs gevoel na de punctie is normaal, ik heb er deze keer ook wat last van gehad.

Mamavanseppe, hoe gaat het? Ben je de dagen aan het aftellen?

Koekka, hoe gaat het met jou? Was de uitgangsecho goed? Aan je onderschrift te zien wel.

Bunbums, oei, overstimulatie is niet fijn. Wees inderdaad voorzichtig, heel rustig aan doen en véél drinken.

Sandra, welkom! Mooie score van 6 embryo’s, ook succes de komende wachtweken.

Hope, wat balen zeg. Ik hoop dat die 3 follikels goed groeien zodat er in ieder geval wel een punctie komt!

Hier alles goed. Een paar dagen geleden had ik een soort menstruatiepijn en zag ik het somber in. Gelukkig heb ik hier verder geen last meer van gehad en denk ik dat het wel eens gelukt zou kunnen zijn. Ik voel hetzelde als toen ik zwanger was van mijn dochter. Nu gebruik ik nog Pregnyl, dus daar kan het ook van zijn (alhoewel ik dit nooit eerder als bijwerking heb gehad). Ik ga vrijdag testen, eerder heeft sowieso geen zin ivm Pregnyl. Ben benieuwd…

Geplaatst

Hallo allemaal,

Gisteren zag de FM er nog niet goed uit. Van de week heeft een arts in opleiding verkeerd gemeten... GRRR! Maandag weer nieuwe (4e) FM. Dan is het CD 12, dus zou dan op zich al wel wat te zien moeten zijn. We wachten maar weer af...

@Hope: heftig zeg! Maar moed proberen te houden hoor. Ik duim heeel hard voor je!

@BunBums: Pfff jeetje; fijn dat ze toch door zijn gegaan (kon blijkbaar niet anders). Nu hopen dat het allemaal gewoon door kan gaan!

@ABC, Sandra en Nikkie: succes met de wachtweken! Lekker broeden de komende tijd!

Geplaatst

Náh zeg apple dat is helemaal lekker dat een AIO verkeerd gemeten heeft. En bedankt he! Wordt hij dan niet gecontroleerd?

Wat vreemd, een AIO moet gecontroleerd worden, zeker hierbij. Het is nogal belangrijk dat het hele proces goed verloopt!

Bah, kan me voorstellen dat je daar pissig om bent.

Geplaatst

Jeetje apple, wat een fout. Ik hoop dat het maandag goed nieuws is!!!

Hier word vanalles gevoeld, maar god wat is dit zwaar zeg...... Dat wachten pfffff

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik zit nu al op 2/3 van de wachtdagen. Op zich voelt het wel goed allemaal, pijnlijke borsten en af en toe buikpijn, maar dat kan ook komen omdat je overal op let. Maar nog 5 nachtjes slapen en dan mogen we testen.

@ABC, Sandra en Nikkie: ook heel veel succes nog met de wachtweken!

En de rest allemaal succes met het traject en dat jullie ook snel op het bankje mogen komen.

Ik vul me even zelf aan op het rijtje.

:happy:
Start prikken
:happy:

21 oktober Piekje

21 oktober MamaVanSeppe

22 oktober - Amy81

3 november essieislief

21 oktober Apple2011

2 november Piekje

3 november MamaVanSeppe

14 november essieislief

17 oktober - MamaVanSeppe 4e FM

23 oktober - Laila 2eFM

23 november - Amy81

19 oktober - MamaVanSeppe

21 oktober - abc

25 oktober - Laila

25 oktober - Nikkie

27 oktober - Bunbums

28 november essieislief

gekruiste%20vingers%204.gif
Terugplaatsing
gekruiste%20vingers%204.gif

21 oktober - MamaVanSeppe

24 oktober - abc

28 oktober - Nikkie

30 oktober - Bunbums

1 december essieislief

:toppie:
Testen :toppie:

1 November - Danielle..

4 november - MamaVanSeppe

7 november - abc

8 november - Nikkie

15 november - Bunbums

15 december essieislief

Geplaatst

Hoi Iedereen,

Het is hier weer mooi wat drukker geworden..

Veel succes iedereen met de wachtweken!!

Voor ons is alles wat uitgesteld, mijn slijmvlies was lange tijd niet dik genoeg. Nu eindelijk groen licht gekregen voor een cryo terugplaatsing. Doordat het in het ziekenhuis zo druk is, is het uitgesteld naar 3 november.. 2 november horen we of onze cryo goed ontdooit is.. Spannend!!

21 oktober Piekje

21 oktober MamaVanSeppe

22 oktober - Amy81

3 november essieislief

21 oktober Apple2011

2 november Piekje

3 november MamaVanSeppe

14 november essieislief

23 oktober - Laila 2eFM

23 november - Amy81

21 oktober - abc

25 oktober - Laila

25 oktober - Nikkie

27 oktober - Bunbums

28 november essieislief

3 November tp cryo (hopelijk) - Danielle..

24 oktober - abc

28 oktober - Nikkie

30 oktober - Bunbums

1 december essieislief

:toppie: Testen :toppie:

7 november - abc

8 november - Nikkie

17 November - Danielle..

15 november - Bunbums

15 december essieislief

Geplaatst

Getwijfeld of ik mij op het wachtbankje zou zetten. Heb er al 4 keer eerder op gestaan. Heb afgelopen donderdag 2 blastocyst terug geplaatst gekregen testdag 8 november. Vind het weer spannend

Geplaatst

Iedereen eventjes goed kijken of je wel de laatste lijst kopieert :)

Mamavansep je had er eentje te vroeg denk ik dus nu staan m'n gegevens weer op het oude.

Daarom nog een keertje de lijst van hierboven met opnieuw m'n gegevens aangepast. Ik weet

niet of er nog iemand z'n gegevens weer even bij moet werken hierdoor dus check even allemaal :)

21 oktober Piekje

21 oktober MamaVanSeppe

22 oktober - Amy81

3 november essieislief

21 oktober Apple2011

2 november Piekje

3 november MamaVanSeppe

14 november essieislief

23 oktober - Laila 2eFM

23 november - Amy81

21 oktober - abc

25 oktober - Laila

25 oktober - Nikkie

27 oktober - Bunbums

28 november essieislief

3 November tp cryo (hopelijk) - Danielle..

24 oktober - abc

28 oktober - Nikkie

31 oktober - Bunbums

1 december essieislief

:toppie:Testen :toppie:

7 november - abc

8 november - Nikkie

17 November - Danielle..

14 november - Bunbums

15 december essieislief

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden