Ga naar inhoud

Wachtbankje december 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Meiden succes, degenen die gestart zijn maar ook de dames die nog wachten op de menstruatie!

Ben zelf afwachtend, nu CD 23 en verwacht (want dit wisselt per cyclus) tussen nu en dag 33 toch echt ongesteld te worden... De zenuwen dat de cyste (wat de vorige twee startpogingen,tot grote teleurstelling, tegenhield) er nog steeds actief zit worden al steeds wat groter...Maar goed, positief blijven denken he...

Grtjs

• Reacties 512
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Start Prikken::icon_flower:

23 oktober Amy81

3 november Essieislief (deca)

14 november Okaasan (Gonal-F)

16 november Hoopvol07 (puregon)

22 november Liesje '74 (Lucrin)

2 december Liesje '74 (Gonal-F)

1e echo en metingen : :myfignerscrossed:

14 november Essieislief

20 november Essieislief 1e FM

22 november Okaasan 1e FM

23 november Essieislief 2e FM

23 november Amy81 1e FM

23 november Hoopvol07 1e FM

26 november Essieislief 3e FM

12 december Liesje '74 1e FM

Punctie enTerugplaatsing: :goodluck1:

28 November Essieislief

Testdatum: gekruiste%20vingers%203.gif

Essieislief rond 15 december

hoi meiden, heb me ook in het lijstje toegevoegd

eer lief dat je even inbrak en van harte met je zwangerschap!!:)

Mar s, ja is inderdaad een van de weinige keren dat ik ongi ben en hoop het ook heeeel lang niet meer te worden hihi, hoop dat t bij jou ook snel komt... welke cd zit je nu?

Maaikie, hoop ook dat we met zn allen mooi zwanger kunnen afsluiten... zou toch ook fantastisch zijn als er een keer een heel wachtbankje groen kleurt he:)

eissiislief, hoe voel je je nu? vind je t enger nu het je 3e poging is?

orkaansan, welkom hier, en ik denk dat dit bankje al bestond omdat we dan alvast iets om handen hadden hihi, jij ook heel veel succes

en als laatste maar niet minste herfst80, kop op meid, we gaan ervoor, ik wissel ook per cyclus, werd het nu op dag 30, en vorige keer op dag 32... kunnen ze de cyste niet verwijderen?z(of stel ik nu een domme vraag)

ik ben vandaag wezen bloedprikken, krijg er woensdag de uitslag van,.. en ik heb een afspraak gemaakt woensdag 1e fm.. heb net de eerste spuit erin hihi

fijne aaf xx

Geplaatst

Jeetje, de 23ste is een drukke dag in de Nederlandse ziekenhuizen, of lopen Essielief, Amy en Hoopvol allemaal in het zelfde zkh? Haha, dat zou gezellig zijn.

Zijn er hier nog meer mensen die in behandeling zijn bij het UMCU?

Jeetje Herfst, wat vervelend zo'n cyclus die zo wisselt. Ik hoop dat je niet meer al te lang hoeft te wachten en dat de cystes zich gedeisd houden, of beter nog, helemaal verdwenen zijn.

Hier de tweede spuit zojuist gezet. Ik vind de nieuwe Gonal-pen wel erg handig. Die spuit lekker soepel, en ik heb niet het idee dat je zo hard hoeft te duwen om goed te controleren of je ver genoeg gespoten hebt. Voor zover je blij kan zijn met spuiten, ben ik wel blij met deze verbetering.

Ik begin al weer een beetje te duizelen en moe te worden. Pff, dus dat beloofd nog wat voor de rest van de spuitperiode.

Geplaatst

Hoi Meiden,

Ik ga naar het januari bankje.. ivm korte cyclus (en tripje parijs) wordt het geen terugplaatsing meer dit jaar van onze cryo's. Helaas maar hopelijk wordt 2012 dan wel echtttttt ons jaar!!

Succes allemaal!

Geplaatst

He meiden,

Zo te zien wordt de komende week voor een aantal spannend met ziekenhuis bezoeken en metingen (of zijn jullie daar niet gespannen voor, zelf nog niet op dat punt gestaan maar kan me voorstellen dat het toch afwachten is hoe de groei verloopt)...Hoop op positieve berichten!

@Hoopvol 07 en Okaasan: De cyste zat er spontaan bij de eerste startpoging, de ervaring is dat deze vaak ontstaan door een niet gesprongen follikel of een gesprongen follikel die zich heeft gevuld met vocht. Meestal zijn deze bij de volgende cyclus of kleiner of verdwenen. Helaas bleek dit bij de tweede poging niet het geval, wel waren de hormoonwaardes gedaald wat betekent dat de cyste minder actief is. Soms (of regelmatig lees ik dat op fora terug) wordt er een hormoonkuur (vaak gewoon de pil) voorgeschreven waardoor de cyste verdwijnt. Ik dacht; nou als het moet moet het, maar de gyn raadde dit toch af. Zij was bang dat dit mijn cyclus teveel in de war zou brengen...Ik hoop dus ernstig dat de cyste of weg is, of niet meer hormoongevoelig zodat ik wel kan starten. Als dit niet zo is, was het voor mijn gevoel en een kansloze wachtmaand...maar goed...een hoop tekst voor een klein beetje info...

Grtjes Herfst

Geplaatst

Ha meiden,

Ik sta nog steeds in de wachtstand... Nu cd 28. Ben morgen twee weken aant spuiten met deca, dus het moet nu wel bijna komen.

Kan iemand mij op het lijstje zetten? Ik ben 5 nov begonnen met decapeptyl spuiten.

Ik verstuur via m'n iPad en dan kan ik niet op de lijstjes reageren.

@ Shirley ik wens je alle geluk toe op het januari bankje! Wel rot dat je nu nog een maand moet wachten, geniet dan maar extra van je trip Parijs.

Fijne avond x

Geplaatst

@Shirley: Vervelend dat je deze en komende maand niet meer aan de beurt komt. Heel veel succes gewenst op het januaribankje! En veel plezier in Parijs.

@Herfst: Dank je wel voor de uitleg. Erg duidelijk. Ik hoop dat jouw cyste zich dan ook een beetje gedraagt en nu dus gewoon verdwenen is. Al dat wachten moet je al genoeg in de MMM, dus nog een maand erbij zit je echt niet op te wachten.

@Mar, ik zal het lijstje even opzoeken en je erbij zetten.

Ik kan wel merken dat het stimuleren hier in volle gang is. Ik kan al na drie dagen spuiten bijna niet meer zitten met mijn broek dicht. Dan voelt het echt alsof ik een 8-gangen diner in een uur naar binnengewerkt heb. De bijbehorende misselijkheid is er ook, maar goed het is 'slechts' van drie dagen spuiten. Ik voel me dus niet echt top en de middagen breng ik vooral slapend door. Eén ding op een dag is echt de bloody limit. Meer trek ik echt niet.

En ik kan maar beter niet te veel naar buiten gaan, want ik word echt agressief van al die vervelende mensen op straat (lees mensen die zich net niet helemaal aan de verkeersregels houden en mij daarmee dus een heel klein beetje lastig vallen). Grrrr, ik kan iedereen wel schieten. En vervolgens moet ik daar dan weer om huilen.

Pfff, ik hoop dus dat ik net zo snel klaar ben met spuiten als vorige keer.

Geplaatst

Start Prikken::icon_flower:

23 oktober Amy81

3 november Essieislief (deca)

5 november Mar S (decapeptyl)

14 november Okaasan (Gonal-F)

16 november Hoopvol07 (puregon)

22 november Liesje '74 (Lucrin)

2 december Liesje '74 (Gonal-F)

1e echo en metingen : :myfignerscrossed:

14 november Essieislief

20 november Essieislief 1e FM

22 november Okaasan 1e FM

23 november Essieislief 2e FM

23 november Amy81 1e FM

23 november Hoopvol07 1e FM

26 november Essieislief 3e FM

12 december Liesje '74 1e FM

Punctie enTerugplaatsing: :goodluck1:

28 November Essieislief

Testdatum: gekruiste%20vingers%203.gif

Essieislief rond 15 december

Geplaatst

@hoopvol

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik erg rustig ben ondanks dat het onze 3e en laatste poging is.

Ik ben er ook minder mee bezig nu.

@okaasan,

hahahaah nee allemaal andere ziekenhuizen dus wij zien elkaar niet had wel gezellig geweest.

Ik loop in het AMC

@all

Zondag om 10:30 heb ik de eerste meting en telling weer spannend

Geplaatst

hoi meiden,

orkaansan, dat broek wil niet lekker zicht gevoel heb ik ook.. was eerst 6 kilo afgevallen, en nu weer 2 eraan,... maar goed ik heb er geen problemen mee, weeg sowieso ''maar'' 55 kilo, dus mag best wat bij...alleen mn buik vind ik niet zo fijn

essieislief, knap daT je er minde rmee bezig bent.. gaan jullie als het onverhoopt niet mag lukken voor een vierde keer? morgen heb je de eerste meting,, ben benieuwd hoeveel spuit je?

Mar s al ongi?

Herfst80, bedankt voor je uitleg, maar wel heel vervelend voor jullie.. ik snap je kansloze maand gevoel wel, maar ik denk als ie nu nog neit weg is, zullen ze er toch wel wat aan gaan moeten doen lijkt me? anders weet je nooit wanneeer je kan beginnen..

shirley, ook slecht nieuws voor jullie, heel jammer, hoop dat het januarie bankje ook groen mag kleuren net zoals ik dat van dit bankje hoop.

hier weinig nieuws.. ben nog maar een klein beetje ongi, dit is dag 6.. ben het altijd wel lang.. en we spuiten lekker door met hormonen. verder ga ik vanaaf naar de bios, en dalijk wat sinterklaas kado's halen :)

fijn weekend x

Geplaatst

@hoopvol

nee dit is echt onze laatste poging dan gaan wij ons weer op het gewone leven storten zonder ziekenhuis en hormonen en een mooie reis boeken voor de zomer naar azie.

Ook gezien onze leeftijd stoppen wij hierna.

Ik spuit iedere dag het maximale met menopur wat kan 450 dat zijn 6 flesjes met een tablet erin en 2 water vermengen en 1 deca erbij.

Die hormonen gaan ook niet in je koude kleren zitten vind ik.

Nog een ruime week spuiten en dan de punctie.

Was de film leuk en het shoppen?

Geplaatst

hoi allemaal,

essie heel knap dat jullie er zo tegenaan kijken. heb ik respect voor... de hormonen zijn zeker niet niks, en je hele leven draait om het krijgen van kinderen, en daar moet zoveel omheen gepland worden, snap helemaal dat jullie naar azie gaan

film ga ik zo heen, shoppen is altijd leuk hihi

fijne aaf xx

Geplaatst

@hoopvol: dat is fijn als je het niet erg vind dat er wat kilo's blijven hangen. Ik ben inmiddels al 10 kilo aangekomen door de MMM en daar ben ik niet zo blij mee. Was juist erg blij met mijn gewicht. Nou ja, ik hoop maar dat er binnenkort nog meer kilo's aankomen.

@essie: pfff heftig hoor, je laatste poging. Ik hoop dat het driemaal scheepsrecht bij je wordt. En wat je zegt, die hormonen gaan je niet in de koude kleren zitten. Vorige keer heb ik er echt een paar maanden last van gehad. Maar niet alleen die hormonen, ik denk dat ik het geleefd worden door het zkh nog wel erger vind en telkens die weer teleurstelling. Maar goed, we gaan er nu gewoon het beste van hopen.

Ik ben echt zo moe en belabberd dat ik van alles ga huilen en ik kan echt maar 1 ding op een dag doen. Gisteren naar een verjaardag en daar zat ik na het eten gewoon te huilen op bank. Echt heel naar.

Ik ga nu van alles huilen en de gedachtes 'wat nu als ik het weer allemaal voor niets doe' schieten sinds gisteren voordurend door mijn hoofd. Het lukt maar niet op die uit te zetten. Ik hoop dat ik dinsdag een mooie eerste FM heb en ik dan weer wat positiever tegen alles aan kijk (dat was de vorige keer ook zo).

vandaag in elk geval een rustige zondag. Geen plannen en zit nu nog in pyjama op de bank :-)

Geplaatst

hey meiden

Orkaansan, ik zie dat je het even heel moeilijk hebt, wilde je een knuffel geven, ik zit ook nog in mn pyama op de bank,lekker luie zondag... je gevoel van wat al..is heel herkenbaar, hoe staat je partner hierin?

x

Geplaatst

@hoopvol

Ja wij lezen zat die doorgaan en sommige wel heel veel pogingen maar ik trek het hierna ook niet meer met die hormonen en de ziekenhuis bezoeken enz enz

Gewoon weer een ander leven maar laten wij hopen dat deze ronde wel lukt.

@orkaansan

Hier hetzelfde ik huil ook om alles echt die hormonen maken je hele geestelijke en lichamelijke leven uit balans

Ik ben ook zo moe ik wordt er gek van maar ja hoort erbij.

@all

Vandaag 1e fm gehad

Alles zag er goed uit net als de vorige 2 keren zag ze er nu 3 zitten wel mooi dat ze nu alle 3 10 mm zijn

Allemaal gelijk dat heb ik nog nooit gehad.

Ze waren altijd allemaal verschillend.

Woensdag 2efm ik weet dat ze links bij mij nooit de hele eierstok zien dus wij hopen net als de vorige 2 keren dat er weer ongeveer 9 inzitten

Volgens de arts kan dit weer heel goed het geval zijn

Geplaatst

Hey meiden,

Ben vanmorgen ongi geworden. Joehoe! Moet 2 dec voor echo en denk dat dan de cryo op 5 dec terug geplaats word als alles goed is. Een mooier Sinterklaas kado kan ik niet wensen!

Nou ook nog een mooi kerstkado voor ons allemaal!

Weltrusten.

Geplaatst

Hey meiden!

Okaassan, heel herkenbaar gevoel! Ik ben ook enorm bang voor teleurstellingen, bah, krijg een knoop in mijn maag als ik denk aan het moment dat de ongi echt door gaat zetten pffff....niet teveel aan denken en met de dag leven is het enige wat je kan doen meis!

Essie, ik had al gereageerd maar het klinkt goed! We kunnen wel eens tegelijkertijd de punctie hebben, ik ben benieuwd!!!

Hier woensdag de eerste FM meting, spannend weer, ik voel mijn eierstokken best maar dat hoeft niks te zeggen.

Mar S: joehoe, op naar dat mooi eskimootje van 9 maanden!

Geplaatst

@ Amy

dat zou gaaf zijn jij ook heel veel succes met je 1e FM die er weer aankomt he.

Ik sta voor nu nog steeds op maandag voor de punctie.

Ik heb best veel pijn aan mijn stokkies pfffffffff en jij?

Geplaatst

Hey meiden, back in NL. Namibie was top! Erg mooi en goed geweest voor mijn relatie. Niet dat de wereld verandert is na een maand, maar wel goed kunnen nadenken en bespreken. 100% zeker om overal definitief mee te stoppen, dus geen 4e poging en geen afoptie, ben ik nog niet. Maar het lijkt wel die kant op te gaan. Ik heb wel besloten onze laatste cryo poging niet deze maand te doen, maar in februari. Even m'n werk wat beter op orde krijgen zodat ik rust heb de laatste poging. Iedereen veel succes en op naar veel mooie kerst cadeautjes!

Geplaatst

@ All

Vandaag zo lief mijn vriendin is zwanger en zij en haar vrouw hebben reiki 2 alle 2.

Hebben ze mij aangeboden de dag voor de TP reiki bij mij te doen en een paar dag na de TP ook.

Wat ontzettend lief dat deze 2 schatten van vriendinnen zo met mij meeleven en dit zo aanbieden.

Ik voel mij al rustig maar dit helpt zeker.

Geplaatst

@Hoopvol: dank je wel voor de knuffel.

Met mijn man kan ik er wel over praten, de ene keer beter dan de andere keer. Maar ik merk wel dat het voor ons beiden heel anders is.

Hij had vrijdag een afspraak bij het maatschappelijk werk van het zkh en ik merk dat hij van dit soort professionals meer aan neemt dan van mij. Ik heb me er een beetje bij neergelegd dat het zo werkt bij hem,en ben allang blij dat als ik hem een duw richting dit soort hulpverleners geeft, hij daar dan ook gebruik van maakt. En er bovendien ook wat mee doet. Zo vroeg hij gisteren opeens hoe je allerlei gerechten klaar moest maken (ik kook altijd). Ik helemaal verbaast, maar hij heeft nu dus wel door dat dit alles nog veel zwaarder voor mij is dan voor hem. Lief hè.

@essie: dat klinkt mooi je eerste FM. Wat gek dat nooit je hele eierstok in beeld te brengen is. Ik hoop dat je net zo'n mooie oogst krijgt als vorige keer. Sterkte met je moeheid, hopelijk ben je snel klaar met spuiten.

@MarS: Jeee, in de running! Fijn een cryo TP, dus lekker weinig (of geen?) hormonen.

@Amy: Ja met de dag leven, is inderdaad het enige wat telt nu. Maar dat vind ik erg moeilijk als ik zo moe ben, dan lijkt het wel of ik mijn gedachtes ook niet meer in het gareel kan houden. Nu is het wel weer wat beter hoor. Maar ellendig dat jij daar ook zo'n last van hebt. Maar dat is sowieso het ellendige van de hele MMM, je bent zo bewust van alles, van ieder stapje en daardoor ook van het volgende stapje. Op de natuurlijk manier zwanger worden is alleen daardoor al een stuk minder stressvol.

Voor jou ook de derde poging zie ik? Heftig hoor. Hopelijk de allerlaatste met heel mooi resultaat. Succes woensdag bij de eerste FM. En tuurlijk zegt het wat dat je je eierstokken voelt. Er gebeurt in elk geval iets daar! Hou er vertrouwen in!

@BElladonna: Wat een mooi stukje heb je geschreven, helaas nog steeds niet zwanger (ik ken je niet, maar aan je verhaal te lezen hebben jullie al een lange weg bewandeld). Soms is het goed om ver weg te gaan en alles van thuis achter je te laten. Mijn man en ik hebben een stuk pelgrimstocht gelopen in Azië, ondanks dat we iedere dag over onze kinderwens gedacht en gepraat hebben, voelde het toch alsof een deel van onze zorgen hier in NL achter waren gebleven. Ik kan me dus goed voorstellen dat zo'n verweg-vakantie je goed heeft gedaan. Dapper om te besluiten nog te wachten met je cryo, maar kan me voorstellen dat als het je laatste kans is, je die ook optimaal wilt benutten.

Hier is het nog steeds best zwaar, echt heel moe en duizelig. Vanochtend opgestaan,uurtje wakker en daarna weer tot 13.00 uur in bed gekropen. Daarna het life-event douchen gehad en zit nu programma's via uitzending gemist te kijken en te forummen. Ondertussen probeer is moed te verzamelen om boodschappen te doen. Morgen de eerste FM en ik ben razend benieuwd. Ik ben een beetje bang dat die nieuwsgierigheid nog om gaat slaan in zenuwen. Maar ik put er ook wel vertrouwen in dat ik vorige keer zo'n mooi aantal follikels had. We zullen het zien morgen.

Geplaatst

hoi meiden

wow wat een drukte hihi

orkaansan heel veel succes morgen, ben benieuwd hoor!! en fijn dat je man er in ieder geval met iemand over praat....de mijne niet, word er soms kriebelig van..

essieislief, wat houd reiki een in? is het heel zweverig?(niet kwetsend bedoeld hoor) waar kan ik t mee vergelijken?yoga? wel super lief dat ze het aanbieden, en 3 eitjes van ieder tien klinkt heel mooi, welke cd zit je nu?

belladonna, meid, wat goed dat jullie er zo hebben over kunnen praten, ik snap erg goed dat je de tijd voor jullie laatste cryo willen hebben, en dat je t zat bent..

mar s, eindelijk ongi, nu gaat het ook bij jouweer een beetje beginnen:)

hier rustig, veel blauwe plekjes, maar voel niks aan mn eierstokken ofzo.. vannacht nare droom gehad dat ze bij een fm ontdekten dat ik eierstokkanker zou hebben, en dat ik chemo kreeg, maar mn haar bleef op mn hoofd, en daar was ik blij mee(lekker belangrijk) ook al is t een droom, toch was t naar

slaap lekker allemaal x

amy: gezellig, ik heb woensdag ook mn 1e fm hihi spannend!!

Geplaatst

@hoopvol

Reiki is een energie die je krijgt door handoplegging

Mijn vriendin is daarna zwanger geworden daarom willen zij mij het nu ook geven

http://www.reiki.nl/watisreiki.htm

Morgen mijn 2e fm Ik ben benieuwd wat ze nu zien en welke arts ik krijg.

Er loopt er 1 die ik vreselijk vind en daar altijd verdrietig weg ga als ik haar heb.

Duimen op een ander..........

Wat een rot droom had je zeg.

Morgen hebben wij samen met Amy onze fm op naar een mooie telling en meting meiden.

Ik moet 9 uur.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden