Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sandra81 ... Lig in n deuk om je 9 cm broek verhaal. Ook ik had afgelopen zaterdag alle broeken in de was.... Met Gods gratie een oude normale spijkerbroek aangetrokken... Zat lekker strak om de boven benen en bovenste knoop zat los. Bij thuis komst dat kreng gelijk uitgetrokken en naar zolder gebracht.

Mijn boobies daar dacht ik van dat ze niet zouden groeien ( ivm borst verkleining 8 jaar terug .... Nou dus wel ... Ik pas mijn bh's nog wel maar sport bh's daar tippen ze zowat uit !!!

Fijne Avond

Eer

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Even voorstellen!

Isa - 24 jaar-
3e
ICSI poging -
1e
kindje

Emely - 27 jaar -
spontaan zwanger
-
1e
kindje

Sas27 - 28 jaar-
2e
CRYO tp uit 1e IVF -
1e
kindje

Liedje - 29 jaar -
1e
ICSI poging, 2e CRYO -
1e
kindje

Sandra81- 30 jaar -
1e
IVF poging -
2de
kindje

D@@ntje - 30 jaar -
1e
ICSI poging -
1e
kindje

Iza - 30 jaar -
7e
CRYO uit IVF 3 -
2e
kindje (dochter was van de verse tp van IVF 3)

EmvElin - 31 jaar -
3e
ICSI poging -
2e
kindje

Jo1978 - 33 jaar -
2e
ICSI poging -
1e
kindje

MamaVanSeppe - 33 jaar -
1e
ICSI poging -
2e
kindje (Seppe 5e TP van 3e icsi poging)

Danore - 34 jaar -
2e
IVF poging -
1e
kindje

Iggie - 36 jaar -
1e
ICSI poging -
2e
kindje

Chantal33 - 36 jaar -
1e
IVF met ECD -
2e
kindje (Frederique 3e tp van 1e IVF met ECD)

Quin - 36 jaar -
1e
ICSI poging -
1e
kindje

Shanna74 - 37 jaar - IVF poging -
2e
kindje

Meisje38 - 38 jaar -
1e
IVF poging -
2e
kindje

Esly - 42 jaar -
2e
IVF poging -
2e
kindje (1e kindje na 5 maanden zwangerschap geboren en overleden)

Eer - 42 jaar -
3e
IVF poging -
1e
kindje

Uitgerekend

01 juli 2012 - Liedje

03 juli 2012 - Iggie

02 juli 2012 - jo1978
(een meisje!!!)

04 juli 2012 - Jessi79

04 juli 2012 - Shanna74
(een jongen!!!)

04 juli 2012 - Sterremaud

08 juli 2012 - Eer

08 juli 2012 - Quin

11 juli 2012 - MamaVanSeppe

12 juli 2012 - Esly
(en jongen!!!)

15 juli 2012 - Sandra81

16 juli 2012 - Danore

18 juli 2012 - Chantal33

19 juli 2012 - Sas27

21 juli 2012 - Iza

22 juli 2012 - D@@ntje

27 juli 2012 - Emely

27 juli 2012 - Isa

29 juli 2012 - EmvElin (non-actief ivm drukte)

Controles

30 januari Chantal 33 (geslachtsbepaling)

01 februari - Sandra81 (hopelijk geslachtsbepaling)

04 februari - Esly controle gyn

10 februari - Sas27 verloskundige

11 februar - sas27 (geslachtsbepaling)

13 februari - Jessi79 (20wk GUO)

15 februari - Iggie 20 wk echo

16 februari - Jo 20 wk echo

17 februari - Esly 20 wk echo

17 februari - Quin 20 weken echo

28 februari - Iggie verloskundige

02 maart - sas27 20 wk echo

Hallo dames,

Vandaag had ik weer "mn wekelijkse uitje" naar het ziekenhuis en alles zag er weer goed uit, onze uk doet t prima en het lijkt erop dat het met moeders ook goed gaat! Ook kon de gyn zien wat het gaat worden en we krijgen weer een jongen! Nu weer een week plat op de bank en volgende week weer even gluren!

Allemaal fijn weekend!

Liefs!

Geplaatst

@Esly: leuk zeg een jongen! Neem echt mijn petje af voor jou hoe je met je rust-houden toestand om gaat. Het lijkt me heel zwaar, maar aan de andere kant weet je natuurlijk heel goed waar je het voor doet. Heb vorige week een docu gezien op Ned 2 over veel te vroeg geboren kindjes (25 weken enzo), en vond het heel emotioneel om te zien. Dat wil je natuurlijk echt voorkomen. Ik was al van plan om bij de GUO aan de gyn te vragen of ze mijn baarmoederhals konden opmeten (schijnt een belangrijke factor te zijn bij vroeggeboortes), maar ik kreeg toevallig vandaag al een brief en brochure hierover van het zh. Ze doen mee aan de Triple P studie ofzo, dus ik ga sowieso meedoen en het laten opmeten.

Ben echt jaloers op de meiden die het geslacht al weten. Ik ben zóóó nieuwsgierig! Ik heb ook zelf nog helemaal niks gekocht voor de beeb, omdat ik het meteen in de juiste kleur wil doen zeg maar. Ik had vorige week maandag controle bij de vlos (met 15w+5d) en ze heeft voor de 'leuk' een echo gemaakt. Ze wilde echter niet kijken welk geslacht het is, ook al vroeg ik er twee keer naar. Was veel leuker als het een verrassing bleef zei ze(was oudere vlos), en ze kon het toch nog niet zien zo vroeg in de zwangerschap. Pfff, nou ja! Ik bepaal toch zelf wel of het een verrassing moet blijven of niet! Hopenlijk willen ze over twee weken bij de GUO wel kijken.

Heb hier de afgelopen weken niet zoveel geschreven, sorry. Gewoon te lui om 's avonds de laptop te pakken om iets te schrijven. Ik lees wel trouw elke dag mee op mijn mobiel hoor! Tja, extreme luiheid is echt een kwaal op dit moment. Ik ben niet echt moe, ga gewoon om een uur of 11 naar bed. Maar in het weekend wil ik gewoon alleen maar op de bank hangen... Verder gaat ie prima! Ben nog geen dag misselijk geweest, geen maagzuur enzo. Ben vandaag wel even bij de huisarts geweest voor urinecheck, want ik heb flink last van mijn blaas. Heel vaak plassen, en dan na vijf minuten weer het gevoel hebben dat er twee liter in zit en ik bijna ontplof. Volgens de assistente ligt de beeb waarschijnlijk op mijn blaas te drukken, en moet ik mijn bekken gaan kantelen op de wc om mijn blaas helemaal te legen. Gelukkig geen blaasontsteking dus. Hopen dat het morgen beter gaat, we gaan een weekje naar Oostenrijk en ik kan onderweg natuurlijk niet elke tien minuten naar de wc. Mijn vriend is een fanatiek skiër, en ik niet. Maar ik vermaak me uitstekend met zonnen, lezen, zwemmen, uitslapen enzo. Heerlijk! Normaal ga ik graag lange einden wandelen op wintersport, maar ik heb deze week behoorlijk last van mijn stuitje, dus loop niet zo soepel. Is ook niet zo gek, sinds november wandel en fiets ik helemaal niet meer (nieuwe baan dus met de auto naar het werk). Na de vakantie wil ik één keer per week gaan zwemmen om een beetje soepel te blijven.

Voelen jullie de beeb allemaal al bewegen? Ik nog niet, zelfs geen 'vlinders' of borrels. Volgens de gyn ligt mijn placenta aan de voorkant, en kan het daarom nog wel twee weekjes duren voordat ik iets voel. Nog even geduld hebben dus!

Ik weet niet of ik in het hotel (betaalbare) Wifi heb, dus misschien hou ik weer een week radiostilte. Iedereen fijn weekend gewenst alvast!

PS: Willempie ligt op de tocht volgende week, want mijn skibroek gaat met geen mogelijkheid dicht! Flinke buik dus, gelukkig is er nog 'maar' vier kilo bij (nu 80.0 kg).

PS2: ik weet niet meer wie hier de tip gaf voor de tekst op mijn apresski-buikband, maar nog bedankt! Hier is het eindresultaat:

[ATTACH=CONFIG]3442[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3443[/ATTACH]

Geplaatst

Hallo allemaal,

Hier weer een berichtje van mij, na een beroerde week! Maar ja hoort erbij.

Superrrr esly ook een jongen...leuk!

Nog even antw op jou vraag. Vanwege bekkeninstabileit wil de gyn met 38w de beeb laten komen. De vorige keet is het behoorlijk misgegaan na een verkeerde diagnose. Dit wil hij dit keer voorkomen. Waarschijnlijk is hij er dit keer bij de bevalling dan ook zelf bij. Op het moment gaat het heel erg snel achteruit met mij lichamelijk gezien dan! Daardoor zit of lig ik ook min of meer op de bank. Zelf heb ik om de twee weken controle dus ook inmiddels al een reeks pictures.

Geplaatst

Chantal gaat alles na afgelopen week goed moet jou en de kleine?

Jo, al kleertjes gekocht?

Jessi mooi buikband, veel plezier op vakantie!

Zelf voel ik de kleine sinds gister heeel goed, zo leuk!!

Met name als ik rustig zit of lig. Hoop voor iedereen dit zo snel mogelijk te voelen. Zo speciaal. Lekker genieten!

Gr. Shanna

Geplaatst

Whahaha jessie, dat was ik van de buikband. Hij is echt gaaf!!!! Ben benieuwd naar de reacties hihi

verder weinig puf dus hou het ff kort en reageer later wat uitgebreider meiden.

Sorry!!!!!

Xxx

Geplaatst

Sorry dat ik nog niet heb gereageerd op de rest, maar heb een rot week gehad.

Maar vanmiddag op mijn verzoek toch een echo gekregen en alles ziet er goed uit en ook wij weten al wat het gaat worden en ook wij krijgen een jongen!!!!

Kom morgen echt terug om bij te lezen en te reageren ga nu eerst proberen te slapen ( zal vast wel lukken na 3 nachten geen oog dicht te hebben gedaan )

weltrusten allemaal

Geplaatst

Esly en Chantal gefeliciteerd met jullie zonen! Geweldig!

Jessi veel plezier met de wintersport! Je zal vast veel reacties op je buikband krijgen!

Shanna balen dat het niet zo lekker met je gaat joh. Jij ook sterkte met het bankhangen. Je weet waar je het voor doet, met 38 weken zal je het zien!

Ik heb trouwens 13 feb. Controle bij de vk en 12 maart 20 weken echo

Als iemand die handig is met de lijstjes mij erbij wil zetten is dat heel fijn. Alvast bedankt!

Geplaatst

Hi all,

Net heerlijk uitgeslapen, is zo lang geleden. Mijn dag kan gewoon niet meer stuk:-)))))))

Weer twee dames met de uitslag. gefeliciteerd met de boys. Ontzettend leuk om te weten. Ik moet nog ruim twee weken wachten. Maar ik ben ook o zo nieuwsgierig. Mijn gevoel zegt een jongetje en dat komt ook uit die site van Quin. Maar mijn omgeving zegt allemaal een meisje. Nou we zullen het zien.

Jessi heel veel plezier op vakantie en lekker showen met je buikband. Ontzettend leuk. En wat een mooie buik al. Mijn buik begint ook al aardig te groeien. Is wel een leuk idee om daar een foto van te maken.

Shanna niet leuk dat het zo slecht gaat, ik hoop voor je dat er verbetering gaat optreden. Is dat voor jou / de situatie uberhaupt mogelijk? Want ondanks dat we weten waarvoor we het doen, zou het toch ook zo prettig zijn om heerlijk onbevangen te kunnen genieten.

Ga zo weer lekker verder het huis opruimen. En met opruimen bedoel ik eigelijk heel veel troep weggooien. We komen de met de komst van de kleine een kamer te kort. Ik woon nu in een drie kamer appt. Ons huis wordt pas eind van het jaar of misschien pas begin 2013 opgeleverd. Ik heb afgesproken met mijn zoon dat hij voorlopig bij ons in de slaapkamer komt en dat zijn kamer de baby kamer gaat worden. Hij mocht zelf kiezen en hij vind het maar wat leuk om bij ons op de kamer te komen:-) Maar ondanks dat moet er heel veel geruimd en opgeslagen worden.

iemand vroeg nog wanneer ik jarig ben, maar dat is volgende week vrijdag, de 3e. Ik vier het de zaterdag. Ik zou het eerst in 2-en vieren. Familie en vrienden met kids overdag incl eten en vrienden vanaf 20.00 uur. Maar ik laat iedereen toch maar al in de middag komen. In de hoop dat het geen nachtwerk wordt. Wass ook wel grappig, meestal heb ik wel wensen met mijn verjaardag. Maar dit jaar ik weet helemaal niets. Het enige wat in mijn gedachte is, IK krijg een baby:-)))). Dus ik vraag allemaal bonnen voor baby winkels en dan ga ik heerlijk shoppen voor de kleine. Ik heb er nu al zin in.

Bye the way gaat er nog iemand naar de 9 maanden beurs in feb?

Nou weer een heel verhaal. Allemaal een heel fijn weekend.

Lfs Ig

Geplaatst

@ D@@ntje, ik heb je er tussen gezet.

Lfz Ig

Even voorstellen!

Isa - 24 jaar-
3e ICSI poging -
1e kindje

Emely - 27 jaar -
spontaan zwanger -
1e kindje

Sas27 - 28 jaar-
2e CRYO tp uit 1e IVF -
1e kindje

Liedje - 29 jaar -
1e ICSI poging, 2e CRYO -
1e kindje

Sandra81- 30 jaar -
1e IVF poging -
2de kindje

D@@ntje - 30 jaar -
1e ICSI poging -
1e kindje

Iza - 30 jaar -
7e CRYO uit IVF 3 -
2e kindje (dochter was van de verse tp van IVF 3)

EmvElin - 31 jaar -
3e ICSI poging -
2e kindje

Jo1978 - 33 jaar -
2e ICSI poging -
1e kindje

MamaVanSeppe - 33 jaar -
1e ICSI poging -
2e kindje (Seppe 5e TP van 3e icsi poging)

Danore - 34 jaar -
2e IVF poging -
1e kindje

Iggie - 36 jaar -
1e ICSI poging -
2e kindje

Chantal33 - 36 jaar -
1e IVF met ECD -
2e kindje (Frederique 3e tp van 1e IVF met ECD)

Quin - 36 jaar -
1e ICSI poging -
1e kindje

Shanna74 - 37 jaar - IVF poging -
2e kindje

Meisje38 - 38 jaar -
1e IVF poging -
2e kindje

Esly - 42 jaar -
2e IVF poging -
2e kindje (1e kindje na 5 maanden zwangerschap geboren en overleden)

Eer - 42 jaar -
3e IVF poging -
1e kindje

Uitgerekend

01 juli 2012 - Liedje

03 juli 2012 - Iggie

02 juli 2012 - jo1978
(een meisje!!!)

04 juli 2012 - Jessi79

04 juli 2012 - Shanna74
(een jongen!!!)

04 juli 2012 - Sterremaud

08 juli 2012 - Eer

08 juli 2012 - Quin

11 juli 2012 - MamaVanSeppe

12 juli 2012 - Esly
(en jongen!!!)

15 juli 2012 - Sandra81

16 juli 2012 - Danore

18 juli 2012 - Chantal33

19 juli 2012 - Sas27

21 juli 2012 - Iza

22 juli 2012 - D@@ntje

27 juli 2012 - Emely

27 juli 2012 - Isa

29 juli 2012 - EmvElin (non-actief ivm drukte)

Controles

30 januari Chantal 33 (geslachtsbepaling)

01 februari - Sandra81 (hopelijk geslachtsbepaling)

04 februari - Esly controle gyn

10 februari - Sas27 verloskundige

11 februar - sas27 (geslachtsbepaling)

13 februari - Jessi79 (20wk GUO) en D@@ntje-VK

15 februari - Iggie 20 wk echo

16 februari - Jo 20 wk echo

17 februari - Esly 20 wk echo

17 februari - Quin 20 weken echo

28 februari - Iggie verloskundige

02 maart - sas27 20 wk echo

12 maart - D@@ntje 20 wk echo

Geplaatst

@Esly wat leuk een broertje (als ik het zo mag zeggen)? En natuurlijk benieuwd of de site die ik gepost had gelijk heeft.

Grappig om al die buiken te zien, ook ik pas vanaf week 9 al niet meer in mijn kleding en de buik is ook al aardig bol, toch nog maar 3 kilo aangekomen. Wel heb ik 2 cupmaten groter en floepte echt uit de bh. Dus vandaag maar eens van die leuke sexy voedingbeha's gescoord, ha ha wat zal mijn man lachen als hij terug is van de wintersport, als ik ergens aan gehecht ben is het wel aan mooie lingerie.... Maar dat zit er even niet in. Heb de Marlies Dekkers Voedingsbeha geprobeerd maar de banden sneden met 5 min. al in mijn borsten en schouders.

Wie gaat er proberen borstvoeding te geven?

Heeft iemand nog tips wat goede babyflessen zijn?

9 mnd beurs lijkt mij leuk maar krijg niemand in mijn omgeving mee:sly:

Ooohhh weer een heel stuk getypt en toen floep weg was het, soms is dit een irritante site!

Geplaatst

Hoi quin

Zelf heb ik mijn borstvoedingsbh's van bijna twee jaar geleden weer aan. Mijn man is zeeeeer tevreden met mijn boops.

De vorige keer heb ik een half jaar borstvoeding gegeven. Eerst wilde ik niet. Ik dacht "Ik ben toch geen koe...??". Mijn borsten vond ik iets voor mijn man en mij! Later was mijn redenatie toch maar wel... Je zou daardoor weer snel weer op eigen gewicht komen! Echter... Bij mij was het geval dat toen ik stopte met borstvoeding ik pas ging afvallen. Maaaaar ohhh wat is borstvoeding speciaal, zo mooi, zo iets unieks! Echt heerlijk om dit te hebben mogen doen. Weet wel...dat het bij veel vrouwen helaas niet lukt!

Ik ga het zeker weer proberen.

Wat flessen betreft...wij hadden bij Nina het merk difrax. Deze doen wij niet meer. De bodem kun je ervan afschroeven. Mooi dachten wij, dan kunnen wij het mooi goed schoon houden. Echter onder aan de rand blijft steeds water achter, met het gevolg bij het fleste en je vaak kletsnat wordt. Niet handig! Nu gaan we denk ik voor het merk advens.

Gr. Shanna

Geplaatst

Hey girls,

ik doe geen bv. Ik heb het met mijn zoontje gedaan maar heb heel veel pijn gehaf (wol niemand ontmoedigrn hoor!) maar wat shanna zeht over specoaal ken ik dus niet. Ik ging bijna ern hekel aan mijn kind krijgen omdat ik door hem pijn had.

En dat kwam niey omdat het nirt lukte, het ging zrlfs herl goed. Maar ik heb een lichte huid en schijnbaar kun je dan sneller last krijgen. Vandaar mijn keus. Ik wil kunnen genieten zonder bamg te zijn voor de pijn.

Qua fles gebruiken wij wel difrax. Mijn zoon reageerde er heel goed op. Juist niet op de avent. Maar ook na uitproberen. Bij mijn kolfmachine zat avent dus die eerst maar werkte niet vandaar over op difrax...

Zo zie je sat je echt je eigen gevoel moet volgen. Shanna en ik kunnen niet verder tegenover elkaar staan ;) hihi

Geplaatst

Hoi iggie,

Fijn dat je zo lekker geslapen hebt. Wil ik ook!

Zelf ga ik niet naar de beurs. Te ver weg blablabla!

Lukt niet zo met auto rijden versus bekken!

Maar antw op je vraag. Ik wist waaraan ik begon! De vorige keer niet en was een enorme strijd. Nu weet ik wat er komen gaat! Ik heb het geaccepteerd en laat het over mij heen komen. En kan zekers genieten. Ben ook veel rustiger! Wat echt heel erg helpt is de begeleiding dit keer!

Bij elke activiteit heel goed door ademen en uitademen. Werkt heel goed! Ben heerlijk aan het plannen, geboortekaartje ontwerpen (tekenen/scannen/ vervolgens photoshoppen) wordt super. En...

Zoals nu voel ik de kleine schoppen, super!

Ben op de helft, tijd gaat snel!

Zelf hebben wij ook in totaal 2 slaapkamers. Echter wij hebben deze met een schuifwand in tweeën gesplitst. En er ook een vide erin gemaakt. Boven in samen met de vliering waar een speelplek is gemaakt slaapt de oudste. Daaronder komt Nina en daarnaast, naast de schuifwand komt de commode etc. De kleine komt voorlopig bij ons op de kamer! Is heel erg makkelijk zekers met de nachtelijke voeding!

Misschien een idee voor jou Iggie?

Gr. Shanna

Geplaatst

@Quin; natuurlijk mag je zeggen dat het een broertje is! Zeggen wij zelf ook hoor en zo voelen wij dat ook! Onze eerste zoon mocht helaas niet bij ons blijven, maar blijft voor ons de oudste. Voor het kaartje zijn we ook al op zoek naar een mooi gedichtje waar de eerste ook in betrokken wordt. Volgens de site die jij had doorgestuurd zouden we een meisje krijgen, dus toen de gyn zei dat t een jochie was had ik echt zoiets van: huh??? Heb je dat nou wel goed? Nou....hij ging inzoemen en het was overduidelijk een jongen haha!

Ook ik ga niet naar de 9 maandenbeurs..het had me heel leuk geleken, maar gaat helaas niet, te inspannend! Ik ben dus heerlijk op internet aan het rondneuzen en heb al een heleboel leuke dingen gezien! Nu we weten dat we een jongen krijgen kan ik helemaal los!;-)

Ik wil ook graag proberen om bv te gaan geven, al is het maar om weer zo snel mogelijk op mn oude gewicht terug te komen! Ik had trouwens verwacht dat, zeker nu ik platlig, de kilo's eraan zouden vliegen, maar het valt echt super mee! In totaal ben ik nu 3,5 kg gegroeid en loop nog steeds in m'n (wat ruimere) gewone kleren! Ik heb me erbij neergelegd dat ik m'n lijf de komende maanden heb verhuurd en het straks in juli weer terugkrijg! Dan ff fanatiek naar de sportschool en letten op wat ik eet en ik heb (hopenlijk) zo mn oude gewicht weer terug! ;-)

Liefs!

Geplaatst

Esly kun je niet met de rolstoel naar de 9maanden beurs?? Er is vast wel iemand die je wilt duwen ;)

Ik ben heel erg aan't twijfelen. Vorig jaar had ik rond deze tijd mijn bbz en liep ik daar heel k u t rond met bloedverlies. Toen wistvik niet dat het een bbz was. Ik wil wel maar vind het vreemd....

Wij hebben gelukkig ruimte genoeg in huis met 5 slaapkamers maar alles moet heringedeeld worden en schoongemaskt. Gaat ook best wel werk in zitten.....ach zodra we weten wat het word kunnen we gericht aan de slag. Nu eerst 4 weken vastenavend vieren!!!!!!!!!!!!!

Zo'n zin in ook al is het nuchter hihi. (en mee schopt de kleine hihi)

Xxx

Geplaatst

hallo allemaal!

hoop geschreven van de week zeg, denk dat ik niet overal op kan reageren.

heb al wel wat kleertjes gekocht, zooooooooo scheettig allemaal:-)

we zijn ook al aardig bezig met de kinderkamer.wij gaan wel naar de negenmaandenbeurs, nog nooit geweest.

dus wil ik wel een keertje mee maken, ik wacht het daar even af of ze leuke aanbiedingen hebben, en dan ga ik daarna lekker voor de rest shoppen.

leuk zeg al die buikfoto's jullie groeien al lekker, net als ik, zal is kijken of ik er ook een foto op kan krijgen.

ik ga jullie spreken , liefs jo

Geplaatst

@esly wat leuk een jongen!!

@jessi wat een grappige buikband, daar ga je vast leuke reactie,s op krijgen :)

Ik ga snel weer moet werken zo :-S

doeii doeiii

Geplaatst

Als je bij de kruidvat voor €12,50 besteed krijg je een gratis kaartje voor de 9 maanden beurs.... Dat heb je er zo uit ;)

Ik ga toch maar denk ik... Ff kijken hoe het met de kids zit.

Moren hopen we te weten of we een jongen of meisje krijgen en mijn handen jeuken om daarna met de babykamer aan de gang te gaan!! Heb voor nu mijn breiwerk maar aangepakt ;)

Fijne avond meiden!

Geplaatst

Ik heb een lichte voorkeur ;)

Ik heb 1 zoon en mijn man heeft ook 3 zonen.... Een meisje zou zo welkom zijn!! Maaar at wilt niet zeggen dat een jongen niet welkom is, maar zal in gedachten weer ff wennen zijn ;)

Volgens de lijst van quin zou ik een meisje krijgen ;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden