Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Whahaha ik wil hem wel eens zien in die sitter!!

Hebben jullie dat ook wel eens, steken in de liesregio, alsof ze er een mes inzetten? Kunnen dat de banden zijn??

Fijn dat de keuken eruit is!! Nu de opbouw hihi. Ik wil een nieuw huis!!! Wij huren, maar met een eigen zaak bijna niet te doen.

Het word prachtig schaaysweer idd! Ik wil heel graag maar durf niet alleen met de kleine te gaan. Bang dat ik val!

M'n kind ligt op bed. Besloot de tafel en de grond met waskrijt onder te kleuren... Hoop dat hij nog wat

slaapt. Straks moet hij weer naar zwemles...

Kan ik ff cadeautje inpakken wat hubbie krijgt van z'n zonen.

Mevrouw besluit even er vrolijk op los te trappen... Hihi. Zo leuk!!!

Thx voor de felicitaties!

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Shanna; wat schrikken zeg, maar gelukkig geen blinde darm! En een gyn die je antibiotica voor wil schrijven die je niet mag hebben?? Hij kan toch zien dat je zwanger bent? En anders lezen in je dossier? Hou je haaks meid en alvast veel succes maandag met je 20 weken echo! Ben je de eerste van ons? Volgens mij wel he?!

@Sandra; ook van mij gefeliciteerd met je mannetje! Jammer dat de sitter er nog niet is, maar wel een grappig ding zo te lezen;-)

Liefs!

Geplaatst

Zo weer terug vann het weekje weg!

vandaag gelijk naar de vk en alles was goed, morgen hebben wij een echo om te kijken wat het is ik ben zoooo benieuwd haha

@Shanna dat is idd schikken zeg! doe maar rustig aan en maandag de 20 weken echo spannend! succes vast

@sandra gefeliciteerd!!!!!

zo ik ga nu snel eten maken, fijn weekend allemaal

Geplaatst

Chantal je zult wel lekker in de puinhoop zitten. Kun je er nu nog wel tegen? Nog geen drang voor opruimen etc?

Wij zijn al een aantal weekenden bezig met kamers kids. Komende dagen weer! Het wordt zo mooi.

Alleen....tot nu toe sliep Nina bij ons op de kamer. Zostraks krijgt ze haar eigen kamertje, ... Huil huil!

Meisje wordt groot heb nu al het probleem dat ik moeite heb haar los te laten! Dat wordt wat als ze nog ouder wordt!!! (snik snik!)

Gr. Shanna

Geplaatst

Esly vermaak je je nog een beetje?

Ja ben de eerste voor de 20 weken echo samen met ? Kan naam niet zo snel terug halen (iPhone).

Ben best zenuwachtig. Is alles goed? Is het nu idd een meisje of toch weer een jongen? Of zijn er stiekem 2 (mensen om ons heen plagen ons hiermee, (hahaha)!

Zo spannend allemaal. We moeten om half 12.

Gr. Shanna

Geplaatst

Shanna, nou ben en blijf aan het opruimen en poetsen terwijl ik helemaal niet van poersen hou;) ben bij dat mijn hub toch nu de keuken heeft aan gepakt hij wou het eind maart gaan doen maar mocht niet van mij.

Ook hier gaat ons meissie naar zolder en ook ik heb het er erg moeilijk mee vind al dat ze zo snel groot word en dat ze alles zelf wil doen! Onze dochter wil ik eind april op haar kamer hebben zodat ze kan wennen voordat de kleine er is.

Sandra leuke verjaardag van hub gehad?

Die steken heb ik ook wel is bij mij is het inderdaad de banden misschien bij jou ook?

Oja als jij zelfstandige bent vergeet dan niet je ZeZ uitkering aan te vragen ( weet niet of je heet weet maar ook als zelfstandige heb je recht op een zwangerschapsverlof)

Sas heel veel plezier heb je zelf nog een gevoel wat het gaat worden?

Jessi heel veel plezier met het uitzoeken van alle spullen vond het zo leuk de vorige keer kon echt helemaal los gaan.

Ga vandaag ook maar weer is werken ook al is het hier niet super druk maar wil vast een aantal dingen in voren werken.

Geplaatst

Thx meiden voor de felicitaties!! We hebben er niet veel aan gedaan. Geen fut voor/zin in ;)

Chantal thx voor de tip maar ik heb een hele lieve accountant die het voor me regelt ;)

Ff ego bericht meiden. Ik zit met een geheim. Kan het niemand vertellen... Dus hier maar san ik heb er zelfs over gedroomd dus moet het ff kwijt!

Kreeg gisteren te horen dat mijn lievelingsnichtje van 16 eergisteren te horen heeft gekregen dat ze 33 weken zwanger is... Ze us tot januari fewoon ongesteld feworden... Nu moet ik het nog even voor mezelf houden. Tot alles geregeld is. Ze geeft nog 7 weken om zich voor te bereiden dat ze moedr word. Of minder zelfs... De relatie is al een aar weken over... Ik ga er vandaag even heen... Alvast wat babyspulletjes brengen... Ze moeten natuurlijk ineens alles hebben.

Ze is net weer een nieuwe opleiding begonnen..... Pfff

sorry voor de ego meiden!

Geplaatst

Sandra, tjee wat n nieuws zeg ... Geef je nichtje maar n hele dikke knuffel ... Kan ze wel even gebruiken ... Der hele leventje op zijn kop en over 7 weken MOEDER worden ... Das niet niks als je 16 bent. Ik denk dat ze heel blij is dat ze ff met je kan kletsen over het zwanger zijn ... Ook heel speciaal .

Liefs eer

Geplaatst

Hoi Sandra

Wat een nieuws zeg!!! En heeft zekers even tijd nodig om dit te verwerken!

Misschien is het overbodig dat ik dit zeg, maar er zijn instanties die hele jonge moeders/vaders helpen. Hier is dat "Jarabee".

Inmiddels weet ik dit omdat een goede vriendin van mij, haar dochter een week na mij moeder wordt. Zij wordt dus oma op 37 jarige leeftijd!!! Ook zij vindt dit heel erg, ze heeft vanalles geprobeerd wat haar vroeger is overkomen, dit niet te laten gebeuren. Helaas, niet gelukt!

Maar goed.... Jarabee kan je heel goed helpen. Zelfs bij huisvesting als dit nodig is. Verder bij het opstellen van een convernant

Geplaatst

@sandra jee wat een nieuws voor zo'n jonge meid. Maar uiteindelijk met goede begeleiding gaat het goed komen.

Jee spannend vandaag de echo.

Niet te veel kopen hè bij de babydump... En let even goed op de prijzen babypark is in sommige dingen echt goedkoper.

Mijn keus voor de babyfles is gemaakt ga voor de Tommee Tippee. Nu ben ik bezig met het matrasje. Iemand nog tips?

O en leuk voel nu echt fijn van die trapjes

Geplaatst

Ivm met het matrasje! Ze raden niet de aerosleep aan voor over de matras. Het is al een paar keer gebeurd dat de kruik niet sluit en het water kan niet door de aerosleep heen dus blijft daarop liggen. Paar maal dat er kindjrs verbrand zijn door het water

ik heb gelukkig al bijna een uitzet voor haar bij elkaar. De start kan ze maken. Ik heb geweldife vrirnden!!!

Geplaatst

Jeetje Sandra, wat heftig zeg! 16 en zwanger en er dan met 33 weken achterkomen! Oef...ik kan me voorstellen dat de emoties alle kanten opvliegen! Ik hoop dat ze veel aan je zal hebben en dat je nichtje goede begeleiding krijgt!

@Sas; hoe was je echo? Ben zo benieuwd!

@Shanna; spannend meid, ik hoop met je mee dat maandag alles goed is en hopelijk krijg je nu wel echt uitsluitsel welk geslacht jullie uk heeft! ;-) Wij mogen vrijdag....Ik vermaak me nog wel aardig! Heb de afgelopen week best veel aanloop gehad, dus wel gezellig! Verder probeer ik er maar niet bij na te denken dat ik hier nog 22 weken moet liggen, als ik dat doe vliegt het me wel een beetje aan! Over een paar weekjes zijn we op het punt dat ik tijdens mijn vorige zwangerschap al moest bevallen en ik merk dat ik daardoor wel wat onrustiger ben! Maar ja...ik zal er dwars doorheen moeten, kan het niet overslaan he?! Het liefst zou ik gaan slapen en zo eind juni weer wakker worden!

@Chantal; haha..je hebt de boel dus lekker op de kop staan;-) Heb je straks wel alles mooi klaar als de kleine komt!

Verder zijn wij bijv nog helemaal niet bezig met de kinderkamer....we durven niet! Wel heb ik al wat leuke dingetjes uitgezocht! We hebben afgesproken dat zodra de 26 weken grens bereikt is we op pad gaan. Hier in de buurt zit wel een babydump, een babypark en nog een paar leuke zaken. Heb ik gelijk weer iets om naar uit te kijken;-)

Liefs!

Geplaatst

jeetje sandra dat is nog al wat!, komt vast goed met de juiste mensen om haar heen!

@esly spannende tijd voor jou bijna, kan mij wel voorstellen dat je zou willen slapen tot dat het zo ver is, lekker veel afleiding zoeken dan komt het goed!

echo gehad alles was goed meetingen ook, mijn gevoel klopte van het begin wij krijgen een MEISJE!!! hartstikke leuk om het nu te weten en we hebben vandaag al gelijk wat kleerdjes gekocht, zo leuk!!!! :-)

Geplaatst

Isa - 24 jaar- 3e ICSI poging - 1e kindje

Emely - 27 jaar - spontaan zwanger - 1e kindje

Sas27 - 28 jaar- 2e CRYO tp uit 1e IVF - 1e kindje

Liedje - 29 jaar - 1e ICSI poging, 2e CRYO - 1e kindje

Sandra81- 30 jaar - 1e IVF poging - 2de kindje

D@@ntje - 30 jaar - 1e ICSI poging - 1e kindje

Iza - 30 jaar - 7e CRYO uit IVF 3 - 2e kindje (dochter was van de verse tp van IVF 3)

EmvElin - 31 jaar - 3e ICSI poging - 2e kindje

Jessi79 - 32 jaar - 1e ICSI poging - 1e kindje

Jo1978 - 33 jaar - 2e ICSI poging - 1e kindje

MamaVanSeppe - 33 jaar - 1e ICSI poging - 2e kindje (Seppe 5e TP van 3e icsi poging)

Danore - 34 jaar - 2e IVF poging - 1e kindje

Iggie - 36 jaar - 1e ICSI poging - 2e kindje

Chantal33 - 36 jaar - 1e IVF met ECD - 2e kindje (Frederique 3e tp van 1e IVF met ECD)

Quin - 36 jaar - 1e ICSI poging - 1e kindje

Shanna74 - 37 jaar - IVF poging - 2e kindje

Meisje38 - 38 jaar - 1e IVF poging - 2e kindje

Esly - 42 jaar - 2e IVF poging - 2e kindje (1e kindje na 5 maanden zwangerschap geboren en overleden)

Eer - 42 jaar - 3e IVF poging - 1e kindje

Uitgerekend

01 juli 2012 - Liedje
(een jongen!!!)

03 juli 2012 - Iggie

02 juli 2012 - Jo1978
(een meisje!!!)

04 juli 2012 - Jessi79 (weet het nog niet, wel erg nieuwsgierig!)

04 juli 2012 - Shanna
(een meisje!!!)
:girl:

08 juli 2012 - Eer (
v
er
r
a
s
s
i
n
g
)

08 juli 2012 - Quin (
v
er
r
a
s
s
i
n
g
)

11 juli 2012 - MamaVanSeppe

12 juli 2012 - Esly
(een jongen!!!)

15 juli 2012 - Sandra81
(een meisje!!!)

16 juli 2012 - Danore

18 juli 2012 - Chantal33
(een jongen!!!)

19 juli 2012 - Sas27
(een meisje!!!)

21 juli 2012 - Iza

22 juli 2012 - D@@ntje (
v
er
r
a
s
s
i
n
g
)

27 juli 2012 - Emely

27 juli 2012 - Isa

29 juli 2012 - EmvElin (non-actief ivm drukte)

Controles

13 februari - Jessi79 20 wk GUO, Shanna 20 weken echo, D@@ntje verloskundige

15 februari - Iggie 20 wk echo

16 februari - Jo 20 wk echo

17 februari - Esly 20 wk echo

17 februari - Quin 20 weken echo

20 februari - Eer 20 wk echo, Jessi79 verloskundige

28 februari - Iggie verloskundige

01 maart - Sandra81 20 wk echo

02 maart - Sas27 20 wk echo

12 maart - D@@ntje 20 weken echo

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden