Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ Sandra, heel veel plezier vandaag, ben benieuwd wat het gaat worden.

Andere tip, als je bij de zeeman koopt. Ik had niet meer dan 5 euro, krijg je een gratis kaartje voor de huishoudbeurs voor in de avond (do of vrij). Maar met dat zelfde kaartje kan je ook naar de negen maanden beur.

Lfz Ig

Geplaatst

Hihi shanna,nee zoals elke nacht moet ik om 4 uur uit bed om te plassen ;)

Ik moet pas om 17.40 en dan ben ik ook nog vrij. Pffff.

Goeie tip die zeeman!

Ik ga toch kijken voor een andere mogelijkheid eventueel. Wil wel gaan...

Geplaatst

Hey meiden,

sorry heb helaas geen tijd om uitgebreid te reageren (had gisteren een heel verhaal getypt en bij het plaatsen was het weer weg grrr zo shit op de telefoon.

Shanna balen dat het zo snel achteruit gaat met je bekken. Hopelijk gaat het niet zo erg worden dat je weer in de rolstoel moet.

Sandra heel veel plezier bij de echo, hoop voor jou dat het een meisje is en die lichte voorkeur is helemaal niet erg hoor hebben we allemaal wel een beetje denk ik ( in iedergeval de gene die al een kindje hebben).

Geplaatst

Shanna je vroeg hoe het met mij gaat eigenlijk wel goed heb vrijdag dus een extra echo gehad en daarop was alles goed te zien en ze heeft eingenlijk een 20 weken echo van gemaakt ( zijn zo lief hier in Hengelo)

Ook hebben ze gekenen wat het zou worden en volgens hun een jongen ( konden het zelf ook zien) en maandag bij de pretecho was er enige twijfel dus we mogen dinsdag nog een keer.

Ook wij hadden een lichte voorkeur en als het klopt dan komt er een stamhouder en zo niet da houd de naam bij ons op ( ook niet erg maar zou wel erg leuk zijn als het ee jongen mag zijn)

Geplaatst

Goh Hengelo Chantal??? Ik ook!

Gelukkig heb ik nu daar maar een gynaecoloog en niet zoals vroeger elke keer een ander! Mijn gynaecoloog is Akeel Alhafidh. Werd helemaal gek met steeds weer een ander en verschillende adviezen. En ja buiten de regels om heeft Akeel mij zijn mail adres gegeven waardoor ik zeer snel antw etc krijg op mijn vragen! De vorige keer is er bijna vanalles misgegaan wat maar mis kon gaan. Vandaar dat ik nu waarschijnlijk in de watten gelegd wordt, hahaha!

Gr. Shanna

Geplaatst

@Sandra; gefeliciteerd meid! Op naar de rokjes, jurkjes en andere leuke schattige meidendingen:) geniet ervan!

@Chantal; weet je ook hoe het kan dat ze bij de pretecho het geslacht niet goed konden zien? Bij ons was het overduidelijk een jongen;-)

@Shanna; wat heerlijk dat je het rechtstreekse mailadres van je gyn hebt! Hoe gaat het met je bekken?

Liefs!

Geplaatst

Sandra, waaaaahhh wat gaaf een meid!!!!!

Nu alleen maar rose, rood en andere meisjes kleuren kopen zo leuk heb al veel leuke dingen gezien voor een meid!

Shanna, fijn dat je zijn mailadres hebt gekregen dat maakt het wel makkelijke.

Ik had bij mijn dochter halbesma maar die had op woensdag spreekuur en day was lastig voor mij. Veenstra heeft mijn bevalling gedaan en heeft op dinsdag en dat komt mij beter uit. Gelukkig nu voor jou alle controle die je verdiend.

Esly, ja maandag lag de navelstreng tussen de benen vandaar de twijfel. Wel dacht ze een jongen maar ze kon geen zekerheid geven nu dus dinsdag nog een keer spieken ( vind ik niet erg hoor kan ik gelijk de hardslag nog een keer horen)

meiden heb een verjaardag hoop?dat 23.00 kan halen anders wel heel lullig voor de ,a van mijn donor als ik zo vroeg weer naar huis ga;).

Geplaatst

Echt een roze wolk hier ;) verder was alles prima! 1 maart de 20 weken echo.

Chantal, vervelend nog een keer terug moeten ;)

Shanna, helemaal niet erg dat je in de watten gelegd word hihi

esly hoe is het bij jou??

Geplaatst

Even voorstellen!

Isa - 24 jaar-
3e ICSI poging -
1e kindje

Emely - 27 jaar -
spontaan zwanger -
1e kindje

Sas27 - 28 jaar-
2e CRYO tp uit 1e IVF -
1e kindje

Liedje - 29 jaar -
1e ICSI poging, 2e CRYO -
1e kindje

Sandra81- 30 jaar -
1e IVF poging -
2de kindje

D@@ntje - 30 jaar -
1e ICSI poging -
1e kindje

Iza - 30 jaar -
7e CRYO uit IVF 3 -
2e kindje (dochter was van de verse tp van IVF 3)

EmvElin - 31 jaar -
3e ICSI poging -
2e kindje

Jo1978 - 33 jaar -
2e ICSI poging -
1e kindje

MamaVanSeppe - 33 jaar -
1e ICSI poging -
2e kindje (Seppe 5e TP van 3e icsi poging)

Danore - 34 jaar -
2e IVF poging -
1e kindje

Iggie - 36 jaar -
1e ICSI poging -
2e kindje

Chantal33 - 36 jaar -
1e IVF met ECD -
2e kindje (Frederique 3e tp van 1e IVF met ECD)

Quin - 36 jaar -
1e ICSI poging -
1e kindje

Shanna74 - 37 jaar - IVF poging -
2e kindje

Meisje38 - 38 jaar -
1e IVF poging -
2e kindje

Esly - 42 jaar -
2e IVF poging -
2e kindje (1e kindje na 5 maanden zwangerschap geboren en overleden)

Eer - 42 jaar -
3e IVF poging -
1e kindje

Uitgerekend

01 juli 2012 - Liedje

03 juli 2012 - Iggie

02 juli 2012 - jo1978
(een meisje!!!)

04 juli 2012 - Jessi79

04 juli 2012 - Shanna74
(een jongen!!!)

04 juli 2012 - Sterremaud

08 juli 2012 - Eer

08 juli 2012 - Quin

11 juli 2012 - MamaVanSeppe

12 juli 2012 - Esly
(een jongen!!!)

15 juli 2012 - Sandra81
(een meisje)

16 juli 2012 - Danore

18 juli 2012 - Chantal33

19 juli 2012 - Sas27

21 juli 2012 - Iza

22 juli 2012 - D@@ntje

27 juli 2012 - Emely

27 juli 2012 - Isa

29 juli 2012 - EmvElin (non-actief ivm drukte)

Controles

04 februari - Esly controle gyn

10 februari - Sas27 verloskundige

11 februar - sas27 (geslachtsbepaling)

13 februari - Jessi79 (20wk GUO) en D@@ntje-VK

15 februari - Iggie 20 wk echo

16 februari - Jo 20 wk echo

17 februari - Esly 20 wk echo

17 februari - Quin 20 weken echo

28 februari - Iggie verloskundige

02 maart - sas27 20 wk echo

12 maart - D@@ntje 20 wk echo

Geplaatst

@sandra81 fijn meid een meisje, wat zal zij het goed krijgen met al die grote broers.

@chantal, weet jij het al?

Heb even de lijst een snelle update gegeven, moet wel lachen om de site, tot nu toe nog maar 1 foute voorspelling.

En zelf wil ik het niet weten.

Sorry moet weer aan het werk.

Geplaatst

Even voorstellen!

Isa - 24 jaar-
3e ICSI poging -
1e kindje

Emely - 27 jaar -
spontaan zwanger -
1e kindje

Sas27 - 28 jaar-
2e CRYO tp uit 1e IVF -
1e kindje

Liedje - 29 jaar -
1e ICSI poging, 2e CRYO -
1e kindje

Sandra81- 30 jaar -
1e IVF poging -
2de kindje

D@@ntje - 30 jaar -
1e ICSI poging -
1e kindje

Iza - 30 jaar -
7e CRYO uit IVF 3 -
2e kindje (dochter was van de verse tp van IVF 3)

EmvElin - 31 jaar -
3e ICSI poging -
2e kindje

Jo1978 - 33 jaar -
2e ICSI poging -
1e kindje

MamaVanSeppe - 33 jaar -
1e ICSI poging -
2e kindje (Seppe 5e TP van 3e icsi poging)

Danore - 34 jaar -
2e IVF poging -
1e kindje

Iggie - 36 jaar -
1e ICSI poging -
2e kindje

Chantal33 - 36 jaar -
1e IVF met ECD -
2e kindje (Frederique 3e tp van 1e IVF met ECD)

Quin - 36 jaar -
1e ICSI poging -
1e kindje

Shanna74 - 37 jaar - IVF poging -
2e kindje

Meisje38 - 38 jaar -
1e IVF poging -
2e kindje

Esly - 42 jaar -
2e IVF poging -
2e kindje (1e kindje na 5 maanden zwangerschap geboren en overleden)

Eer - 42 jaar -
3e IVF poging -
1e kindje

Uitgerekend

01 juli 2012 - Liedje

03 juli 2012 - Iggie

02 juli 2012 - Jo1978
(een meisje!!!)

04 juli 2012 - Jessi79

04 juli 2012 - Shanna74
(een jongen!!!)

08 juli 2012 - Eer

08 juli 2012 - Quin

11 juli 2012 - MamaVanSeppe

12 juli 2012 - Esly
(een jongen!!!)

15 juli 2012 - Sandra81
(een meisje!!!)

16 juli 2012 - Danore

18 juli 2012 - Chantal33

19 juli 2012 - Sas27

21 juli 2012 - Iza

22 juli 2012 - D@@ntje

27 juli 2012 - Emely

27 juli 2012 - Isa

29 juli 2012 - EmvElin (non-actief ivm drukte)

Controles

04 februari - Esly controle gyn

10 februari - Sas27 verloskundige

11 februar - sas27 (geslachtsbepaling)

13 februari - Jessi79 (20wk GUO) en D@@ntje-VK

15 februari - Iggie 20 wk echo

16 februari - Jo 20 wk echo

17 februari - Esly 20 wk echo

17 februari - Quin 20 weken echo

28 februari - Iggie verloskundige

01 maart - Sandra81 20 wk echo

02 maart - Sas27 20 wk echo

12 maart - D@@ntje 20 wk echo

Geplaatst

wat leuke dat jullie al weten wat het word!!!

wij weten het als het goed is volgende week zaterdag, leuk zin aan !!

morgen gaan wij heerlijk een weekje weg!

ik wens jullie vast een goed weekend!

doei doeiiii

Geplaatst

Gaaf jo! Die foto! Grappig hoe je de buik omhoog ziet komen ;)

Hahaha ik heb het eerste al besteld bij simplycolors.nl ik vind dat zo een geweldige site!

Ik heb een rompertje met daarop pappa's kleine meid

Dan een wieglakentje met daarop ssstt, ...... Slaapt (wij weten de naam al 3 jaar ;) )

En een buikband met daarop ons nieuwe vastenavend prinseske

En uiteraard ook voor mijn zoon een truitje. Die kan niet achterblijven. Daar staat dan op prins carnaval 2035 hihi

Van't weekend ga ik lekker de kleertjes van mijn zoon uitzoeken en weg geven. Plaats maken voor jurkjes!! Hihi

Oh en sas, fijn weekend!! Waar ga je heen??

Geplaatst

Hi all,

Leuke foto Jo, mooi gedaan ook, zo 3 achter elkaar. Ik moet ook idd een foto gaan maken want dat is echt de enige keer dat ik zwanger ben :-)

Mijn vriend zegt dat ik naar voren draag, nou voor mijn gevoel draag ik het rondom....Heb vandaag ook maar nieuwe slaap onderbroeken gekocht, de oude knellen op de bovenbenen

en iets dat knelt daar word ik helemaal gek van.

De 9 maanden beurs hoorde ik jullie over, heb van mijn schoonmoeder een bijlage vd telegr. gekregen over de 9 mnd beurs stonden echt leuke dingen in dus wil eigenlijk wel ff samen met vriendlief heen. Trouwens een paar weken geleden voor de Babyzen wagen wezen kijken, ben helemaal verliefd op dat karretje en hij is nog kleiner dan ik had verwacht. Ik ga hem zeker kopen. Ik weet niet wie toen de tip heeft gegeven (past in MINI) maar bij deze super bedankt.

Sandra81 , gefeliciteerd hoor een meisje , leuk na al die mannen en nu lekker jurkjes scoren.

sas27 veel plezier op een van de eilanden.

Maandag word ik gebeld om een afspraak te maken voor de 20 weken echo, zit erover te denken om mijn moeder (74) mee te nemen, dat hadden ze in haar tijd allemaal niet en mijn moeder is zo vol van mijn zwangerschap dat ik het eigenlijk wel leuk zou vinden als ze mee gaat.

Ik spring van de hak op de tak maar zijn jullie ook allemaal beter te pruimen dan een maand geleden, Ik merk wel degelijk dat ik meer goede zin heb dan hiervoor, ben een stuk vrolijker maar blijf wel vroeg naar bed gaan.

Meiden ik ga wat doen, eten koken in dit geval.

PS kon alleen reageren op de dames die op deze pagina stonden want als ik een pagina terug ga ben ik dit bericht weer kwijt, sorry

Liefs eer

Geplaatst

Hoi hoi

Even iets grappigs....!

Vandaag vest aan gedaan van manlief, doe ik wel vaker.

Maar... dit keer kreeg ik em niet dicht!

Ik verbaasd naar mijn man. Goh schat is de vest gekrompen?

Antw: "nou...wat dacht je zelf? Kan het zijn dat je buik gegroeid is?"

Oeps..... Vergeten......( hahaha)

Gr. Shanna

Geplaatst

Ha Ha Shanna ... Zie t helemaal voor me :-) leuke reactie ook van je vriend / man. Lekker droog.

Vandaag zelf op pad geweest voor zwangerschaps panty maar toen zag ik n maillot versie toen heb ik die maar genomen ivm de kou. Ander half uur gelopen in de stad en in t zonnetje.... Heerlijk maar was blij dat ik thuis was toch wel n beetje moe.

Fijn weekend nog

Eer

Geplaatst

Hahaha shanna! Idd lekker droog van je vent! En gewoon je buik vergeten. Hahaha

oh eer, ik kom zo min mogelijk ff buiten nu. Ik verander in een ijsklompje ;)

Ons zoontje is lekker uit logeren bij opa en oma nu. Ben druk met de kleertjes uitzoeken wat weg kan. Vanavond komt mijn vriendin al een hoop ophalen.

Heb het eerste roze jurkje al gehad, ben er nu zelf 1 aan't breien :)

Zo leuk!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden