Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Eer, fijn om te weten dat ik niet de enige ben, wel vervelend dat jij het ook hebt. Maar ik lig en zit al bijna de hele dag dus meer rut dan dit kan ik niet nemen.

Shanna, fijn dat de ccontrole goed was, niet verstandig dat lopen maar ik begrijp het goed, ook jullie kamertje wat een lieffie zeg en zo slim ingedeeld. Maar waarom op 8 juni al strippen? Is dat niet te vroeg voor de kleine en wil je door de pijn niet door lopen tot het eind, of ben ik een stuk verhaal ergens kwijt....

Jessi, succes met de babywasjes, ik heb het gewoon bij onze kleding gedaan en toen elke een x een pluk, ook hier een trut kleur bij kleur en alles moet ook gestreken worden. Gelukkig had ik de grootste hoos al gedaan voor ik bedrust kreeg opgelegd en de rest heeft mijn mama gedaan.

Chantal, nog kleurtje gekregen in de schaduw? En veel plezier vanmiddag om de kleine weer even te zien.

Hier geprobeerd om niet in de zon te komen, had een soort burka gemaakt, maar ben toch bruin geworden, zal wel op mijn kop krijgen, kreeg ik n.l. vorige week al een opmerking over, kan er niks aan doen ook in de schaduw verkleur ik gewoon. Verder gisteraaf weer thuis . Tja was waarschijnlijk onze laatste tocht met deze boot mede omdat het niet meer gaat en straks met een kleintje niet het meest ideale is. Eind van de week horen wij ook of die verkocht is, nadeel daarvan is wel dat mijn man hem zelf dan nog naar Spanje moet varen, oeps dat is nu wel riskant of ik ga mee en dan maar een frans of spaans kindje;-)

Nou meiden de laatste loodjes het zwaarst allemaal nog even volhouden...Topsporten maar die laatste weken.

Geplaatst

Heb het lijstje een opgediept

Uitgerekend

01 juli 2012 - Liedje (een jongen!!!) (af en toe actief)

03 juli 2012 - Iggie (een jongen!!!)

02 juli 2012 - Jo1978 (een meisje!!!)

04 juli 2012 - Jessi79 (een meisje!!!)

04 juli 2012 - Shanna (een meisje!!!)

08 juli 2012 - Eer (verrassing!!!)

08 juli 2012 - Quin (verrassing!!!)

*12 juli 2012 - Esly ,helaas weer te vroeg bevallen van een prachtige zoon...*

15 juli 2012 - Sandra81(een meisje!!!)

18 juli 2012 - Chantal33 (een jongen!!!)

19 juli 2012 - Sas27 (een meisje!!!)

22 juli 2012 - D@@ntje (verrassing!!!)

29 juli 2012 - EmvElin (jongetje en meisje!)

Geplaatst

Quin...

Een luxe hoor...zo'n boot! Lijkt mij ook wel wat!

Quin, ik ben al vanaf 8 weken zwangerschap aan het klooien met mijn bekken. Op een gegeven moment ben je op! Ik zowel lichamelijk als geestelijk!

Als ik heel eerlijk ben....trek het niet echt meer! Zekers naar vorige week ook nog eens is gebeurd!

Ik ben kapot! Afgelopen weekend is de bom gebarsten thuis. Natuurlijk door al de spanningen. Bij ons beiden zijn de knollen een beetje op! Ik jank om het minst of geringste en kan niets hebben.

De komende weken is tanden op elkaar en doorzetten!

Op 8 juni gaat de gyn strippen...niet volledig (grof geschut...hahaha). Maar dit is ter voorbereiding voor in de week van 18 juni. De gyn wil graag zelf erbij zijn wanneer ik word ingeleid. Hij hoopt dit een beetje te kunnen plannen. Maar het kan natuurlijk zijn dat ik toch eerder...........

Bij Nina heeft hij wel volledig gestript en twee dagen later was onze meid er.

Vandaar....

gr Shanna

Geplaatst

Meiden even snel moet onze kleine meid naar bed doen!

Echo was goed beeb ligt nu een week voor op de groei en ligt niet meer in stuit maar is nog niet ingedaald ( dus hij kan nog alle kanten opdraaien)

maar ik heb weer wat nieuws mijn bloedruk is te hoog 140/95 normaal 105/65 dus nu toch weer vaker controle deze week nog ee keer en volgende week dinsdag weer.

Verder nog geen uitsluitsel betreft inleiden dat wordt in iedergeval in mijn 37 of 38 ste week dus nog 4 a 5 weken te gaan.

Meiden kom later terug!

Geplaatst

spannend dat jullie al weten wanneer jullie ingeleid worden, lijkt mij een fijn idee spannend ook!

Quin wat heerlijk dat jullie een boot hebben, heerlijk met dit weer

Hebben jullie ook last van vocht vast houden?

Ik heb mijn enkels en voeten zo dik! bah het ziet er niet uit

Geplaatst

Jessi is t geluk met de was? Geen verkleuring ?

Ik ga morgen beginnen.

Shanna controle weer goed maar toch te moeilijk voor je om hulp te vragen (is ook moeilijk). Ik moest vandaag ook weer naar t zh maar had mijn moeder van 74 bij me die me nog moest duwen ( had met haar te doen meer dan 90 kg voort duwen). De week van 18 juni wordt het hier lekker druk want in die week denk ik dat ze mij ook gaan inleiden.

Oeh Chantal bloeddruk /95 kijk je uit ... Bij 100 kom je het zh niet meer uit.. Laat de boel de boel en op je kont gaan zitten hoor ( voor zover mogelijk) .

Sas vervelend die zwellingen, drink je minimaal 2 liter per dag ???

Hier gebroken. Zh geweest in de rolstoel bd was 130/85 dus voor mij dien heel mooi en hoef niet meer op 2 wekelijks controle mag terug naar 1. Daarna gebak gehaald en op de bank geploft. Toen kwamen er toch nog n paar mensen op verjaards

Geplaatst

Verjaars bezoek dus al met al hele middag op geweest en nu mag ik het bezuren met harde buik en lag ook ik te huilen vd pijn. Heb aspirine genomen en vriend heeft me in bad geholpen, nu gaat het weer.

Ik ga lekker vroeg slapen want heb vannacht WEDEROM weer 4 uur wakker gelegen ... Ook zooo irritant.

Hebben jullie dat ook???

Meiden fijne aaf

Geplaatst

eer wat fijn dat je nu weer terug kan na 1 controle dat scheeld toch weer!

hoe gaat het nu met de buik? lijkt mij geen pretje hoe je het omschijft! doe maar lekker rustig aan

dat wakker liggen herken ik niet, wel heel vroeg wakker zijn uitslapen is er niet meer bij ;-)

Ik drink idd voldoende, hopelijk zakt het straks wat af als het weer wat minder word!

Ik ga ook zo weeer verder met wassen en strijken van babyspullen, is allemaal best veel he haha

fijne dag allemaal

Geplaatst

Shanna, boot is idd luxe. Maar deze hebben wij uit de erfenis van mijn schoonpappa dus zit ook emo waarde aan. 5 jr geleden toen hij hoorde ongeneeslijk ziek te zijn heeft hij deze laten bouwen, hij heeft er 2 x mee gevaren 1 x in leven en vorig jaar hebben wij hem uitgestrooid op zee vanaf deze boot. Nadeel is het onderhoud en stalling aardig in de papieren lopen en als we moeten tanken ja schrik niet dan gaat er gemiddeld € 900,00 aan brandstof in. Vandaar dat we hem graag willen verkopen hoe pijnlijk dat voor mijn man ook is en ik heb gezegd als hij het niet wil moet hij het niet doen, loopt nu een beetje met zijn ziel onder de arm dus we wachten vrijdag af of deze mensen hem daadwerkelijk willen kopen.

O Eer ik herken dit zo die harde buiken dat je tegen het plafond aan zit. Doe je wel rustig aan met de babywas anders wordt je weer zo gestraft. Wel fijn dat de echo goed was en ach je mama die je moet duwen, heb er beeld bij.

Chantal, fijn dat de echo ook goed was.

Sas, je kan ook cranberrysap proberen te drinken dat kan ook helpen niet echt heel lekker maar gewoon even door bijten. Verder is mij vertelt dat ik de tijd moet nemen om te plassen, ja ja je krijgt ook nog een plascursus. Rustig gaan zitten en rechtop en dan loslaten en niet zo gezegd er uit persen en even blijven zitten en dan pas opstaan.

Hoop dat jij er ook wat aan hebt, ik moest er alleen maar om lachen.

Geplaatst

@meiden, gister Esly gesproken en zij vroeg mij om jullie haar groeten over te brengen. Ze kan het nog niet aan om zelf een bericht te posten. Ze gaf aan het nog erg moeilijk te hebben maar wel veel troost te vinden bij het grafje van de kleine man. Verder heeft ze iemand gevonden die haar helpt in het rouwproces.

De onderzoeken naar het waarom dit weer kon gebeuren zouden eerst in mei plaats vinden maar er is besloten door de artsen dit pas in september te doen met als rede dat de baarmoeder dan rustiger is en hopelijk meer uitsluitsel zal geven. Ik hoop dat ze uiteindelijk een antwoord zullen krijgen op de vragen die ze hebben.

O wat heb ik een bewondering voor haar om toch zo positief te blijven.

Geplaatst

Wat lief van esly om aan ons n berichtje te laten posten. Ik denk dat we allemaal nog wel aan haar denken, toch althans ik wel. Wat fijn dat ze iemand heeft gevonden om haar rouw proces mee te delen, zo belangrijk. Ook fijn dat ze in september toch ook gaan kijken of ze de oorzaak kunnen achter halen dat zal ook bijdragen aan n stukje verwerking.

Esly als je dit leest, heel veel kracht toegewenst voor jullie, liefs eer

Geplaatst

@ Esly, wat lief dat je nog wat laat horen. Denk zeker nog geregeld aan je. Fijn te lezen dat je iemand hebt die je helpt in het rouw proces. Daarnaast hoop k dat ze een oorzaak vinden waarom dit steeds bij jou gebeurd. Veel succes meis..

lfz Ig

Geplaatst

Hi all,

Na een heerlijke overdadige, gezellige high tea, heerlijk zonnetje die nog een paar dagen heeft geschenen. Vandaag mijn eerste officiele verlofdag. goed te lezen dat iedereen weer thuis is, geen enge ziekenhuis opnames. En dat gaan we zo houden!!!!!Helaas sommige wel met de vervelende kwaaltjes. Maar dames, het einde is bijna in zicht. We mogen binnenkort onze wondertjes in onze armen houden. Ik kan niet wachten:-)))

Ik ben vandaag voor het laatst bij de verloskundige geweest, voor een liggings echo. En tada de kleine lag eindelijk goed. Geeft mij een goed gevoel. Deze week ben ik met de grote schoonmaak bezig, volgende week eerste afspraak in het ziekenhuis en dan ben ik van plan alleen het hoognodige te gaan doen en verder heerlijk relaxen. Kappertje, pedicure, manicure, misschien nog een gezichts behandeling. MMMMMMM zalig.

Dames laatste loodjes, we kunnen het!!!

lfz Ig

Geplaatst

esly ook hier word er nog steeds aan je gedacht!

goed dat je iemand hebt gevonden waar mee je kan praten!

heel veel succes straks in september en ik hoop dat ze wat kunnen vinden, zodat jullie zelf ook weten waar je aan toe bent!

Geplaatst

@Quin bedannkt voor de tip ik ga het zeker proberen!! :-)

@iggie wat goed dat de kleine goed ligt nu! gerustgesteld gevoel :-)

jou vrije dagen zien er ook heerlijk uit haha ga er maar lekker van genieten

Geplaatst

meiden, ben weer in het zh lig weer aan de ctg voelde me helemaal niet lekker kleine bewoog minder en echt een mega dikke been dus nu weer door de molen. Laat jullie straks weten hoe get is gegaan!

Geplaatst

He get chantal! Wat is dat toch met ons dames? Het lijkt alsof het niet vanzelf mag gaan... :(

Esly lieverd, fijn dat je begeleiding hebt met de verwerking. Dikke knuffel!

Andere dames, sorry dat ik zo weinig op iedereen reageer, maar ik zit 2 weken voor mijn verlof en het is zooooo vreselijk druk. Dus de tij dat ik kan probeer ik met zoonlief in te plannen ;)

Chantal, rustig aan en hou je ons op de hoogte? Sterkte meid!!

Geplaatst

Ben weer thuis gelukkig heb wel moeten beloven dat ik helemaal niks ,eer doe behalve bed/bank hangen anders moet worden opgenomen.

Bloedwaardes waren op de rand gelukkig nog geen eiwitten in mijn urine als dat het geval was had ik niet meer naar huis gemogen.

Verder moet ik mijn harde buiken in de gaten gaan houden ze vonden dat ik er te veel in een te korte tijd had.

Zatedag weer terug komen voor het zelfde ritueel en een echo van mijn baarmoedermond daarna dinsdag weer.

Heb gelukkig deze week mijn dochter al veel uitbesteed (tante die vrij was wou graag wat leuks doen met haar, morgen kdv en het weekend bij mijn moeder) gelukkig komen mijn schoonouders zondag ook weer van vakantie en hebben we aan de zaak ook weer meer hulp zodat de laatste dingen nu gedaan kunnen worden.

Meiden ga even een dutje doen ben helemaal op!

Hoe is he met de rest?

Geplaatst

Chantal, goed te lezen dat je weer thuis bent. En nu lekker bank hangen!!!!!!!, zeker op de momenten dat je andere kleine er niet is.

Lfz Ig

O hier gaat alles goed, hele huis deze week van boven tot onder gesopt. Heerlijk gevoel. Nu aankomende weken alleen maar goed bij houden. Vriendlief gelooft het niet en is bang dat ik volgende week weer van voren af aan ga beginnen. Hahahahw wie weet, nesteldrang is vermoeiend

Geplaatst

Fijn dat je thuis bent!!!! En hou je nou ook rustig!!!! ;)

Iggie kun je een beetjr doorstralen naar hier??? Ik doe niks en voel me vreselijk lui...

Geplaatst

Chantal gelukkig weer thuis en nu zitten hoor !!

Denk erom ( klink ik als je moeder... Ha Ha)

San voor jou nog ff 2 weken bikkelen maar dan mag je ook lekker van je welverdiende verlof gaan genieten.

Iggie lekker dat de kleine goed ligt, mijn beebje ligt nog steeds stuit ( Grrr) heb al paar x aan "het" gevraagd om mamma n plezier te doen en te gaan draaien :-)

Vandaag geld uitgegeven ... Kinderwagen opgehaald, pakjes gekocht , dekentje, omslagdoek, luiertas en stof voor extra dekbedovertrek te maken voor ons bed. Oh en die gewassen baby kleertjes zelfs mijn vriend vond het schattig ... Ik zeg laat die baby's maar komen.

Ben nu wel redelijk kapot dus ga ook ff tukken

Liefs eer

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden