Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jessi idd. Ben er wel klaar mee!

Steeds die "voor?"- weeën ben ik ook wel zat!

Net met manlief nog even het dorp in geweest.

Laatste spulletjes gehaald. Bepanthen, infacol, vitamine k en vitamine d. Uitgerekend bij de kassa weer zo'n stomme wee moeten wegpuffen.

Verder vast vaderdag cadeautje gehaald. Een lekker geurtje.

Bij "ikben

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

"ikbenmama" een "lovetoswaddle" besteld. Deze is net binnen gekomen. Echt top! En wat klein......!

Zowel Nick en Nina hebben wij op een gegeven moment ingebakend.

Nu bij "truusje2" die swaddle maar proberen!

Echt dames.......als je kleintje slecht/onrustig slaapt, ga maar eens inbakenen proberen!

Kleine babietjes hebben nog geen controle over hun lichaampje en daardoor kunnen ze door hun eigen bewegingen zichzelf wakker houden/maken.

Mijn man kwam er pas naar een aantal vervelende nachtelijke maanden bij Nick erachter dat inbakenen echt helpt. Daarna sliep kleine man als een roos!

Het is maar een idee.

Gr. Shanna

Geplaatst

Shanna, ik wil je even succes wensen voor morgen!

Voor mijn gevoel gaat het nu echt allemaal gebeuren, heel spannend allemaal.

Hou ons op de hoogte (zoals je telkens al doet) ik ga voor je duimen, desnoods de hele week maar misschien maar tot zaterdag!

Geplaatst

Shanna: over de Swaddle had ik al goede verhalen gelezen. Ik wil echter niet van tevoren een inbakerdoek halen, maar pas als het nodig blijkt.

Veel succes morgen in het ziekenhuis, hopenlijk komt het snel op gang na het strippen. Ik zal aan je denken morgen!

Hoe is het met de andere dames? Quin, nog rustig bij jou?

Geplaatst

Bedankt voor de lieve wensen.

Maar......vergeet niet dat er een grote kans is, dat het niet werkt!

Bij Nina duurde het 1,5 dagen! Maar toen was ik 37w en 3 dagen. Nu 36w en 3 dagen.

Al hoewel ik nu veel eerder weeën etc heb, hoop ik dat het werkt!

Afwachten dus!

Trouwens quin.... Hoe staat het ermee?

Ben je me voor?

Gr. Shanna

Geplaatst

Chantal: ook weer lekker vroeg vandaag? Ik heb ook al ontbeten. Ben eigenlijk welk klaar met slapen... En dat voor een slaapkop en langslaper als ik!

Geplaatst

Oei meiden het wordt hier spannend, Shanna voor jou wordt het nu wel "heel tastbaar" wie weet dit weekend al.

En idd Quin ook al n tijdje niks van gehoord...het zal toch niet :-)

Leuk die verhalen vd kleintjes en de volwassen woorden .. Ha Ha (dat zal mij ook overkomen ben ook wel vd krachttermen).

Jessi en Shanna jullie heb ik toegevoegd op Facebook maar ik doe er niks mee hoor (ben n beetje een kijker en geen "poster" ivm eigen bedrijfje). En mijn foto is ook vh jaar kruik met die korte blonde haren, het is nu lang met slag erin en bruin/rood.

Hier alles rustig baby denkt alleen dat de uitgang aan de zijkant zit dus heb t idee dat mijn ribben er bijna uitvallen rechts ... Wat een k@#%t gevoel. Heb van mijn zus n apparaat gekregen om "onderkant" op te rekken soort ballen die je na inbrengen kunt oppompen, gisteren mee begonnen heb het 8 minuten op halve grote volgehouden, ik mag dus nog ff oefenen. Pfff. Gisteren wel n goede dag gehad, kapper geweest op de fiets daarna stad nog door op de fiets (knoopjes halen voor mijn breiwerk) en wasjes gedraaid.

Vandaag proefdruk vd geboorte kaartjes ophalen en enveloppen ophalen en zal op fiets de stad ingaan om transparante etiketten te halen.

Hebben jullie nog wat leuks op t program ??

Eer

Geplaatst

Dag mama's in spe....

Vannacht was echt K...!

Mijn buik is al de hele avond plus nacht zo ontzettend hard.

Met weeën tussendoor.

Please het strippen moet toch lukken???

Hebben gisteravond ook de "daad" gedaan.

Dat schijnt te helpen (bij Nina wel).

Tja je moet er wat voor over hebben, toch?

Weten jullie hoe groot de slagingspercentage is wat betreft "strippen"?

Gr. Shanna

Geplaatst

Helaas geen idee meis...

Ik hoop zo voor je dat het werkt!!

Vandaag maar een uurtje werken, heerlijk! Gister de hele zaak gepoetst. Was ff iets teveel.

Manlief gaat vandaag op training zodat hij mij over kan nemen de 18de. Ben benieuwd.

Fijne dag vandaag!! De zon schijnt dus moet goedkomen!

Xx

Geplaatst

Shanna focus je op t strippen en grote kans dat de bevalling in werking gaat brengen je hebt alle aanwijsbare symptomen... Toi toi toi

Shanna je bedoeld het s.. Woord :-) ... Huh ...nou hier al heel lang niet meer. We wachten nog wel ff maar mis de intimiteit wel heel erg hoor dus baby opschieten.. Ha Ha

Geplaatst

Eer... Jep de s woord. Speciaal omdat bewezen is dat sperma ook de bevalling (weeën) kunnen bevorderen.

Wij hadden het ook al heel lang niet meer gedaan.

Om heel eerlijk te zijn.... Was ook niet echt een lolletje voor mij....maar tja....ik heb een doel voor ogen hè!

Geplaatst

haha shanna alles voor de beeb;) maar het schijnt inderdaad de weeen op te wekken.

Wat betreft strippen weet ik niet wat de slagingskansen zijn het heeft mij de vorige keer niet gelukt ( maar op dit verhaal zit je niet te wachten)

Ook hier mis ik de intimiteit!

Zo te zien hebben we allemaal ruk geslapen ook ik ben er wel klaar mee moet ik eerlijk zeggen. Als ik niet wakker ben door mijn buik en hoofdpijn dan is het onze dochter wel die s nacht niet meer in haar luier wil plassen maar op het potje en niet 1x maar wel 3x achter elkaar poefff was ze maar vast zindelijk maar dat is wel heel vroeg he met 1,,5!!!

Eer de balonen lijken mij ook niet echt lekker zeg;)

hoe kan ik jou en jessi vinden op FB? Ik ben bij sandra al bekend dus via haar kunnen jullie mij denk ik het snelst vinden ( ben ook niet zo actief hoor en heb een profielfoto van de voeten van mijn dochter!)

Hier maar weer is een dagje niks doen verveel me echt vreselijk

Geplaatst

Je kan ze ook vinden via mij ;)

1,5 is wel snel,maar straks met de zomer lekker in d'r blote kont! Ze geeft zelf wel aan dat ze niet in de luier wilt plassen. Das al heel wat!!! Nu zeggen ze ook dat meisjes sneller zijn toch?

Echt balen dat jullie zo slecht slapen. Over het algemeen (afkloppen!!) Slaap ik goed. Mijn man heeft de meeste last van mij. Volgens hem heb ik echt pijn 's nachts terwijl ik van niks weet....

Bij mij begint het rond de middag... Dan kan ik niks meer.

Morgen komen er 6 dames poetsen... Heerlijk!!! En ik denk dan ook de babyshower waar ik niks vanaf mocht weten ;)

Ga zo maar kind naar school brengen en ff uurtje werken. Daarna lekker naar huis, beetje ruimen voordat de dames morgen komen. Sommige dingen hoeven ze noet te zien hahahaha

Geplaatst

Hi all,

Nogmaals succes Shanna, ik hoop voor je dat de daad mede gaat helpen.

In tegenstelling heb ik heerlijk geslapen, maar dat moest wel een keer gebeuren als je al een tijdje niet lekker slaapt. Ik heb vandaag een lekker druk dagje. Ga zo naar zwangerschaps yoga. Daarna gezellig door naar een vriendin die een paar maanden geleden een kleine heeft gekregen. Ik krijg dan ook nog een tas met klein spul mee. Dat vind ik altijd zo heerlijk om dat uit te pakken, al die kleine kleertjes. Daarna, op de terug weg langs vrienden die morgen me vakantie gaan. En dan ben ik waarschijnlijk vanavond rondom 22.00 uur thuis. Ik weet wel zeker wie er vanavond heerlijk slaapt:-)

Over FB gaan jullie daar t.z.t berichtjes en fotos plaatsen. Dan zoek ik jullie ook ff op. Ze staan bij jou Sandra?

@ Sandra en jij alvast heel veel plezier morgen. Is dat "normaal" dat jullie bij elkaar komen poetsen als er iemand zwanger is:-)

@ Quin, laat even wat horen, je zou inderdaad denken dat er iets gaande is..............

Beetje vroeg maar alvast een fijn weekend

Lfz Ig

Geplaatst

Jessi en Eer volgens mij hebben ik jullie gevonden op FB en heb jullie een verzoek gestuurd.

Iggie,ik ga daar wel wel melden dat onze kleine man er is en een foto plaatsen maar ook ik ben er niet heel actief hoor!

Wat heerlijk dat je zo goed heb geslapen heerlijk maar dat mocht natuurlijk ook wel een keer.

Heel veel plezier vandaag ik zou dat allemaalniet meer volhouden hoor!

Quin, ook ik ben benieuwd???

Sandra, heb ze gevonden volgensmij via jou FB;) niet eens aan gedacht dat ik ze ook zo kon vinden hihihi...

Wat heerlijk dat ze komen poetsen ze mogen hier ook wel komen hoor;) al heb ik niks te klagen elke week een schoonmaakster en onze oppas doet hier ook nog wel wat als onze kleine meid slaapt zij past 3x per week open voor de rest doet mijn mannetje ook nog wel wat.

Wat betreft onze kleine meid zonder luier laten lopen dat hebben we al geprobeerd toen het zo warm was en ze vind het echt vies als ze dan in haar broek plast ( ze begint te gillen van Mama vies bah mama help) en raakt dan in paniek. dus nog maar even wachten op het mooie weer en dannog maar een keer proberen!

zo ga maar is weer uit bed heb nog even lekker liggen lezen nu maar is een bakkie gaan drinken beneden!

Shanna nogmaals succes straks ben erg benieuwd!

Geplaatst

Hey ig, ik ben te vinden onder sandra helmus, de rooie ;) hihi

Dan vind je in ieder geval chantal, eer en jessi ;)

Heerlijk zo'n dagje! Hoe was de verwendag? je neemt het er goed van in je verlof! Heerlijk!!!

Nee "normaal" is het niet ;)

Maar wij hebben 5 slaapkamers vol met troep hahaha, ik kan de weg niet meer vinden. Daarom heb ik de stoute schoenen aangetrokken en gevraagd wie mij wilt helpen. Dan hoef ik het straks maar bij te houden ;)

Xx

Geplaatst

Ik zal vragen of ze doorrijden naar jou chantal ;)

Quin, ook ik vind het akelig stil rond jou!

Emvelin, hoe is het met onze tweelingmama??

Geplaatst

Shanna, succes vandaag

Dank voor jullie bezorgdheid, maar heb zo'n pijn en ben zo ziek geweest. Idd ziekenhuis gelegen kleine is nog steeds binnen. Maandagavond zo'n buikpijn gewoon gillen van de pijn, dacht neem paracetamolletje en naar bed. 's nachts ik hield het niet meer dus gebeld met verloskamers hoewel ik overtuigd was geen weeen te hebben konden we toch terecht. Aan de ctg wel weeen maar niet extreem. Urine onderzocht geen blaasontsteking maar wat wel is het dan? Urine op kweek gezet en met pijnstillers in een bed gegooid om de nacht door te komen. Dinsdagochtend een verloskundige in opleiding (die had goed opgelet) kwam met het idee nierbekontsteking oooo nou dames kon er wel zoenen dat is het dus. Gelijk infuus met antibiotica en na 2 dagen ben ik opgeknapt en mocht ik gisteravond mee naar huis. De pijn en koorts is afgenomen maar mijn buik doet echt nog zo'n pijn en dat kan een dag of 10 duren, heb dus nog even te gaan.

Dames sorry maar heb nog niet de puf om overal op te reageren.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden