Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Melis25...

Idd. Nore is ook niet wakker te krijgen. Voor geen meter. Uikleden..., schone luier..., koud washandje, heel gemeen maar knijpen onder haar voetjes, nog gemener...de pijn prikkel op schouder..., niets helpt! Ze slaapt nu nog steeds!!! Van morgen om half 7 poep luier gehad en vervolgens ongeveer 5 minuten aan de borst met tussen poses en vervolgens weer in slaap gevallen!!! Tot nu!

Heb haar zelfs mee naar beneden genomen nu. Muziekje is aan, dochter Nina "speelt..." met Nore! Maar Nore slaapt gewoon door!

Wacht nu op telefoon van huisarts!

Grrrrrrrrrrrr Baal baal!

Shanna

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Shanna, wat vervelend dat N.ore reflux heeft. Gelukkig weten ze nu wel wat er aan de hand is. Hopelijk gaat het snel beter met haar.

Eer, gezellig dat Y.entl lekker wil chillen met jullie! Haha, lekker met z'n drietjes op de bank. Heerlijk!

Emvelin, wat goed dat je de mijlpaal van 36 weken alweer hebt gehaald! Die kleintjes van jóu en jijzelf doen het echt geweldig!

Jessie, wat een mooi plaatje schets je met je man en J.asmijn! Ik had ook de foto van hen samen op fb gezien. Prachtig, helemaal verliefd op allebei :-)

Nu maar hopen dat ze vandaag lekker wil gaan drinken en dat jij goed hersteld.

Chantal, het zit er nu echt bijna aan te komen!

Hoe laat moet jij je morgen melden?

Het duurt niet lang meer voor je de kleine in je armen hebt!

Iggi, hoe is het met jóu en T.hymo? Mogen jullie morgen naar huis?

Sandra, niks gebeurd tijdens de finale?

Geen extra hoofdprijs voor jullie? ;-)

Geplaatst

Nee helaas niet ;)

Ben wel heel erg aan het twijfelen of ik de vk moet bellen. Heb lage rugpijn die komt en gaat, met maar heel weinig tussentijd. Heb ik eigenlijk al sinds gisteravond. Heb wel gewoon kunnen slapen maar met wakker worden is het gewoon doorgegaan. Nu nov steeds. Maar het is niet heftig ofzo... Meer vervelend....

Maar goed, dat was het bij jamey ook niet. En die was er ook ineens... Daar ben ik nu dus ook benauwd voor.

Shanna al bericht van de HA?

Chantal, meldplicht! ;)

Eer, heerlijk im te lezen, lekker chillen hihi

Daantje ben je lekker van je verlof aan het

genieten??

Emvanelin, 36 weken!!! Goed zeg! Trots op jou!!

Iggie, dezelfde vraag als daantje, gaat het allemaal goed, mogen jullie snel naar huis?

Jessi, prachtige foto van papa met J! De trots spat eraf!!!

Quin hoe is het met L? Gaat het nog lekker?

Ben ik iemand vergeten???

Geplaatst

Shanna, ik was destijds best panisch dat Vince niet wakker werd, omdat hij zo weinig woog. Het gepush vanuit alle kanten met zoveel cc per dag extra drinken want niet lukte, vreselijk. Een dag heeft de kraamhulp het gewoon naar binnengepropt (want volgens het boekje moest hij 60cc drinken, maar dit kreeg hij niet weg) en toen bleef hij maar spugen. Ik zat in dubio, doorvoeden of hem zelf laten bepalen met enigzins met onze sturing. Dat laatste was de beste optie voor Vince, volg je gevoel dus!!

Geplaatst

Shanna hopelijk heb je nu telefoon gehad van de ha en kunnen jullie naar de kinderarts vandaag en inderdaad je moedergevoel volgen hoor!

D@@ntje, ja gelukkig komt het nu wat dichterbij en moet ook eerlijk zeggen dat het niet snel genoeg dinsdag kan zijn.

Wij moeten om 06.00 bellen of er plek is en ons dan om 06:45 melden.

Eer, lekker hoor chillen op de bank zo saampjes geniet van dezw momenten! Meis hoop dat je snel wat vrolijke word en dan echt kunt genieten van allles wat er nu afspeeld het is zo bijzonder dikke knuffel voor jou!

Jessi, wat een leuke foto op FB heerlijk genieten voor papa en mama even een tukkie heerlijk, hoop dat ze snel genoeg is om goed aan de borst te gaan drinken en dan lekker naar huis!

Iggie hoe is het bij jullie, gaat alles goed en weet je al wanneer je naar huis mag?

Quin, met L ook alles goed en natuurlijk met jullie?

Papa zal de kleine nu wel missen denk ik?

Wel erg druk voor jou hoor denk je een beetje aan je zelf?

Ook voor jou een dikke knuffel.

Emvelin, knap hoor 36 weken en inderdaad het zou geweldig zijn als je de 38 weken kon halen maar wat niet will wil niet en je hebt het al zo goed gedaan! Snap dat je je zorgen maakt wat betreft het gewicht van de kids zou ik ook doen hoor!

Goed alle vragen opschrijven anders vergeet je de helft;).

Sandra hoe is jou nacht gegaan? Hopelijk voor jou ook snel de kleine ben benieuwd wanneer zij zich meld;)

Hier echt een nacht zoals de laatste weken wel vaker hebben gehad alleen nu dachten we dat het echt begonnen was kreeg de harde buiken om de 4 min en zeker een minuut lang dus eerst even onder de douche gesprongen en naar een 45 min begonnen ze minder lang te zijn en minder pijnlijk en een uur later kwamen ze weer om de 10 min dus WEER VALS ALARM!!!!!

Hopelijk vandaag een beeje rustig zodat ik een beetje slaap kan inhalen want vanacht zal het ook wel weinig slapen zijn ben veelste bang dat ik mij verslaap;)

ojaa we zijn eindelijks uit de naam poefff wat een strijd zeg maar naar heel lang wikken en wegen hebben we eindelijks de knoop door kunnen hakken ( heb een man die overal wat bij off achter zoekt of wel iemand kent die zoo heet grrrrr)

ach ja ook dit is niet nieuw bij onze dochte hebben we ook 1 dag van te voren de naam gekozen en dat was mijn eerste keus dus dit keer mijn hubs eerste keus;) (wel van mijn lijstje)

Meiden ga de laatste dingen poetsen en opruimen laatste wasjes draaien en bed verschonen ( manlief dan) verder nog een paar boodschapjes doen en dan zijn we helemaal klaar.

Oja de laatste foto van mikn buik die is nu echt enorm groot!!!!!

Geplaatst

Hier toch maar vk gebeld. Rugpijn komt echt in golven die wel een minuut aanhouden, en tussenpozen zijn hooguit een minuut... Ze komt rond 12 uur ff checken

Geplaatst

Uiteraard ;)

Tis zo lastig, bij jamey had ik het ook zo. Bijna geen pijn, wel aanwezig. Bijna gwen tussenpozen.

Vk was wat terughoudend om te komen, maar das de ellende van een andere vk te hebben nu. Ze weet niks van jamey. Toen ik zei dat dat bij jamey ook was en hij er ineens was wou ze toch wel even kijken...

Voor hetzelfde geld is het niks, maar toch....

Geplaatst

Ik breek even in

Sandra heel veel succes je kunt inderdaad beter het zekere voor het onzekere nemen en waar heb je anders een vlos voor.

Hopelijk zet het doro en heb je snel jullie meisje in de armen ik ben benieuwd

Geplaatst

Spannend Sandra! Ik hoop dat de kleine vandaag komt. Rugweeen zijn niet fijn he?

J.asmijn is al echt een papa's kindje. Ze huilt al als hij opstaat om koffie te pakken haha. Net was ik even naar de wc, J lag op zijn schoot en toen ik terugkwam zag ik dat hij kraamtranen had!

Ik wacht nu nog op de kinderarts, hoop dat we zo naar huis mogen. J is nu 10% afgevallen. GEK HE als ze 24 u volhouden dat babys geen eten nodig hebben de eerste dagen!! Baal er alleen van dat ze zo weinig aanleggen, steeds wel 6 uur ertussen. Laatste keer kolven kwam er ook niks. Gisteravond en vannacht ook lang bezig geweest om J wakker te krijgen, diep in slaap. De voeding van vanmorgen ging goed qua aanleggen, met tepelhoedje. Alleen komt er nog niks. Straks krijgt ze bijvoeding. Heb het gevoel dat t voeden thuis vast beter gaat als de kraamhulp erbij is. Hier leggen ze haar aan en dan mag ik t 45 min uitzoeken, t is druk...

Geplaatst

Hey maris, wij zijn verhuisd en de vk die ik had vobd het slimmer om er 1 te nemen die dichterbij zat aangezien jamey zo snel ging ;)

Rugweeen is echt k*t lol

Wat zonde dat ze jullie niet genoeg begeleiden met de bv! Zeker als het niet vanzelf gaat. Hebven ze geen lactatiekundige in hrt zkh die kan helpen??

Geplaatst

Sandra: ze hebben hier een hele goede lactatuekundige, daar heb ik ook de cursusavond bij gehad. Helaas heeft ze sinds vandaag griep...

Misschien ben ik gewoon te ongeduldig dat mijn productie nog niet op gang komt...

Geplaatst

Zul je altijd zien! Das echt jammer. Ik heb wel gemerkt bij jamey toen dat je moet ontspannen. Ik had elke keer helse pijn dus ik ging me er mentaal tegen verzetten. En ineens was het op.

Adem in adem uit en het komt goed. Echt waar!

Zo speciaal! ;)

Geplaatst

Sandra, spannend hoor! Zometeen ben je toch nog voor chantal!

Jessi, heel vervelend dat ze je niet goed begeleiden met de bv. Ik dacht dat ze in elk ziekenhuis een lactatiedeskundige horen te hebben.

Ik had net een afspraak bij de verloskundige.

En ze wil toch nog weer een echo laten maken omdat de buikomvang van het kindje ruim boven gemiddeld is......

En ik vertelde over de jeuk (niet zo erg als bij jessi was) en toen wist ze het zeker.

Ze heeft mij doorgestuurd naar de gyn. Ze gaan bloed afnemen en meteen nog een echo doen.

Ik zou vanmiddag gebeld worden door de assistente, maar werd binnen een kwartier al gebeld dat ik zometeen om half 2 verwacht wordt.

Pffffff, dit was niet de bedoeling!

Hier krijg ik toch wel de zenuwen van......

Als het allemaal niet goed is gaan ze eerder inleiden, verder weet ik nog niks.

Er gaat nu nog niks gebeuren maar die rustige thuisbevalling die ik voor ogen had gaat nu misschien niet door.

Geplaatst

Sandra ben benieuwd wat de vk zo te zeggen heeft!

En Daantje succes vanmiddag in het zkh, hopelijk niks aan de hand en kan je lekker in alle rust bevallen :-)

@jessi hopelijk lekker naar huis! lekker genieten samen

@chantal spannend zo je laatste dagje ofniet?? geniet er nog even van ;-)

Geplaatst

Helemaal niks... Ze ligt ineens niet meer vast in het bekken dus als de vliezen breken moet ik plat. Geen ontsluiting, geen verweking. Strippen ging dus niet...

Ik ben het zo zat!!!

Zit ff potje te janken :(

Geplaatst

Ach Sandra snap heel goed hoe jij je voeld je wil gewoon zo graag je meissie in je handen houden en weten dat alles goed is.

Meid hele dikke knuffel voor jou!

D@@ntje, hoe is het gegaan in he zh?

Hier nu alles in huis en klaar lig op bed en kan nog niet slapen grrrr...

Geplaatst

Ik ga nu met Jasmijn naar huis, TEGEN het advies van kinderarts en verpleging in. Wil rust en ritme, moet veel te lang wachten op alles. Jasmijn is 10% afgevallen maar krijgt nu pas eerste bijvoeding. Willen zelf de controle terug. Kan heel goed zijn dat we morgenvroeg terug moeten, maar ik volg nu mijn gevoel! X

Geplaatst

Heavy beslissing Jessi. Maar in deze tijd moet je soms gewoon je gevoel volgen. En als ze toch geen tijd hebben want et is te druk wat willen ze dn doen?Chantal, het is voornamelijk daatgene wat jij ook al dagen hebt. Dat voorwerk dat geen ene sodemieter doet!! Manlief rijd vanavond langs de mac. Hij is zooo lief!

Geplaatst

Jessi, volg je gevoel meer kan ik niet zeggen hopelijk hoef je morgeb niet ter

ug en lukt het thuis wel om te voeden.

Zet hem op meid dit gaat je lukken thuis!

Geplaatst

Leef met je mee Sandra hopelijk gaat het straks toch in ene keer heel snel gaat en ook jij snel je kleine hebt.

Wat lief van hub eveb naar de mac hmmmmm heb ook el zin aan die mac flurry magnum jammi jammi jammi.

Geplaatst

haha mij ook zei vanacht nog tegen hub het

is dat ze niet heel dichtbij zitten en open zijn anders was ik er vanacht om 04.00 even naar toe gereden. Hihi waar zwanger zijn al wel niet goed voor is en dan straks weer aan de shake en repen voor een week of 12 wil natuurlijk weer slanker uit de zwangerschap komen ;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden