Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nog even een tip voor als jullie kledingkasten nog niet vol genoeg zijn: de Noppies webshop heeft nu op bijna alles 50% korting. Ik heb nog maar twee shirtjes van Noppies omdat ik het best duur vind soms, maar nu alles ruim onder de 10 euro is ga ik vanavond nog even bestellen.

Vraagje aan de ervaren mama's: ik heb een leuk vest gezien (heb nog helemaal geen vesten hangen), lijkt me ideaal voor november/ december. Welke maat moet ik dan hebben, 62 of 68? Mijn meid wordt nu op 8 pond geschat.

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jessie, Yes er gaat wat gebeuren en je mag me voor zijn hoor!

Raar he dat je nu on 1x al die energie hebt dat had ik de voorige keer ook. Heb je in iedergeval alles klaar voor morgen.

Hoe ver ben je nu?

Meid zet hem op!

Shanna, lekker je eigen plan trekken hoor, niet elk kind is hett zelfde en het cb trekt elk kind over de zelfde lijn wij hebben maanden te horen gekregen dat ons meissie te dik was maar ze loopt qua lente en gewicht nu bij 20 maanden op de +1 lijn maar wij zijn ook groot en land ik en donor 1.80 en mijn hub is 1.98 dus ja dan heb je ook grotere kinderen. Dus meiden inderdaad als trek je eigen plan en laat je niet gek maken door het cb.

Hier alles rustig ( ik ga dus niet eerder zijn) alleen ben ik heel erg onrustig en kan mijn draai niet vinden..... Ga zo maar even bij mijn buurvrouw een bakkie doen!

Geplaatst

Ik lees hier af en toe ook mee...., omdat ik anders ook hier uitgerekend zou zijn geweest in juli als ik niet een miskraam had gekregen.

ff een tip voor hele leuke kleertjes, ook nog fairtrade, dus helemaal goed! Dit is de link http://www.afrikids.nl/ ik heb inmiddels al wat in de kast liggen..., en hopen zo dat het deze keer goed mag gaan, zodat we het kunnen gaan gebruiken.

Veel succes met jullie bevallingen!!

liefs Dion

Geplaatst

Jessi waarom niet beide?

Want nu zijn vestjes juist uitermate geschrikt.

Vestjes zijn mijn favouriet!

Zo makkelijk!

Mijn motto

"Je kunt nooit genoeg vestjes hebben!" (zeker voor meisjes).

Zekers nu een witte!

Gr. Shanna

Geplaatst

Oke te veel om overal op te reageren, maar ga mijn best doen.

Jessi meid sterkte morgen en hoop dat jij zaterdag met je meisje naar huis kan. En inderdaad noppies valt erg klein.

Eer, jee wat naar dat dit in deze periode moet gebeuren hoewel je toch echt op een roze wolk zou moeten zitten. En je verdriet mag best gezien worden, niks om je voor te schamen. Ben het wel eens met Jessi blijf er niet te lang mee lopen en probeer je hart te luchten bij een 3e persoon. Wel top dat het zo goed gaat met Y.

Shanna, idd het consternatiebureau is het, hier de voeding van L met 10 cc verhoogt omdat hij na de fles nog lag te happen en na 2.5 uur al kwam voor de volgende, waren ze het ook niet zo mee eens nou alles beter dan je kind met honger te laten liggen. Dus als ze lekker bij jullie in bed wil slapen gewoon doen en ze laten praten tot ze zelf een ons wegen.

Sandra, begrijp dat er niks in te regelen met de jongens, balen maar geloof dat jij wel sterk in de schoenen staat en dit trekt. We duimen gewoon dat de dame op tijd komt;-)

Iggie, jee bij jou blijft het ook maar rommelen. Ga van de week het lijstje maar weer eens ophalen met wanneer iedereen uitgerekend is.

Dames lees wel mee maar heb het mega druk met L en sta er momenteel helemaal alleen voor. Man weg voor zaken, moeder past op 2 kids van zus (die zijn zziek dus mogen niet naar creche)en onze oma ligt klaar om het hoekje om te gaan.. Mag nog niet met L naar buiten dus kan ook geen boodschappen doen oid. Maar het belangrijkste hij doet het prima en dat is wel fijn hij slaapt 's nachts al lekker 5 uuur achter elkaar door dus moeders ook. Heeft wel af en toe darmkrampen heb maar een puckababy besteld. Nou ga eens kijken of er nog oud brood is te kouwen;-)

Geplaatst

Quin fijn om weer wat van je te horen, en dat het goed gaat met L. Wel zwaar dat je er nu alleen voor staat. Hoe lang is je man weg?

Sterkte met je oma.

Dames thanks voor het maatadvies. Ik weet niet of ik nog tijd hen vanaaf, maar t wordt dus een maatje 86. Ik heb nu één dun wit vestje van de Hema in maat 56, verder niks. Wil de eerste tijd vooral de Lodger Wrappers (newborn en motion) gebruiken.

Vanmorgen kreeg ik trouwens ook de uitslag van het bloedonderzoek. De waarde van de fosfaten was veel te hoog. De vlos (of arts ass, weet niet wie t was) wist niet wat dat betekende, en heeft het in die 30secdat ze weg was aan de gyn gevraagd. Ze zei dat t wel vaker voor kwam aan het eind, verder geen toelichting. Zat me toch niet lekker dus ik heb net gegoogled. En het betekent dus dat mijn nieren niet of onvoldoende werken! En belangrijkste klacht bij nierinsufficientie is dus jeuk. Maak me nu behoorlijk zorgen, want je kunt heel snel chronische nierschade oplopen. Ik ga er dus nu maar van uit dat het de acute vorm is en niet chronisch. Maar ik wil sowieso na de bevalling extra controles hierop. Nu snappen we ook waarom de gyn meteen zei 'morgen inleiden' toen de vlos even ging overleggen over de jeuk en bloeduitslag! We vonden het zo raar vanmorgen dat het zo snel ging.... Ga toch iets onrustiger slapen nu.

Geplaatst

Jessi, bij 37 weken zat bij mij ook alles nog potdicht. De ballonkatheter viel er bij mij al na 6 uurtjes uit en toen had ik 2 cm ontsluiting. Zegt dus niet alles, kan heel snel gaan!

Succes morgen, zet 'm op!!

Geplaatst

Jesse meis zet hem op morgen... Ik denk aan je.

Dank voor alle lieve woorden doet me goed. Vandaag echt mega slechte dag... Vriendlief was boos op me ... En ik heb mijn schoonzuster die hier was niet begroet (echt heel slecht van mij, ga morgen excuus aanbieden hoor). Gelukkig hebben we het net uitgepraat ... En hebben we samen een sigaretje gerookt ( dat is 9 mnd geleden).

Het consternatie bureau .. Ha Ha ik heb volgende week volgens mij n afspraak bij mij thuis.

Ben benieuwd . Wij laten Y nu ook komen/vragen om eten de ene keer klokslag drie uur maar soms ook rustig 4 uur.

Vannacht heeft ze gewoon 90 ml (cl??) gedronken ipv 70 en een vd middag shift heeft ze half flesje op... Nou dan niet wij maken er geen probleem van hoor.

Oh en meiden ik moet denk ik n aparte klerenkast gaan kopen ... Wat n kleertjes heeft ons prinsesje al gekregen echt niet normaal :-))

Ga nu slapen, heb door deze f@ck dag geen oog dicht gedaan vanmiddag.

Morgen hoop ik op n betere dag!

Liefs eer

Geplaatst

Lieve eer...

Ik wilde het dit keer niet doen... Komen met eigen voorbeelden...

Maar naar je laatste berichtje doe ik het toch...

Lieve eer mijn man is tijdens mijn eerste zwangerschap 2x zijn baan verloren.

1x reden was taken omschrijving klopte achteraf niet bij wat er in de praktijk gebeurde.

En 1 x grote reorganisatie... Hele afdeling op de schop!

Ik kan niet anders zeggen dan dat de zon altijd weer gaat schijnen!

Hoe donker de dag ook lijkt!

De eerste maanden nadat Nina was geboren heeft mijn man thuis gezeten... Achteraf hebben wij dit eigenlijk best als fijn ervaren!

De baan die mijn man nu heeft is echt een geschenk uit de hemel. Vroeger was hij consultant. Lange dage veel op pad en laat thuis. We hebben financieel veel moeten inleveren. Wr hebben nu 1 auto....maar daar in tegen... Super werktijden! Soms brengt hij nu zijn zoon zelfs naar school en hij is lekker op tijd thuis voor het eten met het gezin!

Wat ik hiermee wil zeggen is, soms lopen de dingen zoals ze moeten lopen!

Zelf had mijn man nooit ontslag genomen. Hij is nogal honk vast. Door wat ons is overkomen zijn we nu achteraf heel blij om.

We zijn nu veel gelukkiger.

Lieve eer er komt vast iets heel moois in het verschiet.

Ga nu eerst genieten van jullie kleine, samen!

Eer... Het komt goed! Heb vertrouwen in de toekomst!

Geloof me..., het komt goed!

Gr. Shanna

Geplaatst

lief berichtje shanna aan eer!!!

Eer zo peukje kan je goed doen of niet?? rustig aan doen!!!

jessi succes vandaag! zet hem op :-)

wat een rot nacht hier zeg, heb alleen maar rug en buikpijnen bah!

denk dat ik maar ff in bad ga, en daarna verder probeer te slapen

Geplaatst

Shanna lief bericht van je. Fijn dat je man uiteindelijk zoveel beter werk heeft gevonden.

Eer: digiknuffel voor jou!

Sas ook al wakker... Ik hoop dat het bad geholpen heeft. Heb je last van voorweeen?

Gaap, het is half 5 en wordt al weer licht buiten. Nog twee uur voor de wekker gaat.Dan laatste spullen inpakken, wasje aanzetten en naar het ziekenhuis. Hoop dat ik daar een middagdutje kan doen, heb vandaag 1,5 uur geslapen. Stomme jeuk!

Geplaatst

Jessi... Als je nog niet kan slapen...

Ga dan even lekker liggen, doe je handen op je buik... En GENIET!!!

Neem afscheid van je dikke buik!

Misschien is dit je laatste? (weet het niet, wat je wilt???)

Maar nogmaals...GENIET, GENIET, GENIET!

De komende dagen zullen heel raar en intensief voor jullie zijn!

Als je straks in de auto zit, is dat een hele vreemde gewaar wording.

Het doet pijn en blij ben je tegelijkertijd.

Neem afscheid wat er geweest is en een nieuw traject ( heeel lang traject) wordt er gestart. Jullie worden PAPA en MAMA.

Een heel klein meisje kijkt je straks aan en is volkomen afhankelijk van jullie. De rest van jullie leven!

Er komen zoveel emoties vrij. Echt onbeschrijfelijk hoeveel. Wil je echt even uit janken?

Draai dan maar eens lekker "dochters" van Marco borsato. Echt een tranen trekker. Walgelijk gewoon maar wel lekker, hahaha!

(mijn man en ik stonden op de parkeerplaats bij een super...keihard mee te zingen en te janken! Ik denk dat voorbij gangers dit maar een vreemd schouwspel van. BOEIE... Wij vonden het heerlijk en genoten!

Jessi veel succes in deze spannende tijden! Zal constant kijken of er iets nieuws te lezen valt over jullie.

GENIET, geniet en geniet elk minuut. Van deze bijzondere moment!

Gr. Shanna

Ps ondanks dat wij nu al de kleine in ons armen hebben, benijd ik je een beetje. Wetende wat voor emoties er allemaal vrij gaan komen etc. Jessi... Het is echt zo speciaal en bijzonder!

Geplaatst

Shanna je bent een schat ...zo lief van je.

Het is geen financiële kwestie bij ons (gelukkig) maar vriend is onrustig, druk en steeds voor mijn gevoel de hort op.

Zo laat hij neefje van 6 gistermiddag bij ons komen zonder te overleggen terwijl ik al twee keer afgelopen week heb voorgesteld met zijn drieën erop uit te gaan met de kinderwagen. Vandaag had hij willen klussen met zijn vader ... Nou echt niet dus, gelukkig heeft hij het afgezegd maar ik voel me een beetje down daarover.

Ga proberen meer te praten ( wat zit me dwars) tegen vriend zodat het duidelijk voor hem is wat ik ervan vind ( moeilijk want wik niet hele tijd z..ken.

Vanochtend wordt de beëindigings overeenkomst getekend en heeft hij accoord vd juristen vd verzekering en is het hoofdstuk afgesloten en hopelijk dus meer rust in zijn kont.

Jesse nog even vd buik genieten en straks ff werken en zweten maar dan .... Zoals Shanna al schreef zoiets mooi helemaal van jullie ... Geniet ervan !!

Er

Geplaatst

Hi Jessi, veel succes vandaag!!!!

Chantal balen dat je zoveel last had vannacht, Ik heb zonder dat je het wist mee gedaan. Alleen deze waren wel anders dan anders. Veel heftiger en veel meer gericht op mijn rug (Auw). Maar tussen door wel een paar keer in slaap gevallen, dus dit zullen ook nog niet de echte zijn.

Shanna niet luisteren naar het CB, maar dat doe je toch al niet. Je gevoel volgen werkt het beste, Jij voelt wat je kindje nodig heeft.

Eer, ik hoop voor je dat het vanaf vandaag beter gaat. Houi je taai!

Jessi ik blijf aan je denken de komende dagen.

Lfz Ig

Geplaatst

Jessi, weet niet of je dit nog leest maar heel veel succes hopelijk gaat het mooi snel en hebben jullie snel jullie kleine in jullie handen en inderdaad geniet nog heel even van je buik en ja er komen zo veel mooie ontroerende gevoelens naar boven als je straks je kleine in de hand hebt en geniet daar ook van ( ook al zullen er ook veel tranen vallen omdat je eindelijks dit traject van jaren achter je kunt laten maar een super mooi traject in gaat)

Meis zet hem op!

Igg, dus wij gaan lekker samen op de avonden en nachten blijven hier vervelend al ben ik vanmorgen om 06:00 wel in slaap gevallen en heb ik niet eens gehoord dat manlief de kleine wakker heeft gemaakt aangekleed en eten heeft gedaan en toen heeft weggebracht naar het KDV.

Heb net even een beetje Yoghurt met fruit gegeten ivm met de insuline maar kruip nu weer mijn bedje in om nog een paar uurtjes te slapen.

Geplaatst

Meiden jullie zijn schatten! Zo fijn om hier lekker van je af te kunnen schrijven. Ik ga jullie vast nog wel lastig vallen vandaag, als de internetverbinding meewerkt.

Ik heb vanmorgen een hartfilmpje gekregen en daarna de balloncatheter. Dat was wel even pijnlijk, maar hij zit erin. Vanmiddah om half 4 weer een hartfilmpje, en verder niks vandaag. Ze gaan pas morgen toucheren en als t lukt mijn vliezen breken, en zo niet weer een ballon. Vandaag dus gewoon liggen, boekje lezen, internetten en slapen. Heb nu een beetje ongi achtig gevoel, zeurt in buik en rug. Dit zal de hele dag en nacht wel zo blijven. Weinig actie dus... Ik ga ff mijn oogjes dicht doen en slaap van vannacht inhalen. Tot later!

Geplaatst

Jessi, heel veel succes met alles. Ik hoop dat je nog een beetje kan slapen en uitrusten.

En luister naar die andere meiden, volgens mij zijn het goede tips, ik ga ze ook onthouden!

Eer, het is nu natuurlijk een hele rare situatie, jullie hele leven staat op z'n kop. Natuurlijk geweldig door de kleine Y.

maar ook zwaar door het werk van je vriend. Jullie moeten allebei nog je plekje vinden in deze situatie.

heel veel sterkte meid, richt je op de mooie dingen.

Shanna, wat een mooie inzichten heb je! Lief dat je dat met eer, Jessi en ons wilt delen.

Quin, wat zwaar dat je nu alleen zit. Misschien kan je Appie boodschappen laten brengen, of is er een buurvrouw ofzo die even iets voor je kan halen..... Hoe lang blijft je man weg?

Sas, Chantal en iggie jullie zijn wel erg aan het rommelen s'nachts! Hopelijk kunnen jullie overdag nog even rustig aan doen!

Hier gaat alles nog z'n gangetje.

volgende week heb ik alleen nog een bruiloft waar ik heel graag naar toe wil!

het enige probleem is dat het in Limburg is, dus ongeveer 2,5 uur rijden........

het is 16 dagen voor de uitgerekende datum, dat moet toch wel kunnen, als ik mij goed voel natuurlijk.

de meningen (schoonmoeder en moeder enz) zijn hier heel erg over verdeeld.......

ik denk dat ik het volgende week maar moet aankijken hoe het gaat, als het niet gaat kan ik altijd op het laatste moment beslissen om niet te gaan.

Geplaatst

Jessi hopelijk slaap je nog wat! engergie heb je straks nodig rust lekker uit :-)

@Daantje hopelijk kan je nog lekker even naar de bruiloft toe, idd even kijken hoe je je dan voelt!

Volgene week word het wel weer mooi weer, dat is wel weer lekker voor het bruidspaar ;-)

@Quin pittig dat je nu alleen bent, is je man alweer thuis nu?

Geplaatst

Jessi, geniet nog even van de rust en probeer inderdaad nog even te slapen om zo wat op kracht te komen!

D@@ntje, als jij je goed voeld en zo lang kan zitten n de auto zou ik gewoon gaan en als er echt wat is daar hebben ze ook een zh hoor je zit niet in de woestijn ( zal wel een koffertje meenemen)!

Vanmorgen weer geen oog dicht gedaan ben vreselijk onrustig wil in 1x echt alles klaar hebben, nu voor straf weer naar bed gestuurd door hub;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden