Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oh absoluut! Hij zal hem nu niet meemen, maar hij moet vanavond naar mijn werk. Daar zit hij om de hoek, dus denk dat hij vanavond nog een ritje mag maken hihi.

Ze teisteren ons gewoon met die reclame! Moeten een klacht indienen wij. Of zorgen dat er een mac vlakbij is 24/7 open of bezorgen 24/7 wahaha

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jessi, knap hoor om zo je gevoel te volgen!

Hopelijk kunnen jullie thuis de rust vinden en gaat het allemaal lekker.

Sandra, loos alarm dus....

Geniet vanavond maar lekker van de mac!

Die mac flurry magnum white zou ik ook wel willen!

Nou, ik ben bij de poli gyn. geweest in het zkh.

De grootte van het kindje die is nu toch niet goed meer te meten met een echo, en ze kunnen het toch niet kleiner maken, dus daar zagen ze het nut niet van in.

En de jeuk gaan ze controleren door bloedonderzoek. Maar 1 test, de galzure zouten is een test die heel lang duurt. Daar krijg ik volgende week pas de uitslag van.

Tot we daar de uitslag van hebben blijf ik onder controle bij de gyn. En dus evt. In het ziekenhuis bevallen.

Als volgende week de uitslag toch goed is dan mag ik weer terug naar de verloskundige.

Dus duimen dat alles toch goed blijkt te zijn!

Geplaatst

Ik duim met je mee daan. Jij zou de enige moeten zijn die gewoon lekker thuis zou moeten kunnen bevallen. Laten we hopen dat dat ook gewoon zo blijft!

Ik wil graag in zkh, maar vk zei vandaag maa weer eens waarschijnlijk haal je het niet.... Pffff krijg daar de kriebls van!

Geplaatst

heb gister avond nog een mac flurry gehad, waren een filmpje aan het kijken en om 23:30 is man toch ff naar de mac geweest haha erg lekker...

Jessi knap dat je gegaan bent, als dat je gevoel is zou dat ook juist zijn denk ik!! hopelijk gaat alles goed

@daantje, hopelijk zijn de uitslagen volgende week goed!! en kan je lekker thuis blijven :-)

Geplaatst

Dames....

Helaas moet ik jullie verlangen naar zo'n ijsje.... Hard de grond in boren!!!

Ik dacht ook mmmmmm daar heb ik zin in!

Afgelopen vrijdag heeft mijn man er eentje voor mij meegenomen...

Nou dat viel flink tegen en en en een groot nadeel die kleine innimienie chocolaatjes blijven plakken in de kiezen!!!

Bah zwaar irritant!

Maar goed dat is mijn mening!

Gr. Shanna

Geplaatst

Sandra geniet van je ijsje straks! Ik heb vrijdagavond in het zh ook een sundae gehaald, heerlijk!

Daantje jij ook al jeuk. Balen dat de uitslag van het bloedonderzoek zo lang duurt. Hopenlijk kun je snel terug naar de vlos.

Hier gaat het goed! Kraamhulp is fijn, duidelijk en.doortastend. De eerste die mn baarmoeder controleert, vertelt dat ikbde hechting moet spoelen etc! En J.asmijn dronk in 1 teug net 12cc uit de spuit met fingerfooden. Vannacht elke 3 u voeden met spuit en evt aanleggen, en kolven. En dan morgen frisse start met borstvoeding, lactatiekundige komt dan thuis. Geen 6 of 7 uur meer tussen de voedingen laten enzo. Vriendlief maakt nu pizza, daarna slapen want dat heb ik vandaag nog niet gedaan. Ben kapot!

Geplaatst

Shanna, hoe is het met N.ore en het drinken, hopelijk helpt de voeding tegen de reflux. Hoe spreek je haar naam eigenlijk goed uit?

Eer, hier ook een beeb die wil chillen op de bank. Alles goed met Y? Als ik jullie zo lees zijn jullie ook relaxed en dat schijn je toch over te brengen op je kind.

Jessi, hier de 1e dagen ook problemen met kolven, het kwam niet op gang. Het rare is nu ben ik weer aan het afbouwen. L wil niet aan de borst is volgens de kinderarts en lactatiedeskundige na 2 weken fles al te veel verwend en heeft geen zin meer om er moeite voor te doen. Maar even door zetten met kolven bij mij kwam na 1 week per x zo'n 120 cc. Afbouwen omdat ik het niet vol hou om eerst fles te geven en dan te kolven, voel mij een klein beetje slecht hoor.

Nu thuis rust is heerlijk, goede beslissing meid.

Sandra, het zit even niet mee maar volgende week is alles weer goed gemaakt als jullie je schatje in de armen hebt. Tot die tijd geniet maar van de ijsjes.

Daantje, balen dat je zo lang moet wachten op de uitslag, hopelijk volgende week een goede uitslag zodat jij op je gemak kan thuis bevallen.

Chantal, maak je niet druk om die kilo's hier is er al 10 kilo af zonder er wat bijzonders voor te doen;-) En geniet nog even van de buik en de ijsjes die er in verdwijnen.

L. doet het goed en slaapt 's nachts 5 uur aan een stuk door. Ben wel overgestapt op kunstvoeding ondanks dat ik mij hier schuldig over voel maar ik hou het anders niet vol fles geven, kolven en dan moet ik ook nog ergens slapen. A.s. donderdag is man weer terug en die krijgt 2 dagen zijn zoon in handen en mams gaat dan eens lekker lang slapen. Voor vrijdagavond wel oppas geregeld we hebben een feestje. Vraag dames is dit te snel? Krijg namelijk opmerkingen van laat je hem nu al alleen, dat maakt mij onzeker, ben ik nu een slechte moeder omdat ik hem 4 uurtjes bij mijn zus laat die overigens zelf 2 kinderen heeft. Help?

Geplaatst

@ Quin goed te horen dat alles goed met jullie gaat! ook lekker dat je man donderdag weer terug is kan je weer even lekker bijtanken!

Natuurlijk ben je geen slechte moeder als je vrijdag weg gaat, je hebt toch een goed adres voor hem waar je hem met een goed gevoel eventjes laat?

Lekker vrijdag een paar uurtjes weg! ën niet te druk maken!

Geplaatst

Jessi, wat fijn dat de kraamhulp nu al zoveel beter voelt dan in het zkh!

Volgens mij voel jij je in ieder geval al een stuk zekerder in relaxter, dat is ook alleen maar beter voor J.asmijn

goed joh!

Quin, je hoeft je echt niet schuldig te voelen over de flesvoeding!

Je hebt toch goed je best gedaan!

en 10 kilo afgevallen zonder iets bijzonders te doen?!?!

ben je nu het hele begin na L.iam's geboorte al vergeten?

dat is wel positief voor ons, die nog moeten ;-) haha

en over het feestje, je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt!

het gaat zo te horen heel goed met L.iam en je hebt alle vertrouwen in je zus dus ik zou zeggen: gewoon gaan!

Geplaatst

Jessi wat fijn dat je er lekker rustig onder bent dat is alleen maar goed voor je princesje en die bostvoeding komt volgens mij helemaal goed.

Quin, ben je gek je bent geen slechte moeder als je je mannetje even een paar uurtjes bij je zus laat je hebt zo veel voor je voeten gehad je mag toch ook wel even lekker ontspannen op dat feestje.

Jammer van de bostvoeding maar met flesvoeding worden ze ook wel groot, hier wou het niet op gang komen naar 10 dagen kolven om de 2 uur ook midden in de nacht had dan nog maar 5cc en ook onze kleine is nu een lekkere hollandse meid.

Ga helaas niet nog z'n ijsje eten voor het bevallen maar misschien dat manlief hem meeneemt na de bevalling en die kilo's maak ik mij niet zo druk om was binnen 10 dagen op mijn oude gewicht en ben 2 maand later begonnen met lijnen en ben toen in 6 maand 20 kilo afgevallen dus dat gaat me nu ook wel weer lukken maar eerst genieten.

En sandra was het lekker en krijg jij je ijsje straks;)

Hier ga ik nu in bad en probeer wat te slapen hopelijk blijft mijn buik een beetje rustig vanacht.Hou jullie morgen op de hoogte maar zal niet heel veel hier zijn...

Eerst maar is zien of er morgen wel plek is!!!!!!

Geplaatst

De mac was heeeeerlijk! Maar kreeg een scheef gezicht toen ik nog om ijsje vroeg... Was misschien teveel van het goede hahahaha

Quin, echt geen slechte moeder hoor!!! Het is juist goed als je even aan jezelf denkt! En je bent toch niet het hele weekend weg?? Wat een onzin zeg!!!

Chantal, laatste nachtje met z'n 3en thuis! vat je het al een beetje??

Geplaatst

Chantal, geniet van je bad en slaap lekker voor straks.

je kunt morgen vast terecht, dus heb je heeeeel snel je kleine hummeltje in je armen!

heeeeeel veel succes!

Sandra, fijn dat je genoten hebt van de Mac!!!! :-)

Geplaatst

Jeetje wat is er weer veel geschreven... Ik zal morgen maar n kladblok erbij pakken dan kan ik is op iedereen reageren voel me wel n beetje schuldig hoor.

Tante catootje (y.entl) is weer de hele avond in touw geweest en ligt nu nog te mokken/kreunen in de wieg naast me.

Ze wil maar niet slapen en zit je met grote aan te kijken ...

ze heeft net 90 cl gedronken dus ben benieuwd of ze iets langer door gaat slapen.

Jessi wat goed dat je naar huis bent gegaan en dat je nu al bruikbare tips hebt gekregen.

Spoelen doe ik ook nog steeds alhoewel ik er morgen mee ga stoppen(3 weken geleden na bevalling).

vloeien doe ik totaal niet meer alleen als ik moet niesen ben ik nog Annelies van de pies .. Ha Ha

en idd om de drie uur voeden dat schema houden wij ook nog aan hoor.

Daan kan je ze niet beïnvloeden op het lab :-) dat je de uitslag wat sneller hebt.

Hoop dat t goed zit en je gewoon lekker thuis kunt bevallen.

Emvelin meis wat ga jij toch voorbeeldig al bijna 37 weken ... Hou nog even vol.

Nog even over de kilo's deze oude dame is ook al heel wat kwijt denk dat ik nog 5 kg moet om op oude gewicht te komen. Buikje is echt al bijna weg met corrigerend ondergoed ..Ha Ha.

Dus lekker nog ijsjes en Mac eten hoor het komt allemaal wel goed.

Nou Y lijkt te slapen en mamma gaat t zelfde doen want ik zal wel weer de nachtshifts hebben.

Trusten

Geplaatst

Yes we mogen komen!!!

Gaan nu weg hopelijk gaat het zo als bij mijn dochter en hebben we onze kleine man om 14:00 in onze handen.

Meiden hou jullie op de hoogte!

Geplaatst

Hi chantal veel succes vandaag en ik hoop dat je de kleine snel vandaag in je armen mag sluiten.

Kleine update van mij kant.

Ik zie dat ik nog veel moet bijlezen, maar hier behoorlijk druk gehad.

Kleine doet het goed. Maar wil niet aan de borst dus o de 3 uur toch proberen zo niet dan vinger voeden en daarna de volgende lading kolven. En dat spuit er helaas niet uit.

Vandaag mogen we wel naar huis dus dat is goed, even een eigen ritme opbouwen in eigen huisje.

All heel fijn succes en plezier, ik heb een beeteje mee gelezen, van de week zal ik wat actiefre weerzijn.

Lfz Ig

Geplaatst

Iggie, fijn dat je naar huis mag. Geniet lekker van je kraamtijd en doe rustig aan je hebt ook een zware bevalling achter de rug dus zo gek is het niet dat de borstvoeding nog niet op gang is.

Geplaatst

Chantal , jippie je bent al onderweg en hopelijk snel jullie kleine wonder In je armen. Zet hem op en ik denk aan je.

Iggie ook voor jou goed nieuws lekker naar huis en daar lekker je ritme oppakken ... Doe nog lekker rustig aan en visite met mate hoor.

Kleine meid heeft tot half 4 geslapen (22 uur 60 cl en om 23 uur hebben we er nog 30 gegeven).

best netjes.

Later meer ga nu nog ff slapen.

Xx

Geplaatst

Iggie heel fijn dat je lekker naar huis mag! Ga lekker genieten.

En iggie... Het is heel gebruikelijk dat borstvoeding op gang moet komen.

Neem de tijd!

Gr. Shanna

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden