Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi meiden,

jeetje Shanna wat een rot tijd maak jij mee zeg, onvoorstelbaar meis, gun je zoveel beter en zeker ook je kleine meisje.

Gelukkig heeft ze heerlijk naar je gelachen afgelopen week dus dat maakt weer veel goed denk ik zo.

Voor jullie een hele dikke knuffel en dat het echt snel beter mag gaan dat verdienen jullie zo!!

Iggie goed van je dat je 2.7 kg bent afgevallen en jij volgende week alweer aan het werk, heb je er soort van "zin" in?

Sas lekker een weekje vakantie, waar gaan jullie naartoe? En als de kleine vd week dan ook lekker doorslaapt kan het niet meer stuk, geniet er lekker van.

Emvelin de tweeling doet het super hè petje af hoor.

Quin hoe was jullie vakantie, ging het goed met de kleine man?

Hier gaat ook alles goed, Y wordt groter (Ha Ha) en maatje 56 gaat goed passen nu.

Daan ze heeft vd week jouw schattige jurkje gedragen stond haar zo leuk!

Nachtje Maastricht was ook leuk ... We hebben geshopt dat wil je niet weten maar goed manlief moest echt nieuwe pakken en schoenen dus Maasmechelen en Roermond waren blij met ons :-)

Nog even de blunder vd maand, net als jullie geef ik vitamine d. Manlief doet altijd de eerste ochtend voeding en geeft haar dus de vitamine ... Echter vd week deed ik de eerste voeding en likte het lepeltje af nadat Y de druppels had gekregen, gatver denk ik wat smerig. Dag erna geef ik weer de eerste voeding , zelfde verhaal nu ben ik wakkerder en kijk is op de verpakking zie ik staan Vitamine D OLIE geen wonder dat ze steeds van die dunne ontlasting heeft. Duhhh

potje ligt inmiddels in de prullenbak en juiste druppels staan weer in de vensterbank.

Ik lees nog ff terug want ben vast weer n paar dames vergeten.

Liefs eer

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jessie hoe was je eigen " hello goodbye" ? Ben je weer blij dat je man er is? Geeft je toch ff meer ruimte om wat te doen.

Chantal ook lekker geshopt zag ik... Zo kon ik niks leuks vinden in het zuiden en zaterdag loop ik in de stad en scoor ik zomaar ;4 nieuwe bloesjes/ topjes. Ha Ha

Morgen is Y precies 3 maanden en mogen we weer naar het cb voor prikjes (not funny) maar ik ben nu voorbereid dus paracetemol ligt hier al klaar.

Wat gaat de tijd snel hè ... 3 mnd geleden liet ik jullie nog weten dat mijn vliezen waren gebroken en dat ik opweg was naar t zh...

Btw heb vd week gewoon tranen v geluk zitten huilen om ons kleine wondertje. Ben ik de enige of hebben jullie dat ook ?

Ben gewoon zo blij dat me dit is overkomen. Krijg trouwens via mijn man steeds te horen dat al mijn broers me zo veranderd vinden nu ik eindelijk moeder ben (ik kan opeens ook met hun kinderen opschieten en vind mezelf idd milder)

Liefs eer

Geplaatst

Nee wisten ze bij ons in t ziekenhuis ook niet!Ze keken vol verbazing hoe ons meisje zonder ook maar een wenkbrauw op te trekken dat speentje leeg zoog!Overigens doen wij m niet meer dicht, gewoon de achterkant (het flesje) eraf laten, speen in haar mond en zodra ze begint te zuigen, spuiten wij met een spuitje de medicatie in de speen. Opletten dat het spuitje niet tegen het zuiggaatje zit want dan spuit je het met een harde straal in het keeltje.Je hoeft niet langzaam in te spuiten of zo hoor, het speentje mag volgelopen zijn en de baby drinkt het dan op zijn tempo leeg maar heeft dus niet zo veel last van de vieze smaak.Ik draai na het inspuiten het speentje nog wat rond in het mondje zodat alles er goed inloopt bij t gaatje. Hoop heel hard datt bij jullie net zo super gaat als hier! Laat je t weten?

Geplaatst

Shanna wat fijn!!!! T.homas is weer opgenomen ze gaan hem nu echt door de molen halen. Hij deed precies wat hij thuis doet dus nu hopen dat er snel wat uit komt. Shanna hij ligt op kamer 8!

Geplaatst

Jaaa Shanna wat fijn dat het speentje werkt!

Kon bijna niet missen maar je weet 't maar nooit natuurlijk.

Hé fijn hoor, zo wordt het niet meer zo'n rot moment rond de medicatie :-)

Geplaatst

Shanna fijn dat n weer zaterdag met je mee mag, jippie.

Sandra ik ga ff kijken naar de data nu willen we nog steeds op vakantie maar weten nog niet wanneer even afhankelijk van op handen zijnde nieuwe baan van vriend.

Tweede prikje weer achter de rug, ze had er weer veel last van zelfs gisteren was ze nog van slag met beetje koorts en maar niet willen drinken. Zojuist heeft ze 150 bijna in een x opgedronken :-).

y weegt nu 4500 Gr. En is 57,5 cm.

Liefs eer

Geplaatst

Shanna, fijn dat N zaterdag weer naar huis mag, en dat die speen werkt, hopelijk geeft dat wat rust.

Iggie, spannend hoor om weer te gaan werken. Of heb je er wel weer zin in?

Chantal, weer naar het zkh met de kleine....

Wat gaan ze nu onderzoeken?

Eer, 4500 g wordt jet toch nog een grote meid! ;-)

Wat leuk dat ze jet jurkje aan gehad heeft !

Ik vond het zo klein toen ik het gaf, maar dan is het toch nog lang te groot geweest voor jullie kleine popje.

En ook alweer de 2e prikjes naar dat ze er nu meer last van had dan de vorige keer.

Sandra, een regeldagje maar wel tevreden. Wat een lief meisje hebben jullie toch.

Vandaag is l.ise voor het eerst 3 uurtjes naar de opvang geweest om te wennen.

Nou ja, ik moest wennen.

Eerst een intakegesprek, dus manlief was ook mee.

Daarna l.ise achter gelaten bij 2 lieve leidsters.

En wij even de stad in.

En wat zie je dan? Alleen maar stelletjes met kinderwagen!

En jij loopt zonder je kind.....

Ja, mama moest veeeeeel meer wennen dan l.ise!

Oh, en mijn borsten stonden op knappen!

Ik was maar een uurtje later met kolfen dan dat ze normaal drinkt maar ik heb nu de dubbele hoeveelheid dan normaal.

Vandaar dat de pads het niet gehouden hebben en mijn shirt onder zat.....

Dat je wat in je hoofd zit zoveel met je lichaam doet!

Geplaatst

Oh en eer wat je zei over het huilen dat je zo gelukkig bent met de kleine dat herken ik helemaal hoor!

Ik zat laatst ook met haar op de bank naar haar te kijken met de tranen in mijn ogen.

En mijn man vroeg wat is er, en het enige wat ik kon zeggen was; ik ben zo blij met haar ...... Snik snik snik :-)

Geplaatst

Daantje, zit hier gewoon met tranen in mijn ogen hahaha, ook hier zo blij met haar... We zijn een stelletje watjes geworden hihi. Maar wel gelukkige watjes!

daantje zag dat jij was langs geweest op datumprikker mar niks had ingevuld?

Ik ga weer gauw opruimen! J.amey krijgt vriendinnetje te spelen dus moet opgeruimd zijn!!!

Geplaatst

Voor mama's met meer kindjes...

Herkennen jullie dit?

De tijd gaat mega snel.

Dag is zo om.

De oudsten vragen zoveel aandacht, dat je nauwelijks het gevoel hebt dat je lekker kunt keuvelen en knuffelen met de jongste.

N.Ina hangt er constant met haar snuitje er boven op. Haar weg sturen is ook weer zoiets. Dat wil je niet doen. Bang dat ze zich afgewezen voelt.

Voel me letterlijk een trekpop. Had de dagen maar meer uren. In ieder geval uren voor allen mama n.ore tijd

Gr. Shanna

Geplaatst

Jessi blij dat manlief weer thuis is?

Ps las mijn stukje terug.

Aanvulling. ... Ben wel super trots op mijn twee meisjes en helemaal om te zien hoe n.ina met n.ore omgaat. Ze is zo lief voor haar. En je kunt zzooo zien aan haar oogjes dat ze van haar houdt.

Ben super trots!

Geplaatst

Hi All,

vervelend Chantal, dat T weer is opgenomen. Sterkte meis!!!

Daantje, moeilijk he dat wennen.Ik ben er nu wel achter dat het echt voor de ouders is in geregeld en niet voor de kleintjes:-)

T.hymo is deze week voor het eerst een hele dag geweest en dat ging prima.

Tja volgende week moet ik alweer aan de slag, snik snik. eigelijk heb ik er geen zin in. Afgelopen maandag waren mijn collegas op bezoek en toen had ik heel even , goh gezellig om volgende week weer aan de slag te gaan, maar ze waren de deur nog niet uit en ik was dat gevoel alweer kwijt.

Shanna fijn dat N weer naar huis mag en dat de speen werkt. Ik hoop dat deze stijgende lijn voortzet.

Eer leuk dat Maatsricht geslaagd was, altijd een heerlijke stad om rond te hangen.

Sandra, is je regel dag al voorbij? Ik vind het altijd moeilijk te bepalen of het nu regeldag(en) zijn of dat het iets anders is. Zodra ik denk, nu heb ik je door, gebeurd er wel weer wat:-)))

Vandaag met T.hymo naar de kindercardioloog geweest. Deze afspraak is gemaakt nav een ruisje wat er is gehoord op het CB. Ik had echt zoiets van naar binnen, echo, alles goed en weer naar huis.

Helaas!!! T.hymo heeft dus wel een hartafwijking. Zijn longslagaderklep werkt niet goed, waardoor het bloed niet juist wordt voort geduwd en ook een deel weer terug stroomt. Je hebt dit in meerdere gradaties en hij heeft mild tot matig. Opzich nog niets schrokwekkends, kan nog alle kanten op. Ook de goede, dus daar ga ik vanuit. Maar over 6 weken moeten we terug voor controle en dan wordt de volgende stap bepaald. Ik weet dat er ergere dingen zijn, maar ben ik toch wel van slag.

Geplaatst

Hey iggie, mijn man heeft precies hetzelfde! Heeft toen hij 3 dagen was een openhartoperatie gehad en 3 jaar terug. 3 jaar terug hebben ze de klep vervangen en dat betekend dat hij over 12 jaar weer moet.

Maaaaar mijn man heeft het wel zeer ernstig. Maar tot de operatie van 3 jaar terug was er niks met hem aan de hand hoor. Jaarlijks controles en dat was allenaal prima. De operatie van 3 jaar terug was ook een gevolg van een eerdere operatie en die had weer niks met die klep te maken :)

Je kunt er gewoon vreselijk oud mee worden ;)

Zeker als je het maar matig hebt.

Heeft hij het links of rechts? Mijn man heeft het rechts en daarom is hij in het amc altijd een studie object hihi. Dat komt namelijk veel mibder voor als links.

Xx

Geplaatst

Iggi ik kan me heel goed voorstellen dat het vandaag toch een klap in je gezicht was. Zeker omdat je dit niet verwacht had.

Zelf zou ik ook helemaal van slag zijn. Ondanks wat iedereen zegt. Je wilt toch dat je mannetje kern gezond is!

Gelukkig zijn ze er op tijd bij. En kunnen ze tegenwoordig veel doen.

Positief blijven meis.... Het komt goed!

Gr. Shanna

Geplaatst

He dames ben ik weer eens.

Iggie kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Gelukkig is het geen ernstige vorm maar toch gun je het zo'n kleintje niet.

Shanna wat geweldig dat het speentje werkt!

Chantal weer in het zh dus. Weten ze al wat meer? Wat is nu het plan van aanpak qua onderzoeken?

Quin fijn dat jullie genoten hebben op vakantie!

Sandra nog even over dat water. Mijn oma (92) zei laatst toen ik vroeg of ze wel eens water dronk: 'Water??? Koeien zoep'n water, ik ben toch geen koe!!!'. Wij lagen echt onder tafel van t lachen en ik (hoogzwanger) hield t niet droog :-(

Hier alles goed, J.asmijn was vansaag 6055 geam. Ons hello goodbye momebtje was leuk! Madam besloot een spuitluier te produceren (dagelijks op t moment) dus hebben we goed gebruik gemaakt van de verschoonruimte op Schiphol. Over 1,5 week moet vriendlief weer weg, dit keer 5 nachten. Errug.lang, ben ik niet gewend en nu vind ik het nog minder leuk. Eerst nog even met z'n drietjes een weekje weg, we vertrekken morgen naar Landal in Duitsland. Ik moet mijn eigen spullen nog inpakken, maar voor J heb ik al drie tassen vol. We gaan voor t eerst zwemmen, ben heel benieuwd!

Mijn laptop is deze week overleden en ik ga binnenkort een tablet kopen. Moet nu lezen en typen op de telefoon en dat gaat wat.onhandig. Kan dus niet op iedereen reageren, sorry. Als ik wifi heb in Duitsland probeer ik wat te posten.

Oh ja ik heb de datumprikker ingevuld, heb nu al zin in ons uitje!

Geplaatst

Helemaal vergeten, J komt de laatste dagen na 2,5 uur weer voor een fles, ik kan met moeite rekken naar 3 uur. Ze krijgt al flessen van 180+6 scheppen en mag pas bij 4mnd naar grotere flessen. Het cb adviseerde een scjeo nutrilon forte, voor hongerige babies. Morgen mee beginnen, ik ben benieuwd of het werkt.

Hebben jullie ook al zo'n zin om met hapjes te beginnen? Ik wel? Nog 1,5 maand en dan eindelijk proberen!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden