Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ok meiden hier komt-tie-dan :

http://www.fashion-vintage.com/fv/index.html ik zie dat ze nu ook posititekleding hebben alleen is er momenteel niks te koop.

Jessi ik heb op google moeten zoeken wat je bedoelde met een chino broek (nu weet ik het hoor :-0). Ik zal vd week is voor je kijken in een speciaalzaakje hier in de stad die alleen maar positie kleding verkopen, wie weet zie ik wat voor je en kan ik het merk aan je doorgeven.

ps had ik je al gefeliciteerd met "en meisje" kweet het even niet meer.

Iggie wat ben je mooi in gewicht zeg.....ben jaloers hoor.

Beeb voel ik ook al af en toe door de verplaatsing van het vruchtwater....nog geen "trap" gehad, miscchien volgende week!!

Mams gaat as maandag mee naar de 20 weken echo, ze vond het erg leuk dat ik haar vroeg.

Tot laters, ga weer aan het werk

eer

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Iggie: Hoe was de 20 weken echo vandaag? Ik ben heel benieuwd. Hoop dat alles goed is!

@Eer: herkenbaar, hier ook nog geen echte schopjes maar sinds deze week voel ik wel van alles.

Vandaag op de helft, jippie! Als de laatste 20 weken net zo gemakkelijk gaan als de eerste 20 weken wil ik misschien wel een heel elftal, hihi.

Geplaatst

Hi meiden, lig al n uur in bad te ontspannen ( had weer teveel gedaan en was mijn buik gespannen/hard) .

Lig al n uur te surfen op jullie doorgegeven sites . Toppie

Jessi kijk is op de mexx site daar staat n camel broek die volgens mij voor n chino door kan gaan .

Laterrr

Geplaatst

Hi all,

Gisteren zo`n leuke dag gehad. Heerlijk een half uur naar de kleine gekeken. Alles zit er op en eraan. Helemaal gezond en voor 30 sec was het een meisje, maar zo liet hij zich niet noemen, opeens was daar wat anders zichtbaar:-)))))

Ik krijg weer een jochie, ben er dolblij mee (met een meisje was ik dat ook geweest) maar mijn andere zoon van bijna 8 is dolgelukkig. Op een een of andere manier zag hij een zusje niet zo zitten. Meteen gisteren groot inkopen gedaan en gisteren avond al de commode in elkaar gezet. Super veel energie heb ik opeens, daar ga ik maar ff lekker van genieten.

@ Quin, dat ik een jochie krijg dat klopt ook met die site die jij had geplaatst. Toh wel bizar dat het vaak klopt.

Fijne dag all,

Lfz Ig

Geplaatst

iggie wat leuk een jongen!! en wat fijn dat alles goed is

leuke he de grote inkopen doen haha geniet er maar lekker van!

Wij hebben gisteren de joolz kinderwagen besteld en we kwamen een erg mooie box tegen deze hebben wij ook gelijk besteld we erg leuk!

fijne dag allemaal

Geplaatst

Isa - 24 jaar- 3e ICSI poging - 1e kindje

Emely - 27 jaar - spontaan zwanger - 1e kindje

Sas27 - 28 jaar- 2e CRYO tp uit 1e IVF - 1e kindje

Liedje - 29 jaar - 1e ICSI poging, 2e CRYO - 1e kindje

Sandra81- 30 jaar - 1e IVF poging - 2de kindje

D@@ntje - 30 jaar - 1e ICSI poging - 1e kindje

Iza - 30 jaar - 7e CRYO uit IVF 3 - 2e kindje (dochter was van de verse tp van IVF 3)

EmvElin - 31 jaar - 3e ICSI poging - 2e kindje

Jessi79 - 32 jaar - 1e ICSI poging - 1e kindje

Jo1978 - 33 jaar - 2e ICSI poging - 1e kindje

MamaVanSeppe - 33 jaar - 1e ICSI poging - 2e kindje (Seppe 5e TP van 3e icsi poging)

Danore - 34 jaar - 2e IVF poging - 1e kindje

Iggie - 36 jaar - 1e ICSI poging - 2e kindje

Chantal33 - 36 jaar - 1e IVF met ECD - 2e kindje (Frederique 3e tp van 1e IVF met ECD)

Quin - 36 jaar - 1e ICSI poging - 1e kindje

Shanna74 - 37 jaar - IVF poging - 2e kindje

Meisje38 - 38 jaar - 1e IVF poging - 2e kindje

Esly - 42 jaar - 2e IVF poging - 2e kindje (1e kindje na 5 maanden zwangerschap geboren en overleden)

Eer - 42 jaar - 3e IVF poging - 1e kindje

Uitgerekend

01 juli 2012 - Liedje
(een jongen!!!)

03 juli 2012 - Iggie
(een jongen!!!)

02 juli 2012 - Jo1978
(een meisje!!!)

04 juli 2012 - Jessi79
(een meisje!!!)

04 juli 2012 - Shanna
(een meisje!!!)

08 juli 2012 - Eer
(
v
er
r
a
s
s
i
n
g!!!
)

08 juli 2012 - Quin
(
v
er
r
a
s
s
i
n
g!!!
)

11 juli 2012 - MamaVanSeppe (non-actief?)

12 juli 2012 - Esly
(een jongen!!!)

15 juli 2012 - Sandra81
(een meisje!!!)

16 juli 2012 - Danore (non-actief?)

18 juli 2012 - Chantal33
(een jongen!!!)

19 juli 2012 - Sas27
(een meisje!!!)

21 juli 2012 - Iza (non-actief?)

22 juli 2012 - D@@ntje
(
v
er
r
a
s
s
i
n
g!!!
)

27 juli 2012 - Emely (non-actief?)

27 juli 2012 - Isa (non-actief?)

29 juli 2012 - EmvElin (
non-actief ivm drukte)

Controles

16 februari - Jo 20 wk echo

17 februari - Esly 20 wk echo

17 februari - Quin 20 weken echo

20 februari - Eer 20 wk echo

20 februari - Jessi79 verloskundige

28 februari - Iggie verloskundige

01 maart - Sandra81 20 wk echo

02 maart - Sas27 20 wk echo

12 maart - D@@ntje 20 weken echo

Geplaatst

Hey ladies!

Ik ben even brutaal geweest en heb de dames die al een tijdje niet meer geweest zijn in het grijs gezet. Met het vraagteken of ze non-actief zijn... Ik merk dat het toch een vast clubje is geworden.

Meiden allereerst prefisiat! Met de 2 dametjes en 1 heer erbij! ;)

Sorry dat ik zo weinig aanwezig ben, maar ben continue met mijn nichtje bezig. Het gaat goed. Veel geregel. Maar ze komt er wel.

Ik ga woensdag met haar naar de beurs, achteraf heb ik een babyshower voor haar georganiseerd, en de zaterdag erop heb ik een gratis fotoshoot met bellypaint voor haar geregelt.

Zodat ze ook leuke herinneringen heeft aan die paar weken.

Dus sorry dat ik weinig reageer, maar ik lees wel mee!

Oh en mijn buikomvang is 115 cm! *shock!*

Liefs!

Geplaatst

@Iggie; gefeliciteerd met je jongen! Grappig dat de site van Quin ook bij jou klopte. Klopt het dat ik tot nu toe de enige ben waarbij het niet klopt? Morgen bij de 20 weken echo toch nog maar eens heel goed naar vragen. Ik zie het al voor me....wij alles voor een jochie gekocht, muren van het kamertje blauw en komt er een meid uit! haha!

@Eer; heerlijk ff ontspannen in bad!

@Sas; gaaf is die Joolz he? Die willen wij ook! Welke kleur heb je? En waar heb je em gekocht? En voor welke box heb je gekozen?

Hier gaat t redelijk...beetje last van spanning voor de 20 weken echo! Pfff....hoop zo dat ons mannetje gezond is! Morgen om deze tijd weten we het.............

Liefs!

Geplaatst

Iggie gefeliciteerd met je "boy"! Fijn hè, dat je nu helemaal los kunt gaan met shoppen!

Esly bij mij klopte de site ook niet! Volgens site een jongen, maar krijg dus toch echt een meid!

Eer ook ik heb sinds enkele dagen last van harde buiken. Vind jij dat niet een rot gevoel! Ik wel! Volgens gyn moet ik rustiger aan doen! Ja...ja.., dan sta ik in slaap stand!!!

Daan fijn hè "hartje horen!" geeft je toch weer een gerust gevoel!

Wat positiekleding betreft. Zelf koop ik nog niets! Gebruik van de vorige keer nog. Tevens hoop ik snel op mooi weer. Dan ga ik wel eens kijken! Vind het een beetje zonde van het geld! Aangezien we met hoge advokaat kosten zitten ivm zoontje man. Kan ik het geld heel goed gebruiken voor de kleine!

Verder..,, qua omvang blijkbaar minder dan ik had gedacht. Vandaag weer wezen knuffelzwemmen. Mensen waren verbaasd hoe klein mijn omvang was! Moet idd bekennen met Nina was ik al veel ronder. Best wel een beetje jammer!

Esly veel plezier morgen..... Geniet ervan!

Zelf morgen gesprek bij medisch maatschappelijk werk. Blijkbaar komen we in aanmerking zostraks voor hulp in het huishouden, tijdelijk. We zullen zien!

Heb zo'n vermoeden dat ik iemand vergeet. Sorry als dat zo is.

Gr. Shanna

Geplaatst

Hallo dames daar was ik weer eens!

Wat hebben er al een hoop de 20 weken echo gehad! Maar goed, ik ben dan ook een van de laatsten van juli natuurlijk!

ben vandaag op controle geweest, en beide kindjes groeien goed. Ze hebben nu de grootte van 17+1, en ik ben 16+4, dus dat is prima. Ook weten we van een van de kindjes dat het een jongentje wordt. De ander wilde het nog niet laten zien.

We hebben vorige week de bugaboo donkey besteld, en die is al binnen. Ook het 2e bedje hebben we, dus de grote dingen zijn aangeschaft.

Verder voel ik me prima!

Sandra wat fijn dat je je nichtje zo kan helpen

Groetjes van Esther

Geplaatst

Iggie, gefeliciteerd met nog een zoon! Wat leuk dat jullie andere zoontje zo blij is met een broertje.

Sas, wat goed dat jullie al lekker de box en kinderwagen besteld hebben, lekker om dat soort dingen gevonden en besloten te hebben.

Sandra, wat fijn voor je nichtje dat je zoveel voor en met haar kan doen. Daar zal ze vast heel blij mee zijn.

Esly succes en ook veel plezier bij de echo, het is zeker spannend. Ik hoop dat je morgen helemaal blij en gerustgesteld bent!

Shanna, wel fijn dat je waarschijnlijk geholpen gaat worden met het huishoudelijke werk. Dan kan je misschien toch iets rustiger aan doen zodat je niet zoveel last hebt van die harde buiken.

Esther, wat leuk om ook weer van jou te horen! En geweldig dat het goed gaat met je 2 kleintjes, in ieder geval een zoon! Wat goed joh, spannend wat de ander is!

Geplaatst

Iggie, leuk een zoon, en tja van die site ik vind het gewoon leuk.

Sas, wat leuk de Joolz kinderwagen en ze hebben echt leuke kleuren. Wij zijn er nog niet uit maar denk de bugaboo, manlief heeft geoefend achter die van mijn schoonzus en hij weet nu hoe hij deze in moet klappen ha ha

Sandra, top wat je allemaal doet voor je nichtje, meid een pluim hiervoor.

Esly veel plezier bij de echo morgen, en ik ben net zo nerveus als jij voor morgen, gelukkig mag ik om 8.30 uur al. Maar nu ga ik toch twijfelen of ik het geslacht wil weten hebben zo'n leuke stoer kamertje gezien maar vindt hem niet leuk voor een meisje, is de Jelle Mix Large.

Shanna, ooo meid het is een heerlijkheid als iemand alleen al de zware dingen gaat doen voor jullie. Nou duimen maar.

Emevlin leuk om te horen dat alles goed met je gaat.

Ben stiekem wel benieuwd hoe met de andere is gegaan die nu op non-actief staan, maar iedereen zijn eigen keus hierin.

Geplaatst

Oh, Quin, jou even gemist.... Jij morgen ook een hele mooie echo toegewenst natuurlijk! En tja, wil je het geslacht weten of niet...... Dat moeten jullie echt met z'n tweetjes beslissen ;-)

Geplaatst

@esly spannend morgen meid!!! vast succes en natuurlijk veel plezier!!!

wij hebben gekozen voor de joolz Day Expedition deze is net nieuw vind hem erg leuk. De box weet ik eigelijk niet welke dat is het was ook een box die eenmalig is gemaakt vertelde de verkoper kan hem ook niet vinden op internet maar hij is van verschillende kleuren hout (licht)

we hebben het gekocht bij babyhuys in harderwijk mooie winkel

heb jij al een idee welke joolz je zou willen dan?

Quin jij natuurlijk morgen ook veel succes en plezier, ik ben benieuwd wat jullie beslissen of je jullie het willen weten ;-) belangrijkste is natuurlijk ook dat alles goed is met je ukje. leuke baby kamer hebben jullie op het oog!

@sandra wat doe jij een leuke dingen voor je nichtje! weet zeker dat ze er veel aan heeft. echt lief!

@esther wat fijn dat alles goed gaat met jullie, wat leuk een jongen spannend wat de ander is he....

nou fijne avond allemaal

Geplaatst

Quin en Esly heel veel plezier morgen bij de echo.

Shanna, i hoop voor je dat je inderdaad extra hulp krijgt dat zou zo lekker zijn.

En Sandra, jij veel succes met je nichtje. Lief van je dat je daar zoveel tijd in steekt.

Ondertussen heerlijk internet aan het afstruinen voor leuke spulletjes. Pas geleden jarig geweest en ik heb allemaal bonnen gevraagd. Ze branden in mijn hand. Ik wil ze uitgeven:-)))

Fijne avond all.

Geplaatst

Hi all,

Sas wat ben je goed bezig voor je nichtje...en leuk dat je haar die babyshower en bellypaint shoot geeft, wat je zegt laat ze die laatste paar weken als een mooie herinnering in haar geheugen hebben.

Iggie, gefeliciteerd meis, alles goed en weer een jongen en lekker veel energie :-) you go girl.

Esly en Quinn, morgen is jullie dag.... lekker kindje kijken , geniet!!!

Shanna, ja die harde buiken daar word ik niet vrolijk van....de eerste keer (een dikke maand geleden en niet wist wat het was heb ik gewoon een paracetemol genomen ...dacht dat ik buikpijn o.i.d. had) nu weet ik beter....gewoon de beeb die ff zegt Hé mam doe ff normaal man ...haha. Ik ben daarom bewust ook één uur per dag minder gaan werken zodat als ik thuis kom ff een uurtje kan slapen (vriend komt toch altijd laat thuis) dan ontspan ik goed en komt harde buik niet. En mocht het een dagje niet lukken met slapen ivm boodschappen dan ga ik s'avonds in bad zitten...echt verrukkelijk. En wat je zegt over zonde vh geld, je kan het maar een keer uitgeven toch!! En als je toch nog niet zo gegroeid bent komt dat mooi uit.

En die tijdelijke huishoudelijke hulp dat klinkt geweldig.

Emvelin, leuk je weer ff te horen, je bent nu dan wel een van de laatste in de rij , je zal ons waarschijnlijk allemaal gaan inhalen met de geboorte van de tweeling!! Dan zijn wij allemaal jaloers op jou want dan heb je je wondertjes al in de armen gesloten en lopen wij met 27 graden te puffen en te steunen in onze dikke lijven. Trouwens leuk dat je in ieder geval een jongetje krijgt...

Buikomvang net gemeten ..101 cm dat valt dan wel weer mee *pfff*

Ik ga voorlopig echt niks kopen....ik wil eerst dat vriendlief aan die kamer boven begint en als die redelijk af is ga ik wel inslaan. Niet dat we zoveel moeten aanschaffen (krijg alles van schoonzus). Ik ben wel uit die kinderwagen, dat wordt de babyzen-recaro die in mijn mini kan.

Gaan er nog dames naar de 9 maanden beurs, ik ga het niet ga redden ivm wintersport vakantie voldende week vrijdag en nog boekhouding die AF MOET voor die tijd.... als er meiden gaan ... veel plezier, volgens mij zijn er echt leuke dingen te zien.

nou dat was hem weer....

eer

Geplaatst

Even snel vanaf de zakelijke pc.

Alles zag er goed uit en voldoet aan de protocollen, dus weer een geruststelling.

Een moment van twijfel ivm geslacht willen weten, maar toen ze zei niet kijken keken we elkaar aan en zeiden kijk jij of ik stiekem, uit de verte stem van de echoscopiste, ik ben er al voorbij en ik ga niet terug:happy7:

Dus het blijft een verrassing.

Wel is nu zeker met 90% een keizersnede, dus krijgen nog uitgebreide 30 weken echo om te kijken of de placenta nog iets is opgeschoven, wat niet verwacht wordt.

Geplaatst

Hey hallo dames!

Ook ik ben weer teurg uit het zkh en onze uk doet het prima! Hij is kerngezond, de echoscopiste hield niet op met foto's maken en er zitten echt hele leuke tussen! Op 1 foto is het net alsof ie wat achterover leunt, 1 handje achter z'n hoofd en het andere handje voor zich met z'n duim omhoog! Alsof ie wil zeggen: "ik heb het erg goed naar m'n zin hier!!" Zo grappig! Als ie zo doorgroeit zoals ie nu doet dan is ie met 40 weken maar liefst 4200 gram!!!!!!!! En dat terwijl wij allebei klein zijn...onze uk neemt het er dus flink van in z'n all-inclusivehotel! Ook bij mij ligt de placenta dusdanig dat ie nog wel wat moet opschuiven om te kunnen bevallen...wordt later nog een keer gecheckt! Ook met mij gaat het goed al durven ze het nog niet aan om een inwendige cervixmeting te doen. Lopen wordt sinds 2 dagen steeds pijnlijker en dat kan komen doordat ik voornl lig en m'n spieren steeds slapper worden waardoor de druk op m'n banden steeds groter wordt! Mn als ik opsta van de bank...en dan die eerste paar stappen...aaauuuuwwww!!!!

@Quin; sorry meid, het was me even ontgaan dat jullie vandaag ook de 20 weken echo hebben gehad! Wel super dat jullie uk het ook zo goed doet! En spannend dat jullie het geslacht nog niet weten zeg! Ga je dat volhouden tot aan de bevalling? Het kamertje wat je op t oog hebt is echt supergaaf zeg!

@San; wat lief van je om je zo in te spannen om de laatste weken van de zwangerschap van je nichtje zo leuk mogelijk te maken! Hoe gaat het met haar? Kan ze er een beetje mee omgaan dat ze bijna mama is?

@Eer; wat gaaf dat jullie nog op wintersport gaan! Wij hebben (helaas) moeten annuleren! In eerste instantie zou mijn vriend alleen gaan, maar nu ik platlig durft ie het niet meer aan! Nou ja...we hebben wel weer geboekt voor volgend jaar, dan hopelijk met z'n drietjes! Ook ga ik niet naar de 9 maandenbeurs! Vanuit het ziekenhuis raden ze het niet aan om zo lang in de auto te gaan zitten en dan (evt in rolstoel) de beurs over te gaan!

@Eshter; leuk om weer wat van je te horen en gefeliciteerd met je jongen en met je ???? Spannend dat je het tweede geslacht nog niet weet;)

@Sas; wij hebben de Joolz Day op het oog. De zilvergrijze uitvoering en een zwart/grijs onderstel. Deze hadden we bij de eerste ook al uitgezocht en vinden we nog steeds mooi. Welke kleur heeft die van jullie?

Nou dames, ik ga nog weer even naar de mooie foto's kijken van m'n zoon in wording;)

Liefs!

Geplaatst

Quin en Esly lekker dat alles goed was met de kleine " hotel gasten " ... All inclusive ... Goeie opmerking. Ha Ha

Vertel is iets meer over die placenta ligging als je wilt ... En dat ze dat nu al kunnen zeggen dat het dan n keizersnede wordt.

Esly ik ga niet meer skiën hoor dat risico vind ik te groot ( stel dat er een kerel vd berg afkomt met n gangetje en dat hij 110 kg weegt en niet meer kan remmen oid ) ik kan wel behoorlijk goed skiën maar ga me amuseren met nichtje van 2 jaar dus komt goed , Laat de zon maar komen :-)

Ik ga ff tukken

Liefs eer

Geplaatst

@ Quin en Esly Gefeliciteerd met jullie mooie echo s. Goed te lezen dat alles perfect is:-)

Hoe zit dat inderdaad met die placenta. Als die in de "weg" ligt kan je niet natuurlijk bevallen? en waar ligt de placenta van jou?

@ Eer hele fijne vakantie en lekker genieten van je nichtje (beetje oefenen:-)))))

@ all, fijn weekend

Lfz Ig

Geplaatst

Ja echt wel lekker! Hoe dat nou precies zit met die placenta snap ik ook niet helemaal goed! Heb t wel gehoord, maar nog niet echt opgeslagen geloof ik....en als t goed is hoef ik voorlopig ook nog niet te bevallen en is t te hopen dat ie nog een stukje opschuift. Volgens de echoscopiste ligt ie aan de bovenkant van m'n buik (wat verklaard waarom ik em minder voel) en aan de onderkant. Hij kan nog opschuiven en als dat gebeurt kan ik normaal bevallen, anders wordt t een keizersnee! Ze gaan later nog een keer goed naar de placenta kijken.

Skien zou ik ook niet doen, maar door de afloop van mijn vorige zwangerschap die in een vroeggeboorte is geeindigd durf ik geen voet meer over de grens te zetten. Als dat niet was gebeurd en ik nu geen complicatie had dan waren wij ook wel gegaan en was ik heerlijk in t zonnetje gaan zitten hoor. Ik vertrouw mezelf ook wel op de piste, maar jou verhaal is ook mijn schrikbeeld..! Ik zie het zo voor me...brr...moet er niet aan denken om door zo'n lomperik omver geskied te worden. Nog 1 weekje buffelen en dan lekker genieten!

Liefs!

Geplaatst

@eer lekker genieten van het zonnetje is ook prima ga ik ook proberen te doen op de wintersport en ben gelijk oppas voor nichtje 8 mnd en neefje 3 jr.

Het verhaal van mijn placenta is weer wat anders, deze ligt onder en precies voor de opening en de kans dat die nog opschuift is heel klein maar nog niet definitief uitgesloten 1% kans. Krijg om deze reden weer een uitgebreide 30 wkn echo en mocht ie nog steeds voor de uitgang liggen dan plannen ze gelijk de keizersnede. Niet blij meer maar ach kan dan wel zelf de datum bepalen, alles positief bekijken toch!

@all een fijn weekend

Geplaatst

Quin en Esly wat fijn dat de echo's goed waren! Voor niks ongerust geweest dus ;-)

Quin spannend hoor dat je nog niet weet wat het geslacht is. Ik hoop dat wij ook zo sterk zijn. Denk het wel.....

Esly wat leuk dat jullie zoveel mooie en leuke foto's hebben dan kan je telkens nog ff nagenieten!

En meiden dat van die placenta weet ik toevallig door mijn werk. Als je placenta helemaal beneden ligt, voor de uitgang zeg maar dan noemen ze dat placenta praevia. Maar dat is nu helemaal nog niet erg omdat je baarmoeder nog groeit han deze nog verplaatsen en dat gebeurd in 90% van de gevallen. Dit is wel altijd iets wat ze bekijken met de 20 weken echo zodat ze het idd met 30 weken nog een keer kunnen bekijken. Nu niet allemaal gaan googelen want dan lees je allemaal verhalen wat er zou kunnen gebeuren als ze het niet weten tijdens de bevalling en dus geen sectio gaan doen. Er is dan een grotere kans op ernstig bloedverlies omdat de placenta dan in de weg zit om te bevallen. Maar zoals ik al zei in 90% van de gevallen lost het zich zelf op en in de andere gevallen doen ze een sectio. Ik heb bij ons in het ziekenhuis in de 10 jaar dat ik er werk nog niet meegemaakt dat het fout ging.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden