Ga naar inhoud

Bedankt voor alles!


bianca1

Aanbevolen Berichten

Lieve Meiden,

 

 

Ik ga jullie met pijn in mijn hart verlaten.

Na een relatie van 6.5 jaar hebben we besloten uit elkaar te gaan.

Mijn gevoel is veranderd en hebben het nog geprobeerd maar ter vergeefs.

We hebben vanaf 2006 gestreden om een kindje te krijgen.

Helaas heeft dit niets uit mogen maken.Vele tegenslagen en een miskraam verder is mede hierdoor onze relatie op de klippen gelopen.

Ben er kapot van.Ook al heb ik zelf de knoop door gehakt.

Het voelt echt als falen dat ik nu met alles moet stoppen.We waren zo goed weer op weg.Hadden na januari eindelijk groen licht gekregen in voorburg en zijn medisch helemaal binnenste buiten gekeerd. Ik schrijf dit berichtje met veel tranen wie had ooit gedacht dat ik hier van het forum zou verdwijnen zonder kindje.En al helemaal met een gestrande relatie.

Ik ben opzoek naar een ander huisje dit zal voorlopig even antikraak zijn want er is momenteel niet veel.

En dan gaan we weer eens even verder kijken.

Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor alle steun en medeleven van de afgelopen jaren.Jullie zijn stuk voor stuk toppertjes!!

Ik ga het heel moeilijk vinden het forum definitief achter me te laten.Een aantal meiden hebben echt een plekje in mijn hart verovert dus die blijf ik zeker volgen.Of ik nog zal schrijven ik heb geen idee.

Moet eerst even rust vinden voor mezelf.

 

 

Lieve meiden bedankt voor alles!!

 

 

Degene die zwanger zijn of inmiddels bevallen zijn geniet van jullie buik en jullie kindje!! Het is echt een wonder!!

 

 

Degene die nog in behandeling zijn het is jullie zo gegund!!!Hopelijk komt jullie wens ooit uit!!

 

 

Dikke knuff Bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

lieve schat

 

ik weet even niet goed wat ik moet zeggen

we hebben elkaar pas echt ontmoet en ik vindt je een enorme kanjer

als je je plekje gevonden hebt wil je het dan laten weten zodat we (als je wil )toch een beetje contact kunnen houden

ik vindt het zo erg voor je dat dit nu is gebeurt

er was zoveel hoop gevestigd op november

en nu is er niets meer van over

gelukkig heb je fijne vrienden die je hier bij steunen en er voor je zijn

als ik iets voor je kan doen laat t maar weten

 

dikke kus en een stevige knuffel van mij

en ik hou je in de gaten op hyves en facebook

en wie weet tot nog eens

en wie weet wat er nog op je pad komt

 

pleun

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een verdrietig bericht van je Bianca! Ik heb er geen woorden voor... Ik kan je alleen heel veel sterkte wensen en ik hoop dat er een kindje voor jou in de toekomst ligt bij evt een andere partner.

Wil niet zeggen dat je hier niet meer mag komen spieken natuurlijk ;-)

 

Liefs Elke

Link naar reactie
Delen op andere sites

och bianca...ik lees met verbijstering je topic. Wat een enorm verdrietig bericht moet je hier achter laten. Ik weet gewoon echt niet wat ik moet zeggen tegen je...woorden schieten naar mijn idee echt tekort.

Ik wil je heel veel sterkte en kracht wensen voor de toekomst en de komende tijd. Ik hoop en wens je rust toe en in de toekomst heel veel geluk.

Dag lieve Bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bianca!!

 

Meid, ben ook even sprakeloos!!

Er zijn een aantal woorden die ik wel nog kan uitbrengen:

De deur staat altijd open!! ALTIJD! Bel, mail, kom langs......... ik meen het hoor!

 

Ik weet zeker dat je er sterker uit komt, maar eerst die klote moeilijke periode nog. Je hebt lieve vrienden, maak daar gebruik van. Ga niet in je eentje zitten, deel je verdriet.

Lieve lieve bianca...............dikke knuffel! (Zeker ook van P)

 

:hugs2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve schat,

 

Het einde is toch daar gekomen, je hebt de beslissing genomen! Heftig, ik word er verdrietig van! Je hebt ook zeker een plekje in mijn hart, dat weet je.....ik zal jouw steun hier enorm missen.

Weet dat ik je nooit zal vergeten en al het goeds wens voor in de toekomst.hopelijk houden we contact...je bent een vriendin van me geworden! Lieverd, pas op jezelf.

 

With kisses and love

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Bianca,

 

Ondanks dat we elkaar amper gesproken hebben, zat ik je berichtje met tranen in mijn ogen te lezen.

Wat zo'n malle medische molen (o.a.) allemaal met je relatie kan doen, vreselijk.

Ik wens je alle goeds van de wereld toe, met veel gezondheid liefde & geluk.

Het zal komende tijd ff zwaar worden, maar ook voor jou gaat de zon (weer) schijnen!

 

Liefs Melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Bianca.

Ik moet huilen nu ik je berichtje lees!!Wat vind ik dit onvoorstelbaar erg voor je!!

Je hebt het geluk zo ontzettend verdient, en ik gunde je het zo van harte!!

Wat een groot verdriet, om nu 2 dromen los te moeten gaan laten!!

 

Kom eerst maar eens lekker tot rust, en ga eerst maar eens aan jezelf denken!!

Je hebt bewezen dat je een ontzettend sterke meid bent, dus ik geloof er zéker in

dat je het gaat redden!!

Maar voor nu doet het natuurlijk heel veel pijn en verdriet!!

 

Meis, heel, héél veel sterkte toegewenst, en ook voor jouw komt ooit het geluk,

al zal je het nu niet voelen!!

 

Liefs en k zal je zeker missen op het forum... je hoorde er zo helemaal bij, zo vertrouwd!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bianca,

 

Ik ken je wel niet zo van t forum..heb wel de naam zo nu en dan eens gezien maar niet gevolgd...

Toch wil ik je even heel veel sterkte toe wensen. Vond t zo'n verdrietig berichtje van je.

Wat een dubbele tegenslag...beetje understatement zoals ik t schrijf besef ik me zo...

Hoop dat er veel liefde en steun op je pad komt !

Groeten Manon

Link naar reactie
Delen op andere sites

schrik wel even van je berichtje. Heftig zeg, beide dromen uit elkaar gespat.

Weet niet goed wat ik moet zeggen.

Ik wil je wel heel veel sterkte en liefde wensen en ik hoop dat je over een tijd, als je dit allemaal een plekje hebt weten te geven, weer kunt genieten van wellicht een nieuwe liefde, wellicht weer een kinderwens.

Meid, succes, sterkte en veel liefde!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Bianca

 

Ik had je vanmiddag al even gesproken maar wil toch even laten weten dat ik het echt heel verdrietig vind en wil laten weten dat ik aan je denk.

Je hebt mijn nummer dus bellen als er iets is meid.

Je hebt ook zeker een plekje in mijn hart je bent gewoon een kanjer.

 

Een dikke knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bianca, geschokt en verdrietig lees ik je bericht...Ik wens je veel sterkte om dit een plek te geven en hopelijk ligt er een mooie toekomst in het verschiet. Dat is nu heel uitzichtloos dat begrijp ik. Hopelijk gaat ooit het zonnetje weer schijnen en het liefst met een kindje erbij.

 

Ik vond het bijzonder om je echt ontmoet te hebben op de high tea! En volg je uiteraard op de social media;-)

 

Knuffelsssss voor jou

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieverd toch.... Wat een ellende! Hoe moeilijk moet deze beslissing voor je zijn geweest, dat zegt genoeg over de situatie anders dan neem je die niet!

Ik weet als geen ander dat je nog verbaasd zal kunnen zijn over wat er nog op je pad gaat komen in de toekomst... Ik, met mijn tweede huwelijk en eerste kindje op komst! Het kan allemaal raar lopen....

 

Misschien heb je hier nu niet echt een boodschap aan, eerst dit verwerken en zorgen dat je een plekje voor jezelf gaat vinden. Je bent een sterke vrouw, anders had je deze knoop wel in de knoop gelaten!

 

Hopelijk houden we contact.... Ja toch? Als je me nodig hebt, dan weet je me te vinden!

 

Dikke knuf, Juut

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden