Jump to content
Stefanie

Ophalen van & wegbrengen naar het ziekenhuis

Recommended Posts

San had je een pb gestuurd met het adres...dan weet je wel waar ik het over heb ;-)

I know girl ;)

Geen tijd gehad te antwoorden (lees vergeten ;) )

Dikke kus voor deze kerst meid ;)

Guest Guusje

Ik Ga ook nog steeds iets naar het zkh brengen, is er dan echt iemand die mee wil?

Hoi meiden,

Kan ik met iemand carpoolen? Ik ben bereid om naar je toe te reizen voordat we samen naar het ziekenhuis rijden.

Groetjes,

Breden

Ik heb nog wat weg te brengen, het moet voor februari. PB me maar.

Gr lizzy

Ik heb ook nog iets weg te brengen, iets anders dan wat in m'n handtekening staat!

Wil er iemand met me mee rijden heb 1 weg te brengen. Groeten Denise

Stuur maar een bericht

Heb nog steeds geen realtie gehad en het zou zo zonde zijn als de datum verloopt

Ik moet nog iets wegbrengen naar het ziekenhuis, wil er iemand meerijden? Ik hoor het wel.

Ig

Hoi meiden,

Wie rijdt er met mij mee? Genoeg plek, dus kijk maar!

x Jett

Hoi Jett, Heb je nog een plaatsje vrij? Ik ben nl op zoek naar een lift naar het ziekenhuis. Ik probeerde je al een persoonlijk berichtje te sturen maar op de een of andere manier lukte het niet.

Ik heb nog een koelkast vol wat terug moet naar ziekenhuis...

Iemand intresse om me mee te helpen? 2 handen is namelijk niet genoeg...;-)

pb me maar...

hallo dames, wie wil(len) er met mij meerijden? zie handtekening. Niet te lang wachten ivm de houdbaarheid!

ik heb ook nog wat weg te brengen, zie handtekening... wie wil mee rijden?

S€n, wil wel meerijden, maar had je al een pb gestuurd ;-).

Ik heb ook nog wel wat weg te brengen naar het ziekenhuis. Zie handtekening.

Tis niet veel meer, maar alle beetjes helpen nietwaar..

Ik ga ook nog wat wegbrengen..wie wil er met mij meerijden?

Stuur maar een PB.

Groetjes Nathalie

Ook hier nog wat terug te brengen naar het ziekenhuis. Ik hoor wel wie er mee wil rijden

Ik wil graag wat terugbrengen en ophalen ! Graag een pbtje!!

Ik wil graag wat terugbrengen naar het zh. Wil der iemand mee. Pb me maar.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• @Siepie, wat een mooie oogst! Hopelijk krijg je morgen mooi nieuws over het aantal bevruchtingen! Luister naar je lichaam en pak je rust als je lichaam aangeeft dit nodig te hebben. You’ve got this! En @Kitje, ga lekker liggen en maak gebruik van je wekker. Dan weet je zeker dat je de bollen op tijd erin kan steken! Daarna weer hupppp je bed in.😄 Hier uiteraard nog steeds in wachtmodus... ik begin al ongeduldig te worden, maar ik moet gewoon normaal doen eigenlijk. Daarnaast ben ik ook een beetje onzeker. De gedachte “stel dat het  bij mij niet lukt” komt weleens op in m’n hoofd. Dit is natuurlijk geen helpende gedachte en ik probeer die gedachte te blokkeren. Helaas lukt dit niet elke x. Pfffff
    • Wat fijn @Siepie dat ze 4 mooie follikels met in elk een eitje hebben geprikt. Geeft de burger moed! Netjes ook dat ze nog belden over het deel van manlief. Raar wel dat er geen levende wezens in werden gespot, vraag je je toch af hoe dat kan, want ik neem aan dat hij toch wel "gespaard" heeft? Je zal intussen wel lekker liggen te slapen, lekker je rust pakken hoor, want zo'n narcose zal vast flink aanpakken bij je. Gelukkig heb je nog een paar dagen rust. Dus morgen weet je waarschijnlijk hoeveel embryo's er ontstaan zijn en vertellen ze dan ook of je vrijdag tp krijgt of maandag? Ben wel heel benieuwd! Ik ga ook vroeg het bed opzoeken, ben zo moe, pff, de ogen vallen haast dicht en het is nog eens niet half 9.... En moet nog anderhalf uur opblijven voor de laatste bol van de dag, anders zit er te weinig tijd tussen. Nou meiden, goodluck voor degenen die het nodig heeft, geniet en enjoy en keep the faith!
    • Hello dames, even een hele korte update want ik voel mij niet zo lekker. 😞 Komt denk ik door de narcose en spanning. Vanmorgen hebben ze 4 mooie follikels geprikt met eitjes, dus dat is positief. Man lief moest ook zijn deel inleveren, terug in het hotel werden we gebeld dat er geen levende zaadcellen werden gevonden en dat hij nog een keer moest. 🙈 Eind van de dag kregen we te horen dat alles gelukkig goed was. Nu afwachten tot morgen eind van de dag en dan weten we meer, hoop ik. Ik ga nu liggen want ik ben heel misselijk en alle emoties komen eruit. Tot misschien vanavond nog een berichtje van mijn kant en anders laat ik morgen alles weten 🙂 xx
    • Wat een fijn nieuws @DinaDina29 dat je zo'n goede echo hebt gehad met een babytje op de juiste maat en een kloppend hartje. Ook het antwoord van de dokter zal echt wel kloppen, lekker hoor, wat een fijn bericht. Dus nu proberen die angst wat los te laten en te gaan genieten van je zwangerschap want dit klinkt echt heel erg goed. Krijg je de 21e ook weer een echo dan? Dat zou wel heel leuk zijn. Gefeliciteerd, ik ben echt superblij voor je dat alles er op dit moment zo goed uit ziet! De reactie van je schoonouders is ook super, fijn dat iedereen zo blij is voor jullie. Typisch idd dat je dat nu kunt herleiden naar je jeugd, de dingetjes die je nu alleen maar lust. Hopelijk ga je binnenkort weer meer lusten, want zo wordt het wel een heel eenzijdig dieet... 😂 Balen dat jij geen fijn ziekenhuis hebt voor je behandeling. De cyclus is toch het allerbelangrijkste om rekening mee te houden, niet met de agenda's van de doktoren. Raar dat er zo'n verschil zit in menselijkheid he? Je wil toch in zo'n zwaar traject niet als nummertje behandeld worden. Gelukkig hoefden jullie niet overhaast op snor naar een ander ziekenhuis, maar ben je lekker zwanger en kun je straks dat ziekenhuis achter je laten en gewoon naar de vk. Hopelijk heb je dan een fijnere assistente als degene die ik trof. Heb me er toch wel een poosje rottig over gevoeld na dat gesprek. En ik ga het ook melden als ik mijn echo heb. Verder gaat het mij mij prima, ik voel me goed, geen kwaaltjes. De boobpijn is weggetrokken en heb er nog maar weinig last van. Vandaag voelt mijn buik vreemd, anders dan anders. Voel me niet zwanger, wat me dan weer heel onzeker maakt. Maar ik weet ook dat dat niks wil zeggen, zijn meer meiden die niks voelen en ik had dat met mijn zoon ook, toen had ik ook weinig last van kwaaltjes. Op zich mag dat wel zo blijven, alleen die onzekerheid die ik ervan krijg vind ik wel vervelend. Ik werk idd ook nog af en toe vanuit huis, vandaag ben ik thuis aan het werk en vrijdag ook. Volgende week nog werken, ook deels thuis en daarna lekker 2 weekjes vakantie. Heb geen plannen, ga niet weg, dus ik neem lekker mijn rust dan en dan heb ik ook mijn eerste echo, in mijn vakantie. Wel superfijn. Nou, Dina, zorg goed voor jezelf en je kleintje, dan doe ik dat ook.... Het is koud vandaag trouwens, brrr......
    • Ohhh, hahaha, @Siepie dat zal nog wel erger worden de komende tijd.... Die bollen zijn gewoon ranzig, 3x daags inbrengen, maar die witte smurrie loopt eruit en dus loop je dagelijks met een inlegkruisje en vind het ook niet zo lekker ruiken, maar ja, alles voor het goede doel he? Ik zal iig heeeel blij zijn als ik ze niet meer hoef te gebruiken, maar ik heb niet het idee dat dat al heel vlug zal zijn...  Grappig dat ze dat nog precies wisten allemaal, maar ja, is ook nog maar week of 3 geleden dat ik daar was, scheelt ook wel denk ik en weinig NL-ers daar. Nou, succes vandaag met de punctie, hoop dat het meevalt voor je en dat je er lekker veel hebt. Ohh, ik ben ook al helemaal in de war schijnbaar @Nina79 dacht dat het je intake al was, maar je hebt idd gezegd KENNISMAKING, lolllll Fijn dat je je er goed bij voelt en je man ook. Dus deze gaat het waarschijnlijk worden dan? Ik heb hetzelfde als jij Nina, mijn borsten zijn ook minder gevoelig dan een paar dagen geleden en ik loop er ook in te knijpen, lol. Heb weleens ergens gelezen dat dat wel vaker zo is, dat klachten komen en gaan en dat het ene dag meer is dan de andere. Ik probeer me er niet druk om te maken (maar dat doe ik af en toe toch) Dus ik herken zoooo wat jij zegt! En de tijd gaat idd laaaaaaaaaaaaanggggzaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmm Ik vind dit wachten op een echo eigenlijk misschien nog wel erger dan het wachten op die test..... Zoveel onzekerheid, zoveel angsten, zo bang dat het toch niet goed zit en meer broekloeren dan ooit. Fijn wel dat jij en ik beiden in hetzelfde bange bootje zitten, hebben we mss wat steun en vooral herkenning bij elkaar. En moest wel heel erg lachen om je grijzenharen stukje... Zag het al helemaal voor me. Gelukkig heb ik daar (nog) niet zo'n last van, heb ook mazzel, ben blond, dus valt grijs niet zo heel erg op. Maar hoef mijn haren (nog) niet te verven gelukkig. Ja, daar stond ik ook niet zo bij stil @Jennie80 maar na de positieve test krijg je dus de verlengde wachtweken tot de eerste echo en die zijn (voor mij) nog veel spannender dan die wachtweken tussen tp en test. Het is zo zenuwslopend! Ik tel de nachtjes af tot ik de echo krijg en ik hoop zoooooo dat er tenminste 1 krachtig kloppend hartje te zien is dan. Dus jij binnenkort met de ovulatie testen en als die dan positief is? dan krijg je embryo terug? Dus dat gaat voor jou ook deze maand nog zijn dan? Dat zou wel echt tof zijn. Die baarmoedermassage had Nina ook gedaan dacht ik en zie het resultaat. En weet je, anders moet je maar zo denken, baat het niet dan schaadt het ook niet, dus als jij denkt er baat bij te hebben dan lekker doen hoor. Zelfde met acucpunctuur, sommige meiden zweren erbij en al brengt het je maar alleen tot rust, dat is ook al fijn. Gewoon doen wat goed voelt! Ik heb gister op het werk mijn (zwangere) collega mijn positieve test (foto) laten zien. Ze was compleet flabbergasted en toen ik haar precies vertelde hoe het zat was ze superblij voor me en ze vond het zo stoer dat ik dit gewoon gedaan heb. Ze heeft zelf ook ervaring met IVF behandelingen (om vervolgens spontaan zwanger te worden) dus ze vroeg van waarom ben je nou niet eerder naar me toegekomen? Ik weet toch hoe zwaar dat traject is en nu heb je dat allemaal alleen zitten doen voor meer dan een jaar lang! Ze vond het wel heel tof dat ik het met haar deelde en ze baalt er nu enorm van dat ze het niet gaat meemaken (dan is zij met verlof) als ik op het werk deze bom ga droppen, want dit gaat niemand verwachten, ik heb haar plechtig moeten beloven haar vooral op de hoogte te houden. En dat ga ik ook zeker doen. Later stuurde ze me nog een superlief appje dat ze echt heel blij voor me was en dat ik me niks moest aantrekken als mensen commentaar leverden, dit is iets wat ik wil en daar heeft niemand iets mee te maken en dat ik vertrouwen moest hebben erin. Zo megalief! Haar reactie deed me heel erg goed. Ze had al wel gemerkt dat er iets was zei ze (had ze me vorige week ook gevraagd) maar ze was blij dat het zoiets fijns was. Vandaag dagje thuiswerken, buik voelt een beetje raar aan vandaag, anders dan anders, maar verder voel ik me best prima. Nog altijd geen kwaaltjes... En de boobpijn is ook weg.... Keep the faith.....🤞  
  • Topics

Important Information

Terms of Use