Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hi Sylvia dan waren wij er dus samen op dinsdag want ik ook dinsdag testen terwijl cryo op

Zondag uit vriezer is gekomen dus zou je denken paasweekend hè!!

hoelaat was je er? wij om 15.15 uur

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

he Sylvia, oh dat weet ik niet, ik ben eigenlijk helemaal niet zo van het eerder testen....maar ik geloof dat het met een cryo wel eerder kan...

spannend!!!!!!

Geplaatst

Tool, ja spannend he! Begin het nu wel eng te vinden..brrr;)

Ivfmoeke, ja wij waren er ook die dinsdag, zelfde dag dus! Grappig! 15:45, dus we hebben elkaar vast 'gezien'..;)

Spannende pasen wordt het voor ons! Jij ook zondag testen of wacht je netjes?

Geplaatst
He Wen, ik lees bij jou onderschrift dat je 24 april een pipelle hebt. mag ik vragen wat dit is?

Je hoeft niet te reageren, heb zojuist bij een ander forum 'pipelle verhoogt zwangerschapskans' gelezen wat je hierover geschreven hebt.

Geplaatst

Sylvia test jij zondag? eigenlijk kan dat ook hè denk zelf zaterdag want dan zien we de hele familie 's avonds zou wel leuk zijn als......

wat zegt je gevoel? ik denk nu weer goed maar wordt heen en weer geslingerd!

sas je bent zo stil!!!

Geplaatst

Ivfmoeke; hmm, zaterdag al testen, ja zal ook al wel kunnen he? misschien doe ik dat ook, als ik mijn man zo ver kan krijgen:)

Ik weet 't niet hoor, heb er nog niet zo'n goed gevoel bij, geen echt duidelijke 'signaaltjes' die ik van de vorige keren meen te herinneren. Maar we zullen zien, misschien is dat ook wel elke keer anders?

Ben je al weer wat opgeknapt eigenlijk? Nog buikgriep?

Ik hoop dat je je famile leuk nieuws mag geven zaterdag!!

Sas; hoe staat het er voor meid? Geen nieuws betekend toch geen slecht nieuws hoop ik?!

Geplaatst

Sorry meiden dat ik even niets heb laten horen. Maar het is nog niet geregeld. Het komt de douane niet door. Vraag mij niet waarom. De kliniek heeft nu minsterie van gezondheid van cyprus ingelicht. Maar geen idee wat er verder gebeurt. We zitten er even doorheen. Morgen ochtend bellen we weer en vriendlief is er wel klaar mee en we overwegen om het terug te laten sturen naar duitsland en dan te stoppen op cyprus. Zoals zij momenteeel met ons( niet ) meedenken ( ik zal jullie de details besparen) maakt dat het vertrouwen wel weg is.

Ik meldt mij weer als er meer nieuws is.

Sorry dat ik ook even niet reageeer op jullie,maar weet dat ik aan jullie denk en aan ivf moeke en sylvia , in de hoop op een positieve test.

Geplaatst

Sas, Neeeeeheeeeee! Jeetje......wat een stress en ellende. Wat raar dat het de douane niet door komt. Neem aan dat het niet de eerste keer is dat de kliniek en cyprus met ingevroren materiaal werkt wat vanuit het buitenland moet komen.

Mischien vreemd gedacht, maar kan er dan niemand van die kliniek naar het vliegveld gaan en daar zorgen dat ze alles mee kunnen krijgen ofzo. Je hebt het nl wel over iets heel kostbaars......pffff......

Kan mij de teleurstelling en frustratie van jou en je vriend begrijpen.

Wat heeft dit nu voor gevolgen voor het zaad, de donor en een terugplaatsing.

Succes en Sterkte!!

Geplaatst

Ach Sas wat kl#te!!! Wat een frustraties moet dit geven zeg!

Snap daar echt helemaal niets van hoor, lijkt wel of ze zoiets nog nooit eerder hebben gedaan! De eitjes zijn inmiddels al wel gepuncteerd toch? Worden die dan nu ingevroren? Pff..meid ik leef met je mee en duim dat het toch nog goed komt!

Sterkte!

Geplaatst

godv sas ik heb er geen woorden voor!! wat zit het toch nooit een keertje mee ik hoop dat ze snel meewerken maar kan me voorstellen dat je het helemaal gehad hebt!!

houd vol meid we denken aan jullie

Geplaatst

Sas ik vijd het vreselijk voor jullie. Wat een gekluns!

Ik krijg er echt jeuk van als ik het lees. Ze moeten hier toch ervaring mee hebben? En anders eerst zo'n case doorspreken met de douane?

ik heb veel ervaring met rare zendingen em heb t idd al vaak meegemaakt dat het vast bleef staan. Maar dan moet iemand in het land waar het vaststaat als een dolle iedereen onder druk zetten en de hele dag bellen anders staat het er met kerstmis nog.

Bah wat een zeperd.

Heel veel sterkte meid. Echt WAARDELOOS!

Geplaatst

ach Sas, wat een moedeloze situatie zeg. kan me voorstellen dat jullie er doorheen zitten, jammer dat het zo moet lopen en ik hoop en duim dat het toch nog goedkomt!! heeft men hier dan geen ervaring mee?? en wat is dan nu met jullie donor? heeft zij de punctie al gehad?

denk aan jullie! en heel veel sterkte!!

Geplaatst

Oh neee Sas, wat waardeloos.....! Dit kan en mag toch niet? Jemig, van zo'n kliniek mag je zeker meer verwachten, die moeten er als een malle achteraan gaan.

Tjongejonge het zal je ook eens meezitten. Kan me voorstellen dat je vertrouwen helemaal weg is, stelletje amateurs.

Heeft de donor wel de punctie gehad? En worden haar eicellen nu ingevroren en opgestuurd? Of krijg je dan weer deze rollercoaster voor je kiezen.........?

Meid, heeeeel veel sterkte om deze teleurstelling weer te boven te komen.

Geplaatst

ivfmoeke, wow!! gefeliciteerd meid!!! lekker genieten!!

Sylvia, heb jij ook al getest??? duim voor jou ook voor een positieve test!!

hier ben ik al sinds woensdag aan het wachten op mijn bongi. zit nu op dag 29 en nog steeds niet.

Ik hoop niet dat het door de DHEA komt, daar staat bij dat er kans is op menstruatie stoornissen. hoop toch echt dat ik vandaag ongi word. Ik wil beginnen!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden