Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Sylvia, zo herkenbaar al die vragen en onzekerheden. Voor mij geldt het ook hoor. Het is met ecd nu erop of eronder zeg maar. Ik was heel erg positief en blij toen ik in spanje was en daarna bij thuiskomt ook nog. Nu sinds een week is dat blije gevoel ver te zoeken en komen alle doemscenarios naar boven. Voor ons is het echt het einde van het traject als deze ecd niet lukt. Mijn leeftijd is een issue, die van mijn vriend( we zullen oudere ouders worden,maar er is wat mij betreft wel een grens) en als we alle ingevroren zaadjes verbruikt hebben dan is het sowieso over en uit. Het idee van een leven zonder kindje is vreselijk en toch is ook die kans aanwezig. Rationeel weet ik wel dat we het dan ook gaan redden samen en er genoeg is om blij mee te zijn. Maar gevoelsmatig...pfff

Mis mijn lief nu ook weer meer zeker als ik mij zo labiel voel. Gelukkig is hij er dan wel weer met lieve mails en sms-en om mij te steunen en dan zit ik weer in tranen want die waterlanders zitten toch al hoog.

Ik denk dat een ieder van ons door dit soort gevoelens gaat en dat je ups en downs hebt. Het zal ook allemaal wel een doel hebben denk ik dan maar.

Nou meid , werk ze morgen, zal niet meevallen denk ik:-))

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

He Silvia,

Mijn AMH is nog niet bepaald...dit was een advies van dr. S. i.v.m. die 5 eitjes laatste poging.

Volgens dr. S. was de kwaliteit van de eitjes en het zaad goed, dus hij gaf aan dat het "pure pech" was.

Hij gaf aan dat we de volgende poging naar 225 IE Puregon gaan en Cetrotide of Orgalutran ( had ik de laatste poging ook). Hij gaf aan dat de combi Puregon en Decapeptyl eerder kan zorgen voor overstimulatie.... dus ben benieuwd.

Voor de rest ben ik nu dus met DHEA en Q10 begonnen en ga ik om prednison vragen i.v.m. al m'n allergieen.

Wat voor advies gaf dr. S. jou??

Groetjes Nathalie

Geplaatst

@Sas: Tjee.. Kan me voorstellen dat het nu echt er op of er onder is voor jullie! Als dit niet slaagt houdt het dus hier gewoon echt op! Heel logisch dat er allerlei doemscenario's door je hoofd spoken, ook al liggen de slagingspercentages misschien goed; wie geeft jou de garantie dat het gaat lukken?! Kon dat maar he! Lijkt me best moelijk als het echt je laatste poging is, er hangt zoveel van dan he. Uiteindelijk ben ik gelukkig nog lang niet zover, zit eigenlijk nog maar in de 1e echte poging, wel al veel te veel ellende gehad binnen deze 1e poging helaas, maar ben nog niet "uitbehandeld" hierna.

Wat vervelend dat je man er nu ook niet is, je hebt elkaar nu zo nodig! Wanneer verwacht je de terugplaatsing? En heb je nog iemand gevonden die gezellig met je mee wil?:)

Geplaatst

@natalie: pure pech dus? Voelt altijd zo onbevredigend he! Het zal cast wel zo zijn maar je wilt soms ook zo graag de oorzaak weten van dingen.

Ben erg benieuwd wat jouw amh waarde is, maar dat laat je dus pas in oktober prikken?

Ik heb nog geen verder advies gehad hierover. Eerst de laatste onderzoeken nog afwachten en dan de laatste 2 cryo's opmaken. Pas daarna weer een hele nieuwe poging, begreep dat ik dan een heel ander schema zou krijgen ivm die waarde. Maar zover is het nog niet. Hopelijk wordt een van de cryo's nu eens echt een blijvertje!:)

Geplaatst

Je heb gelijk Sylvia, zeer onbevredigend maar ja.

Ik laat het pas in okt/nov prikken, combineren we met de uitgangsecho anders moeten we weer zoveel op en neer rijden.

Ik ben benieuwd naar je advies maar hoop dat je het niet nodig hebt en je cryootjes lekker blijven plakken!!!

Groetjes Nathalie

@natalie: pure pech dus? Voelt altijd zo onbevredigend he! Het zal cast wel zo zijn maar je wilt soms ook zo graag de oorzaak weten van dingen.

Ben erg benieuwd wat jouw amh waarde is, maar dat laat je dus pas in oktober prikken?

Ik heb nog geen verder advies gehad hierover. Eerst de laatste onderzoeken nog afwachten en dan de laatste 2 cryo's opmaken. Pas daarna weer een hele nieuwe poging, begreep dat ik dan een heel ander schema zou krijgen ivm die waarde. Maar zover is het nog niet. Hopelijk wordt een van de cryo's nu eens echt een blijvertje!:)

Geplaatst

Wat een supernieuws Sas!!!!

Wat is er nu anders gegaan dan de vorige keer in de verzending?

Groetjes Nathalie

Hoor net dat de kostbare zaadjes dit keer goed in Spanje zijn aangekomen...pff wat een opluchting.
Geplaatst

Sas,

Heel heeel heeeel erg veel succes. Ik hoop dat je een paar mooie emmies terug gaat krijgen.

Fijn dat in ieder geval de zaadjes goed zijn aangekomen!

Liefs,

Geplaatst

Hallo allemaal,

Helaas is onze poging mislukt. Ik ben zondag ongesteld geworden. Ik voelde het vrijdag al aankomen want had giga hoofpijn zoals ik voor die tijd altijd heb...... Pfff ben erg verdrietig. Zeker omdat we eigenlijk hadden besloten dat dit onze laatste poging was. Weet één van jullie of er nog een evaluatie gesprek volgt na een mislukte behandeling? Eerst maar weer even een tijdje rust denk ik en dan misschien toch nog een allerlaatste pogig???? Wij vragen ook vast informatie op over adoptie. En Sas hoe beviel de behandeling in Cyprus? Is dit een goede evt optie????

Geplaatst
Hallo allemaal,

Helaas is onze poging mislukt. Ik ben zondag ongesteld geworden. Ik voelde het vrijdag al aankomen want had giga hoofpijn zoals ik voor die tijd altijd heb...... Pfff ben erg verdrietig. Zeker omdat we eigenlijk hadden besloten dat dit onze laatste poging was. Weet één van jullie of er nog een evaluatie gesprek volgt na een mislukte behandeling? Eerst maar weer even een tijdje rust denk ik en dan misschien toch nog een allerlaatste pogig???? Wij vragen ook vast informatie op over adoptie. En Sas hoe beviel de behandeling in Cyprus? Is dit een goede evt optie????

Sanneke wat spijtig dat de poging is mislukt. Helaas weten velen ons hoe dat voelt.

Ahummmm een evalutatie gesprek is altijd mogelijk (Lees u roept en wij factureren....).

Succes met de volgende stap!

Geplaatst

Sas, YES!!! Dat is alvast een goed begin!:) Wat een opluchting zal dat zijn!

Ach Sanneke, wat verdrietig dat je poging is mislukt! Ik wil je heel veel sterkte toewensen met deze teleurstelling!

Knuffel!

Nathalie; voor jou dus nog wel even geduld. Maar ach, het is vast zo weer oktober! Misschien ga je eerst nog lekker op vakantie, even opladen?

in de tussentijd maar goed je vitamines en Q10 e.d. slikken, hopelijk ben je dan straks helemaal in top-vorm voor je nieuwe poging!!;)

Geplaatst

@Sanneke, wat sneu. Neem even de tijd om dit weer te verwerken voordat je verdere stappen gaat zetten. Cyprus is op zich een prima kliniek. Alleen omdat bij ons eea mis ging merkten wij dat we vanuit hun weinig support kregen en dat de communicatie vanaf toen matig was; slecht tot niet bereikbaar.

Nu in Bernabeu merken we pas echt hoe goed het ook kan. Ik krijg vrijwel direct antwoord op een mail, ze zijn per telefoon altijd te bereiken, als mijn vaste contactpersoon even niet bereikbaar is, dan neemt een ander de telefoon op en zorgt dat mijn contactpersoon terug belt. Mocht je tzt meer willen weten over ECD en Spanje dan hoor ik je wel

Voor nu een dikke knuffel!

Geplaatst
Hoor net dat de kostbare zaadjes dit keer goed in Spanje zijn aangekomen...pff wat een opluchting.

Goed nieuws en een hele opluchting!

Geplaatst
Hallo allemaal,

Sanneke, wat een enorme domper dat t mislukt is! Veel sterkte meid! Probeer dit een plekje te geven.EValuatiegesprek is zeker mogelijk, maar zoals Gabriels al zei, u vraagt wij factureren. Wij hebben m deze keer (nog) niet gedaan.

dikke knuffel meid!

Geplaatst

He sas super dat de zaadjes goed aangekomen zijn, weer een stap verder. Hier alles goed hoor, de kleine wordt groter en groter. Ik duim voor je!

Geplaatst

Hè dames,

Lees net op de site van DD dat er een nieuw kweekmedium is voor embryo's is voorgesteld op een congres waarvan wordt aangenomen dat er verbetering van de innesteling optreedt en minder miskramen plaatsvinden. Schijnt voor parlement herhaalde miskramen en innestelingproblemen na IVF/ICSI zijn. Staat onder t kopje nieuws. Heeft iemand hier al van gehoord?

Hoe is t met jou, Sanneke?

Sas, hoe is t bij jou?

En hoe is het met dé rest, Ivfmoeke? Eva? Lala, ben de rest van de namen even kwijt? Gabrie?

Geplaatst

Tool, bedankt voor het vermelden! Wij zijn net begonnen met onze poging in DD.

Zal komende week eens aan dr. S vragen wat het kweekmedium inhoudt en of het ook al daadwerkelijk beschikbaar is!

Geplaatst

Sas, oh meis...wat een goed nieuws. Wat de vorige keer zo'n rompslomp was, lijkt nu goed te gaan. Een goed begin is het halve werk hopen we voor jou/jullie.

Dee, je bent begonnen...spannend meid!!!

Geplaatst

@Dee, veel succes!!

@ Tool, gaat goed hoor. woensdag de echo voor meten bms en dan horen we verder. Gaat nu opschieten, nog een week of 2-3 en dan naar Espana!! En jij, nog steeds niet helemaal lekker in je velletje?

Geplaatst

Ik hoop dat het goed blijft gaan Sas! Wens je alvast heeeeel veel succes!

HIer gaat alles goed, zowel met mij als met L-otte! Het is echt genieten, ze wordt echt groot....en kan steeds meer. Het gaat allemaal zo snel, vooral in het begin had ik daar moeite mee. Ik houd echt van dat hele kleine spul ;)

Maar ik ben nu wel over die drempel heen. Nu is het nog steeds genieten, ze zwaait, ze zit, een hele dame met een koppie erop ;)

Liefs

Geplaatst

Hoi dames,

Tool,ik heb 10 juli een afspraak met dr S.ik hoop snel begonnen met ivf.

is er dames die binnen kort ivf/icsi doen in DD?

groeten,

Eva

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden